strona 93 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »
-
~Busia / 2023-08-11 12:58
Dramat!!! Przesyłka nadana 08.08.2023 do dnia 11.08.2023 nie dostarczona. Od 09.08.2023 informacja na stronie że jest w dostarczeniu. Jeden SMS w dniu 09.08.2023 , ze jest w dostarczeniu i cisza. Żadnego sms, żadnego maila. Reklamacje nie skutkują .Powtarzają jak mantrę,że przesyłka będzie dziś dostarczona. Omijać tą Firme -
-
~Klient / 2023-08-11 12:43
Wszystkie paczki ze szkłem nadawane w Dpd są potłuczone. Dodatkowo pracownik oddziału w Gdyni mnie zaatakował. Zarząd milczy, dział reklamacji odpisuje bzdety, zero konsekwencji wobec pracownika. ZaletyOdradzam -
~S / 2023-08-11 12:06
Zamówiłam paczkę w której było szkło wraz z ramą, mimo ze na paczce było napisane uwaga szkło żaden kurier tego nie poszanował, ponieważ paczki byli 3 z wysyłane i w każdej było pęknięte szkło DRAMAT ZaletyZadneWadyNieumiejętność czytania paczek -
~Kot / 2023-08-11 11:38
Niesamowicie wredny i niemiły kurier. Przez telefon czuć, iż nas wszystkich nienawidzi Wadykurier cham i bydlak -
~Klient dpd / 2023-08-11 10:44
Obłsuga na infolinie dla Klientów DPD to istna porażka, kobieta która jest opiekunem Klienta, obraża swoich klientów i arogancko odpowiada na każde pytanie. Po prostu wstyd i żenada,że nikt nie sprawdza jak zachowują się pracownicy. Po 7 latach umowy dpd rozwiązuję z tym dziadostwem -
~Monika / 2023-08-11 10:14
Kurier bezczelnie kłamie, że nie zastał nikogo w domu, chociaż nie podjął próby doręczenia. Potem tłumaczył się, że system sam błędnie wysłał zawiadomienie o nieudanej próbie doęczenia. WadyFatalna obsługa! -
~Okradziony / 2023-08-11 08:53
Paczka nadana w automacie paczkowym, siedziała tam kilka tygodni, aż została znaleziona przez przypadkową osobę, której otworzyła się ta sama skrytka. DPD odrzuciło reklamację twierdząc, że nic nie zgubili, bo paczka nie była zeskanowana w żadnym z oddziałów. Z tego co rozumiem, jak ktokolwiek, w tym ich pracownik, ukradnie nadaną paczkę z automatu, to nie ma żadnej odpowiedzialności za to, mimo że w systemie widać, gdzie paczka powinna się znajdować. Sprawa trafi do rzecznika praw konsumenta i uokik -
~Kamil / 2023-08-10 23:54
Brak słów, kompletna porażka! Kurier w ogóle nie był w miejscowości do której miał dostarczyć paczkę w danym dniu i godzinach, pomimo, że byłem cały czas dostępny... Po telefonie stwierdził, że paczka będzie następnego dnia, nie polecam firmy DPD... ZaletyBrakWadySame wady -
-
~hemi 426 / 2023-08-10 20:45
Arogancja kuriera sięgła już kosmosu ! Nie chce mu pracować i nie dostarcza przesyłek, podaje że odbiorca odmówił odebrania przesyłki nie będąc pod adresem odbiorcy! Totalne lekceważenie odbiorców !!!!!!! ZaletyKilka lat temu było solidnie, ale to byłoWadyBardzo dużo wad -
~Ewcia / 2023-08-10 17:23
Ta firma DPD Włocławek to porażka!!! Pani dzwoni do mnie czy jestem w domu, odpowiadam, że tak. Więc prosi żebym zeszła do drzwi klatki schodowej. Wysłałam syna, ponieważ ja leżałam w łóżku po operacji. A Pani do syna że ma z nią iść do samochodu i zabrać paczkę!!! Do tego zaparkowała od strony ostatniej klatki schodowej, a my mieszkamy w 1 ????ja rozumiem,żeby to było ciężkie,ale paczka ważyła ok 5 kg????mało tego ta pani kurier wzięła malutką drugą paczkę,po czym pobiegła do naszej klatki schodowej żeby dostarczyć któremuś z moich sąsiadów????chamstwo! Prostactwo! Cwaniactwo! Nigdy nie chcę już z wami mieć do czynienia!!! Nie do zobaczenia się z wami???? -
~D.N / 2023-08-10 16:19
Teraz już rozumiem, dlaczego każdy mi mówił po przylocie do PL, byle nie kurierzy z DPD. Kurier 200m od mojego domu stał i zadzwonił, że nie może dostarczyć paczki. A na pytanie dlaczego powiedział, że mu się nie chce. Na infolinii bot, nigdzie się nie można dodzwonić. Starałam się z nim porozumieć, by móc odebrać paczkę, to mnie wyśmiewał i oczywiśćie postawił na swoim i paczki w terminie mi nie dostarczył tak jak powinna być, przez co bardzo dużo rzeczy musiałam przesunąć. ZaletyBrakWadymasę -
~lksilesian / 2023-08-10 12:08
Kompletne dno. Ostatni raz korzystam z DPD. Na stronie dostępny tylko tępy bot, ten sam bot odbiera połączenia. Nie możesz porozmawiać z obsługą. Paczka ma być dostarczona na następny dzień - czekasz 3 dni.
Następnym razem tylko i wyłącznie Inpost.ZaletybrakWadywszystko, omijać dużym łukiem -
~Klient / 2023-08-10 09:41
Najgorsza firma jaka moze być! . Zamawiasz coś kurierem bo myślisz że jutro będziesz miał a tu super firma DPD jak zwykle daje D... . WadyWszystko co możliwe -
~Dorota / 2023-08-10 07:43
Kurier nawet nie próbował dostarczyć paczki, ma telefon na liście przewozowym, ale nie skorzystał. Po przekierowaniu na punkt odbioru, paczka zaczęła wędrówkę do nadawcy. Jakim cudem im się udaje funkcjonować? ZaletyKiedyś to była dobra firmaWadyJakiś Armageddon w tej firmie się zdarzył, nikt nie pracuje, tylko odwala fuszerkę -
~Ewa / 2023-08-10 00:11
Nigdy więcej przesyłek z Dpd !!! Kartony uszkodzone celowo, zwyczajnie kradzież przedmiotów !!! Trzy paczki, w jednej brak garnka za prawie 200 zł, karton rozerwany i sklejony taśmą dpd, firmowa taśma sklepu zerwana, na szczęście sklep uznał reklamację i z tego co wiem walczy z dpd, druga przyszła otwarta, taśma pakowa przecięta na kartonie i wyrwane zszywki metalowe, brak 2 przedmiotów, do trzeciej się nie dobrali, widocznie mało atrakcyjny towar był, ale karton na bokach był rozerwany. ZaletybrakWadykurier chamski -
~Pati / 2023-08-09 21:24
Masakra. Przy dostawie wielu paczek jedna z nich otwarta i skradziona koszulka 4f, kurier tak ukrył otwartą paczkę między innymi, że przy odbiorze nawet nie zauważyłam. Oczywiście wszyscy łącznie z kurierem wypierają się wszystkiego. Jak tylko mogę to omijam ich szerokim łukiem, niestety wiele firm jeszcze korzysta tylko z ich usług. WadyZłodzieje -
-
~Monika / 2023-08-09 19:28
W paczce zrobiona dziura żeby wiedzieć co jest w środku. Obsługa DPD odpowiada, że to tylko uszkodzenia w transporcie. Poziom usług, mniej niż 0. -
~Krzysztof / 2023-08-09 17:40
Kompletne dno. Paczki za pobraniem owszem dostarczają na adres, resztę zrzucają do punktu odbioru, twierdząc że odbiorcy nie było w domu.Tak się złożyło że punt odbioru jest na mojej ulicy i spotkałem się z gościem, jednym słowem arogancja,cwaniactwo. Po polemice i próbach jakiegoś dyscyplinowania, domagania się swojego odpowiedź " nie masz takiej władzy". Szok, kompletne dno, cwaniactwo. Obsługa w punkcie odbioru potwierdza takie praktyki. ZaletyDno, 0,0WadyŻe w ogóle funkcjonują -
~Lukrecja / 2023-08-09 17:36
Pomimo wielokrotnych prób skontaktowania się z kurierem, w odpowiedzi na sms-a, że w dniu dzisiejszym kurier podejmie próbę dostarczenia przesyłki, zero kontaktu. Po 12. próbach połączenia zrejterowałam.Następnego dnia (5.08.2023 około godz. 10.00) po otrzymaniu sms-a o próbie ponownego dostarczenia przesyłki, znowu 16 prób skontaktowania się z kurierem. O ok. godz.11.00 otrzymałam maila z informacją, że przesyłka została przesłana do nadawcy ! Opryskliwy Pan na infolinii, na moje pytanie odnośnie kontaktu telefonicznego, odpowiedział że kurier nie ma obowiązku kontaktu, i nawet nie jest zobowiązany do odbioru połączenia...To ja się pytam, w jakim celu w smsie jest podany numer do kuriera ? Nigdy więcej dpd !!! Będę unikać i każdemu przekażę negatywną opinię. Zatrudnia się byle kogo, byle był silny i nie myślał...Gratuluję personelu...Nigdy więcej !!! Zaletynie dostrzeżonoWadyporażka na całej linii -
~Roman / 2023-08-09 17:16
Kurier nawet nie próbował doręczyć paczkę, po prostu wysłał wiadomość, że podany błędny adres i wysłał paczkę do nadawcy. Próba kontaktu z kierowcą bez skutku! Już nie chce więcej korzystać z usług tej firmy
strona 93 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »