No słabo. Nie czytałam opinii o sklepie internetowym, bo błędnie założyłam, że to znana, solidna firma. Po tym co tutaj przeczytałam- żałuję, że moje benefity chciałam wykorzystać w tym sklepie.
100 zł, które powinno być zwrócone na e-kartę chyba przepadło.
Dwa razy dzwoniłam i dwa razy wciskają kit, że kwota rzeczywiście nie została mi zwrócona, ale w ciągu 24h będzie i dostanę na to oddzielnego e- maila.
Nie ma żadnej wiadomości, nie ma pieniędzy na e- karcie, a telefony w obsłudze klienta odbierają wyszkoleni oszuści.
Nie polecam nikomu i nie zamówię już nic w tym sklepie.
Totalny bojkot i wszystkim doradzam to samo.
TA FIRMA POWINNA BYĆ ZGLOSZONA DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTÓW.
ŻŁODZIEJE I OSZUŚCIZaletyAbsolutnie żadnych
WadyMyślę,że błędnie zakładają, że ludziom nie chce się ich ciągać po sądach.
Ale chyba źle trafiliście. Niektórzy są zawzięci.
Do zobaczenia w sądzie, ktokolwiek reprezentuje empik. Raczej nie e-boty...