strona 12 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Nick nick / 2021-08-31 20:20
Niezbyt już polecam ten sklep.
Najbardziej zaraziłam się tym, że nie dostałam SWOICH pieniędzy z powrotem po zrezygnowaniu z usługi Empik Premium.
Pracownica przedstawiła TROSZKĘ inną wersję, doczytałam szczegóły dopiero po powrocie do domu, więc szybko zrezygnowałam i zerwałam umowę, ale nie oddali kasy, bo przelewu mi nie zrobią, ponieważ nie zawarłam tej umowy przez internet tylko stacjonarnie, więc po pieniądze muszę udać się do salonu Empik. Ale! Umowa została już zerwana (i to akurat dało się zrobić od razu przez internet, tak swoją drogą :3).
Udałam się do salonu Empik to też nie, nie oddadzą mi pieniędzy, bo to inny salon Empik. A jak już wspomniałam, umowę ze mną od razu zerwali, no więc według systemu (pracownicy sprawdzili mnie w systemie) żaden zwrot mi się nie należał, bo tej usługi już nie miałam.
Byłam już w innym mieście, więc poszło się rypać, bo nie mogłam iść do tego samego salonu w którym kupiłam tę usługę, żeby sprawdzić czy tam faktycznie ten zwrot bym dostała. Jednak podejrzewam, że skoro w ich systemie mnie tej usługi już przy mnie nie było, to i w salonie w którym kupiłam Empik Premium tego zwrotu bym nie dostała, bo nie mogłam przecież anulować usługi, której już nie mam. Przy czym nie były to jakieś marne grosze. Ani kasy ani usługi. To było jakoś w tamtym roku, ale to niczego nie zmienia.
Dzisiaj natomiast pobrałam aplikację, żeby skorzystać z kodu rabatowego (warunkiem miało być dokonanie zakupu przez aplikację po raz 1.). Ale okazuje się, że zapomnieli wspomnieć, że poza tym jest też minimalna wartość zamówienia (i to jest to "za pierwsze zakupy z aplikacją" o wartości minimalnej zamówienia nie c nie było, dopiero okazało się to przy zakupie)? Od razu odinstalowałem aplikację, której normalnie bym nie zainstalowała. Zirytowało mnie to głównie dlatego, że trzymają moje wcześniejsze pieniądze. Żeby oddali czyjąś kasę też trzeba przekroczyć konkretną kwotę? Poniżej 100 nie oddają, bo szkoda czasu i zachodu? XD
Dodatkowo, czytając wcześniejsze opinie o problemach z reklamacją i zwrotami, okazuje się, że problem z Empikiem jest powszechniejszy. Tak więc bardziej już ufam przypadkowym osobom na OLX, niż Empikowi...
Polecam nie wpychać się w żadne subskrypcje ani dodatkowe usługi, i nie wierzyć w rzekome rabaty i korzyści. I polecam też zakupy robić na miejscu w sklepie, widząc kupowany towar, żeby nie ryzykować, że będzie trzeba reklamować produkt. -
-
~Olbor / 2022-12-08 11:58
Mam w Empiku usługę premium gwarantująca dostawy w ramach wcześniejszej opłaty rocznej. Zamawiam dwa przedmioty jednocześnie. Okazuje się ze obydwa przyjdą osobno i za jeden trzeba zapłacić za przesyłkę 18 zł. Pytam konsultanta dlaczego? Odp. Ze to zewnętrzny sprzedawca i nie maja z nim umowy ?!!??! Ale w asortymencie mają!!?? Zapłaciłem za dostawy w ramach pakietu empikowi… wiec ja mam umowę … Dla mnie to oszustwo!!! -
~Pawel / 2022-08-07 17:41
Oferują towar którego nie mają, może to kwestia współpracy z Shumee , zamówiłem jeden rozmiar rolety, okazało się że nie mają więc pytam czy inny rozmiar jest aktualny na stanie, zamawiam i znowu nie ma, kasę zwracają ale sytuacja jest irytująca -
~rmj2002 / 2021-04-01 15:03
Zakupiony sprzęt po 2 tygodniach przestał działać. Pani w sklepie stacjonarnym zapytana o poradę, jak zareklamować, okazała się bardzo nieprzyjemna, wręcz kłótliwa i napastliwa. -
~robson / 2022-06-04 01:33
Przestrzegam przed tymi szmaciarzami z empika.Kupiłem tel. komórkowy Huawei 30 pro.Po 3 miesiącach zepsuł się.Chciałem zareklamować w ramach gwarancji.Empik mówi,że to firma współpracująca i nie ma nic do tego.Nie mam gwarancji nie ma firmy.Zostałem na lodzie.Empik to dupa wołowa! ZaletybrakWadysame wady -
~Roman / 2017-08-15 20:47
Nie polecam zamawialem plyty winylowe niektore Okladki W Oplakanym Stanie Problemy Z Reklamacja Słupsk -
~rungni / 2022-04-15 12:21
Generalnie jest ok. Ale szwankuje system powiadamiania i aktualizowania. Zamawiając produktyy dowiadujesz się o ich dostępności, a zdarza się że produkt jest niedostępny. Niestety nikt o tym nie powiadamia, więc czekasz za dostawą, która cały czas jest przekładana, bo nie mają czegoś w magazynie. Wystarczyłby e-mail z informacją, a tu nic. Zaletystrona czytelna i łatwa w obsłudze. Szeroka gama produktów i sposobów dostawyWadySłaba obsługa i wadliwy system powiadamiania -
~Sebastian / 2021-11-25 18:43
Nie polecam totalnie Empik com . Zamówiona gra 22 listopad 2021 (poniedziałek) - dostawa przewidziana 24-25 listopada (info na stronie że z powodu dużego obłożenia może się opóżnić dostawa - ok przed mikołajem mają ruch rozumiem) Ale w czwartek po południu wchodzę na stronę a tam zamówienie anulowane co do k... jest nikt zamówienia nie anulował- dzwonie na infolinie a Pan tłumaczy że już tej gry nie ma i do 14 dni zwrot kasy która zeszła z karty płatniczej a 100 zł z karty podarunkowej wróci na kartę którą wywaliłam po transakcji w poniedziałek - o co kaman po 2 telefonie na info linie powiedzieli ze muszę założyc konto na empik com to może oddadzą NIE POLECAM TOTALNIE SAMI ZAWINILI I MAJĄ KLIENTA W d....
Wystawiają rzeczy których nie ma PORAŻKA .Jeszcze raz nie polecamWadyBrak wystawionego towaru - brak współpracy z klientem -
-
~SerdeczneJE / 2023-05-25 20:44
obsluga nie wie jak dziala paypo ani platnosci czy rabaty, wprowadzili mnie w blad i stracilem kod rabatowy. żart. ZaletySą inne sklepyWadyZa przeproszeniem, małpia obsługa -
~Skalpels / 2021-04-22 18:48
Zamawiane przedmioty przyszły zgniecione w paczce, puzzle przez to niekompletne, wszystko miało być na prezent a już się nie nadawało na nic..... dostałam w zamian 10 zł na kolejne zakupy. Śmiech. -
~Slaw / 2022-07-13 13:36
Pytanie do Empik: Dlaczego w zeszłym roku można było zakupić audiobooki płacąc środkami zgromadzonymi na koncie Empiku a w tym roku wyłączono tego typu produkty z tej opcji płatności...
Odpowiedź Empik: "Sławomir, zapis o wykluczeniu tej formy płatności dla zakupów cyfrowych od zawsze jest w naszym regulaminie. Za zamówienia na ebooki, audiobooki, muzykę mp3, gry cyfrowe, produkty prepaid i bilety nie jest możliwe dokonanie płatności Ekartą/Kartą Prezentową, ani też Twoimi Środkami. Przepuszczenie takiej transakcji przez system to błąd, który nie powinien mieć miejsca. Mamy nadzieję, że to sprostowanie okaże się satysfakcjonujące. Przepraszamy za niedogodności."
Moje pytanie:
Sławomir Trusiński
Owszem. Regulamin. Tylko z ciekawości, jeżeli to nie jest wielka tajemnica, jaka jest różnica między papierową książką a e- lub audiobookiem skoro za obie płaci się z góry? A szczególnie, że wersję papierową można zwrócić a elektroniczną nie. Trochę nie widać w tym logiki.
Odpowiedź Empik: cisza. -
~Sylwester / 2021-07-25 11:09
Odczucia wyłącznie negatywne. Firma realizując zamówienie całkowicie umywa ręce przy jego realizacji w przypadku pośrednika lub podwykonawcy. W efekcie zostałem z uszkodzonym towarem bez fv zakupu. Nie ma szans na reklamację czy naprawę gwarancyjną. Pewnie w sądzie na podstawie przelewów i maili odpowiedzialność do udowodnienia, ale tego typu sprawy ciągną się miesiącami. Przestali odpowadać na maile a finalnie dostaję zmontowane zwrotki (niby autoresponder z serwera), że moja wiadomość nie dotarła do odbiorcy. Kpina i dziecinada... -
~Tadek Cz. / 2016-12-13 14:22
zamówiłem w sklepie internetowym zabawkę - klocki JENGA , po odbiorze i rozpakowaniu przesyłki stwierdziłem że opakowanie klocków jest mocno sfatygowane. Obecnie trwa wymiana korespondencji z p.Marcinem z biura obsługi klienta.Zaproponowano mi zniżkę na kolejne zakupy - moim zdaniem to kpina z klienta . Wadyzniszczone opakowanie ,ślady po zerwanych metkach,zniszczone ,pogniecione narożniki opakowania , służę dokumentacją fotograficzną -
~Tomek / 2021-06-18 13:01
Oferują produkt którego nie posiadają na stanie. Dopiero po 3 dniach od zamówienia poinformowali mnie o tym fakcie i anulowali zamówienie.
Omijać szerokim łukiem strata czasu.
Niepolecam -
~trsxyre / 2020-01-18 15:07
zamawiałem klawiaturę i myszkę bezprzewodową a dostałem z kablem, miałem sobie już to zostawić ale myszka źle działała, nie polecam -
~Wiesław / 2022-08-17 20:54
Towar dostępny w magazynie, od dwóch pełnych dni roboczych nadal nie został nadany. Komuna straszna... -
-
~Wit / 2022-12-29 17:09
Zakupiłem plyte po cenie w promocyjnej zamówienie zostało przyjęte zaplacone informacja że kompletują realizacji Myślicie, że przyszła a gdzie tam okazało się że nagle im brakuje towaru choć zamówienie przyjęte oszustwo jak to Empik Płyta w sklepach stacjonarnych oczywiście jest. Wielkie naciaganie -
~Wojciech / 2022-07-22 15:33
Kupiłem jedna rzecz 18 lipca. W ciągu 4 dni dostałem od nich (i stron związanych z zakupem czyli in post) 13 maili! WadySpam na abstrakcyjną skalę -
~Yourumi / 2021-12-02 14:43
Jakiś czas temu zamowiłem figurke firmy Funko POP! przyszła w tandetnie smiesznym kartoniku pakowanym jakby przez przedszkolaka, oczywiście opakowanie figurki do wyrzucenia w tym sklepie zamówiłem pierwszy i ostatni raz więc to przestroga dla potencjalnego, klienta szczerze odradzam zakupów elektronicznych w tym sklepie bo jakość pakowania przysyłki dla klienta jest równoznaczna z jej brakiem. -
~Adam / 2018-02-28 15:44
Sklep empik.com kojarzył się z uczciwością i rzetelnością - niestety to już historia . Zamówienie złożone ( i opłacone ) z opcją wysyłki 24h po 48h nie zostało wysłane i nikt ( centrum wsparcia ) nie potrafi odpowiedzieć dlaczego i kiedy zostanie wysłane . Nie raczą nawet odpowiedzieć na wiadomość e-mail . Nie polecam oraz zalecam daleka ostrożność szczególnie przy wyższych kwotach
strona 12 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »