Firma nie szanuje przesyłek. Czyli nie wypełnia 1 z dwóch swoich podstawowych zadań. Jedno to dostarczyć, a drugie - nie zniszczyć. Szanować. Dbać. Niestety - każda, powtarzam każda przesyłka dostarczona do mnie przez DPD jest uszkodzona: wgnieciony róg w kartonowych pudełkach to standard (jakby zrzucić z kilku metrów), do tego ślady butów, rozerwania kartonów, a ostatnio nawet brak części produktu wewnątrz paczki. Brak możliwości złożenia SKUTECZNEJ reklamacji: procedura utrudniona: wypełnienie formularza reklamacji nie jest jednoznaczne ze złożeniem reklamacji, później trzeba wypełniać kolejny formularz on-line, do którego należy dołączać formularz w pdf wypełniony w poprzednim formularzu, trzeba dołączać zdjęcia - a brak technicznie możliwości dołączenia plików jpg (tylko png) - Ludzie - kto sobie z tym poradzi. W informacjach - konieczność dołączenia protokołu szkoły spisanego z kurierem - a kurier twierdzi - że czegoś takiego teraz się nie wypełnia. Strona www z zakładką poświęconą reklamacjom zadziwiająco wolno chodzi, wolniej niż inne podstrony!!! a koniec po kilku godzinach straconych na przygotowanie dokumentów w PDF - przez kilka dni brak odpowiedzi. Po rozmowie telefonicznej - dowiedziałem się, że nie odbiorca powinien składać reklamację, a osoba wysyłająca. SZOK!!!!!!Zaletytanie mięso psy jedzą
Wadybrak poszanowania przesyłek, przesyłki uszkodzone, brak możliwości skutecznej reklamacji i odzyskania pieniędzy