Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12706 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~XYZ12 / 2020-07-28 11:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Paczka dostarczona na czas, kurier dzwonił powiadomił mnie o paczce, lecz paczkę zostawił 5km od mojegi domu.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyZostawienie paczek w innym miejscu
  • ~zatkało mnie / 2020-01-15 13:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Odnośnie czasu dostaw nie mam uwag (na razie i oby zawsze). Natomiast co do poziomu obsługi klienta przez kuriera w DPD, można odnieść wrażenie, jakby pojedynczy klient był ich złem koniecznym, przeszkadzającym w szybkim skończeniu dniówki. Kultura względem klienta przy odbiorze paczki, przykład przywitania (bez Dzień dobry, czy ugryź mnie w d., chociaż jak wynika z cytatu raczej to drugie) z dzisiaj: "no -IMIĘ z przesyłki-, dawaj dawaj..." koniec cytatu. Sory, ale to nie problem klienta i może to do KOGOŚ W DPD DOTRZE, JEŚLI CHCĄ MIEĆ LEPSZE OPINIE OD LUDZI, że kurier ma 3miliony paczek na teren i się spieszy łamiąc pewnie przepisy, że za kulturą osobistą kuriera stoi napis DPD namalowany na aucie, że jeśli się kogoś widzi 4 czy 5 raz na oczy w życiu to można go gonić ledwo wysiadając z auta, jak nie wiem- zwierzaka? Przez moment można by pomyśleć, że niedługo standardem obsługi DPD będzie, że klient sam otworzy drzwi paki -za lub wyładuje paczki -zamknie pakę - spyta kuriera przez uchyloną szybę w aucie czy jest zadowolony z prędkości obsługi i złoży odpowiedni cyrograf. Jeśli tak wygląda spoufalanie się z klientem, którego się już zna, to w ciekawą stronę idą relacje firma-klient DPD. Krok1- Witam, przesyłka... Krok2- no kliencie dawaj dawaj bo mi się świat przesyłek pali lub nie chce mi się już dzisiaj jeździć... Krok3- domyślny- klakson z daleka, piski przy bramie z krzykiem: CO DO CHOLERY (cenzuralny zamiennik) Z TĄ PACZKĄ ?!? PO CO WY W OGÓLE ŻYJECIE?!?
    DPD Firmo, róbcie jakieś psychotesty pracownikom, bo się zachowują, jakby byli właścicielami tej firmy, a firma miała koncesję na rozwożenie braku elementarnej kultury, za którą wszyscy mają płacić, bo są obywatelami tego kraju i muszą
  • ~Zawiedziony / 2019-07-09 12:04
    Ocena: 2.67 / 5
    *Nie należy im się nawet 1 gwiazdka
    Tragedia. Kurier Piotr (537 381 686) zostawił paczkę na recepcji biura i uciekł. Telefony do niego bezskuteczne. Paczka ewidentnie uszkodzona. Na 100% przez tą dziurę po całości pudełka był w stanie wyjąć co chciał. Brakuje głównej i najdroższej części (cena ok. 400 zł), pozostały tylko drobne rzeczy.
    Paczka przyszła szybko.
    Odradzam na pewno!
    Zaletyszybko i ryzykownie
    Wadyjakość i obsluga
  • ~ZAWIEDZIONY KLIENT / 2021-11-25 11:34
    Ocena: 2.67 / 5
    KILKANAŚCIE RAZY BYŁO DOBRZE KURIERZYNA PRZYJEZDZAŁ DZWONIŁ ,ŻE BĘDZIE LECZ NA CHWILE OBECNĄ pANA OBSLUGUJACEGO TEREN ZIĘBIC NIE POLECAM NAJPRAWDOPODOBNIEJ JEZDZI INNY MNIEJ ROZWINIĘTY INTELEKTUALNIE KURIERZYNA ,KTÓRY SZKODA ŻE NIE POTRAFI DZWONIĆ ALE TAKŻE PISAĆ- SZKODA ,BO TACY LUDZIE WŁAŚNIE ZEPSULI WIZERUNEK O SWOJEJ FIRMIE Z KTÓREJ BEDĘ SIĘ STARAL NIE KORZYSTAĆ W PRZYSZŁOŚCI .
  • ~ZBYCHU / 2022-07-07 19:33
    Ocena: 2.67 / 5
    USZKODZONY TOWAR,KŁAMSTWO ŻE ZOSTAWIAJĄ WIADOMOŚĆ ŻE BYLI, CHWYTAJĄ ZA KLAMKĘ I PISZĄ ŻE ODBIORCA NIEOSIĄGALNY, NIE CZYTAJĄ ALBO IM NIE DRUKUJĄ ŻE Z PACZKĄ TRZEBA OSTROŻNIE, OSTATNIO BYLI I CHYBA COŚ UDERZYŁO W PRZESYŁKĘ BO WSZYSTKO POŁAMANE I PORYSOWANE W ŚRODKU!!!, PACZKĘ Z DELIKATNYM TOWAREM CHCIAŁ PRZERZUCIĆ PRZEZ BRAMĘ WJAZDOWĄ NA POSESJE.FIRMA DNO, MÓWIĄC OGÓLNIE !!!
    WadyTOTALNY BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI !!!
  • ~Zdenerwowany klient / 2021-06-19 13:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Zamówiona paczka miała opcjonalny czas dostawy następny dzień roboczy. Po 2 kolejnych dniach dostałem powiadomienie że z jakiegoś powodu został ustalony nowy termin dostawy (w rozmowie z konsultantem dostałem informacje że "NO KTOS MUSIAŁ ZMIENIĆ " i że to podobno przez przekierowanie paczki do innego punktu , a co najlepsze punkt pierwotny i ten na który podobno został zmieniony jest identyczny ... szkoda gadać
  • ~Zirytowany / 2019-05-10 01:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejny raz usłyszałem od kuriera DPD , że nie mogę zrealizować płatności kartą przy odbiorze, bo... jest problem z terminalem, po co więc te reklamy, smsy o możliwości płatności kartą u kuriera DPD?
    WadyBrak możliwości płatności kartą za przesyłki płatne przy odbiorze, mimo zapewnień DPD o takiej możliwości.
  • ~zła / 2020-11-13 18:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Paczkę dostarczyli nie wiadomo gdzie, mail przyszedł a paczki nie było po drugim dniu i zgłoszeniu problemu na infolinii łaskawy kurier wkurzony przywiózł paczkę ale nie wiedział gdzie ona była,nie polecam DPD
    Zaletybrak
  • ~Catth / 2021-09-15 13:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Mimo prób kontaktu z kurierem nie odpowiedzial on i dostarczył paczkę bez mojej wiedzy.
    ZaletySzybkość realizacji przesyłki
    WadyBRAK KONTAKTU Z KURIEREM W SPRAWIE DOSTARCZENIA PRZESYŁKI
  • ~daniel / 2023-02-10 13:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Zerwane orginalne firmowe klejenie kartonu, kurier twierdzi że to normalne nie ma żadnego protokołu uszkodzenia przesyłki tylko aroganckie stwierdzenie, "jak panu nie pasuje może pan nie odbierać"
    WadyAroganckie zachowanie kuriera, brak możliwości zaprotokołowania uszkodzenia przesyłki
  • ~dh / 2025-04-08 15:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Paczka zamówiona do domu. Czekam na miejscu, dość ważna przesyłka. I dostaję sms, że do odbioru w "niedalekim" punkcie. Bo niby mnie nie ma w domu. Skarga złożona, zgłosiłam incydent do sklepu, z którego robiłam zamówienie z prośbą o zmianę kuriera na przyszłość
    Zaletyzerowe
    Wadybrak chęci współpracy na infolinii, do kuriera nie idzie się dodzwonić, kurier fałszuje dokumentacje
  • ~Dlaniemilegopana / 2021-06-23 09:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Gdy powiedziałam, że chce otworzyć przesyłke przed zapłatą pan zrobił się bardzo niemiły, a miałam taką potrzebę bo nie była to mała kwota ok.700 zł.
    Chciałam juz zapłacić i spytałam czy można kartą, usłyszałam, że nie choć rano dostałam SMS, że mogę :// Bardzo niemila obsługa. Nie pozdrawiam
  • ~Emilia / 2021-10-11 14:18
    Ocena: 2.50 / 5
    kilku krotnie korzystałam z usług dpd i byłam zadowolona do momentu ostatniej przesyłki. 5.10.2021 wyruszyła paczka nr 13289110009267 . Myślę 48 ha i dzieciaki dostaną niespodziankę ponieważ 9.10.2021 miały być chrzciny.Dnia7.10.2021 godz. 5.43 przyjęta w oddziale w Holandii /VENLO-ma być miejscem dowozu/do przekazania . Spokojnie czekam na wiesci a tu nic. 8.102021 godz.3.00 zapis że znowu przekazano do magazynu w celu przekazania. Nie wiedziałam co to znaczy ale w rozmowie telefonicznej usłyszałam że paczka została powtórnie została zmierzona i zważona i pojechała do odbiorcy. około 10.15 mam informację od synowej o tym żę jest przesyłka ale po rozpakowaniu omówiłam co powinna zawierać i tu zaskoczenie ponieważ brakuje kilku porcji jedzenia. Może ktoś pomyśli że to bzdury ale ja chcę tylko zwrócić uwagę na nieuczciwość pracowników. Podzielili się zawartością bo z 6kilo zostawili 4 kilo. SYNOWEJ trudno było poznać że coś jest nie tak, nie zgodził sie kolor tasmy moja była niebieska a dostali z brązową i to wzbudziło nasze podejrzenia. znikneły pierogi własna wędzonka oraz prawdziwki na sos. ZYCZE SMACZNEGO PRACOWNIKOM DPD
  • ~F tj kn / 2019-11-15 14:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier dostarczył otwartą paczke wyglądała jakby mu wypadło , zamówienie zawierało iPhone 11 zakup w EURO AGD radzę wymienić firmę kurierską, telefon uszkodzony , brak słów do opisania co do obsługi firmy, kiedyś euro samo rozwozilo teraz firma obca i to najgorsza na rynku
    ZaletyBrak
    WadyJakość obsługi, rozerwane paczki, lepiej unikać firmy
  • ~Goffe / 2020-03-24 11:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier był bardzo nie miły że płaciłem gotówką a nie miał do końca do wydania, mówił żebym przelewem robił ale mondrala co
    WadyBrak kultury i tyle
  • ~INGA / 2020-09-03 23:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Skandal, dwukrotnie składana reklamacja na brak odbioru zużytego sprzętu podczas dostawy nowego. Obiecanki, że kurier dojedzie, nie wspominam o fakcie, że ma tylko kawałek od siedziby dpd do mnie... Nierzetelność, brak odpowiedzialności i postawa totalnie antykliencka...
  • ~Iwona / 2022-10-13 21:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Drugi czy trzeci raz nie udało mi się przekierować paczki do punktu dpd, bo wyskakiwał błąd że strony właśnie DPD. Poza tym kolejny raz kurier, zostawiając paczkę u sąsiada, nawet nie zadzwonił poinformować u którego sąsiada
  • ~Izucha / 2020-08-25 14:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Dzwoniłam do dpd i umówiłam się że przyjdzie kurier i wystawi formularz szkody następnego dnia owszem kurier był i stwierdził że on nie wystawia formularz szkody bo można go wysłać i wypełnić przez internet ja nadal domagała się żeby wypełnił formularz kurier wyszedł. Dzwoniłam ponownie na infolinię i dowiedziałam się że powiedziałam kurierowi że wyślę formularz przez internet chodź tak nie było porażka. Teraz będą wyjaśniać szkoda dawać.
    ZaletyBrak
    WadyNiesłowność i kłamstwa
  • ~Joanna / 2019-07-04 13:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Dzień dobry,
    Panstwa firma wykazuje się brakiem szacunku do swouch pracownikow co jest oburzajace i powinno klasyfikowac Was nisko w hierarchii potencjalnych pracodawcow. Dzisiaj rano otrzymalam wiadomosc ze za przesyłkę mogę zapłacić karta bo Kurier bedzie miał terminal. Okazalo sie, ze płatność tylko gotówka bo pracownicy nie zostali wyposazeni w terminale. Kurier bardzo grzecznie przeprosił ale ja po odbiór przesylki musze jechac osobiście do punktu odbioru. Pojade, odbiore ale wiecej nie skorzystam z Państwa uslugi. Po jaka ch.. ganiacie swoich pracownikow po piętrach budynków, w upale, z wiekszymi i mniejszymi pakami skoro w większości przypadków jest to bezcelowe?! Żenujące podejcie zarowno do nas klientów jak i do osób ktore zatrudniacie
  • ~Kicia / 2023-11-03 12:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier nie miły fatalny nie chciał dać mi mojej paczki uznał że zły adres ????????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12706
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8097
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7738
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4768
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4551
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088