strona 14 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~kalif1855 / 2010-03-30 18:06
ludzie przestrzegam was przed sklepem Empik ceny windują niesamowite.Kupiłem grę God of War 3 na Empik.com w cenie 264.90gr. a następnego widziałem to samo wydanie gry w Sony Center w Rzeszowie za 239zł. i się trochę wkurzyłem.Nie polecam sieci tych sklepów -
-
~Karol / 2019-12-27 17:56
Zabawka którą kupiłem niezgodna z opisem, posiada ślady użytkowania. Brak możliwości zwrotu towaru w sklepie. Wysoka cena. -
~Karolina / 2017-06-05 02:12
Nie odpisują wcale na maile,jestem poirytowana całą tą sytuacją,brak słów. Zaletydarmowy odbiór w salonach empikWadylekceważenie klientów- -
~Kasia / 2022-04-10 12:48
Zawiodłam się na empik.com, składajac zamówienie zauważyłam, że z aplikacji zniknęła opcja bezpiśredniego zapłacenia karta. Zmuszanie klientów do korzystania z serwisu płatniczego jest, co najmniej, nie w porzadku. Nie będę więcej korzystać z empik.com. Przykro mi -
~Katarzyna / 2020-07-09 13:48
Zamówienie nie zostało dostarczone w terminie który się wyznaczył podczas składania zamówienia, napisałam do obsługi klienta maila, dostałam odpowiedź dopiero po 3 dniach! Gdy już zadzwoniłam na infolinię, dopiero wtedy się dowiedziałam o opóźnieniu realizacji zamówień, ale takie informacje powinny być wysyłane automatycznie, czyli 1) - brak kontaktu i informowania klienta w przypadku powstania nowych okoliczności 2) - konsultant infolinii (drugie połączenie po tygodniu) skłamał że zamówienie już zostało wysłane do mnie, po tej informacji zamówienie zostało wysłano dopiero po tygodniu! Czyli paczkę otrzymałam po 15 dniach. 3) - pakowanie paczki bez dbania o wizerunek firmy. 4) - przysłali towar w innym kolorze mimo tego że w karcie produktu na stronie kolor był wyraźnie opisany, o czym świadczy zdjęcie i opis 5) - kontakt w sprawie przysłania etykiety zwrotnej przez e-mail trwał 2 tygodnie, w ciągu tego czasu odpowiadali mi kilka osób, każda z których nie była zainteresowana sprawą, bez końca dostawałam maile ze zwrotami typu „dziękujemy serdecznie” i „zależy nam na spełnieniu Pani oczekiwań” ale oprócz tych pustych słów nie otrzymałam żadnej pomocy. Etykietę przysłała konsultant, jedyna w tej firmie szybko reagująca i myśląca, z którą się skontaktowałam przez infolinię. 6) - po zarejestrowaniu reklamacji (po miesiącu od daty złożenia zamówienia!) dostałam info że to była pomyłka Empiku, podali błędną informację w karcie produktu, powinien być kolor losowy, i zaoferowali zwrot pieniędzy mimo tego że w ofercie mają potrzebny mi kolor tego samego produktu (inny dostawca, wyższa cena). Stwierdziłam że muszą przysłać właściwy kolor, dostałam odpowiedź o tej samej treści, że nic nie mogą mi zaoferować oprócz zwrotu pieniędzy 7) - bardzo słaba aplikacja, brak możliwości złożenia reklamacji, zgłoszenia zwrotu i tp, brak numeru przesyłki do śledzenia, aplikacja jest do niczego. Podsumowując, to był ostatni mój zakup na Empik.com, bo odczułam że nikt nie jest zainteresowany w tej firmie (oprócz konsultantki która przysłała etykietę) w spełnieniu oczekiwań Klienta, o których tak dużo się wspomina w mailach, ale w praktyce się nie używa. Odradzam zakupy na tej stronie. Zaletybrak zalet -
~Kuba / 2021-09-24 10:32
Obsługa Empik Marketplace to jest porażka. Pisząc z support-marketplace@empik.com masz wrażenie jakbyś pisał z botami a nie ludźmi. Jeśli się mylę to proponuję zmienić pracowników bo chyba siedzą tam za karę... ZaletybrakWadytragiczna obsluga klienta -
~Lara / 2021-01-08 23:14
Zdecydowanie odradzam zakupy w internetowym sklepie Empik. Nie tylko nie zrealizowano zamówienia, ale totalnie ignorowano prośby o jakiekolwiek informacje na ten temat. Odpowiedzią były jedynie puste formuły grzecznościowe prawdopodobnie w celu zniechęcenia klienta. Szkoda, bo kiedyś był to poważny sklep. -
~M.Z / 2021-03-29 13:46
zamówiłam 2 książki 21 marca. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, przyszła informacja, że jedna z książek zostanie wysłana 24 kwetnia, natomiast ta druga cytuję " przewidywana data dostarczenia - 24 - 25 marca". Dziś, ro jest 29 marca otrzymałam informacje, że ksiązka może zostać wysłana ( WYSŁANA) 1 kwietnia. I moge podjąc decyzję, czy chce czekać, czy może anulowac zamówienie.
Na stronie jest informacja, że zamówienia sa realizowane w ciągu 48 godzin. Staram się nie zamawiać w internecie, bo rózne firmy działają róznię, wydawało mi się, że EMPIK, to firma wiarygodna. Dostanę swoje książki, firma mnie w tej kwestii nie oszukała, jednakże z bardzo poważnym opóźnieniem. Książki miały byc prezentem na święta. Jest za późno, żeby kupić coś innego.Gdyby informacja przyszła szybciej - mogłąbym zamówic gdzie indziej inny prezent.
OSTRZEGAM - nie wierzcie w informacje o terminie realizacji na stronie. Jest ustawiony na sztywno, natomiast nie ma nic wspólnego z rzeczywistościąZaletyKsiążki, choć droższe niż w innych księgarniach są dobrej jakości i zgodne z opisemWadyTermin realizacji zamówień. Na stronie podany jest 498 godzin, w rzeczywistości może to być 1 miesiąc. Informacja o opóźnieniu przychodzi dopiero, gdy minie tydzien od terminu dostawy. -
-
~Maciek / 2022-12-28 15:24
czas realizacji zamówienia masakra czekałem 2tygodnje na wysłanie paczki -
~MadD / 2021-10-29 08:47
Bardzo długi czas oczekwiania, który zostaje wydłużany podczas realizacji zamówienia. Tragedia, lepiej kupić na innym portalu, będzie na następny dzień! dla empiku realizacja zamóienia trwa 10 dni!!! -
~Magda / 2021-09-14 09:25
Człowiek myśli że kupuje z empik wszystko jedna dostawa a okazuje się że każda rzecz idzie z innej firmy i każda z innym kosztem przesyłki.....ciągle przesuwają termin dostawy a już szczytem jest rozbijanie jednego zamówienia na kilka i trzeba jeździć po odbiór kilka razy nie polecam -
~Maja / 2022-05-27 21:46
Termin dostawy co tydz przesuwany co tydz inne informacje od konsultanta 6 tyg czekam na przesyłkę ZaletyBrakWadyNierzetelność naciąganie obietnice beż pokrycia -
~majciaa / 2022-12-26 18:19
Ostatnio zamówiłam na święta album BTS. Miało przyjść w 72h i do dzisiaj nie przyszła paczka. Jestem zdenerwowana bo moja córka miała mieć prezent na święta a tylko dostała kosmetyki i tyle. Nie polecam empika WadyOkłamują :)) -
~Malgosia / 2018-01-08 10:46
Pewnie jak spora część z Was zamawiała kredki, farby,kleje itp art biurowe w super promocji - 70%.
Po tym jak zamówienie zostało przyjęte do realizacji zostało anulowanie. Pieniążki wpłacone zostaną zwrócone na konto w ciągu kilku dni. Ciekawe ile tysięcy ludzi wpłaciło pieniądze za ten asortyment którego Empik nie posiadał? I jaka kasą mogli operować przez te kilka dni zanim pieniążki zwrócili na konto. Dla mnie porażka... Brak szacunku dla klienta. Czuje się oszukana! -
~Marcin / 2020-12-29 15:26
Szkoda, że zamówienie dociera do sklepu wcześniej niż zapowiadano, a do upływającego terminu odbioru wliczane są święta i niedziele. Tym samym z 4 dni na odbiór robi się jeden. Po terminie zamówienie zostaje odesłane do magazynu. Postępowanie poniżej wszelkich standardów. -
~Marek / 2022-08-30 19:28
Tragedia zastanawiają się parę dni zanim wyślą przesyłkę -
-
~Maria / 2020-10-25 13:05
Ich bony, e-bony są denne, większość asortymentu to obcy dostawcy u których nie można zrealizować karty podarunkowej i e-bonu, cenny o wiele wyższe niż na Allegro plus koszty dostawy. Wniosek: z daleka od prezentów takich jak karta podarunkowa Empik lub ich e-bon, jest to jedynie problem (bo w wyższej cenie zawarty jest koszt dostawy więc tylko dlatego możliwy darmowy odbiór osobisty.) ZaletyzeroWadysame -
~Marta / 2021-06-06 08:39
Tragedia!!!! takaa duża firma i nie zależy jej na szybkich dostawach szczególnie przed dniem dziecka???!!! Ponad tydz czasu oczekiwania na przesyłkę nigdy więcej!!!! na allegro zawsze 2 dnia paczki są dostarczane niestety empikowi nie zależy na klientach.. -
~Marzena / 2023-04-28 23:54
Zakup został anulowany z powodu braku, ale zwrot pieniędzy,to porażka, trzeba dzwonić pisać Zamiast 2 dni , trzeba czekać 7.Nie polecam tej firmy. -
~Masakra / 2023-06-17 13:25
Zamówiłam towar, który okazało się był od innego sprzedawcy. produkt nie przychodził. Empik odsyłał do sprzedawcy - żart!!! Ja kupowałam z Empik. W końcu anulowano zamówienie. Pomimo informacji o zwrocie gotówki w ciągu 2 dni, nie dostałam ich jeszcze po 4 dniach od tej informacji. Cała sprawa ciągnęła się ponad 2 tygodnie. A tu nic skomplikowanego nie było - sprzedawca nie miał towaru... o czym nie wiedział pośrednik Empik... Więcej nie zrobię tu zakupu.
strona 14 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »