Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12706 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krystyna / 2024-02-10 12:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Przesyłka dotarła do mnie uszkodzona zamówiony produkt uszkodzony - wyjedzony w połowie a kontakt z działem obsługi klienta rozmowa za Ukrainką negatywna obecnie czekam na odzew z działu reklamacji stres i nerwy spore . Raczej unikać będę tego dostawcę a jeżeli już to tylko za pobraniem będę kupować
  • ~Krystyna / 2025-03-01 12:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Banda naciągaczy i nieudaczników. Paczka zostawiona pod drzwiami pod moją nieobecność bez uprzedniej informacji, po otwarciu paczki zlew granitowy złamany w pół. Pisałam dwa razy reklamacje, trzeci raz rzecznik praw konsumenta. Odpowiedź brzmiała mniej więcej "Nie nasza sprawa, nie nasza wina".
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~KRZYSZTOF / 2020-01-18 20:48
    Ocena: 2.67 / 5
    paczka do angli zlew szklany opisany ostrożnie szkło do londynu dociera W KAWAŁKACH CZY TO SĄ Q DEBILE?
    WadyFIRMA TRAGEDIA
  • ~Krzysztof / 2020-02-16 10:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Paczka zostaje nadana przez aptekę internetową NIEZAPOMINAJKA w Krakowie, dnia 12.02.2020. Do mnie jako odbiorcy dociera w piątek dnia 14.02.2020. Kurier zostawia paczkę i się rozliczamy bo przesyłka jest pobraniową.
    Wracam do domu oglądam przesyłkę i tu niespodzianka cała paczka pooklejana taśmą DPD LEG 1317. Etykieta z numerem XXXXXXXXXXXXX - PL-1317-LEG - więc i etykieta drukowana w Legnicy. Wewnątrz paczki leki - stan zgodny z zamówieniem, ale opakowania pogniecione i porozrywane pod naporem sił zewnętrznych. Wewnątrz opakowań tubki pogniecione, a bistry zgięte. Pudełko w innych miejscach porozrywane.
    Kurier nie raczył poinformować, a zachował się mało elegancko postawił na ziemi tak żeby nie było widać wyczynów DPD Legnica. Dodam że jest to nie pierwszy przypadek że paczka do mnie dociera uszkodzona - to staje się zwyczajem. ( tak dostarczono mi między innymi folię w płynie - rozbite wiaderka - kurier rzucił opakowanie i uciekł, uprzednio były też i leki w takim samym stanie.
    ZaletyCo z tego że szybko?
    WadyNiepoinformowanie co nawyrabiali np. o przepakowywaniu i uszkodzeniu przesyłki
  • ~Krzysztof / 2022-10-03 14:34
    Ocena: 2.67 / 5
    Po długim oczekiwaniu na połączenie z doradcą i przedstawieniu problemu Pani doradcą poprosiła o chwilę cierpliwości po czym włączyła się melodia a po kilku minutach połączenie rozłączyła i taką otrzymałem pomoc zmarnowany czas,beznadziejna obsługa klienta. A na kuriera nie ma co liczyć w wybranym przedziale czasowym już dawno po czasie i dalej nie ma kuriera i kontaktu.
    WadyObsługa klienta na najnizszym poziomie zbywają klienta.
  • ~Krzysztof / 2023-11-26 12:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam oddziału Miejskiego w Gdyni na ul. Starowiejskiej, nieuprzejma obsługa, dyskryminują klientów którzy nadają paczki on-line. Co dziwne bo powinni raczej się cieszyć że im ubywa papierkowej pracy.
  • ~kuasd sdsmadsad ksa'd / 2021-03-09 12:30
    Ocena: 2.67 / 5
    paczka nie przyszedła w swoim czasie jd jdjdjdjd jddj djdjdjjdjj ddjdjdjjd
    Zaletynie ma
    Wadyelo
  • ~kuriercwel / 2021-11-18 00:53
    Ocena: 2.67 / 5
    Pan kurier chyba zapomnial na czym polega jego praca i kazal mi przyjechac po przesylke indywiduwalnie, oczywiscie wypowiedzial te slowa po tym jak spoznil sie z czasem dostawy o 2h
    Zaletydobry produkt i cena
    Wadypan kurier cwel
  • ~Latoria26 / 2019-07-15 16:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Wcześniej byłam zadowolona z firmy kurierskiej DPD aż do dzisiaj. Kurierowi nie chciało się dostarczyć na miejsce i miałam lecieć po odbiór 30 kg przesyłki. Żenada przesyłka ponad 60 zł za kurier. Mąż zadzwonił z gębą to w ciągu kilku minut z łaska dostarczył burcząc pod nosem.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyChamstwo, lekceważenie klienta,
  • ~Lech / 2021-12-07 18:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam..W dobie znacznej ilości firm kurierskich DPD jest reliktem z czasów PRL..Chodzi konkretnie o pracowników i o ich zwierzchników..Ci pierwsi prezentują postawy rodem z patologii zachowań i fachowości..Brak profesjonalizmu w odpowiedzi na podstawowe pytania, odpowiedzi ukrywaja co niektórzy chamskim krzykiem a gdy ci drudzy (zwierzchnicy otrzymali skargę (mój przypadek) stronniczo zachowują pozory racji pracownika..Tak jakbym chamstwo słyszane z ust kuriera wymyślił..Zwierzchnicy więc są gorszym złem dla tej firmy bo toleruja to zło..Dziadostwo!
    ZaletyRobia nie zawsze dobrze to co do NICH należy więc nie są to zalety
    WadyChamstwo, buta, nieprofesjonalizm..
  • ~lidkafi / 2023-04-02 02:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam firmy DPD, przesylka uszkodzona przez kuriera a i tak nie uznawają reklamacji jak paczka nie jest uszkodzona z zewnatrz. Juz 3 raz mam problem z ta firmą w ciagu 2 lat. Pomimo zdjec i opisu, nie uznaja argumentow, oszusci. Nigedy więcej nie bedę korzystala z tej firmy.
  • ~Łuki / 2020-03-01 11:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorszym minusem jest to że trzeba czekać tyle czasu na swoje pieniądze od DPD bo oczywiście mają czas na to by wysłać ,po to korzystam z tej firmy by paczka szybko doszla jak i pieniądze do zwrotu,jeśli to się nie zmieni to straca klienta wiadomo że pewnie się nie przejmą tym ale kasa to kasa . Lepiej się tym zajmijcie bo nie zyjemy w średniowieczu i ja nie chcę by ktoś obracał moimi pieniędzmi . pozdrawiam.
    ZaletySzybkie dostarczenie paczki
    WadyZa długi czas oczekiwania na pieniądze max 2dni od czasu dostarczenia paczki odbiorcy .
  • ~M / 2021-12-14 08:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Coraz gorsza jakość usług. Dwie paczki z rzędu w rozwalonych kartonach. Na infolinii bot, który nie rozumie podstawowych zdań, a później połączenie z "konsultantką", która rozumie jeszcze mniej niż ten bot. Masakra ????????????????????
    ZaletyUprzejmi kurierzy. W miarę szybkie dostawy.
    WadyObsługa klienta (infolinia) BRAK SŁÓW
  • ~Maddison / 2021-09-08 12:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Więc tak czekam na paczkę już drugi dzień po za tym zrobiłam dyspozycje ze będę mogła odebrać w innym dniu a dzisiaj dostaje SMS-a aby odebrać paczek której kurierka nie ma ze sobą to jest śmieszne xd
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Madi / 2020-05-25 18:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Punkt przyjęć porażka, wprowadzenie mnie w błąd co do punktu odebrania, plus za obsługę na infolinii Pani stanęła na wysokości zadania żeby paczka jednak dotarła, mimo zawalenia wszystkiego przez punkt wysyłki.
    ZaletyOsoby na infolinii solidni, super.
    WadyNiektóre punkty powinny zostać zamknięte bądź doszkolone.
  • ~Magda / 2021-07-07 14:34
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejna paczka, kolejna zniszczona a kurier cyt "se zrób pani reklamację on-line" ta firma to jakaś porażka. Nie dzwonią, wrzucają za płot. Boicie się kontaktu z człowiekiem??? Nie dziwię się .... jakość usług poniżej normy (powiat łódzki wschodni)
  • ~Malgorzata / 2022-03-29 18:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie no pań dostawca dzwoni domofonem i zostawia paczkę na klatce schodowej. Przecież to są kpiny. Ktoś powinien się tym zająć.
    ZaletyNie ma
    WadyLeniwy pracownik
  • ~Małgorzata / 2021-11-15 15:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Po raz trzeci kurier dpd zwany Jakup w wiadomości że przesyłka będzie dostarszona dzisiaj,zostawił paczkę w pobliskim sklepie zamiast dostarczyć do domu i wysłał tylko
    sms że paczka jest w sklepie,zaznaczę że sklep nie bierze odpowiedzialności za paczki pozostawione u nich każdy sobie sam bierze, nie zadzwonił żeby się dowiedzieć czy jest ktoś w domu oczywiście za każdym razem byłam Mam pytanie za co ja płacę,jak bym chciała paczkę odebrać w punkcie to bym taką dostawę zamówiła i by było taniej,jestem starszą osobą nie mogę dźwigać i mieszkam na wsi dlatego zamawiam do domu,nigdy już nie skorzystam z ich usług
    ZaletySzybka dostawa
    WadyNie doręczają do domu mimo że taka dostawa jest oplacona tylko zostawiają w sklepie
  • ~Mandalorianin / 2021-02-12 15:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Czekam na dostawę już 2 tygodnie a na poczcie piszę że paczka już została wysłana do dpd i nadal nie przyszła.
    Zaletymili ludzie
    WadyDługa dostawa
  • ~Marcin / 2019-02-05 23:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma sama w sobie niby ok. Niby bo firma to również jej pracownicy czyli kurierzy . Pan który "obsługuje mój rejon" według mnie nie powinien być kurierem ....
    Chciałbym żeby ktoś mi wytłumaczył kto tu jest dla kogo ? Klienci dla kuriera czy kurier dla klienta ? Ja rozumiem że można mieć napięty grafik i nie zawsze da się coś gdzieś przyśpieszyć z doręczeniem ale ten Pan jest ewidentnie ukierunkowany na stawianie na swoim . Nie pierwszy raz dostarczał mi paczki i za każdym razem byly jakieś nieporozumienia ale dziś przeszedł sam siebie .
    Zakupy w niedzielę w sklepie internetowym , dostawa - kurier do domu ( niestety brak opcji odbioru w sklepie stacjonarnym ) podczas zamówienia zaznaczyłem że proszę o dostarczenie do godziny 13 bo później wychodzę do pracy . W poniedziałek jeszcze dzwonię na infolinię sklepu czy aby na pewno nie mogę odebrać w sklepie - niestety nie ale Pani informuje że na pewno będzie dostarczone do godz.13. Dostaję maila z informacją o doręczeniu i numer do kuriera ....
    Dzwonię, dzień dobry .... taka a taka sprawa ... czy jest pewne że będzie u mnie do 13 ( jest 9 rano ) i od razu odpowiedź: nie .... Dlaczego ? Zaznaczyłem że mi na tym zależy? Odpowiedź : nie będzie do mnie specjalnie jechał bo nie ma takiego obowiązku ... prosto z mostu nie i koniec . Ludzie.... Pytam : czyli nie da rady ? W takim razie jutro do 13 . Odpowiedź: jutro też nie przyjedzie do 13 . Od razu , bez jakiegokolwiek zastanowienia czy znajdzie chwilę. Więc próbuję tłumaczyć że po 13 nikogo nie będzie w domu , że jak nie dziś ani jutro to co ? Odpowiedź: przesyłka będzie niedostarczona .... Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że ten gość musi do mnie jechać gdzieś z dalszej okolicy specjalnie więc proponuję: może mi Pan zostawi tą paczkę w jakimś Waszym punkcie w miarę blisko ? Odpowiedź: nie bo nie ma takiego obowiązku. Krew mi się gotuje .... Pytam : więc może podjadę? Gdzie Pan teraz jest ? Odpowiedź: na ulicy takiej i takiej .
    TERAZ NAJLEPSZE : ten kurier od rana cały czas jeździł po osiedlu oddalonym ode mnie o niecały kilometr i po prostu nie chciał ( bo nikt mnie nie przekona że było inaczej ) podjechać w czasie który mi pasuje ! Wyszło na to że ja poszedłem i znalazłem szanownego kuriera i odebrałem paczkę która powinna mi być dostarczona !
    Podsumuję :
    Nie wymagałem konkretnej godziny dostawy , prosiłem tylko żeby to było do południa - połowa dnia ! czy to zbyt wiele ?
    Polecam zarządowi firmy zorganizować swoim pracownikom szkolenie na temat pracy kuriera . W żadnej innej firmie nie spotkałem się z takim podejściem do klienta . Wiem że jednostka nie decyduje o ogólnym wizerunku firmy ale to bardzo zniechęca , jeżeli będę wybierał firmę kurierską to na pewno nie DPD - przez pracowników
    WadyZachowanie kurierów pozostawia wiele do życzenia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12706
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8097
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7738
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4768
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4551
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088