Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Draven / 2022-12-05 16:54
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie pierwszy raz otrzymałem pogniecioną książkę. Reklamacja trwa ok 2 tyg, więc lepiej jest zwrócić książkę.
  • ~Elzbieta / 2017-12-18 16:15
    Ocena: 3.20 / 5
    Oplata produktow z wysylka za granice jest niestety bardzo skoplikowana. Nie ma tez mozliwsoci zakupu produktow z oplata przy dostawie. Nie ma mozliwosci oplaty produktow w Euro z bankow europejskich. Szkoda!!!
  • ~Ewa / 2020-03-02 17:28
    Ocena: 3.20 / 5
    Ceny wyższe niż na innych stronach. Uwaga na produkty wystawione przez Empik których nie są właścicielem. Produkty niewłaściwe opisane, niezgodne z rzeczywistością. Sprzedający twierdzi że Empik źle opisał towar. Reklamację trzeba załatwić ze sprzedającym, Empik nie pośredniczy w reklamacji. Koszty przesyłki spadają na kupującego. Nie polecam. Jeśli kupować to tylko książki. Reszta marnie
    ZaletyKsiążki, płyty polecam
    WadyBrak profesjonalizmu w obsłudze reklamacji. Przepychanki między Empik va sprzedającym
  • ~Ewa / 2023-12-03 20:46
    Ocena: 3.20 / 5
    Brak faktury, mimo kilku próśb nadal nie otrzymałem... sam nie wiem co myśleć, pośredniczą w sprzedaży ui umywają rece. Jak to potem reklamować
  • ~Grawkulki / 2021-09-15 10:46
    Ocena: 3.20 / 5
    Notorycznie mają opóźnienie w nadaniu paczki. Zdecydowana większość moich zamówień na Empiku, mimo szacunkowych dat dostawy dotarła do mnie później. O ile robi się zakupy dla siebie można wykazywać się zrozumieniem ale jeśli kupuje się coś na prezent to dochodzą już spore nerwy.
  • ~Jaco 1981 / 2018-12-01 09:59
    Ocena: 3.20 / 5
    Sklep jak sklep,natomiast jeśli chodzi o czas dostawy to masakra.
    Zamówiłem coś na prezent urodzinowy kurierem we wtorek,paczka miała dojść czwartek lub piątek tak więc było ok,a tu niespodzianka w piątek że paczka będzie w poniedziałek,masakra totalna.
    Kiedyś zamówiłem książkę,na szczęście nie spieszyło mi się i czekałem ponad tydzień ,tym razem czas był ważny .
    Nigdy więcej nic tu nie zamówie.
    ZaletyCiekawy wybór
    WadyCzas dostawy
  • ~K. / 2023-06-13 16:35
    Ocena: 3.20 / 5
    Niestety większość płyt jest dostępna tylko na vinylach bądź nie ma ich wcale,a ja szukam głównie cd. W porównaniu z zeszłymi latami słabo Empik, niektóre z płyt są np. dostępne w wersji pudełkowej w innych krajach , a niestety Empik oferuje jedynie wersje cyfrowe bądź nie ma tych płyt wcale , czasem trzeba czekać do 3 tyg .! na wysyłkę , nie do pomyślenia. Tak sobie z asortymentem.
  • ~Karo / 2023-10-16 17:38
    Ocena: 3.20 / 5
    Zawsze długo czekałam na zamówienie z Empik, ale teraz czekanie przeszło wszelkie granice. 5 października zamówiłam zabawkę, dotrzeć miała 12-13. 13 października skontaktowałam sie z BOK gdzie powiedziano mi że, 13 na pewno wyjedzie i 16-17 będzie towar u mnie. Dziś dostałam wiadomość ze brak produktu na magazynie. Smiech na sali xd nie polecam zawsze długi czas oczekiwania na towar
    WadyDługi czas oczekiwania
  • ~Karolina1985 / 2016-05-21 21:23
    Ocena: 3.20 / 5
    proszę mi się natrętnie nie prosić o wystawienie opinii , niewiem jaką mam wystawić opinię , bo ojciec mi odbierał zamówienia z salonu empik , i niewiadomo kiedy przesłucham te płyty które mam z zamówień może w listopadzie a może w grudniu tego roku .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadynatrętne mailowe prośby o wystawienie opinii
    za 100 złotych
  • ~Katarzyna / 2020-04-16 10:56
    Ocena: 3.20 / 5
    Bardzo długo czekam na paczkę dzwoniłam już dwa razy oto kiedy ja dostanę Pan mówił którego dnia i dalej nie przyszła kiedy dzwoniłam po raz kolejny za kilka dni długo czekałam aż konsultant odbierze telefon.
  • ~Krystyna / 2020-12-15 07:41
    Ocena: 3.20 / 5
    Zakup KARCHER SE 5.100 niestety okazał się wybrakowanym towarem brakuje ssawki do tapicerki i ssawki szczelinowej. Pomimo złożonej reklamacji nadal nie mam odpowiedzi czy doślą te elementy czy mam zwrócić towar. Kupiłam by czyścić kanapę i tapicerkę w samochodzie, a niestety nie mogę nic zrobić ssawka do dywanów jest mi niepotrzebna bo dywanie nie nam. Cieszyłam się że wyczyszczę na święta a tu niestety takie rozczarowanie. Dla Empika info - 10100784923094
    ZaletyNie znam nie mogę korzystać
    WadyWybrakowany towar brak 2 elementów
  • ~KS / 2024-03-16 20:08
    Ocena: 3.20 / 5
    To jest jeden z najgorszych sklepów internetowych. Nie działają filtry, które zakłada się na sprzedawcę.
    Dostałam kartę podarunkową do sklepu empik, nie byłam w stanie wyszukać produktów z tego sklepu. Po wciśnięciu filtru i tak pojawiały się produkty nie z tego sklepu!

    W sytuacji, gdy zamówienie miałam z empik i innego sklepu nie mogłam opłacić kartą podarunkową.
    TRAGEDIA!!!!!! Nie polecam NIKOMU!!!!
  • ~madziarkal / 2019-12-27 13:24
    Ocena: 3.20 / 5
    Kupuję prezenty z dużym wyprzedzeniem, tak też było w tym roku. Kupiłam dla córki płytę CD pod choinkę. Często zdarza się że prezenty pod choinką się dublują i tak się u nas stało. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że mogę jedynie zwrócić ww towar gdyż nie ma możliwości wymiany na inny. Ale zwrot jest w terminie 14dni od otrzymania przesyłki. Zamawiam wcześniej gdyż już mi się zdarzyło że nie otrzymałam przesyłki zgodnie z przewidzianą datą dostawy. Nigdzie indziej nie ma problemu z wymianą produktu na inny. Obsługa klienta firmy Empik doradziła mi abym odsprzedała płytę na jakimś portalu. Niestety do tej pory nie miałam żadnych przykrych niespodzianek. Jednakże w tym roku to były ostatnie zakupy które robiłam w Empiku, będę korzystać z innych sklepów lub księgarni internetowych.
  • ~Magda / 2021-12-09 13:34
    Ocena: 3.20 / 5
    Zawsze zamawiałam i było ok, aż tu dzień przed urodzinami córki doszło do tragedii. Zawsze zamawiam paczki za pobraniem i odbiorem w salonie, bo jak nie dojdzie to mniejsza strata ale nie tym razem... Paczka przyszła sprawnie, wiadomości ma mail jak zawsze w terminach, paczka czekała tylko na odbiór więc poszłam do salonu (Toruń, Copernicus) i prawie zawał... Po pół godziny stania przy kasie, nieudolnych próbach skanowania każdego produktu LEGO jaki wpadł im w ręce -bo może się będzie zgadzało z zamówieniem, okazało się że moja paczka w magiczny sposób źle wyszła z magazynu, ot ktoś się pomylił poprostu i już. Spisano reklamacje, nawet nie przeproszono. Zadzwoniłam na infolinię, reklamacji w systemie nie ma, z magazynu wyszło dobrze a salon dał ciała i bronił się rękami i nogami, że to nie oni... Az wieczorem zadzwonił kierownik z salonu, przejrzeli system i monitoring (!!) i okazało się, że nowy pracownik źle wydał zamówienie, czekam co dalej bo sił na nich brak. Tak się poświęcili, że aż skontaktowali się z osobą która dostała mija paczkę i podobno jest gotowa zwrócić... No żenada, brak słów na takie partactwo.
  • ~Magdalena / 2021-02-12 14:04
    Ocena: 3.20 / 5
    Mnie się nie udało.
    Przuszedł uszkodzony czytnik e- booków
    Na zwrot tylko 14 dni.
    Formularz kontaktu na ich stronie nie działa
  • ~Marzena / 2022-11-16 10:58
    Ocena: 3.20 / 5
    W momencie zamówienia informacja, że produkt w przeciągu 24 godzin u Ciebie. Po opłaceniu pojawia się informacja, że za kilka dni dostawa. Po kontakcie z pracownikiem infolinii otrzymałam informację, że brak podstaw do reklamacji i mogą anulować zamówienie. Odradzam zakupy w internecie. Stacjonarnie jeszcze nigdy nie zostałam oszukana a online tak i owszem. Opryskliwa obsluga na infolinii.Gdybym wiedziała, że książka którą zamowiłam nie będzie u mnie następnego dnia, to kupiłabym ją stacjonarnie.
    ZaletyBrak
    WadyOpryskliwość i arogancja pracownika infolinii. Oszustwo, wprowadzanie klienta w błąd.
  • ~Myszka123 / 2020-01-02 12:48
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówienie złożone 9 grudnia otrzymałam 31 grudnia. Co chwile otrzymywałam e-mail ze zmianą czasu dostawy. Pierwszy i ostatni raz zamówienie złożyłam w Empiku
    ZaletyŚpiwór ciepły
    WadyNie zauwazylam
  • ~Natdkara / 2023-05-24 20:12
    Ocena: 3.20 / 5
    oszukują nie polecam . oszukali mnie o 60 zł , i zajmowali mój czas
    Zaletyok sklep
    Wadyoszukują
  • ~Nick nick / 2021-08-31 20:20
    Ocena: 3.20 / 5
    Niezbyt już polecam ten sklep.

    Najbardziej zaraziłam się tym, że nie dostałam SWOICH pieniędzy z powrotem po zrezygnowaniu z usługi Empik Premium.

    Pracownica przedstawiła TROSZKĘ inną wersję, doczytałam szczegóły dopiero po powrocie do domu, więc szybko zrezygnowałam i zerwałam umowę, ale nie oddali kasy, bo przelewu mi nie zrobią, ponieważ nie zawarłam tej umowy przez internet tylko stacjonarnie, więc po pieniądze muszę udać się do salonu Empik. Ale! Umowa została już zerwana (i to akurat dało się zrobić od razu przez internet, tak swoją drogą :3).
    Udałam się do salonu Empik to też nie, nie oddadzą mi pieniędzy, bo to inny salon Empik. A jak już wspomniałam, umowę ze mną od razu zerwali, no więc według systemu (pracownicy sprawdzili mnie w systemie) żaden zwrot mi się nie należał, bo tej usługi już nie miałam.
    Byłam już w innym mieście, więc poszło się rypać, bo nie mogłam iść do tego samego salonu w którym kupiłam tę usługę, żeby sprawdzić czy tam faktycznie ten zwrot bym dostała. Jednak podejrzewam, że skoro w ich systemie mnie tej usługi już przy mnie nie było, to i w salonie w którym kupiłam Empik Premium tego zwrotu bym nie dostała, bo nie mogłam przecież anulować usługi, której już nie mam. Przy czym nie były to jakieś marne grosze. Ani kasy ani usługi. To było jakoś w tamtym roku, ale to niczego nie zmienia.

    Dzisiaj natomiast pobrałam aplikację, żeby skorzystać z kodu rabatowego (warunkiem miało być dokonanie zakupu przez aplikację po raz 1.). Ale okazuje się, że zapomnieli wspomnieć, że poza tym jest też minimalna wartość zamówienia (i to jest to "za pierwsze zakupy z aplikacją" o wartości minimalnej zamówienia nie c nie było, dopiero okazało się to przy zakupie)? Od razu odinstalowałem aplikację, której normalnie bym nie zainstalowała. Zirytowało mnie to głównie dlatego, że trzymają moje wcześniejsze pieniądze. Żeby oddali czyjąś kasę też trzeba przekroczyć konkretną kwotę? Poniżej 100 nie oddają, bo szkoda czasu i zachodu? XD

    Dodatkowo, czytając wcześniejsze opinie o problemach z reklamacją i zwrotami, okazuje się, że problem z Empikiem jest powszechniejszy. Tak więc bardziej już ufam przypadkowym osobom na OLX, niż Empikowi...

    Polecam nie wpychać się w żadne subskrypcje ani dodatkowe usługi, i nie wierzyć w rzekome rabaty i korzyści. I polecam też zakupy robić na miejscu w sklepie, widząc kupowany towar, żeby nie ryzykować, że będzie trzeba reklamować produkt.
  • ~Olbor / 2022-12-08 11:58
    Ocena: 3.20 / 5
    Mam w Empiku usługę premium gwarantująca dostawy w ramach wcześniejszej opłaty rocznej. Zamawiam dwa przedmioty jednocześnie. Okazuje się ze obydwa przyjdą osobno i za jeden trzeba zapłacić za przesyłkę 18 zł. Pytam konsultanta dlaczego? Odp. Ze to zewnętrzny sprzedawca i nie maja z nim umowy ?!!??! Ale w asortymencie mają!!?? Zapłaciłem za dostawy w ramach pakietu empikowi… wiec ja mam umowę … Dla mnie to oszustwo!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1687
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 967
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4366
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4344
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3842
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2881