1. Dostałam informację że moja paczka jest nadana wiec weszłam w opcje szczegółów dostawy zaznaczając że chce aby moja paczka dotarła pomiędzy 16-18 tak żeby kurier nie musiał całować klamki i chodzić bóg wie ile razy. Więc o 9:30 rano miałam telefon od kuriera że czeka z przesyłką. Na pytanie czy nie dostał informacji o zmianę godziny dostarczenia powiedzial ze on już o 14 kończy pracę. Na infolini na to pytanie usłyszałam że ta godzina jest sugestią i nie jest zobowiązującą.
Kurier stwierdził że zostawi moja przesyłkę na klatce lub u sąsiada. Takie podejście było kiedyś kiedy się wszyscy na osiedlu znali aczkolwiek obecnie nie wiem jak kurier chce mi zagwarantować że nikt tego nie ukradnie z klatki. Więc zostawił to w punkcie odbioru. Nie wiedziałam tego dopóki nie zadzwoniłam do niego. Aczkolwiek podał adres który jest środkiem ronda więc nie wiem gdzie jest moja przesyłką.
2. Paczka nadana w poniedziałek, ponownie zmieniłam datę dostawy na czwartek. Naprawdę super że kurier juz we wtorek pukał do drzwi ale ponownie to po co zmieniałam datę dostawy. I niestety to był prezent i osoba dla której to miało być usłyszała od kuriera "poproszę pieniadze"
Nie wiem po co jest ta opcja w takim razie.
Rozumiem również ze kurier to także osoba ale współpraca z nimi jest nie lada wyzwaniem.
ZaletySzybkość dostawy
WadyKontakt z kurierem
Aplikacja
Kontakt z infolinią
Aplikacja
Kontakt z infolinią