Firma jak firma szkoda że sobie nie radzi z debilnymi kurierami ,np w Stanowicach jeździ taki idiota że brak słów ,za każdym razem kiedy niestety muszę zamówić przez DPD to ten debil daje odmowa przyjęcia .Powinien się leczyć ,chłopczyk dupek .Jak firma dostanie parę reklamacji to może zrobi z tym porabancem porządek.
ZaletyBrak przez niedorozwiniętego kuriera
WadyKurier idiota
~Marta / 2023-12-22 20:47
Ocena: 2.33 / 5
Nie miałam pojęcia że takie rzeczy się zdarzają ale jednak. Kurier dostarczył paczkę, zostawił ją na progu i odjechał.Mial to być telefon który oddałam do reklamacji a sklep RTV euro AGD zlecił DPD dostarczenie mi go do domu.Paczka była pusta co od razu zgłosiłam do sklepu i do DPD a po jakimś czasie również na policję,to było we wrześniu, mamy koniec grudnia i co i nic. Nie odzyskałam ani telefonu ani pieniędzy. Niestety na nikogo nie można liczyć, opinie takiego klienta jak ja nie robią na nikim wrażenia więc nie wiem po co ją wogole piszę ale jedno wiem na pewno w sklepie RTV euro AGD już nigdy nic nie kupię i nie skorzystam z usług DPD skoro zdarzają się kradzieże a Im nie zależy na wyjaśnieniu sprawny i na tym żeby klient odzyskał swoją rzecz.
~MartaW / 2021-10-06 14:19
Ocena: 2.33 / 5
Mieszkam na wsi. Poprzednio paczka zostawiona przy drodze poza terenem mojej posesji bez żadnej informacji - przypadkowo zauważyłam. Dzisiaj podobna sytuacja, z tym że paczka o wartości 800 zł zostawiona w ogródku w ulewnym deszczu. Na pewno nie skorzystam już z usług tej firmy.
Wadyzerowa dbałość o bezpieczeństwo przesyłek
~marti / 2022-06-07 10:06
Ocena: 2.33 / 5
NAJGORSZA GIRMA KURIERSKA jaka istnieje!!!! Porażka!!!! Dno totalne!!!! Pracownicy to jacyś nieudacznicy!!!! Robią co chcą, kłamią w oczy! Tragedia! Nikomu NIE polecam!!! Szkoda czasu i netwow.
ZaletyBrak!! Kompletny brak!!!!
WadyCała firma to jedna wielka WADA!!!
~Martin / 2020-03-19 22:48
Ocena: 2.33 / 5
Powiem tak szczerze i prosto z mostu. Najgorsza , firma kurierska jaka jest na rynku . Firmy takie powinny być zamykane nie powinny mieć racji bytu. Dostałem 4 z rzędu przesyłki uszkodzone w środku wszystko w drobnym maku. Kolumna monitor audio bardzo wysokiej klasy , uszkodzona tak jakby wypadła z 11 piętra. Nawet gdyby mi spadła nie byłoby takich obrażeń. Lakierowana rozwarstwiona powłoka uszkodzona bardzo mocno. Kosz trzymający głośnik rozleciał w drobny mak. Śruba , która trzyma głośnik wysoko tonowy, skrzywiona ,że nie szło odkręcić. Jednym słowem kolumna na śmietnik za 1500zł. Druga przysyłka figurka z kamienia , kamień zmielony tzw polystone . wysztkie elementy wystające uszkodzone. Wartość jakięś 1200zł generalnie na śmietnik. 3 przysyłka wzmacniacz Denon nowy 4 tysiące , uzywany 2 tysiące. Karton w czarnej folii. Sprzęt zapakowany w styropian. Siła uderzenia była tak duża ,że pokrętło od siły głośności było w środku . Wlazło do środka wypychając w środku płytke plastikową która to wszystko trzymała. Koszty naprawy to 500zł. Wszytko było połamane. 4 przysłka kolekcjonerska figurka idealnie spakowana zapakowana. Chyba na te paczke spadła jakaś tona . Może walec przejechał , nie wiem urwany ogon , który był wzmocniony prętem . Wszystko uszkodzone i urwane. Dramat !!!! . Uważam , że reklamacje to strata czasu, nic nie dają i nie wnoszą. Zawsze ta sama odpowiedz sprzęt źle spakowany. Ja uważam ,że ktoś robi to celowo. Przy jednym uszkodzeniu można wmówić mi ,że mi spadło , ale przy czterech paczkach. No nie rzucam swoim zakupionym sprzętem po ścianach ,żeby oczernić firmę. Chętnie złożyłbym z kimś pozew do sądu ,grupowy.
ZaletyZaletą jest tylko to ,że kurierzy mają telefony.
WadyWszystko , dobrze ktoś napisał śmietnikowa firma.
~marysia / 2021-04-13 18:31
Ocena: 2.33 / 5
DPD jest okropne, nawet nie racza odebrać telefonu i spóźniaja sie z paczkami
~Marzena / 2020-10-01 02:13
Ocena: 2.33 / 5
OLSZTYN PODLEŚNA
Kurier nic nie musi, nie dzwoni ,nie wychodzi z samochodu ,wstaje rano jedzie do firmy skanuje towar ,który ma dostarczyć i ewentualnie zawozi go do punktu ,ponieważ osoba która miała odebrać zakupiony towar jest " nieobecna pod adresem". GPS sugeruje że był na miejscu ale już kontakt telefoniczny ,żeby uzgodnić odbiór ,nie jest wskazany, telefony służbowe są tylko po to aby można było do Niego zadzwonić w druga stronę to nie działa. Koordynator poinformowany o zaistniałej sytuacji nie robi nic żeby poprawić wizerunek firmy wręcz przeciwnie, po rozmowie z kurierem uważa ,że to klient jest tym złym, niedobrym, a pracownik zachował się jak należy . Kurier w bezczelny sposób oczernia odbiorcę twierdząc ,że za każdym razem ma problem z dostarczeniem przesyłki bo nigdy nikogo nie ma w domu a Ty jak IDIOTA czekasz aż zadzwoni domofon lub telefon. Niestety złudne nadzieje nic takiego się nie wydarzy BO KURIER NIC NIE MUSI. Dzięki takim pracownikom traci cała firma lecz co znaczy jeden maluczki odbiorca w porównaniu z ilością osób które zamawiają zakupy korzystając z TEJ firmy. Jednak jeżeli Ci wszyscy maluczcy zrezygnują z usług DPD to może jednak coś się wydarzy. ZYCZĘ SZYBKIEGO UPADKU DPD.
Zaletybrak jakichkolwiek zalet
Wadyniekompetencja ,lekceważący stosunek do klienta, kłamstwa ,ZENADA FIRMA POWINNA Zmienić pracownika który rozwozi paczki po osiedlu POdleśna w Olsztynie
~Marzena / 2021-07-13 14:06
Ocena: 2.33 / 5
Kurier masakra,zero kontaktu ,na moje zapytanie dlaczego nie dzwonił do mnie,odp. bo nie muszę, Pani mogła zadzwonić. Dzwoniąc na infolinię konsultant rozmawiał ze mną jak za karę. Najgorsza firma kurierska,najgorszy kontakt! Nigdy więcej!
~Marzena / 2024-05-09 12:36
Ocena: 2.33 / 5
Masakra, próbowałam wyjaśnić dlaczego wysłana przeze mnie paczka dnia 29 kwietnia 2023 wróciła do mnie 08 maja 2023 bez słowa wyjaśnienia i bez podania powodu zwrotu. Dodzwonić się do nich to jakieś pół godziny prób i potem jakieś 15 minut czekania na łączach. Wniosek- oszczędzają na ilości telemarkieterów- do granicy absurdu. Podczas rozmowy z trzema, różnymi konsultantami, trzy razy zostałam poproszona o kolejny telefon za parę godzin, bo nie są w stanie odpowiedzieć na moje pytanie- dlaczego paczka wróciła. Po dwóch dniach zbywania- poddałam się. Wniosek- to oni zawiedli i powinni mi wyjaśnić powód zwrotu. Nikt też mnie za to nie przeprosił. Po zapłacie, klient nie jest ważny dla DPD. Uważam, że już pierwszy z konsultantów powinien wziąć mój mail i zapewnić mnie, że otrzymam wyjaśnienie na zaistniałą sytuację... a nie zmuszać mnie do kolejnych telefonów. Nie polecam tej firmy. W jej przypadku płatność powinna być po wykonaniu usługi.
Zaletyzasięg
Wadyutrudniony kontakt, zbyt mało konsultantów, zbywanie klienta, potrzeby klientów-chęć wyjaśnienia sytuacji kryzysowych- nie są dla nich ważne.
~Marzi / 2023-09-18 15:40
Ocena: 2.33 / 5
Nr infolinii 501400373 jest PŁATNY EKSTRA!!!
Ponadto nie wyslali mi żadnego powiadomienia, ze paczka czeka w punkcie odbioru ani powiadomienia, ze paczka jest przekierowana i czeka w oddziale. I jeszcze telefon na infolinię (bo szczegoly sledzenia nie byly dla mnie do konca jasne) kosztowal mnie ekstra.
WadyEkstra platny nr infolinii, bałagan, brak informacji SMS/email
~Mateusz / 2023-10-24 19:18
Ocena: 2.33 / 5
Nie docierają paczki na czas zamówiłem paczkę 23 października było napisane że 24 października zostanie dostarczona i niestety się nie doczekałem
ZaletyBrak
WadyOpóźnienie z dostarczaniem paczek
~Mati G / 2022-10-25 20:25
Ocena: 2.33 / 5
Bym chciał państwu odradzić z korzystania usług firmy DPD. Paczka została mi dostarczona a w niej uszkodzona zawartość. Po złożeniu reklamacji po 30 dniach dostałem odmowę, ponieważ DPD stwierdziło że nadawca źle zapakował paczkę. Po odwołaniu się dostałem kolejna odmowę podtrzymując swoją decyzje. Straciłem 2000 zł i dwa miesiące ciężkich dni.
WadySłaby kontakt. Nie polecam
~Mati Szych / 2023-06-21 15:42
Ocena: 2.33 / 5
Cały czas najgorszy kurier. Paczka pozostawiona bez odbioru i bez podpisu. I co? reflektor samochodowy uszkodzony! I co dalej? Okazuje się, że podpisu i odbioru mieć nie muszą. Tylko internetowo, teraz będę się z tym bujał miesiąc. JAJA!
~MAX-55 / 2023-04-18 13:50
Ocena: 2.33 / 5
firma jak firma oddział kielecki to dno kurierzy nie odbierają telefonów a jeżeli dostarczą przesyłkę to oczekiwanie pod drzwiami wynosi 2-3 sekundy. nie polecam tej firmy nikomu.
Zaletybrak
Wadyfatalne doręczanie.
~Mela26 / 2021-11-02 11:04
Ocena: 2.33 / 5
Dla czego kurier nie ma nigdy bieniecy drobnych na wydanie masakra jakas.
ZaletySzybka dostawa
WadyNikdy nie ma drobnych
~memres / 2020-01-15 12:51
Ocena: 2.33 / 5
Firma niepoważna jak dla mnnie - oferują płatności za pobraniem kartą. Tylko na miejscu dowiadujecie się, że kurier nie ma terminala, bo to zależne od wagi paczki albo od sklepu. Przy śledzeniu przesyłki na ich stronie dostajecie informację, że płatność karta jak najbardziej możliwa ...
WadyJak w opisie - wprowadzanie klientów w błąd. Przydałoby się zgłosić do UOKiK
~Michalnono / 2021-03-05 19:36
Ocena: 2.33 / 5
Zamawiam i wysylam ostatnio kilkadziesiąt paczek miesięcznie. Niestety kurierzy dpd zostawiają na paczki klatkach schodowych bez dzwonienia, oznaczają jako odebrane bez informowanoa kloenta. Nie polecam zamawiać w ten sposób droższych przedmiotów, ponieważ mogą zostać ukradzione. Na reklmację dostaję od kuriera odpowiedź „jak sie nie podoba prosze nie zamawiać”, a po napisaniu skargi dostaję odpowiedź „kurier twierdzi, że umówił się z Panem na zostawianie paczek na schodach” (w sensie kto normalny chcialby znajdować niepoinformowany paczke przy wieczornym wyściu z psem). Nie polecam, nawet jeżeli najtańsi... tani bo oszczędzają na kurierach i ci widocznie są sfrustrowani
ZaletyNiska cena
WadyŻenująca jakość, włąsiwie brak działu reklamacji, idnorują skargi, kurier kłamie im i akceptują
~Michał / 2019-05-15 12:38
Ocena: 2.33 / 5
Kurier w Warszawie rejon Natolin to jakaś porażka firmy kolejny raz nie dostarcza przesyłki nie dzwoni tylko zostawia w lokalnej centrali do odbioru własnego i odznacza że była próba dostarczenia żałosne . Osobiście ostatni raz korzystam z usług tej firmy
~Michał / 2022-10-08 12:02
Ocena: 2.33 / 5
czas długo bardzo,pan byl miły, cena troche przesadzona
Zaletybardzo miły pan
Wadydlugi czas przesyłki + przesyłka była zgnieciona
~Mike / 2021-02-19 12:12
Ocena: 2.33 / 5
Wszystko jest dobrze, dopóki nie zgłosisz reklamacji. DPD nalicza opłaty (poprzez Allegro) za podjazdy kuriera, które nie mają miejsca! Mało tego, że takich doliczeń naliczyli kilkadziesiąt, to części z nich nie uznali, dochodząc do wniosku, że za kilkadziesiąt złotych sąd ich nie skaże.
Allegro oczywiście umywa ręce, bo nalicza opłaty jakie przekazuje im DPD - nie ma znaczenia, że wysyłaliśmy zrzuty ekranu, z których jasno wynikało, że w tych dniach podjazdu kuriera nie zamawialiśmy.
Szczytem q****stwa było, że jednego dnia naliczyli 3 opłaty za podjazd (każda z przesyłem miała podany ten sam przedział godzinowy i oczywiście kurier podjechał raz i wszystkie 3 przesyłki zabrał jednocześnie).