Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Milisz / 2023-09-15 15:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Dziękuję empik za świetne pakowanie (otwarta paczka) przez co zaraz po wyciągnięciu ze skrytki książki poleciały na ziemię i są obskubane. Polecam uważać ..
  • ~MM / 2021-04-06 14:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam nie polecam zakupów w tym sklepie zamowilam towar przez strone empik od firmy Siglo. Towar przyszedl nie zgodny z opisem zabrakło informacji ze towar jest pochodzenia bułgarskiego. Ponowne odesłanie na moj koszt produktu. Kolejna sytuacja zwrot środków mial nastąpic w terminie 14dni termin juz dawno minął a pieniędzy jak nie bylo nie ma. Wielokrotnie pisana prosba z zwrot pieniędzy gdyz to oszutwo ale nie skutkuje. Miliony telefonów do empik wiadomości wysyłanych człowiek pozostawiony sam sobie
  • ~naiwny konsument / 2021-11-18 14:04
    Ocena: 3.00 / 5
    kupuje produkt, na stronie dostępny.
    Po 2 godzinach przychodzi mail że nie jest dostępny, a zwrot pieniędzy po 3-5 dniach roboczych (efektywnie wyjdzie tydzień)

    A produkt... na stronie dalej dostępny.

    OSZUŚCI
    Wadymożna się uczyć robić wałki
  • ~nictamjuzniekupie / 2020-12-23 15:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem zestaw Lego 7 grudnia, zapłaciłem z karty podarunkowej, po tygodniu empik stwierdził, że już nie ma tego zestawu, (pojawił się ten sam, "nowy dostawca" o 30 zł droższy ... Empik po tygodniu mi odsyła pieniądze na wykorzystaną kartę, która fizycznie wyrzuciłem i nie mam jak podać jej numeru przy kolejnych zakupach .... koszmar jakiś
  • ~Nikola / 2023-11-24 13:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Czemu dostawa taka długa ile można czekać normalnie mnie nosi
    WadyDOSTAWA
  • ~patka.zywczak / 2023-02-07 19:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam książki i może na pierwszy rzut oka wszystko gra, ale bo przejrzeniu książki mają poniszczone brzegi, pozaginane, na końcu w ogóle tuszu im brakło, kartki uszkodzone nie są to jakieś bardzo mocne zniszczenia , ale jednak kupuję nową książkę i chce mieć ją w idealnym stanie równie dobrze można kupić sobie taką nawet używaną a w lepszym stanie.
  • ~Patrycja / 2022-04-08 10:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam totalnie zakupów. Za każdym razem opóźnienia w planowanym doręczeniu kończące się ciągłym wydzwanianiem na infolinie. Obecne zamówienie, na które czekam miało być doręczone w dn. 6/7.04. Jest 08.04, a paczka nawet nie opuściła ich magazynu. Wczorajszy telefon skończył się obietnicą, że "paczka dziś wyjdzie, jutro będzie doręczona. Pracujemy na wysyłkach 24 h, więc na pewno ją Pani dostanie". Status zamówienia dziś? Nadal nie wyszła z magazynu. Rozmowa na infolinii z konsultantką: "Tak miała wyjść wczoraj, nie wiem czemu nie wyszła, pewnie magazyn jej nie zauważył. Dam im znać żeby wysłali dziś, ale nie mogę nic zagwarantować. Mogę jedynie przeprosić". Śmiech na sali ... obsługa fatalna, wysyłki nigdy nie idą w terminie i na czas, infolinia po nic bo i tak nic nie są w stanie zdziałać ...
  • ~Patrycja / 2022-12-21 16:02
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłam dwa produkty pod choinkę. Zabawkę i płytę CD. Po 7 dniach na skrzynce zobaczyłam, że pierwsza przesyłka zaginęła, a druga anulowano, bo brak w magazynie. Mam wykupiony pakiet premium. Dziękuje za współpracę z ta firmą. Żadnej propozycji w rozwiązaniu sytuacji, tylko przykro mi.
  • ~Paulina / 2020-11-29 17:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety, ale jestem zmuszona wystawić negatywną opinię. Do tej pory przebiegało wszystko sprawnie, jednak realizacja ostatniego mojego zamówienia trwała zbyt długo. Zamówienie złożyłam 11.11.20, specjalnie zrobiłam to wcześniej, by produkty zdążyły do mnie dotrzeć i bym do 30.11.20 zdążyła na spokojnie je wysłać dalej (były na prezent na Mikołajki). Już 13.11.20 otrzymałam maila z informacją, że realizacja zamówienia zostanie wydłużona do max. 17.11.20. Napisałam w tej sprawie do Państwa na Facebooku, otrzymałam jedynie krótką wiadomość, że możecie państwo jedynie podzielić moje zamówienie, co mnie mało urządzało. Na tej jednej wiadomości z Państwa strony rozmowa się zakończyła... Klient został pozostawiony sam sobie, nie wiem, może liczyliście na to, że będzie czekał cierpliwie aż w końcu się doczeka paczki? Na maile zero odpowiedzi również. Zadzwoniłam na infolinię, miła Pani zaznaczyła, że rezygnuję z jednego przedmiotu i zapewniła mnie, że jeszcze 19.11.20 paczka do mnie wyruszy. Nie została wysłana, z Państwa strony przyszedł kolejny mail o wydłużeniu terminu realizacji. Pomimo tego, że informowałam, że rezygnuję z brakującego produktu, paczka nie została w terminie wysłana! Mało tego, 23.11.20 chcąc sprawdzić status zamówienia zauważyłam, że już brakuje 2 przedmiotów. I dopiero wtedy jak napisałam, że rezygnuję z tych dwóch braków paczka została do mnie nadana. Po raz ostatni składałam u Państwa zamówienie, ta sytuacja była karygodna, a zwłaszcza obsługa klienta. Pomijam już fakt, że kompletnie nie rozumiem tego, że nie można w zamówieniu już złożonym podmienić brakującego produktu na jemu podobny i w zbliżonej cenie, kiedy w innej księgarni robią to bez problemu. Nie polecam składać tutaj zamówienia, bo straci się jedynie sporo nerwów.
    Zalety- niekiedy fajne promocje
    Wady- brak kontaktu z Obsługą Klienta
    - wieczne odwlekanie wysyłki
    - wprowadzanie w błąd na infolinii, że jeszcze tego samego dnia na pewno paczka zostanie wysłana
    - zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę
  • ~Paweł / 2019-05-31 22:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga na Empik, naciągają klienta po czym nie uznają reklamacji. Dział obsługi klienta masakra.
  • ~Pina / 2021-11-24 12:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak co roku problem z zamówionym towarem, zamawiam zawsze na początku listopada żeby zdążyć z prezentami na święta a i tak jest problem, już po raz trzeci mam zmieniany termin wysyłki . W zeszłym roku zamiast płyty dostałam książkę a proces reklamacji trwał ponad miesiąc
  • ~Piotr Gromek / 2012-05-31 21:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam,
    Jestem stałym klientem sieci salonów Empik, jestem bardzo zadowolony z
    Państwa oferty i usług, jednak w ostatnim czasie miało miejsce dość
    nie miłe zdarzenie. Proszę o interwencję w sprawie pracownika który
    krzyczał na sklepie w obecności klientów na swoich
    współpracowników,
    byłem zażenowany nie profesjonalnym zachowaniem i wzbudza to bardzo
    negatywne uczucia odnośnie marki Empik. Sytuacja ta miała miejsce koło
    godziny 16.30 w Empik Galeria Mokotów piętro II, Pani kierownik (miała
    rude włosy) bardzo źle się zachowywała w stosunku do swoich
    pracowników.
    Jestem częstym klientem salonów Empik, bardzo poruszyło mnie nie
    właściwe zachowanie tej Pani, proszę o interwencję i wyciągnięcie
    konsekwencji służbowych, ponieważ taka sytuacja nie powinna mieć
    miejsca w tak szacownej instytucji jaką jest salon Empik.

    Proszę o informację zwrotną, co udało się zrobić. W razie gdy nie
    będzie informacji zwrotnej, dalej będę interweniował (fb, fora
    interentowe, znajomi)

    Pozdrawiam,
  • ~Rafal / 2021-08-26 18:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Wywolalem fotoksiazki komunijne mojej corki. Mam juz doswiadczenie z fotoksiazkami u konkurencji i jest to juz 4 fotoksiazka.
    Nad obrobka zdjec pracowalem prawie tydzien czasu. Zrobilem album w EMPIK i pierwsza ksiazka, ktora dostalem, miala duzo koloru niebieskiego, choc nie bylo go widac na mozdjeciach i niegdy nie mialem problemow ze zdjeciami z kolorem niebieskim. Reklamacji EMPIK nie uznal.
    Sciagnalem niebieski kolor z wszystkich zdjec i zamowilem ponownie fotoksiazke. Byla OK. Zamowilem kolejna foto-ksiazke, ale tym razem na zdjeciach kolor czerwony bylo za malo. Ta sama fotoksiazka trzecia fotoksiazka i koloru czerwonego brakowalo przede wszystkim na sepia zdjeciach, ktore byly bardziej pomaranczowo-zolte. Oczywiscie reklamacja nie zostala uznana.
    Nigdy wiecej juz nie bede tracil czas na EMPIK. Konurencja ma nizsze ceny i juz gorsza byc nie moze.
    WadyNiska jakosc przy dosc wysokich cenach
  • ~RyzykFizyk / 2020-12-02 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Złożyłam zamówienie 19.11.2020 specjalnie wcześniej aby uniknąć Black Friday. Dostałam informacje że zamówienie dostanę 24-25.11. W momencie składania zamówienia przy każdej pozycji widniała informacja o wysyłce w ciągu 24 godzin. 25.11 nadal status przesyłki był "w realizacji". Napisałam maila z zapytaniem kiedy dostanę przesyłkę. Dostałam informacje zwrotną, że właśnie pakują i że zostanie wysłana i że mają ogólnie dużą liczbę zamowień. Paczkę dostałam 30.11. Niestety czuję się oszukana informacją o wysyłce w ciągu 24 godzin. Jest to bardzo mylące dla klienta, mogli przynajmniej wysłać maila że przesyłka będzie opóźniona.
  • ~Seraskier / 2021-12-02 20:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Empik świadomie i bezczelnie wprowadza w błąd kupujących co do terminu realizacji zamówienia.Dla nich 24 h to tydzień, dwa i dłużej.Prezes Szmidt, gardzę panią.Życzę pani aby wszędzie traktowano panią tak jak pani firma traktuje swoich klientów.
    ZaletyObecnie brak
    WadyWyłącznie
  • ~smutna / 2015-10-08 12:52
    Ocena: 3.00 / 5
    to jest nieprawdą i jest to kłamstwo co pisze na fakturach i na paragonach te miłe wyrażenia : dziękujemy za zakupy, życzymy udanych zakupów itp. , ponieważ w stosunku do mnie obsługa klienta prawie zawsze była niemiła, nieprzyjemna, opryskliwa i nerwowa.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadynieprzyjemny kontakt
    za 7 złotych z groszami od 26 września
  • ~Stokrotka / 2021-06-14 09:53
    Ocena: 3.00 / 5
    1. Obsługa infolinii to jakieś nieporozumienie - nie wiedzą nic poza danymi, które klient widzi na swoim koncie, o jednym zamówieniu każdy kolejny pracownik, z którym klient się połączy potrafi powiedzieć co innego i w zasadzie żadnych szczegółów o danym zamówieniu, a już brak możliwości połączenia się z konkretnym salonem jest tragiczny przy tak niekompetentnych pracownikach infolinii
    2. Coraz częściej zdarza się, że są błędy w datach premier i zapowiedzi, a każdy pracownik mówi na ten temat co innego, co w dodatku nie ma pokrycia z prawdą
    3. Dostawy - w moim np. salonie kurierzy dostarczają paczki wieczorami, pomijam już fakt, że data dostawy nie jest w żaden sposób wiążąca, a zamówiony produkt potrafi być wysłany miesiąc przed podaną datą dostawy
    4. I najlepsze - dwa produkty np. dwie książki z datą dostawy w tym samym dniu jadą dwoma kurierami - jedna wysłana np. rano, druga kilka godzin później - efekt jest taki, że jedna przychodzi w jeden dzień, druga w kolejny i tak trzeba jeździć, ale pracownicy infolinii twierdzą, że nic z tym zrobić nie można
    Zaletyw przypadku premier/zapowiedzi książek można wcześniej zobaczyć co wychodzi
    Wadyjak w powyższej opinii
  • ~Tadeusz / 2019-08-05 10:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakupiłem Smartfon SAMSUNG Galaxy A40, 64 GB, DualSim. Jak się okazało po zakupie smartfony pochodzą z Anglii i nie są w zakresie gwarancyjnym obsługiwane przez serwis Samsunga. W związku z moimi problemami, na infolinii polecono mi wysłanie smartfona pocztą do Empik w Warszawie. Jeżeli jesteś informatykiem lub kupujesz na firmę, w której jest informatyk znający anroida, to nie ma problemu, możesz w Empik taki aparat kupić (jeśli nie boisz się ryzyka, że mogą wystąpić w okresie gwarancyjnym awarie telefonu). Jeżeli kupujesz prywatnie nie polecam! W zestawie aplikacji nie ma Sklepu Play i jest problem z jego ściągnięciem, można to zrobić pewnym okrężnym sposobem, do czego potrzebny jest informatyk. Jak mu zapłacisz za usługę, to zakup w Empik staje się nieopłacalny. Lepiej zakupić telefon wprowadzany przez Samsunga dla polskiego odbiorcy. Oczywiście, po zainstalowaniu sklepu play wszystkie potrzebne aplikacje wchodzą bez problemu. Niestety, w przypadku dystrybucji tego telefonu, postępowanie Empik jest mocno dwuznaczne....
  • ~tdi / 2023-02-17 18:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam szybkowar, niestety otrzymałam uszkodzony. Taka sama sytuacja miała miejsce w przypadku termosu. Słuchawki bezprzewodowe popsuły się następnego dnia
    Zaletybrak
    Wadyuszkodzony, wadliwy towar
    mam wrażenie że nikt tego nie sprawdza przed wysyłką
  • ~Tomasz / 2018-11-03 14:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy zwrocie kosztów ekspresowym na Twoje środki ( elektroniczne środki na koncie empik.com) trwa to do 3 dni!!! Po zatwierdzeniu zakupu nie ma możliwości zmiany miejsca odbioru lub dostawy. Obsługa-pomoc tel. dla klienta w niczym nie pomaga a podejście do klienta to typu "kiedy się Pan rozłączy bo nie mam ochoty rozmawiać"
    ZaletyDuży asortyment
    WadyNie dopracowana strona oraz obsługa klienta, która w niczym nie może pomóc.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4345
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882