Gdyby nie moja interwencja to paczkę dostałabym za jakieś 3-4 dni mimo że dostawa powinna być w ciągu 24h za co dodatkowo zapłaciłam paczka została przekierowana na adres ponad 12h przed przyjazdem do odpowiedniego oddziału DPD gdyby nie moja dociekliwość to paczka pojechałaby na poprzedni adres gdzie oczywiście nikogo by nie zastali. Oczywiście musiałam za to słono zapłacić bo jak się okazało infolinia jest płatna i za parę minut rozmowy ok 4 pobrało mi aż 7 zł z konta!!! Oczywiście kurier nie wyrobił się w deklarowanych godzinach tylko przyjechał z ponad godzinnym opóźnieniem. Często korzystam z usług firm kurierskich i ta jest chyba jedną z najgorszych na rynku strasznie się stoczyli na jakiś czas odpuszczę sobie współpracę z tą firmą ZaletyBrak
WadyPłatna infolinia, brak profesjonalności, brak punktualności, ignorowanie przekierowań