Kurier przywiózł paczki uszkodzone,zniszczona zawartość,reklamacja i protokół szkody do DPD bez żadnej odpowiedzi-ŻENADA
ZaletyCzas i kontakt
WadyDPD olewa klientów,brak odpowiedzi na reklamacje,
~Klada / 2019-09-19 15:45
Ocena: 2.33 / 5
Nie mili nie przyjemni beszczelni bo inaczej powiedzieć nie można... Z łaską dają paczki a do tego chamsko się odzywają
~Klaudia / 2019-12-12 14:01
Ocena: 2.33 / 5
Kurierzy nie dostarczają paczki na czas plus na dodatek dostarczają je pod niewłaściwy adres - czyli ro punktu dpd a nie pod adres dostawcy, który był podany. Na dodatek oszukują, że odbiorca był nieobecny w domu. A co jakości nadawania paczki to paczka jest dobrze zabezpieczona.
ZaletyJakość
WadyTerminowość
~Klaudia / 2019-12-12 14:01
Ocena: 2.33 / 5
Kurierzy nie dostarczają paczki na czas plus na dodatek dostarczają je pod niewłaściwy adres - czyli ro punktu dpd a nie pod adres dostawcy, który był podany. Na dodatek oszukują, że odbiorca był nieobecny w domu. A co jakości nadawania paczki to paczka jest dobrze zabezpieczona.
ZaletyJakość
WadyTerminowość
~Klient / 2020-12-15 11:28
Ocena: 2.33 / 5
Paczkę kurier zostawił pod wycieraczka nawet nie poinformował ( Paczka była koperta więc ciężko było dojrzeć)
~Klient / 2023-08-31 09:51
Ocena: 2.33 / 5
Kurier zostawił paczkę w Żabce. Kłamał, że nie mógł się ze mną skontaktować, chociaż na telefonie brak nowych połączeń. Paczka była ciężka a padał deszcz, więc wygodniej było mu zostawić w punkcie. Dział obsługi powiedział, że miał takie prawo zgodnie z ich regulaminem. Więcej nie skorzystam z tego przewoźnika. Skoro i tak muszę iść odebrać paczkę to taniej i bezpieczniej byłoby w Paczkomacie INpost.
WadyZostawianie paczek w punktach odbioru pomimo obecności klienta pod adresem dostawy. To zgodne z regulaminem dpd
~Klient 1 / 2020-01-28 13:09
Ocena: 2.33 / 5
Dziwię się, że firma DPD jeszcze istnieje na rynku. Arogancja kurierów, brak kompetencji centrali, brak odpowiedzialności za zniszczenie powierzonej przesyłki. Kompletne dno.
ZaletyŻadne
WadyWszystkie jakie nie powinna mieć firma kurierska
~Klient dpd / 2020-06-19 13:08
Ocena: 2.33 / 5
DPD olewa klienta i podstawową obsługę klienta. Przez to że mają dużo klientów czują się bezkarni.
Obsługa jest poniżej 0. Paczka miała nie zostać wydana do doręczenia tylko zwrócona na podany im w mailu adres, po czym odpisywali szablonami, że dyspozycja została wysłana do oddziału. Na trackingu okazało się, że idzie tam gdzie nie powinna, napisałem z 5 maili z adresem zwrotu i nic to nie dało.
Porażka totalna na całej linii. Nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafią.
~Klient dpd / 2021-10-06 07:13
Ocena: 2.33 / 5
Paczka nadana niedaleko Chełma w województwie lubelskim i miała być dostarczona 97km dalej w lubelskim. Widać paczka musi pozwiedzać kraj bo trafia do sortowni obok Łodzi 400km dalej po czym wraca do klienta w lubelskim???????????? w mailu czas dostawy następnego dnia roboczego ale to mało możliwe skoro paczka była dalej od odbiorcy niż w trakcie nadania ????
WadyDpd
~klientDPD / 2019-07-31 15:07
Ocena: 2.33 / 5
Mam podpisana umowe z DPD. Firma oszukuje, zmieniając wymiary paczki, lub zgniecione paczki zmieniają jako niestandard.
Kazda kaka zmiana to dodatkowy koszt dla płatnika + 200 % podstawowej ceny.
Reklamacji nie uwzględniają, mimo, że nie maja żadnego dowodu na inny gabaryt, alko kształt.
~Klientka / 2020-07-27 12:51
Ocena: 2.33 / 5
Powiem tak. Jeśli będę musiała coś zamówić przez internet i sklep będzie miał w opcjach tylko kuriera dpd to nic w tym sklepie nie kupię. Od czterech dni system w dpd przetwarza moje przekierowanie paczki na nowy adres. Nadal widnieje w dostawie stary adres. Paczka jeszcze nie doszła, ale rozumiem opóźnienia- kurierzy mają ciężka pracę i pełne ręce roboty. Natomiast niedziałający system do przekierowywania paczek i innej obsługi związanej z paczką to już wstyd w tych czasach, wystarczy zatrudnić dobrych fachowców po polibudzie to wam to ogarną. Więcej się nie właduje w takie nerwy.
~Klientka / 2021-05-27 10:35
Ocena: 2.33 / 5
Kurierzy paczki powinni dostarczyć pod drzwi na dany adres a u nas stanie na ulicy i czeka aż ktoś po paczkę przyjdzie. Nie mógł się dodzwonić to po prostu odjechał. Chamstwo. Dzwonisz do niego a on że już pojechał i dzisiaj już go nie będzie i może jutro dostarczy jak jeszcze paczka będzie ????????
~Klientka / 2025-02-18 15:26
Ocena: 2.33 / 5
Monitor został uszkodzony, obudowa ma miejscami dziury, ale elementy monitora - obudowy wpadły do wnętrza monitora. W prawym górnym rogu obudowa została złamana a całość obudowy odchodzi od ekranu. Paczka została opatrzona naklejkami: nie rzucać, co najwyraźniej nie zostało w ogóle wzięte pod uwagę. Na początku stycznia zgłosiłam pierwszą reklamację i wysłałam formularz listownie, na co nie uzyskałam w ogóle żadnej odpowiedzi.
Zaletybrak
Wadypoważnie uszkodzona obudowa monitora - brak zwrotu pieniędzy
~Klientka DPD / 2021-08-25 16:48
Ocena: 2.33 / 5
Może i czas dostawy jest świetny, ale cała reszta katastrofa.
Reklamacji nie ma po co składać, bo dostaję odpowiedź, że paczka nie została uszkodzona przy transporcie.
Innym razem obciążyli mnie dodatkowymi kosztami za większe gabaryty, a dokładnie i osobiście wszystko ważyłam i mierzyłam, w uzasadnieniu dodali dosłownie po 2-3cm, a waga kompletnie zawyżona.
~Klijent / 2022-08-05 09:39
Ocena: 2.33 / 5
Paczka powinna dotrzeć 03.08 A mamy 05.08 A paczka dalej jest magazynowana w oddziale na inwestycyjnej dokładnie jest tam już trzy dni
ZaletyBrak
WadyPaczka powinna dotrzeć 03.08 A mamy 05.08 A paczka dalej jest magazynowana w oddziale na inwestycyjnej dokładnie jest tam już trzy dni
~Klofcia / 2021-01-07 11:08
Ocena: 2.33 / 5
Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek się spotkałam. Nikt nie wie gdzie paczka każdy zwala winę na innego nie dzwonią że są z paczka i później twierdzą że osoba odmówiła odebrania paczki. Śmieszne jak ktoś może odmówić odebrania zapłaconej juz paczki. Reasumując ta firma to wielka porażka!!!
~Kogucik / 2023-04-19 08:16
Ocena: 2.33 / 5
Brak szacunku z strony kuriera do odbiorcy rzucają paczkami gdzie tylkoo moga
Kurier zakręcony przysłał paczkę nie ta co trzeba butelki mają!!!
WadyBrak szacunku z strony kuriera do odbiorcy
~Komorowski Piotr / 2019-07-26 18:39
Ocena: 2.33 / 5
Robią z czlowieka debila w momencie zgłoszenia reklamacji. Traktują jak złodzieja co najmniej a specjaliści ds reklamacji to ludzie do udowodnienia klientowi jego braków. W moim przypadku mimo jasnej sprawy i jasnej winy dpd ciagle udowadnianie swojej niewinności. A specjalista Piotr S. to już majstersztyk w wciskaniu ciemnoty klientowi. Klient ( poszkodowany) nie ma absolutnie możliwości „udowodnienia” swojej racji. Zawsze jest się na spalonej pozycji
NIE POLECAM W OGÓLE!!!
WadyBeznadziejna obsługa reklamacji, beznadziejni specjaliści którzy są od udowodnienia winy klientowi
~Kondzio_43 / 2023-08-21 17:50
Ocena: 2.33 / 5
Kurierzy zatrudnieni w Zamościu, nie dostarczają paczek na czas, spotkało mnie to już nie raz od tej firmy, gorszej nie znałem.
Nieraz kurierowi się nie chce bo jest zmęczony lub mu się śpieszy do domu, awizuje przesyłkę że niby był i nikogo nie zastał mimo to że siedzę cały dzień w domu w oczekiwaniu na ważną dostawę która powinna być na czas.
Nie raz też nie odświeżają systemu i niby dostawa w drodze gdzie jest już na miejscu bazy od 7 rano.To po prostu żenada, jak by była możliwość dostawy innym kurierem to bym wybrał co innego, niestety często nadają DPD, dla mnie ta firma nie powinna istnieć lub zwolnić wszystkich powinni kurierów i zatrudnić odpowiedzialnych.
Miała być dzisiaj dostawa na którą czekałem, samochód dostawczy był po 8;00 koło mojego bloku i cisza, sprawdziłem na stronie bo kurier nie odświeżył że towar trafił na bazę o 7:30, teraz jest 17:40 i cisza.
~Konrad / 2022-11-03 21:18
Ocena: 2.33 / 5
Dostarczono mi uszkodzona paczkę wraz ze sprzętem ,który znajdował się w środku. Nie polecam, to już nie pierwszy raz jak coś nie tak z przesyłką.