Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12776 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KB / 2021-03-30 19:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Cóż to za pomysł, aby klienci musieli stać w kolejce przy samochodzie kuriera aby odebrać paczkę? Narażam się w ten sposób na zarażenie koronawirusem. Równie dobrze mogłabym skorzystać z paczkomatu (i to na dodatek taniej). Dziękuję firmie DPD za spacerek po odbiór, żadna inna firma, w tym Poczta Polska nie ma takiego protokołu. W czasach, kiedy zamawiamy zakupy z dostawą do domu, mam iść stanąć w kolejkę. A kurier jeszcze mówi że paczka jest zbyt duża i ciężka by ją przynieść (chodziło o perfumy). Nigdy więcej.
    Zaletyszybka dostawa
    Wadykurier nie przynosi paczki do domu
  • ~kd / 2020-06-09 20:06
    Ocena: 2.33 / 5
    No niemozliwe co sie stalo
    Zamowiony telefon.Kurier mial do mnie nr tel w razie co.Nie zadzwonil bo po co jak paczkę mozna bylo zostawic pod drzwiami
    Tel wart 400 zl..Super dostawca z 9 czerwca Warszawa Wola...nigdy wiecej!
    WadyPaczka pod drzwiami
  • ~Kejt / 2023-12-06 11:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier Tomek bezczelny, nawet nie raczył poinformiwać gdzie i komu zostawił moją przesyłkę,telefonów nie odbiera a smsy cytuję-ZARAZ ODPISZĘ TO NIE PIEKARNIA czy MIAŁA PANI SIEDZIEC W DOMU I CZEKAĆ, bezczelnośc i jeszcze raz bezczelnosć....
    Jestem w.tralcie składania skargi
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo kurierów
  • ~Kindzia / 2021-01-27 12:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam!!!!!
    Po co istnieje opcja przekieruj paczkę????? Skoro i tak pezywozicie kiedy Wam pasuje.....Nie nie nie
  • ~Kjhh / 2020-09-02 18:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Zadzwoniłem do kuriera o 9.20 powiedział mi że będzie za max 1.5 h 4 h po tym powiedział mi że bę dzieł umnie 15 16 też go nie było teraz jak to pisze jest 18 i jak do niego dzwonię to nie odbiera
  • ~KK / 2020-11-29 23:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety kurier nie chciał dostarczyć paczki pod drzwi, stwierdził że muszę zejść na dół. Rozumiem że wejście na 5 piętro bez windy z 12 kilogramowa paczka
    to żadna przyjemność ale właśnie dlatego zamawiam firmę kurierska.
    I żadne tłumaczenie pandemia nie ma w tym przypadku uzasadnienia. Poznań
  • ~kk / 2021-11-30 11:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier bardzo nie miły przyjechał pod dom zadzwonił nie było nikogo w domu po czym chciałem się z nim umówić żeby podjechać dla niego w dogodne miejsce i odebrać paczkę. Kurier powiedział dane miejsce a gdy zapytałem się gdzie to jest dokładnie to się rozłączył. Jego kultura osobista mówi wiele za Siebie, kiedy odbierałem paczkę kurier był opryskliwy, wydając mi paczkę pytał się mnie które to moje pudełko, to raczej nie mój zakres obowiązków tyko kierowcy zadanie wiedzieć jakie i dla kogo ma paczki bo przecież są na paczce dane osobowe. Zapałem kierowcy czy nie można zadzwonić jak się zbliżał z paczką to odpowiedział ze to nie jego obwiązek więc zapytałęm jak chcę skontaktować się z klientem żeby dostarczyć mu paczkę po czym odpowiedział mi że to proszę nie zamawiać paczek.
    Uważam że jego zchowanie jest nie na miejscu bo gdyby ludzie nie zamawiali paczek to by nie miał pracy.
  • ~Kk / 2022-01-03 23:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier przywiózł paczki uszkodzone,zniszczona zawartość,reklamacja i protokół szkody do DPD bez żadnej odpowiedzi-ŻENADA
    ZaletyCzas i kontakt
    WadyDPD olewa klientów,brak odpowiedzi na reklamacje,
  • ~Klada / 2019-09-19 15:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie mili nie przyjemni beszczelni bo inaczej powiedzieć nie można... Z łaską dają paczki a do tego chamsko się odzywają
  • ~Klaudia / 2019-12-12 14:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierzy nie dostarczają paczki na czas plus na dodatek dostarczają je pod niewłaściwy adres - czyli ro punktu dpd a nie pod adres dostawcy, który był podany. Na dodatek oszukują, że odbiorca był nieobecny w domu. A co jakości nadawania paczki to paczka jest dobrze zabezpieczona.
    ZaletyJakość
    WadyTerminowość
  • ~Klaudia / 2019-12-12 14:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierzy nie dostarczają paczki na czas plus na dodatek dostarczają je pod niewłaściwy adres - czyli ro punktu dpd a nie pod adres dostawcy, który był podany. Na dodatek oszukują, że odbiorca był nieobecny w domu. A co jakości nadawania paczki to paczka jest dobrze zabezpieczona.
    ZaletyJakość
    WadyTerminowość
  • ~Klient / 2020-12-15 11:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczkę kurier zostawił pod wycieraczka nawet nie poinformował ( Paczka była koperta więc ciężko było dojrzeć)
  • ~Klient / 2023-08-31 09:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier zostawił paczkę w Żabce. Kłamał, że nie mógł się ze mną skontaktować, chociaż na telefonie brak nowych połączeń. Paczka była ciężka a padał deszcz, więc wygodniej było mu zostawić w punkcie. Dział obsługi powiedział, że miał takie prawo zgodnie z ich regulaminem. Więcej nie skorzystam z tego przewoźnika. Skoro i tak muszę iść odebrać paczkę to taniej i bezpieczniej byłoby w Paczkomacie INpost.
    WadyZostawianie paczek w punktach odbioru pomimo obecności klienta pod adresem dostawy. To zgodne z regulaminem dpd
  • ~Klient 1 / 2020-01-28 13:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Dziwię się, że firma DPD jeszcze istnieje na rynku. Arogancja kurierów, brak kompetencji centrali, brak odpowiedzialności za zniszczenie powierzonej przesyłki. Kompletne dno.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie jakie nie powinna mieć firma kurierska
  • ~Klient dpd / 2020-06-19 13:08
    Ocena: 2.33 / 5
    DPD olewa klienta i podstawową obsługę klienta. Przez to że mają dużo klientów czują się bezkarni.
    Obsługa jest poniżej 0. Paczka miała nie zostać wydana do doręczenia tylko zwrócona na podany im w mailu adres, po czym odpisywali szablonami, że dyspozycja została wysłana do oddziału. Na trackingu okazało się, że idzie tam gdzie nie powinna, napisałem z 5 maili z adresem zwrotu i nic to nie dało.
    Porażka totalna na całej linii. Nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafią.
  • ~Klient dpd / 2021-10-06 07:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka nadana niedaleko Chełma w województwie lubelskim i miała być dostarczona 97km dalej w lubelskim. Widać paczka musi pozwiedzać kraj bo trafia do sortowni obok Łodzi 400km dalej po czym wraca do klienta w lubelskim???????????? w mailu czas dostawy następnego dnia roboczego ale to mało możliwe skoro paczka była dalej od odbiorcy niż w trakcie nadania ????
    WadyDpd
  • ~klientDPD / 2019-07-31 15:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam podpisana umowe z DPD. Firma oszukuje, zmieniając wymiary paczki, lub zgniecione paczki zmieniają jako niestandard.
    Kazda kaka zmiana to dodatkowy koszt dla płatnika + 200 % podstawowej ceny.
    Reklamacji nie uwzględniają, mimo, że nie maja żadnego dowodu na inny gabaryt, alko kształt.
  • ~Klientka / 2020-07-27 12:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Powiem tak. Jeśli będę musiała coś zamówić przez internet i sklep będzie miał w opcjach tylko kuriera dpd to nic w tym sklepie nie kupię. Od czterech dni system w dpd przetwarza moje przekierowanie paczki na nowy adres. Nadal widnieje w dostawie stary adres. Paczka jeszcze nie doszła, ale rozumiem opóźnienia- kurierzy mają ciężka pracę i pełne ręce roboty. Natomiast niedziałający system do przekierowywania paczek i innej obsługi związanej z paczką to już wstyd w tych czasach, wystarczy zatrudnić dobrych fachowców po polibudzie to wam to ogarną. Więcej się nie właduje w takie nerwy.
  • ~Klientka / 2021-05-27 10:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierzy paczki powinni dostarczyć pod drzwi na dany adres a u nas stanie na ulicy i czeka aż ktoś po paczkę przyjdzie. Nie mógł się dodzwonić to po prostu odjechał. Chamstwo. Dzwonisz do niego a on że już pojechał i dzisiaj już go nie będzie i może jutro dostarczy jak jeszcze paczka będzie ????????
  • ~Klientka / 2025-02-18 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Monitor został uszkodzony, obudowa ma miejscami dziury, ale elementy monitora - obudowy wpadły do wnętrza monitora. W prawym górnym rogu obudowa została złamana a całość obudowy odchodzi od ekranu. Paczka została opatrzona naklejkami: nie rzucać, co najwyraźniej nie zostało w ogóle wzięte pod uwagę. Na początku stycznia zgłosiłam pierwszą reklamację i wysłałam formularz listownie, na co nie uzyskałam w ogóle żadnej odpowiedzi.
    Zaletybrak
    Wadypoważnie uszkodzona obudowa monitora - brak zwrotu pieniędzy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12776
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8199
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7796
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2486
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4912
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4615
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3159