Kurier nie dostarcza paczki do rąk (podobno nie ma takiego obowiązku) zostawia paczkę przy bramie, gdzie każdy przechodzący może ją ukraść.
ZaletySzybko
WadyKurierzy nie mają obowiązku dostarczać przesyłki do rąk adresata.
~Tomasz / 2020-01-10 20:19
Ocena: 2.33 / 5
Szybko, niezrozumiałe, w języku wschodnim. Przesyłka około 40 kg zostawiona w punkcie. Czyli tyle zapłaciłem za przesyłkę do punktu... Bo Pan że wschodu, dzwoniąc o 14.00 stwierdził, że dziś i jutro o 15 będzie daleko i zostawił duzą przesyłkę w punkcie... A ty osobo niepełnosprawna się martw... Nigdy, ale to nigdy więcej nie kupię nic w firmie, która oferuje dostawę w DPD.
ZaletySzybko
WadyDo punktu a nie do domu, drogo, w obcym języku, arogancko
~Tomasz / 2020-11-13 10:54
Ocena: 2.33 / 5
Kurierowi nie chciało się wynieś paczki(15kg) na trzecie piętro.
Tłumaczył się, że jak z każdą taką paczką ma dymał pod drzwi to by nie wyrobił.
Trzeba było zejść po paczkę.
Jak mu tak ciężko to niech zmieni prace.
Przepracowałem w kurierce kilka lat, wiem że nie jest lekko, ale płace za dostawę więc proszę się z tego wywiązywać.
~Tomasz / 2022-08-31 16:42
Ocena: 2.33 / 5
Spotakaly mnie dwa przypadki mianowicie takie że kurier w ogóle nie podją pruby dostarczenie przesyłki pod wskazany adres jak i również nie S prubował się skontaktować telefonicznie. Odbiorca czekał na przesyłkę danego dnia którego miała być doręczena a kurier w ogóle się nie pojawił. I musiałem ponosić koszty zwrotu przesyłki. Brak dzac8dla klientów. NIE POLECAM TEJ FIRMY
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klientów
~Tomasz / 2023-09-07 17:30
Ocena: 2.33 / 5
Macie zjebanych kurierów nie komunikują się jak nie zastana nikogo pod adresem, byłem na spacerze z psami i paczka niedoroeczona, kurier nie odbierał telefonu w godzinach jego pracy, zastanówcie się kogo zatrudniacie lub zmienicie swoje wewnętrzne prawo jak tak pozwalacie traktować klientów
~Tomek / 2020-01-15 18:00
Ocena: 2.33 / 5
Kurier hamski wyj.bka na klienta. Czas oczekiwania ok
~Tomek / 2022-01-27 00:47
Ocena: 2.33 / 5
Firma DPD oszukuje Klientów , w moim przypadku doliczają dopłaty za niestandardową przesyłkę, w moim przypadku jest to towar wysyłany w kartonach o wymiarach 150x20x20 co jest ewidentnie standardem. Po złożeniu reklamacji dostaje odpowiedz iż doliczoną opłatę za niestandardowy wymiar "Niestandardowa paczka/paleta" bez uzasadniania oraz jakiegokolwiek protokołu czy dokumentu. Adnotacja iż reklamacja została rozpatrzona i mogę dochodzić swoich praw na drodze cywilnej. To jest skandal i lekceważenia Klienta. Firma DPD traktuje dodatkowe opłaty jako dodatkowe źródło niezasadnego dochodu.
ZaletyBrak
WadyNiezasadne doliczanie opłat , obsługa Klientów i proces kontaktu i reklamacji najgorszy jaki można sobie wyobrazić
~Tomek / 2022-03-12 10:42
Ocena: 2.33 / 5
Przekierowalem paczkę na adres mojej babci ,bo sam nie mogłem odebrać i żałuję ,bo powiedział bym kurierowi co o nim myślę. Przyjechał wściekły jak robił to za karę z pretensjami do mojej babci ,że taki gabaryt paczki "zderzak samochodu", że co ona sobie myśli itp. Na pewno nie skorzystam więcej z DPD
ZaletyZaletą jest jedynie to, że z jednodniowym opóźnieniem w końcu paczka dotarła a było to bardzo pilne
WadyKurier zachowuje się jak panicz ,który chciałby dostawać pieniądze za to, że po prostu jest
~Totoloto / 2022-12-14 14:56
Ocena: 2.33 / 5
Dla firmy nie liczy się termin dostawy. Jeżeli są dwie przesyłki dzień po dniu sortownia przytrzyma paczkę mimo że zamówiono z dostaws np "na wtorek" dramat. Długie paczki są zawsze uszkodzone, zgięte.
ZaletyBrak
WadyTerminowość dostaw, uszkodzenia towaru
~Tylko / 2021-01-19 21:27
Ocena: 2.33 / 5
Jeśli chcecie otrzymać brak szacunku, olanie klienta zarówno przez kuriera jak i dział obsługi, to powinniście wybrać DPD. Kurier zostawił paczkę za 4 tysiące pod drzwiami, nie dając żadnego znaku i poszedł w długą, mimo wcześniejszego umawiania się, żeby został. Mam nadzieje, że inpost ich w końcu wykolei z rynku.
Zaletybrak
~Uklaa / 2022-05-23 11:57
Ocena: 2.33 / 5
Kurier Adrian Nowa Ruda Masakra
Mówi że nie dowiezie paczki pod adres i mam sobie sama po nią przyjechać tam gdzie on powie jak nie to ją gdzieś zostawi
~Unboxorg / 2022-12-01 15:29
Ocena: 2.33 / 5
Kurier dzwoni dzwonkiem, wyrzuca przesyłkę przez płot (słychać uderzenie) i odjeżdża.
Na szczęście sprzedający dobrze zabezpieczył przesyłkę i nic się nie stało ale uważam że takie zachowanie jest karygodne.
Rejon Otwock, mazowieckie ul Wiejska
~univv / 2020-02-27 15:57
Ocena: 2.33 / 5
Kurier który jeździ po Wieruszowie byl u nas wiele razy wtargnął na nasze podwórko z paczką dobrze wiedząc że pies jest na podwórku. Pies zaatakował kuriera ponieważ go sprowokował poczym kurier skopał psa który oszczenił 5 małych piesków w dodatku domaga się teraz odszkodowania chodź była nawet tabliczka na furtce z ostrzeżeniem "Uwaga pies!"
Zaletynie ma
Wadyduzo by wymieniać
~użytkownik firmowy / 2022-07-18 09:55
Ocena: 2.33 / 5
Koszt połączenia z infolinią to cena praktycznie równa wysłaniu drugiej paczki. Nie dość, że zgubili część przesyłki, to jeszcze za kontakt z nimi naliczyli sobie takie opłaty.
~Wanda73 / 2025-01-26 11:46
Ocena: 2.33 / 5
Wybrano opcje automat paczkowy. Myslalam, że to zwykly automat. Przy odbiorze okazało się, że musze sciagnąc aplikację, podac wszystkie mozliwe dane i dokonac rejestracji, bo inaczej nie odbiore paczki. Nie było tego w opisie. Gdybym miała zwykły telefon byłoby to niemozliwe, odebranie paczki przez kogos innego tez w tej sytuacji niemozliwe. Dlaczego, żeby odebrac paczke musze sie rejestrowac? Podawac mail i numer telefonu, sciagac apkę? Firma zbiera dane? Uważam, że nie dosc, że to nieuczciwosc, to zbyt duzo zachodu-ja chce tylko odebrac paczke i w tej sytuacji wybiore inna firme.
Zaletyżadnych
Wadykoniecznosc pobrania aplikacji na moj prywatny telefon, podanie danych, wszystko stojac przy automacie, brak wczesniejszych informacji o tym
~waszklientwaszpan / 2019-08-28 18:45
Ocena: 2.33 / 5
Firma musi zacząć płacić więcej swoim pracownikom bo to jest skandal żeby oddać paczki do jakiegoś oddziału PICKUP w jakimś sklepie, zamiast do odbiorcy mieszkającego ulicę dalej. (Lenistwo!)
Kobieta w sklepie wydająca paczki mówi, że nie jest pan jedyny, który ma pretensje, że nawet kurier się nie pofatygował zadzwonić (do mnie zresztą też nie zadzwonił) czy jest ktoś w domu (a jest ktoś cały czas). (Kłamstwo!)
Dalej ta sama kobieta w tym punkcie mówi, że ludzie jej mówią, że widzieli kuriera pod swoim blokiem (a obok jest ten punkt PICKUP)ale się leniuchowi kłamliwemu nie chciało pofatygować. Generalnie dramat. Nie polecam usług tej firmy bo to nawet nie są usługi tylko odpie.... roboty, skoro po paczkę muszę podejść sam.
ZaletyBRAK!
WadyDPD- dramat pędzi dramat
~Weronika / 2020-12-15 17:26
Ocena: 2.33 / 5
Sama firma DPD jest OK Natomiast kurier, któremu pomaga dziewczyna z numerem telefonu 514 161 781 to jakaś porażka. Wstyd i zlekceważenie nadawcy i odbiorcy przesyłki. Nie dość, że nie dowozi towaru na adres, zostawia paczkę w najbliższy sklepie to jeszcze tak jak dziś wręcza moja paczkę mojej sąsiadce, która też musi dojechać 2km pod sklep żeby szanowna Pani kurierka pomocnica nie musiała jechać. Co to jest? Wasza praca czy harytatywny gest?
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klienta. Płace więc żądam, jestem inwalidą i oczekuje że paczka będzie mi dostarczona pod wskazany adres!
~Weronika / 2021-11-30 19:31
Ocena: 2.33 / 5
NIE POLECAM !!!
NIE POLECAM !!!
NIE POLECAM !!!
~Wiktoria / 2022-04-20 13:45
Ocena: 2.33 / 5
Mam za każdym razem ten sam problem, kurierzy nie dzwonią i wyrzucają paczki pod bramką, nie raz na deszczu. Często wysyłki wracają do osób je wysyłających, bo kurier nie trafił na wskazany adres.
~Wioletta / 2024-03-01 08:48
Ocena: 2.33 / 5
Jak zwykle się zawiodłam na kurierze DPD. Nie zdążyłam odebrać telefonu od kuriera, a gdy zaraz oddzwanialam nie odbierał i paczka została zwrócona do nadawcy. Już nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.