strona 16 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Marek / 2023-01-18 14:49
Strona jednym krotkim slowem CH*J nie strona
Zamowilem buty w niedziele nie cierpliwie oczekujac na nie a tu w srode nagle odsylaja kase.. Bez zadnych wiadomosci ani nic. STRONA TO JEDEN WIELKI WAŁEK NIE POLECAM TU ZAMAWIAC!!!!
OSZUSCI -
-
~Malwina / 2023-01-17 14:42
Ostatni raz zamawiałam rzeczy na stronie Empik. Po raz kolejny okazuje się, że w paczce brak wszystkich rzeczy zamawianych, mimo iż były dostępne na stronie sprzedawcy. Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę. Zdecydowanie nie polecam zakupów u tego sprzedawcy. WadyBrak produktów, mimo że znajdują się na stronie sprzedawcy jako dostępne.
Długi czas oczekiwania na przesyłkę. -
~Aleksandra / 2023-01-17 10:44
Nie traktują uczciwie klientów. Jeśli produkt jest widoczny na stronie internetowej masz prawo go kupić za opłatą, a sprzedawca ma obowiązek go wysłać. Anulowanie zamówienia z powodu braku towaru jest niezgodne z prawem. Bardzo niski poziom obsługi klienta. -
~Gra z Empik.com / 2023-01-17 09:41
Po 15 dniach i kilku telefonach dostałem informacje ze zwrot środków nastąpi w ciągu 2-5 dni. Cała sytulacja jest o tyle śmieszna ze produkt cały czas jest dostępny na EMPIK.com.
Nie polecam zamawiania czegokolwiek.WadyInfolinia sama podejmuje decyzje pomimo wcześniejszych ustaleń telefonicznych o sposobie rozwiązania sytulacji -
~antyfanemipku / 2023-01-17 09:16
po raz kolejny anulowane zamówienie. Tym razem przeszli samych siebie i stwierdzili, że to ja zwróciłem towar (nigdy nieotrzymany) -
~jack78 / 2023-01-16 22:19
To już któreś zamówienie z rzędu, które nie zostało zrealizowane.
Tym razem dostałem takiego maila "Tytuł zwrotu: Przedmiot zwrócony przez klienta"
Oni nawet nie wysłali tego zamówienia. -
~Makaron / 2023-01-16 20:18
Oszuści. Składam zamówienie na mąkę, przelewam pieniądze a za kilka dni anulują zamówienie bezczelnie pisząc, że "Przedmiot zwrócony przez klienta". Nawet żałośnicy nie wysłali towaru. Zaletykompletny brakWadyobracanie pieniędzmy klientów przez generowanie zamówień i nie wysyłanie towaru -
~EWKA / 2023-01-16 12:40
Anulowałam zamówienie z powodu długiego oczekiwania i poprosiłam o zwrot środków..Otrzymałam mejla ze pieniadze są na koncie ale nie ma do dzis a mija 3 tyg.Twierdzą ze to wina Banku...SMIECH..ZŁODZIEJE!!! -
-
~Zzo / 2023-01-10 22:01
Nie odpowiadają na maile. Brak dostawy. Opłacone i nie ma........DNO -
~Dagi / 2023-01-07 08:44
Zamowilam w empiku fotokalendarz i cena przy zamowieniu byla 36zl, gdy przeszłam do płatości nagle zrobiło się niewiadomo skad 42zł myślałam, że to z kurierem, ale okazało się,że jeszcze dodatkowo za kuriera trzeba zapłacić i to nawet 7zł przy odbiorze osobistym, a wiec z 36zł zrobilo sie 50zł. ŻENADA!!! już nigdy nie zamówię nic w Empiku. Smutme jak oszukuja:( -
~kolo / 2023-01-05 18:16
Proszę absolutnie nie zamawiać w sklepie empik . Zamówiłam kosmetyki za ponad 600 zł. dostawa n- 2 tygodnie po terminie, Otrzymałam nie te produkty, które zamawiała (tylko 2 a zamawiałam trzy). Sklep odpowiada, że się nie znam i to jest to co zamawiałam tylko w innym opakowaniu(przysłali krem za kilkadziesiąt złotych, zamawiałam taki za 300 zł). Minął miesiąc od zapłaty za zamówienie, a sprawa wogóle nie jest rozwiązana. Jesli nie chcecie stracić nerwów i pieniedzy nie zamawiajcie tam! -
~Wit / 2022-12-29 17:09
Zakupiłem plyte po cenie w promocyjnej zamówienie zostało przyjęte zaplacone informacja że kompletują realizacji Myślicie, że przyszła a gdzie tam okazało się że nagle im brakuje towaru choć zamówienie przyjęte oszustwo jak to Empik Płyta w sklepach stacjonarnych oczywiście jest. Wielkie naciaganie -
~Monika / 2022-12-29 14:14
Porażka zamawiając przez stronę Empik oszuści kłamią że przelali pieniądze chociaż płaciłam przy odbiorze gotówką a złodzieje Empik twierdzą że zwrotu dokonali na konto nie znając mojego numeru konta omijać z daleka klamcow -
~Maciek / 2022-12-28 15:24
czas realizacji zamówienia masakra czekałem 2tygodnje na wysłanie paczki -
~Ocet / 2022-12-27 19:43
Tragedia, że tak wielka sieć tak bardzo nie szanuje konsumentów. Termin dostawy zamówienia miał być przed świętami. Piszę do obsługi, że jest już dzień po terminie i odpowiedzi nie mam żadnej. Za to drugiego dnia zmieniają termin dostawy na po świętach, w dodatku piszą, że powodem jest brak towaru na stanie. Nie wiem co jest bardziej ośmieszające, to że nie wywiązują się z terminu dostawy, czy to że żeby ukryć ten fakt piszą, że wystawiają towar, którego nie mają w magazynach. No i trzecie przesunięcie terminu w dniu dzisiejszym, tym razem na koniec tygodnia. Tylko czekać, aż anulują zamówienie. Żenada. ZaletyŻadnej.WadyBrak wywiązania się z terminów dostawy. Sprzedaż nieposiadanego towaru. -
~ergie / 2022-12-27 17:42
Zaznaczam, że opinia dotyczy wyłącznie procedur reklamacyjnych.
Fakty
- zakup tableta graficznego.
- empik to tylko platforma sprzedażowa, pośrednik, który wystawił mi fakturę.
- to empik jest dla mnie stroną (gwarantem)
07-11-2023 złożenie reklamacjiz tytułu gwarancji
09-11-2023 otrzymanie wysłanego przeze mnie sprzętu i otworzenie reklamacji.
W tym czasie nie otrzymałem żadnego potwierdzenia, że wysyłałem, że otrzymali mój sprzęt.
Po przekroczeniu 30 dni kalendarzowych zażądałem od strony natychmiastowego zwrotu naprawionego sprzętu lub nowego, sprawnego, wolnego od wad.
Minęło kilka dni, żadnych wieści, dopiero po dodzwonieniu się 16-12-2023 na infolinię dowiedziałem się, że została podjęta decyzja o przelewie zwrotnym za uszkodzony sprzęt.
Po 5 dniach telefon, spisanq notatka, podałem numer konta.
Po dwóch dniach, mail, abym podał numer konta (WTF?)
Dzisiaj, 27 grudnia - nareszcie informacja, że mam pieniądze na koncie.
Uważajcie, bo jak widać, więcej problemów niż korzyści - gdyby nie refakturowali dokumentów, procedura byłaby szybsza, tym bardziej, że ciągle oznajmili, że na sprzęcie są prowadzone procedury reklamacyjne, że to gwarant decyduje o czasie naprawy oraz w jaki sposób zostanie ona rozpatrzona.
Niestety, mieli pecha, że trafili na mnie, że znam procedury oraz nowe obowiązujące przepisy.ZaletyŻadnychWadySame wady -
-
~majciaa / 2022-12-26 18:19
Ostatnio zamówiłam na święta album BTS. Miało przyjść w 72h i do dzisiaj nie przyszła paczka. Jestem zdenerwowana bo moja córka miała mieć prezent na święta a tylko dostała kosmetyki i tyle. Nie polecam empika WadyOkłamują :)) -
~Bartek / 2022-12-26 17:49
Opis wprowadza w błąd i nie można wykorzystać karty prezentowej na większość interesujących rzeczy dostępnych i sprzedawanych przez empik jak karta przedpłacona do xbox. Wtopa i nigdy więcej ZaletyBrakWadyWszystko -
~hfkakab / 2022-12-26 09:46
Zamówiony album (nowy) przyszedł ze znaczącymi ubytkami w
okładce- poobijane narożniki, a w środku była zagniecionq na kartach w kilku miejscach. Wygladala jak używana (pewnie egzemplarz z polki), ale takie rzeczy powinny być zaznaczone i opisane.ZaletyZamówienie przyszło po kilku dniach, tu nie mogę narzekać -
~Toluz / 2022-12-24 22:01
Prezent mial przyjsc killa dni przed swietami. Mialem juz info ze jest wyslany, czekalem czekalem i wczoraj poszedlem do sklepu, ze moze zapomnieli wyslac smsa/maila. Okazalo sie,ze rzekomo etykieta dla kuriera niezostala naklejona i kurier nie wzial. Zero informacji o tym itp. Jezeli ktos kupuje na prezent i myslinze ma kilka dni zapasu i bedzie ok... to od razu sobie odpusc! Naprawde niechcesz ostatniego dnia szukac prezentu bo Empikowi cos sie wydarzylo... WadyNie wysylaja towaru na czas. Wiecznie oszukuja!
strona 16 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »