WadyNie ogarniają internetowych zamówień
strona 13 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Aga / 2023-09-14 22:40
Odradzam zakupy w empiku przez internet. Paczka z książkami od momentu zamówienia i zapłaty do momentu jej dostarczenia to MIESIĄC czasu bo wielu telefonach, mailach i interwencjach. Nigdy więcej -
-
~Agata / 2020-12-15 11:36
Z całego serca NIE POLECAM !!! Czas wysyłki ciągle przedłużany, także nigdy nie dostaniecie paczki na czas -
~Agate / 2024-02-09 10:53
Dałam się namówić na konto premium, nie róbcie tego błędu!!!!
Na czacie oszukują i wprowadzają w błąd oczywiście na swoją korzyść.
Dwie klientki mniej. -
~agnes / 2022-05-27 12:02
Kiedyś empik to był po prostu empik a teraz bawią się w a**egro, umożliwiając ludziom własną sprzedaż... dlatego tyle nadużyć. Kiedyś można było zakupić cos bez rejestracji i bez problemu odebrać w salonie empik nie płacąc za przesyłkę...teraz w info o dostawach niby jest opisana ta możliwość, ale mając zakup w koszyku brak już tej opcji dostawy, musisz być premium.. Dla mnie bez sensu.. strona nie trzyma się kupy - jeden wielki śmietnik. -
~amanita / 2020-09-28 14:51
31.08.2020 zamówiłam 4 książki (jedna w przedsprzedaży premiera 30.09.2020), i właśnie ta książka miała przychodzić do zamawiających z ok. tygodniowym wyprzedzeniem jeżeli była zamówiona właśnie w przedsprzedaży, do tej pory nie mam informacji na temat postępu w dostarczeniu przesyłki, zaznaczę że pozostałe 3 z zamawianych książek są dostępne, a ta z przedsprzedaży jest już w posiadaniu innych zamawiających więc sklep je wysyła. ZaletyAsortymentWadyIgnorowanie kolejności w dostarczaniu książek, to że jest sie jedną z pierwszych osób, które zamówiły książkę w przedsprzedaży w tym sklepie nic nie znaczy, bo kolejność dostarczania jest chyba losowa. -
~Aneta / 2019-06-21 18:16
Uwaga na kupione telefony. Reklamacja to iszystwi!!! Po 3 dniach telefon Samsung Galaxy przestał działać, minal miesiac od reklamacji a empik nie reaguje na monity!!! Nie ma zadnej odpowiedzi od producenta a empik udaje że pomaga ale nic nie robi. Oszuści!!! WadyNie respektują zgłoszonych reklamacji. Terminy dla empiku nie istnieją. Całkowita ignorancja klienta!!! -
~Anna / 2020-11-29 14:38
Od jakiegoś czasu zamawiam książki i płyty przez aplikację. Ostatnia paczka z książkami to jakiś dramat. Kupiłam mojej mamie na prezent cztery pozycje a doszły do mnie zniszczone okładki. Wstyd !!! Nie wspominając że czeka się dwa tygodnie na przesyłkę -
~Anonim / 2019-05-29 13:12
Zamówienie złożone w poniedziałek rano na książki z wysyłką " wysyłamy 24 godziny". Środa po południu a zamowienie wciąż nie wysłane! Nie polecam. -
-
~Anonim / 2021-09-11 15:11
Zamówiłam rowerek dla chrześniaczki, niestety rowerek był brudny w rdzy, rączki do trzymania były w gumy, która była powgniatana, w rowerku był zamontowany tzw. grający słonik, który nie działał!! ZaletySzybka dostawaWadyDużo uszkodzeń w rowerku -
~Art / 2021-12-04 08:06
Opinia o sklepie Blu City. Niestety po ostatnim przemeblowaniu jest bardzo słabo. Nie ma filmów na blu ray na wystawie i mnie to zniechęca. Zaletybrak -
~Basia / 2023-02-15 14:08
Bardzo drogo......szok przepłacony szachy przepłacone o 100 zl Zalety?????WadyBrak???? -
~Cezary / 2020-09-24 17:13
Nie kupować urządzeń bo empik odcina się od realizacji reklamacji a sprzedają towary kupione na ALI Expres ZaletyAutomatyczny dozownik mydła Baseus brak zaletWadyAutomatyczny dozownik mydła Baseus nie radzi sobie z podawaniem żelu do mycia rąk Empik kupił to od firmy która tego towaru nie posiada w ofercie co jest zastanawiające -
~czytelnik / 2021-06-23 12:21
Ceny są niższe niż w księgarniach za to plus, dostawa to jakiś koszmar, mimo ze jest za darmo to książka przychodzi luzem z listem przewozowym przyklejonym do okładki, do tego poobijana i powgniatana ze wszystkich stron, do tego moja była wysmarowaną czymś tłustym z wierzchu. Jak ktoś szanuje książki to polecam kupić w jakiejs innej księgarni ZaletyDarmowa wysyłka do salonuWadyDostawa to totalne dno, produkty przychodzą zniszczone -
~Damian / 2021-03-26 20:54
Aplikacja i obsługa do kitu, brak wszystkiego, zapłaciłem za towar 485 zeta którego nie mieli!!! A kasę zwrócą za dwa dni, czyli za pięć, bo piątek i wykend, Dupa, Dupa, cycki kał. ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Darek / 2024-07-30 16:52
Zakupiłem telefon Samsung w Empik. Ich firmą serwisującą jest CTDI Poland. Uwaga oszuści. Nie chcą naprawić telefonu w ramach gwarancji. Na stronie piszą że naprawa odrzucona, a w raporcie usługi że dokonano naprawy i wymiany części. Załączniki jako dowód. ZaletyAsortymentWadySerwis to oszuści. -
~Ieyasu / 2018-05-15 16:17
Otrzymaliśmy dzisiaj paczkę z prezentem dla chrześnicy, Zamek Disneya - takie puzzle 3D ,komunia za 4 dni więc byliśmy szczęśliwi że problem prezentu rozwiązany - zresztą pewnie sami wiecie jak to z tym jest. Po otwarciu paczki zobaczyliśmy dziwnie wyglądające pudełko - brak folii fabrycznej - wyraźnie podniszczone w miejscu otwarcia - może z ekspozycji pomyśleliśmy, po otwarciu okazało się że oryginalne opakowania części są porozrywane a wszystkie elementy zestawu zostały popakowane w torebeczki po bułkach z biedronki i torebki strunowe . Zadzwoniłem na infolinie EMPIKU aby poinformować że jest "mały' problem z zamówieniem, jednakże jedyne czego się dowiedziałem to to że mogę złożyć reklamację i czekać 14 dni. Żadnej innej konstruktywnej odpowiedzi ... Jasna cholera mnie wtedy strzeliła, 200 zeta zamrożone, ponowne szukanie prezentów. I tu pojawia się zapytanie - jak można wysłać klientowi takie barachło, na każdym etapie realizacji zamówienia nawet jednooki pirat z papugą na ramieniu zorientowałby się że coś tu nie gra. Odnosimy nieodparte wrażenie że Empik w bardzo głębokim poważaniu ma swoich klientów, ważne że kasa na koncie a zamowienie zrealizowane, a co dostanie klient do nikogo nie obchodzi, bo to już Jego problem. Kończę żale - szukamy nowego prezentu.. ZaletyDotarło na czasWadyBarachło -
-
~Iwona / 2021-12-21 11:33
Opinia dotyczy funkcjonowania obsługi klienta która nie stanowi wsparcia. Brak kontaktu z klientem
Klient inicjuje rozmowę w przypadku przedłużającej się realizacji zamówienia. Kreaktywnosc i szybkość w działaniu oceniam poniżej normy.Nieterminowosc w przypadku zamówienia do sklepu zaproponowałam aby wysłali do domu jeśli wina leży po stronie sklepu otrzymałam odmowę. Zamowienie z początku grudnia dziś mamy 21.12. 2021 otrzymuje informacje, iż zostało anulowane bo nie mają produktu. Zostałam z problemem i bez zwrotu na koncie. Marnotrastwo czasu klienta.ZaletyBrakWadyJak wyżej masa uchybień w obsłudze klienta -
~Jacek / 2021-12-26 16:58
Dostajesz kartę prezentową. Wybierasz interesujący Cię produkt przez wyszukiwarkę empik. com.....i nie możesz zapłacić tą kartą.
Akcja? Powiadomić darczyńców , że karta do empiku jest niemiłe widziana. -
~Jan / 2023-07-15 18:15
Zamówienie po dokonaniu przedpłaty 28.06.2023 EMPiK anulował z braku towaru. Po upomnieniu o zwrot kwoty piszą: Dzień dobry Panie Janie, Dotpay, jako operator płatności w dniu 29-06-2023 08:28:16 powinien przesłać do Pana wiadomość z prośbą o podanie danych do zwrotu.
Płatność dokonana przelewem tradycyjnym nie była obsługiwana przez przez Dotpay. Potwierdzenie wyciągiem elektronicznym jest ignorowane dlatego przygotowuję windykację i każdemu kto nie chce bawić się ,, w ciuciubabkę,, również to radzę . Zobaczymy czy będą obstawiać na procedurę egzekucji komorniczej. Nabici w tutkę spróbujcie wczytać się w KRS EMPiK
Sklep Internetowy KRS: 0000636785ZaletyByły gdy była to własność polska niewątpliwie nauka aby omijać logo zdeklasowanej firmyWadyczytaj opinie -
~Jarek / 2017-02-03 21:49
Empik oferuje produkty, których nie posiada na stanie. Nie oferuje również dostawy w terminie późniejszym. Stąd asortyment i dostawa 1 gwiazdka. Jestem bardzo zawiedziony.
strona 13 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »