strona 71 z 626
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »
-
~Sabrina26 / 2023-09-27 14:53
Masakra. Kurier chamski, arogancki i nie lubiący swojej pracy. Poziom usługi świadczony przez firmę DPD jest beznadziejny. Może czas się przyjrzeć tematowi zatrudnianych przez siebie firm podwykonawczych. -
-
~Wkurzony klient / 2023-09-27 14:43
Nie jest to taka zła firma ale mam teraz gigantyczny problem . Próbuję przekierować paczkę na punkt odbioru przez stronę . Wysyłający wysłał na adres domowy - nie odbiorę bo jestem w pracy. Próbowałem wielokrotnie przekierować aż mnie zablokowało. Nie udało się . Dzwoniłem na infolinię odbiera durny boot . Jakoś zmęczyłem i połączyłem się z konsultantem . Nie mogą przekierować dzwonić do kuriera. Ale po kiego grzmota podają nr do kuriera . Włącza się tylko przeładowana poczta głosowa. Próbowałem wielokrotnie. Paczka chyba wróci do nadawcy ( przesyłka zagraniczna). Żal . Reklamują się zarządzaj przesyłką , przekierowuj , odbieraj kiedy chcesz -- guzik prawda. ZaletySzybkość dostawy jak się uda odebrać.WadyUsługi z których nie można skorzystać . Brak kontaktu. -
~DPD to żart / 2023-09-27 14:41
Wybrałem ekspresową opcję dostawy małej przesyłki (30 deko), czyli kosztującą 69,98 zł opcję "do południa" dnia następnego. Właśnie mija kolejny dzień (nadanie w dniu 25.09, dziś jest popołudnie 27.09), paczka nie została dostarczona, a firma "DPD" NIE WIE gdzie jest moja paczka. Nie została doręczona i najprawdopodbniej jest w Krakowie ALE NIE WIADOMO GDZIE.
Za każdą próbę połączenia z DPD (w sumie 4 rozmowy) muszę płacić (sami nie oddzwonią), a połączenia z początkiem 800.... kosztują około 10 zł za 12 minut (oczekiwanie na połączenie, bo BOT nie pozwala na przełączenie do konsultanta).
Jak na razie impreza kosztowała mnie około 100 zl, a bardzo ważna przesyłka NIE WIADOMO GDZIE JEST!!WadyWszystko opisałem powyżej: nieterminowość, bardzo utrudniony kontakt. -
~Jacek / 2023-09-27 14:39
Nie mogłem odebrać przesylki w punkcie trwało to 25 minut brak wiadomości SMS nr kodu ZaletyNie maWadyZła organizacja -
~Joanna / 2023-09-27 14:05
Informację o dostawie otrzymałam rano w dniu dostawy. Odbierać miała osoba starsza około 80 lat więc zadzwoniłam do kuriera żeby się dowiedzieć kiedy będzie, żeby ta osoba była na miejscu. Otrzymałam informację że kurier nie wniesie przesyłki wielkogabarytowej ( fotel biurowy ), ze względu na problemy z kręgosłupem. Nie spodziewałam się tego gdyż w sklepie podczas zakupu powiedziano nam że fotel będzie wniesiony pod drzwi. Poprosiłam kuriera żeby w takim razie dostarczył przesyłkę pod inny adres 5 min dalej, ( niecałe 2 km ), gdzie będzie ktoś kto jest w stanie odebrać przesyłkę z samochodu. Tego dnia przesyłka nie została dostarczona. Następnego dnia rano dzwoniąc na infolinię DPD prawie dostałam zaw3ału serca gdyż DPD twierdziło że moja przesyłka została odebrana dzień wcześniej co było niezgodne z prawdą. Udało mi się dodzwonić do kuriera, przesyłkę miał nadal w samochodzie, był gotów dostarczyć ale na pierwotny adres, ( gdzie była tylko starsza osoba ). Udało mi się załatwić kogoś kto odebrał przesyłkę z samochodu i ją wniósł do mieszkania. Przykro mi że pracownik firmy wykazał taki brak elastyczności w sytuacji która miała miejsce. A całkowicie nieakceptowalnym dla mnie i karygodnym jest fakt że firma DPD uznała przesyłkę za dostarczoną podczas gdy to była nieprawda. Nie wiem jakie skutki zdrowotne mogłaby wywołać taka informacja gdyby ją otrzymała ta starsza osoba dla której był zamówiony ten drogi fotel. ZaletyPodany telefon do kurieraWadyOKŁAMYWANIE odbiorcy że przesyłka została odebrana co nie było zgodne ze stanem faktycznym. Brak elastyczności kuriera. Niemożność przebicia się przez automat na infolinii - upierał się ze przesyłka została odebrana i nie może pomóc. Łatwiej by było przygotować się na odbiór przesyłki gdyby informacja o dostawie była podana dzień wcześniej. -
~Wiola / 2023-09-27 11:02
Łódź Górna obsługujacy kurjer Karol jest najlepszym kurierem z DPD. Kurierowi daje 10+ +++. ZaletySzybka na czas dostawa. Dobry kontakt z kurierem. Paczka w idealnym stanie.WadyNie ma. -
~XDenQ / 2023-09-27 10:05
Człowiek przekierowuje paczkę do sklepu, który jest 6-18. Ale i tak dostaje wiadomość o braku obecności przy odbiorze XD
Absurd ponieważ nawet jeżeli ciężko jej znaleźć miejsce dostawy to ma okienko „Dodatkowe informacje”, a najlepsze jest to że w systemie każdy kurier ma numer odbiorcy. A zadzwonienie te 10 sekund i upewnienie się że ktoś jest w domu, to już jest hardcore dla wspomnianych kurierków:)ZaletyBrakWadyCała firma -
~Ania K. / 2023-09-27 08:29
Kurier DpD w okolicy Przejazdowa Pan Dawid świetny! Należy mu się podwyżka.Wysoka kultura, uśmiech, doręczenie na czas.
Zawsze na czas.Jeden z nielicznych !ZaletyKurier DawidWadyNie zauważyłam -
-
~Kaśka / 2023-09-27 08:12
Siedziałam cały dzień w domu nie wychodząc z niego, aby móc otrzymać ważną dla mnie przesyłkę. Kurier kłamie, że dzwonił (nie mam śladu prób połączeń na telefonie). Kurier twierdzi że pukał do drzwi. (Dlaczego nie użył dzwonka? Ja żadnego pukania nie słyszałam.....nawet nie wiem, czy rzeczywiście tam był). Cały dzień czekania w domu zmarnowany, nie wychodziłam nawet wyrzucać śmieci na wszelki wypadek.
Sprawa dotyczy takze umowy z Play, gdzie kurier w ogóle nie miał polecenia umieszczać czegokolwiek w skrzynkach, tylko przyjechać, przekazać coś i odebrać ode mnie pakiet dokumentów. Żenada jakaś. Dlaczego więc przesyłka wylądowała w jakiejś skrzynce? To żart jakiś? Co to za dziwna umowa miedzy Play i DPD, że nie wywiązując się z ustaleń między sobą?Zaletyżadnych -
~Endrju / 2023-09-26 21:56
Szanowni Państwo, firma kurierska DPD nie uwzględnia reklamacji gdy uszkodzi przesyłkę. A mianowicie jedna z zasad firmy kurierskiej brzmi, że nie przyjmują przesyłek w worku foliowym, a gdy przychodzi co do czego przyjmują przesyłkę, ubezpieczają przesyłkę dodatkowo a następnie uszkadzają. Po złożeniu reklamacji piszą, że to nie jest wina firmy kurierskiej DPD tylko wysyłającego gdyż nie odpowiednio zabezpieczył przesyłkę i nakazują aby dochodzić swoich praw w sądzie. Dlatego wysyłając jakąś przesyłkę firmą kurierską DPD miejcie to na uwadze. Pozdrawiam -
~Wściekła / 2023-09-26 19:52
Najgorsza firma kurierska, czekam na pilną paczke już tydzień - po trzech telefonach okazuje się ze kurierzy IGNORUJĄ moją paczkę, nie wiadomo czemu i żadne poganianie na nich nie działa. Nie polecam, nigdy więcej nic przez DPD nie zamówię.
Ps dzięki kurierom z DPd zmarnowałam pieniądze i czas na strój na wesele, którego nie ubiorę -
~tomek / 2023-09-26 19:38
Kolejny raz paczka nie doręczona w terminie. Kurier oczywiście zaznaczył "odbiorca nieobecny", gdzie cały dzień byłem w domu. Żadnego telefonu, żadnego kontaktu. ZERO. W porównaniu do konkurencji zwyczajne dno. WadyWszystko o możliwe -
~MM / 2023-09-26 19:17
Tragiczna firma, zawsze jest z nimi problem, tym razem kurier Piotr z Poznania bez kontaktu ze mną dostarczył paczkę do obcego człowieka, dostałam tylko maila, że paczka jest dostarczona, a tam inne inicjały. Oczywiście na infolinii każą mi czekać do kolejnego dnia do 18, bo mają te swoje formułki i procedury, ja zostałam bez jedzenia dla moich zwierząt. Kiedyś jeszcze miałam sytuację, gdzie nie raczyli mi dostarczyć paczki, tylko codziennie dawali mi informację, że paczka będzie już dziś, po tygodniu musiałam do nich jechać. Często też leniwi kurierzy nie chcą nawet do ciebie przyjść, bo po co, więc od razu zaznaczają, że doręczenie nieudane i biegnij teraz do punktu odbioru po żwirek i karmę dla kota. Kompletnie nie polecam korzystać z ich usług, jeśli liczycie na kompetencję, bo nie wiadomo, czy jakiś kurier nie zgubi albo nie ukradnie waszej paczki. W ogóle to, że moja paczka bez mojej zgody została przekazana jakiemuś randomowemu człowiekowi z moimi danymi, to jest obrzydliwe i karygodne. Teraz ten kurier nie odbiera oczywiście ani ode mnie, ani od nich... ZaletybrakWadyzagubione paczki, nie dostarczanie na czas, błędne komunikaty, chamscy kurierzy, nic się nie da załatwić przez infolinię, która jest od 9-17, czyli tak, żeby nic nie załatwić, nie dostarczają paczek, albo przekazują je do punktu odbiorczego -
~Nataliia / 2023-09-26 18:10
Nie dostarczają paczki, nie wysyłają sms lub maila. Kurier nie przyjeżdża, a mówi ze był. Zwracają paczki do nadawcy beż mojej zgody.
Najgorszy serwis na świecie.
Nie polecam. Nigdy więcej -
~Niezadowolona klientka / 2023-09-26 17:40
Czekam cały dzień na kuriera po sms-ie i mailu z informacją, że dostawa będzie dzisiaj. Zero dzwonienia do mieszkania, żadnego telefonu od kuriera, a o 17:03 mail, że został uzgodniony nowy termin dostawy. O 17:03 gdy już dział obsługi klienta jest zamknięty i nawet zamienić słowa z konsultantem nie można. Nie polecam -
~Beata / 2023-09-26 17:02
Zamówiłam odbiór paczki m.godz. 15-17. Kurier przyjechał przed godz. 14 i nikogo nie zastał, o czym dowiedziałam się jak oddzwonilam parę minut po godz. 14. Kurier powiedział również, że jest w pobliżu i ZARAZ będzie u mnie, więc czekałam nigdzie nie wychodząc. Moje czekanie trwa nadal pomimo, że minęła już godz. 17. Rozumiem, że to miała być dla mnie kara, że nie było mnie wtedy kiedy jemu pasowało. ZaletyMożliwość zamówienia online. -
-
~akkines@interia.pl / 2023-09-26 16:55
Co to ma znaczyć, że kurier pozostawia przesyłki w innym niż wskazano miejscu ? W pobliżu "mojej" Żabki są 3 inne ale nie !!! DPD wywozi przesyłki do kawiarni mieszczącej się dużo dalej. Porażka, więcej już nie skorzystam. -
~Mike / 2023-09-26 16:53
Katowice-jeśli chodzi o dostarczanie paczek to w miarę ok. Jeśli paczkę mają odebrać (reklamacja) to już jest problem - kurierzy niemili, aroganccy, trzeba prosić się o protokół przekazania, nie mówiąc już o jego wypełnieniu!!! Często pytania po co to Panu? Ostatnio gdzieś wcięło paczkę do zwrotu o wartości 2700zł. Dobrze, że mam protokół, nawet szczątkowo wypełniony, bo miałbym problem. Ogólnie DPD oceniam bardzo nisko i po ostatnim incydencie właśnie z tą wartościową paczką nie będę korzystał z ich usług, ani ze sklepów, gdzie jest tylko DPD! WadyKurierom chyba nie za bardzo zależy na pracy. -
~Andrzej / 2023-09-26 16:42
dno dna,skaliste dno zostało przebite przy użyciu boota do kontaktu z klientami; nie można dostać nr telefonu do kuriera, nie zostawiają paczek pod domem - nie ma cię w domu nie otrzymasz paczki; kod do formularza generuje się 10 minut ( oficjalna informacja na ich stronie ) Zaletybyło kiedyś lepiejWadysame wady; nigdy nie skorzystam z ich usług -
~A_ / 2023-09-26 16:11
NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przesyłka opóźniona, udają, że domofon jest zepsuty, podczas, gdy cały czas ktoś czeka w domu. Jak dzwonisz, żeby wyjaśnić sprawę, to kurier jest krnąbrny i lekceważący. Po pytaniu, z kim mam wyjaśnić tę sprawę, kurier odpowiada ,,nie wiem". Strona DPD w ogóle nie jest pomocna, działa, jak chce, wszystko to jakieś niepoważneZaletyBrakWadyopóźnienia, brak szacunku do klienta, kłamstwa
strona 71 z 626
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »