Towar po wysyłce anulowany, na infolinię pani stwierdziła żeby zamówić jeszcze raz niestety brak w magazynie. Miał to być wymarzony prezent dla syna. Były łzy dziecka.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie
~SerdeczneJE / 2023-05-25 20:44
Ocena: 3.20 / 5
obsluga nie wie jak dziala paypo ani platnosci czy rabaty, wprowadzili mnie w blad i stracilem kod rabatowy. żart.
ZaletySą inne sklepy
WadyZa przeproszeniem, małpia obsługa
~Ann / 2023-05-25 16:10
Ocena: 2.80 / 5
Książka kupiona i zapłacona 20.05, określony czas dostawy na 25-26.05, następnie o godz. 23:01 w dniu 23.05 wiadomość, że książka się wyprzedała i czas dostawy 31.05-01.06. To miał być prezent urodzinowy na 26.05, wiec nawet nie zostawili możliwości żeby zamówić gdzie indziej. Nie polecam i nie będę więcej zamawiać.
~Piotr / 2023-05-25 08:44
Ocena: 1.40 / 5
Niby towar jest a go nie ma zamówienie od razu anulowane
WadyFikcyjne towary na stronie
~Natdkara / 2023-05-24 20:12
Ocena: 3.20 / 5
oszukują nie polecam . oszukali mnie o 60 zł , i zajmowali mój czas
Zaletyok sklep
Wadyoszukują
~Ira / 2023-05-22 15:13
Ocena: 1.00 / 5
5 mają zamówiłam pas do ćwiczeń.Do dzisiaj nie mam żadnej informacji. Brak reakcji na e-mail.Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy.Zenada. Nikomu nie polecam.
~Andrzej / 2023-05-21 07:45
Ocena: 1.80 / 5
Zamówiłem książkę "Nazistowscy miliarderzy " od 08.05.23 dostawa jest co dwa dni przekładana. 19.05 zdecydowałem się kupić gdzie indziej o 4,70 zł droższą i dostałem następnego dnia.
~kipme / 2023-05-20 15:24
Ocena: 1.00 / 5
No cóż marze, żeby ludzie zbojkotowali ten sklep i nikt nic u nich nie kupował. Mam na mysli oczywiscie sklep online który jest totalną porażką. 3/4 towaru od posredników po zawyżonych cenach. Płatnośc swoimi srodkami z kart prezentowych itp to tylko mniej niz 1/10000 towaru na stronie. Porazka i tyle.
~Ewa / 2023-05-18 10:26
Ocena: 5.00 / 5
Jestem jak zawsze pod wrażeniem Empiku a teraz mogę kupić tam wszystko co mnie interesuje i jestem bardzo zadowolona z jakości produktów i rewelacyjnie działającej strony internetowej szybko sprawnie intuicyjnie polecam.
ZaletyMega pod każdym względem
~Lous / 2023-05-11 16:17
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie złożone 29.04.2023, potwierdzenie przyszło, ale paczki z dostawy brak. Mail napisany, oczywiście bez kontaktu zwrotnego. Gdyby nie infolinia myślę, że paczki do tej pory bym nie miała.
Omijać szerokim łukiem, tyle z mojej strony
~Rocky / 2023-05-10 15:42
Ocena: 2.60 / 5
Kupiłem:
Mocna Pilarka Do Drewna Ręczna Piła Tarczowa 2300W
Ta "mocna" pilarka po przecięciu kilkunastu 2 cm deseczek po prostu się rozleciała. Przekładnia rozsypała się dosłownie. Kto ma do wyrzucenia 150 zł. to polecam. Pozostałych ostrzegam - omijać szerokim łukiem.....
ZaletyBrak zalet
WadyPilarka nie nadaje się cięcia czegokolwiek!
~Dariusz / 2023-05-09 12:31
Ocena: 1.00 / 5
Towar zakupiony dnia 27.04.2023 potwierdzenie płatności na adres e mail i na tym koniec ani kasy ani zamówienia brak kontaktu w tej sprawie. Masakra!!! Ludzie omijać!!!
~Jacek / 2023-05-09 08:38
Ocena: 1.80 / 5
Zamówienie złożone, kwota przelana, potwierdzenie złożenia zamówienia w mailu. Ale towaru brak. Oczywiscie dostępny, ale u innego kooperanta, z którym współpracuje Empik. Oczywiście również - droższy! Zamówienie anulowane z powiadomieniem mailowym - dobrze, ze w ogóle zaglądnąłem do skrzynki. W rozmowie z konsultantem, zadnego sposobu rozwiązania problemu, a z jej treści mogę wnioskować, że świetnie wypracowany proces zwiększenia ilości kupujących wprowadzając w bład, tj.: wystawiamy najtaniej na rynku-niestety po zamówieniu informacja na drugi dzień o braku towaru na stanie - dostępny jest również w Empik (inny kooperant) za drożej - niech klient kupuje, a my wychodzimy na swoje, sprzedając za tyle samo co u konkurencji, ale u siebie. Innego wytłumaczenia nie mam. Środki pieniężne oczywiscie zwracane..... ale do dwóch dni - co one w tym czasie robią, skoro ja ich nie mam? Czy jakiś procent nabijają Sprzedawcy. Dziwi mnie...., bo taka korporacja, tyle lat na rynku - a takie niskie standardy, albo ich całkowity brak. No cóż - taka jest moja opinia.
Zaletybrak
Wadywszystkie możłiwe bo nie mam nawet co oceniać, ani obsługi, ani towaru
~zybi1974 / 2023-05-06 22:29
Ocena: 1.00 / 5
chwiałem wysłać zdjęcia do wywołania straciłem cierpliwość nic nie szło bez beznadzieja
~Anonimowy Słuchacz Płyt / 2023-05-06 18:28
Ocena: 1.40 / 5
Niestety zawiodłem się. Zamówiłem vinyla z preorderu, a tydzień po premierze zapytałem co się dzieje z zamówieniem - dostałem odpowiedź, że płyty nie ma na stanie i nie wiadomo kiedy będzie więc proponują anulowanie zamówienia… Super, akurat w takim momencie gdzie w innych sklepach wszystkie egzemplarze zostały wyprzedane i nie ma opcji żebym takową dostał (nakład był ostro limitowany). Oczywiście zero rabatów w ramach przeprosin. Żenada, nie polecam. Jeśli kupować w tym sklepie to tylko stacjonarnie.
ZaletyCoś tam sprzedają, i rzadko (lub ewentualnie czasami) da się coś kupić
WadyObsługa klienta
~Niezadowolony / 2023-05-06 00:07
Ocena: 1.00 / 5
Omijać albo bardzo uważać. Sprzedają towar którego nie mają na stanie, a potem nie chcą oddać pieniedzy
ZaletyBrak
WadyOszustwa
~Szymon / 2023-05-03 14:03
Ocena: 2.00 / 5
Nie da się anulować zamówienia. Po wyborze opcji ,,Anuluj zamówienie" nic się nie stało. Zmiana loginu wymaga wysłania maila z prośbą, co zrozumiałe, jednak czekam na odpowiedź już bardzo długo. Z całego serca nie polecam.
WadyDługi czas czekania na email z odpowiedzią oraz słabo działające zwroty
~Marzena / 2023-04-28 23:54
Ocena: 3.00 / 5
Zakup został anulowany z powodu braku, ale zwrot pieniędzy,to porażka, trzeba dzwonić pisać Zamiast 2 dni , trzeba czekać 7.Nie polecam tej firmy.
~Malgorzata / 2023-04-28 16:50
Ocena: 3.40 / 5
Dostawa zamówionych książek opóźniona aż o 2 dni,mimo,że ksiazki ukazały się wcześniej w sprzedaży. Więcej nie zamówię i nie polece nikomu, lepiej kupić w księgarniach.zenada ,zenada
~Jarek / 2023-04-26 12:18
Ocena: 2.60 / 5
Rękojmia w EPIK to fikcja. Zgłoszona w ramach rękojmi usterka to brak ładowania telefonu XIAOMI POCO X3 Pro. Serwis XIAOMI odrzuca zgłoszenie reklamacyjne bo telefon ma "mechaniczne uszkodzenie" i ma ślady użytkowania (!!! naprawdę!!!) Czy przetarły się styki gniazda USBC czy samo gniazdo się obluzowało? Nie wiem. Tego serwis nie napisał. Wycenił naprawę na 1700zł. Za ta cenę to nowy POCO X5 mozna kupić, a stary na allegro za 600 do 800zł! Kosztorys, to po prostu żenada: kwota 1700zł i wymienione 3 elementy, których zakup na allegro wyniósłby z 80zł. Skąd 1700? nie wiadomo, do brak rozpiski na koszt części i robociznę... a EMNPIK umywa ręce i bez żadnych zastrzeżeń do takiego "kosztorysu" odrzuca reklamację. czuje się oszukany - tylko tak mogę to podsumować.
Kupując w EMPIK nie można liczyć na gwarancję i rękojmię. Telefony jednorazowego użytku.
Dodatkowo: brak komunikacji - co kilka dni musiałem ja dzwonić do działu reklamacji EMPIK aby się dowiedzieć co się dzieje z moim telefonem i... odpowiadali albo nie bo osoba odbierająca telefonu nie zna statusu sprawy, a serwis wysyła odpowiedź mailową lub nie, jak mu się spodoba.
Zaletybrak
WadyBrak komunikacji, zbywanie klienta, Kupując w EMPIK nie można liczyć na gwarancję i rękojmię