Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12776 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2021-07-02 07:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa firm to dramat. Co chwila rozwalona przesyłka - reklamacja nigdy nie uznana, zawsze odniesienie się do jakiegoś kruczka, bo zła data, bo protokół szkody sporządzony za późno itp... szkoda gadać wysyłam dużo inpostem (dpd ok 20% inpost 80%) a od paru mc jedyne szkody właśnie z DPD... zmieniam kuriera bo to nie ma sensu
    Wadylekceważą klienta całkowicie...
  • ~Piotr / 2021-08-26 13:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczoraj kurier "dostarczył" paczkę , a że nikogo chwilowo nie było w firmie to rzucił przez płot paczką w budynek , następnie zadzonił do mnie z informacją że " paczka została dostarczona" , 10 minut po fakcie do firmy przyjechał wspólnik i zauważył że paczka leży rozwalona na posesji .Wszystko nagrane na monitoringu, i tylko zastanawiam się czy nie zgłosić wandalizmu na Policję .
    Zalety1/3
  • ~Piotr / 2022-05-16 12:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Patologia, oczywista reklamacja odrzucana przez pół roku mimo odwołań. Żadnego uzasadnienia.
    Zaletybrak
  • ~Piotr / 2023-07-07 19:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiona paczka obklejona cała że nie rzucać i uważać. Niestety kurier chyba grał se nią w piłkę nożną. Mam zdjęcie w dniu nadania a to jaka przyszła to tragedia. Głowica przez Pana kuriera idzie do wywalenia. Nie zostałem nawet poinformowany o dostarczeniu. Kontakt zerowy.
  • ~Piotr / 2023-11-17 10:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Przekierowali mi paczkę do innego punktu odbioru, niż wybrany przeze mnie i zgodny z danymi przesyłki w Allegro. Po telefonie na infolinię, uzyskałem informację, że kurier musiał przekierować do innego, bo w wybranym jest awaria. KŁAMSTWO - ten punkt nie ma awarii, tylko pracuje od godz. 12.00. Kurier przekierował o godzinie 9.55.
  • ~Pola / 2022-10-13 09:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Bezpieczne dostarczenie paczki, to nie paczka wrzucona przez płot! Przegięcie i brak szacunku! Następnym razem jak będę zmuszona skorzystać z usług, zamówię paczkę za pobraniem, wtedy "szanowny" pan kurier będzie musiał się pofatygować!
  • ~porażka dpd / 2020-04-15 10:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier z Osiedla Tęczowego w Dzierżoniowie prawdopodobnie niejaki Remigiusz to najgorszy gbur i prostak. Ten człowiek zapytany przez telefon przykładowo - Kiedy będzie z przesyłką na osiedlu +/- 2 godziny lub czy będzie miał terminal ze sobą nie udziela informacji. Nie słucha innych, tylko siebie!! Jest tragiczny w obsłudze. Z tego powodu, gdy mam zamówić kuriera wykluczam firmę DPD, korzystając z konkurencji. Niestety zamawiając rzeczy z internetu nie mam czasem wyboru i jestem na niego skazana!! Dramat! Nigdy nie byłam na kwarantannie jestem zdrowa i bardzo ostrożna, odkąd jest epidemia restrykcyjnie siedze w domu czy trzeba czy nie trzeba a dzwoniąc do kuriera dpd z zapytaniem o moją przesyłkę usłyszałam, że kurier nie podejdzie pod moje drzwi... bo go zarażę koronawirusem. Ja siedzę 5-ty tydzien w domu nie mając żadnej kwarantanny, nie będąc za granicą, bo przestrzegam zasad bezpieczeństwa i ten człowiek odmawia mi dostarczenia paczki pod mój dom... Co to ma znaczyć????!!!!

    Zaletybrak zalet
    Wadychamstwo, brak kultury, brak współpracy z klientem podczas rozmowy telefonicznej w sprawie przesyłki
  • ~Poszkodowany / 2020-05-10 12:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Sz. Państwo
    Prokuratura Rejonowa Ochota w Warszawie wszczęła przeciwko firmie DPD dochodzenie o sygn. KO 483/20. Sprawa dotyczy nie tylko niszczenia cudzego mienia, ale także fałszerstwa intelektualnego popełnianego przez pracowników dz. reklamacji, którzy w celu uchylenia się od wypłacenia odszkodowań za zniszczone mienie w czasie transportu poświadczają w dokumentach nieprawdę. Wątpliwe prawnie są także praktyki kurierów, którzy w celu sporządzenia protokołu szkody przyjeżdżają dopiero następnego dnia, po czym dz. reklamacji odmawia wypłaty odszkodowania tłumacząc iż sporządzony protokół dzień po dostawie nie potwierdza powstania szkody w czasie transportu, zatajając faktyczną datę zgłoszenia szkody. Kto z Państwa spotkał się z tego typu praktykami proszę o zgłaszanie sprawy do prokuratury.
    WadyMataczenie i poświadczanie nieprawdy w dokumentach w celu niewypłacenia odszkodowania za zniszczony towar w paczce.
  • ~Ppppp / 2020-03-19 19:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Co Panstwo mysla o zlozeniu grupowwegl wniosku do sądu na smietnikowych dostarczycieli paczek z dpd?
    ZaletyBrak
    WadySmietnikowi kurierzy
  • ~Przemek / 2022-07-29 16:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier opryskliwy, robi problemy mimo, że przyjechała uszkodzona paczka. Na infolinii nie sposób zgłosić reklamację. Nie wiem dlaczego sklepy wybierają tę firmę do obsługi przesyłek, bo ciągle z nią jest jakiś problem. Tragedia.
    ZaletyBrak
    Wadyokropni kurierzy
  • ~Przemysław / 2023-07-09 08:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Kilka dni temu zamówiłem przesyłkę z media expert z opcją, "dostawa w sobotę". Wybrałem tą opcję, ponieważ w dni robocze jestem nieobecny przez większość dnia, a w sobotę mogę dostosować swój plan zajęć. W piątek media expert wysłało mi powiadomienie o wysłaniu przesyłki. Wg aplikacji dpd przesyłka została przyjęta w oddziale w sobotę ok. 08:36. Oddział mieści się do 10 km od adresu doręczenia. Specjalnie na ten dzień nie planowałem niczego. Oczywiście przesyłka nie dotarła i musiałem przekierować paczkę do punktu.
    ZaletyMożliwość przekierowania paczki.
    WadyDługi czas dostawy.
    Pomimo dodatkowej opłaty nie otrzymałem przesyłki w wybranym dniu.
    W przypadku opóźnień firma nie informuję o zmianie terminu doręczenia.
  • ~Przemysław / 2024-03-29 12:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier Dawid z Poznania , obsługujący Górczyn - był uprzedzony telefonicznie , że mogę się spóźnić, zadzwonił domofonem, córka po chwili odebrała, otworzyła drzwi, ale gość nie wszedł. przesyłkę oznaczył jako nieodebraną. NAstępny termin dostawy wtorek po świętach , kiedy mnie nie będzie do piątku. W rozmowie nieuprzejmy , generalnie ma wszystko głęboko. On nie ma obowiązku dzwonienia, klienta nie ma to do widzenia. Konkurencyjni kurierzy potrafia sie inaczej zachować. NA pewno nie będę nic nadawał firmą DPD
  • ~R / 2023-02-19 13:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupiłem silnik spalinowy do zagęszczarki,kurier rzucił przed bramą nawet nie zdozyłem dojść,silnik popękany,karton rozerwany,gdy do niego zadzwoniłem -to se pan reklamuje,reklamacja tragedia,naszczescie wysyłający wysłał na zamianę drugi i sam będzie z nimi walczył,podobno miesiąc,jak dla mnie tragedia,nerwy
    Zalety0 zalet
    WadyObsługa tragedia,nawet po reklamacji nic nie wiadomo.
  • ~R / 2023-02-19 13:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupiłem silnik spalinowy do zagęszczarki,kurier rzucił przed bramą nawet nie zdozyłem dojść,silnik popękany,karton rozerwany,gdy do niego zadzwoniłem -to se pan reklamuje,reklamacja tragedia,naszczescie wysyłający wysłał na zamianę drugi i sam będzie z nimi walczył,podobno miesiąc,jak dla mnie tragedia,nerwy
    Zalety0 zalet
    WadyObsługa tragedia,nawet po reklamacji nic nie wiadomo.
  • ~rafał / 2019-12-04 16:14
    Ocena: 2.33 / 5
    kurier postawił paczkę na ulicy , nie pozwolił na sprawdzenie zawartości , na pytanie czemu nie zadzwonił odpowiedział że nie musi.PORAŻKA
    ZaletyŻADNYCH
    WadyNie miły na odpowiedż czemu? cytat 'bo nie musze i speszy mi się
  • ~Red / 2021-11-03 11:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Na 5 paczek wysłanych, 3 zostały uszkodzone. Uszkodzony towar był o wartości 1200 zł, do tego doliczono koszty magazynowania w wysokości 250 zł i uszkodzony towar mam sobie sam odebrać 200 km od domu. Gdyby to był jeden przypadek to trudno, ale taka lichwa w dzisiejszych czasach to już przesada. Nigdy więcej nie skorzystam z usług firmy która czerpie dochody z uszkodzenia przez swoich pracowników towaru. Przecież to jest bareizm do potęgi n.
  • ~Renata / 2020-06-23 21:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierzy bardzo nie mili, wręcz wredni. Kiedy zapytalam dlaczego przesyłka nie została dostarczona o podanej porze (nie żeby to była pełna godzina, podali 10:30-12:30) to kurier który miał dostarczyć mi przesyłkę miał wyłączony telefon. Zgłosiłam to na infolinię, ale nie dostałam żadnej informacji zwrotnej. Dzwoniąc drugi raz dopiero łaskawie podali mi numer ale do innego kuriera, nie tego który mial przyjechać z moją przesyłką. Przesyłkę dostałam dopiero po 18:20. Oczywiście Pan Kurier zostawił ją na bramie nie czekając aż przyjdę, a widział że już ide.
    ZaletyNieuszkodzona przesyłka
    WadyWredny kurier, brak kontaktu z kurierem, podany czas dostawy miał się nijak z jej czasem rzeczywistym, brak informacji zwrotnej z centrali dpd
  • ~Renata / 2022-01-04 16:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Przygotowałam i opłaciłam etykietę by wysłać paczkę, jednak z wysyłki zrezygnowałam i jej nie nadałam. Dotychczas tak było, że po 2 tygodniach nie wykorzystana etykieta traciła ważność a środki wracały na konto. Teraz minął już miesiąc i etykieta w systemie DPD ciągle czeka na nadanie, nie można jej anulować tylko trzeba pisać reklamację a na odpowiedz mają aż 30 dni. No super sprawa, nie trzeba świadczyć usługi, została ona opłacona, może klient zapomni kiedy tworzył te etykietę i będą do przodu. Przecież to utrudnianie i zarazem zniechęcanie do usług DPD.
    Zaletyw pobliżu DPD PICKUP
    Wadyw razie rezygnacji z nadania przesyłki trzeba pisać reklamacje na która trzeba czekać 30 dni
  • ~Renata / 2022-04-27 19:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Szczerze odradzam lepiej wybrać innego dostawcę albo paczkomatu bo i tak twoja przesyłka wyląduje w punkcie dpd
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo chociażby to że przesyłka nie będzie dostarczona do domu tylko do punktu odbioru dpd
  • ~Robert / 2021-03-02 12:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak poszanowania dla klienta oraz nieodpowiednie traktowanie dostarczanych przesyłek przez kuriera.
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12776
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8203
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7797
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4155
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2486
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4915
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3159