kurier nr UA 1836 zamiast podjąć drugą próbę dostarczenia paczki jak jest to w regulaminie DPD lub skontaktować się z odbiorcą sam podjął dyspozycję dotycząca odbioru przesyłki w punkcie DPD, czyli konieczność jazdy po paczkę przez pól miasta mimo opłacenia dostarczenia do domu
kontakt z infolinią to jakiś kabaret lub tragikomedia, można posłuchać :...jestem botem mam na imię Ewa w czym mogę pomóc? nie mogę pomóc, co mogę dla ciebie zrobić.... pozostawiam takie potraktowanie klienta bez komentarza
Wadylekceważenie klienta
niezgodność z procedurami dostarczenia paczki zawartymi w regulaminie
kurier sam podejmuje niewłaściwe decyzje
brak normalnego kontaktu z firmą
bot w call center jakaś totalna porażka
~Józef / 2024-02-28 16:55
Ocena: 2.67 / 5
W odpowiedzi na pani pismo z dnia 30.01.24r. nie zgadzam się z tym co zostało mi przesłane i składam zażalenie na ta odpowiedź, ponieważ zostało nie rzetelnie sprawdzone, przypomnieć powinienem iż na opisie mojej skargi napisałem wyraźnie że kurier przy podjęciu pierwszej próby doręczenia paczki dnia 20.12.23r. nie był i nie pukał pod wskazany adres, ponieważ w domu był oczekiwany przez moją partnerkę,która była w domu cały czas przygotowana na odbiór paczki, i nikogo nie było, a druga rzecz jest taka iż pani napisała że kurier dzwonił na podany nr.telefon i nikt nie odbierał, otóż to był podany mój nr. i nikt do mnie jako kurier nie dzwonił, ani nie widziałem by było połączenie nie odebrane, sprawdzałem w historii połączeń z tego dnia, a zatem zasadne jest iż to jest ewidentnie uchybienie po stronie kurierskiej, zgłaszam sprawę do ponownego rozpoznania. i taka OSP z DPD.Szanowny Panie,
Według informacji z oddziału kurier podjął dwie próby doręczenia 20.12.2023 i 21.12.2023. Przy pierwszej próbie kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem, telefonu również nikt nie odebrał.
W ciągu dnia Odbiorca skontaktował się z kurierem, który poinformował, że podejmie próbę w dniu kolejnym.
Przy drugiej próbie doręczenia pod wskazanym adresem była kobieta, która nic nie wiedziała o przesyłce i nie posiadała pieniędzy, aby opłacić COD.
Żenada
~Józef1209 / 2020-04-27 12:01
Ocena: 2.67 / 5
Otrzymałam właśnie paczkę. Gdy zobaczyłam pudełko aż się przeraziłam całe rozwalone.. Ostatni raz korzystałam z usług DPD.
ZaletyBrak
WadyRozwalone pudełko
~Julka / 2021-12-20 19:13
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam tej firmy, rzucają paczkami pod nogi w obecności 2-letniego dziecka, brak kultury osobistej. Miałam do czynienia z innymi firmami i w nich cenię szacunek do drugiej osoby.
ZaletyBrak
~Jurek / 2023-04-30 10:54
Ocena: 2.67 / 5
Mój rejon (Gdańsk - Siedlce) obsługuje od lat kurier Szymon który robi co chce robiąc z Odbiorców przesyłek idiotów. Pewnego razu czekając od rana na paczkę w domu po informacji @ i SMS od DPD dostałem informację @ że moją przesyłkę przekierowalem na następny dzień co było nieprawdą. Po telefonie do kuriera okazało się, że to on w bezczelny sposób przekierowal w moim imieniu bez konsultacji i informacji ze mną moją przesyłkę bo ma dużo paczek i nie da rady mi paczki dostarczyć. Tak straciłem 2 dni w oczekiwaniu na paczkę. Kolejnym razem oczekując od rana w domu na dwie swoje przesyłki w tym jedną pobraniowa po informacji e-mail i SMS od DPD o doreczeniu paczek otrzymałem SMS od tego kuriera cyt. "TWOJĄ PACZKĘ ZOSTAWILEM W WARZYWNIAKU. ŹLE SIĘ DZISIAJ CZUJĘ". Zadzwoniłem do kuriera ale nie odbierał połączeń więc napisałem do niego SMS informując, że oczekuję 2 paczek w tym jedną pobraniowa, zapłaciłem za dostawę na mój adres i nie odbieram paczki z warzywniaka bo nikogo nie upowaznilem do odbioru swoich paczek i o sytuacji powiadomię Sprzedawców i DPD o takiej sytuacji. Tym bardziej, że jakiś tam warzywniak nie figuruje jako punkt odbioru jakichkolwiek przesyłek. Na taką informację dostałem e-mail z DPD " UPRZEJMIE INFORMUJEMY SZANOWNY ODBIORCO ŻE TWOJA PACZKA ZOSTAŁA DOSTARCZONA".Po tak bezczelnym i nieprawdziwym stwierdzeniu odpisałem, że jest to nieprawdziwe stwierdzenie i nadal oczekuję na 2 paczki, jedną opłaconą z góry a druga pobraniowa o której nawet kurier nie mówi. No i !!! Kolejna bezczelna wiadomość e-mail od Kuriera "TWOJA PACZKA ZOSTAŁA DOSTARCZONA A TWÓJ e-mail zablokowany. Jednym słowem oszustwo oszustwem pogania !!! Zadzwoniłem wówczas do DPD w Warszawie opisując całą sytuację. Podczas mojej rozmowy Konsultant próbował dodzwonić się do Kuriera Szymona ale bezskutecznie bo Pan Szymon wyłączył sobie telefon służbowy. No cóż wychodzi na to, że on wszystkimi rządzi :)) Konsultant obiecał, że będzie załatwiał dalej tę sprawę i kurier dostarczy te paczki pod mój adres a następnie podziękował za rozmowę i się rozłączył. Oczywiście słowo przepraszam nie padło. Po niespełna godzinie pojawił się roześmiany i całkiem zdrowy (w przeciwieństwie do tego co pisał) Kurier Szymon z moimi dwiema paczkami które odebrałem. Ku przestrodze Wszystkich !!! Jak macie możliwość wyboru innej firmy jak DPD to nie wahajcie się bo w tej nie wiadomo kto rządzi a kurier może swobodnie oszukiwać i robić co chce za Wasze pieniądze.
ZaletyPaczki nienaruszone
WadyNiezliczona ilość
~Kaligula / 2021-07-16 12:14
Ocena: 2.67 / 5
Kurier zadrzwonił do furtki i nie raczył zaczekać choćby 15 sekund aż zejdę na dół. Rzucił paczkę na beton i poszedł.Paczka cała się pogniotła i trudno się dziwić po takim rzucie o beton. Zdążyłem zejść kiedy jeszcze stał pod furtką - ale ten tylko głupawo się uśmiechnął i wsiadł do auta.Chamstwo i dzicz a nie kurier. Ma mój nr tel., nie zadzwoni, nie zaczeka chociać widzi autal pod posesją i otwarte okna. Jak najdalej od takij firmy
~Kamil / 2021-02-09 20:01
Ocena: 2.67 / 5
Czas wysyłki w jaki DPD wysyła swoje towary woła o pomstę do nieba w np inposcie paczka jest w ciągu max 3dni a w dpd tydzień jak nie więcej :(
WadyCzas wysyłki
~Kamil / 2022-06-27 13:30
Ocena: 2.67 / 5
Infolinia jak i dział reklamacji to po prostu wielki cyrk, odnoszę wrażanie, że nawet nie mają pojęcia jak wygląda praca kuriera i jaki jest zakres jego obowiązków. Jeśli chodzi o reklamacje to ZAWSZE winę ponosi odbiorca lub nadawca, nigdy DPD. Punkty Pickup ... w Olsztynie żyją swoim życiem (Olsztyn-Gutkowo, Kwiaciarnia Hortensja), albo pracują albo nie - to oni decydują czy paczkę odbierzesz lub nadasz.
Zacznijcie dobierać sobie odpowiednich ludzi, bo niektórzy nie powinni reprezentować firmy DPD jak i prowadzić punktów obsługi klienta. A co do kiepskiej jakości obsługi może warto zacząć wyciągać konsekwencje.
~Kamil / 2023-08-09 13:32
Ocena: 2.67 / 5
Jeszcze kilka miesięcy temu DPD było jedną z moich ulubionych firm kurierskich. Kontakt był dobry, przyjeżdżali do mnie mniej więcej o tej samej godzinie. Od kilku miesięcy otrzymanie przesyłki to jakaś loteria. Godziny bardzo różne. Zdarzyło się nawet koło 19.30. Kontakt ciężki. Rozmawiałem z kurierem i chłop sam jest wkurzony. Mają urwanie głowy dzięki reorganizacji w firmie. Więcej nie chciał mówić.
FedEx potrafił dostarczyć mi paczkę wysłaną z Włoch w ciągu 24 godzin. DPD ma z tym duże problemy.
ZaletyCoraz mniej
WadyOooooo.....
~Karina / 2021-11-03 21:29
Ocena: 2.67 / 5
Już 3 raz kurier ominął mój adres nie dając znać telefonem podczas gdy zawsze zaznaczam pilny kontakt telefoniczny. Wola nie dawać znaków, że przyjadą i odsyłać paczki do nadawców. Koszmar. To jedyna firma, która sprawia taki problem.
~karol / 2021-10-14 12:21
Ocena: 2.67 / 5
W jakim celu formularz zmiany adresu dostawy jeśli i tak dostarczacie przesyłkę na zły adres ?? Który poprzez forlumarz został zmieniony ?
~Karolina / 2021-04-08 13:12
Ocena: 2.67 / 5
Dodzwonienie się do kuriera graniczy z cudem....
1,5h próbowałam skontaktować się z kurierem, po czym otrzymałam wiadomość, że zamówienie nie zostało odebrane. Nie polecam!
~Karolina / 2023-03-17 09:13
Ocena: 2.67 / 5
Najgorsza z najgorszych firm kurierskich, kurierzy poprostu są chamscy wiecznie potłuczone paczki tragedia ????????
~KASIA / 2023-09-20 21:25
Ocena: 2.67 / 5
Czekam na paczkę prawie tydzień. Ostatni raz zamawiam DPD inpost mam na drugi dzień
ZaletyBrak
WadyDługi czas oczekiwania na paczke
~Kasiek / 2023-11-08 14:05
Ocena: 2.67 / 5
Tragedia nie firma kurierzy nieodpowiedzialni paczka zostawiona w sklepie oparta o półki, sprzedawca nawet nie poinformowany dla kogo. Masakra jakaś
ZaletyŻadna
WadyNieodpowiedzialni
~kaśka / 2020-07-29 18:36
Ocena: 2.67 / 5
Miesiąc po nadaniu paczki dostałam wiadomość, że trzeba dopłacić ponad 100zł bo rzekomo przesyłka była cięższa niż podałam ( rzecz niby ważyła ponad 20 kg!!! Ciekawe, że sama nosiłam tę paczkę i nie miałam najmniejszych problemów, żeby ją podnieść!!!)
~Katarzyna / 2023-07-03 14:07
Ocena: 2.67 / 5
Przesyłka pozostawiona na wycieraczce w bloku, bez próby kontaktu z odbiorcą ze strony kuriera
ZaletyCzas
WadyBrak kontroli nad przesyłką: pozostawienie przesyłki przed drzwiami bez próby kontaktu z odbiorcą
~Klaudka / 2020-04-25 01:47
Ocena: 2.67 / 5
Witam,
Zamawiałam paczkę na którą czekałam dość długo że względu na panującą sytuację i w porządku, są czynniki niezależne od Nas. Cierpliwie czekałam aż paczka wyjdzie z firmy a następnie od Pana Kuriera. Do przesyłki dopłaciłam większe pieniążki aby móc zapłacić kartą. Przyjechał pracownik DPD podał paczkę z kwota, więc od razu wspomniałam że place karta tj oczywiście zaznaczyłam w opcjach i specjalnie dopłaciłam. Na to niewzruszony Pan stwierdził, że najwyżej paczka będzie jutro. Totalny brak podejścia do Klienta... Zawsze jestem wyrozumiała i rozumiem natłok pracy ze względu chociażby na to, że teraz tylko i wyłącznie można zamawiać online i czanuje ich pracę ale nie zapominajmy się szanować wzajemnie....
~klientka / 2021-01-12 14:26
Ocena: 2.67 / 5
Kurier bardzo nieuprzejmy. Nie interesują go uwagi pisane przez klienta o konieczności skontaktowania się na minimum pół godziny przed dostawą. Będę unikała na przyszłość tej firmy, bo nie odpowiada moim potrzebom. Nie każdy siedzi uwiązany do furtki 24/7.
ZaletyWzględnie szybka dostawa, szkoda, że pod płot.
WadyNieuprzejmy kurier
~Koks / 2021-06-02 16:06
Ocena: 2.67 / 5
Paczki nie są dostarczane do odbiorcy
Nasza paczka została zostawiona pod klatka o godzinie 10.30 gdzie wszyscy w pracy paczka zaginęła