Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12508 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2023-10-13 16:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo pozdrawiam Panią Jolantę, kurier która „jeździ” po podlasiu ???? Jest Pani przemiła i pomocna, czego wielu kurierów mogłoby Pani pozazdrościć. Wnioskuję o podwyżkę dla Pani ????
  • ~Ewa / 2023-10-13 16:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo pozdrawiam Panią Jolantę, kurier która „jeździ” po podlasiu ???? Jest Pani przemiła i pomocna, czego wielu kurierów mogłoby Pani pozazdrościć. Wnioskuję o podwyżkę dla Pani ????
  • ~Joanna / 2023-10-13 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy już nic nie zamówienie ani nie wyśle przez firmę dpd...paczka wysyłana w kartonie ,a do odbiorcy przyszła w folii z dpd z niespodzianką w środku w postaci śmierdzących i poplamionych rzeczy , które wyslalam w stanie idealnym...nigdy w życiu nie wydam ani złotówki na tą firmę kurierską!!!!żeby takie coś robić ..
    ZaletyŻadnych....
    WadyFirma podmieniała opakowanie przesyłk!!!
  • ~Szymon / 2023-10-13 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka bez etykiety nadana w poniedziałek 9.10.2023 w Żabce w Koninie ul. Makowa. Przez 3 dni nie wyjechała z punktu, pomimo obecności kuriera po inne przesyłki (nie miał na nią zgłoszenia). Pomimo kilku interwencji telefonicznych w środę i złożenia zgłoszenia do centrali paczka wyjeżdża dopiero w czwartek po godzinie 15 i nie ma po niej śladu. Infolinia nic nie może poradzić, a manager bezczelnie się rozłącza informując, że mają 5 dni na dostarczenie i będzie w poniedziałek, a nigdzie nie informują, że usługa jest gorsza w dostawie niż poczta polska. Farsa nie firma. Nie polecam DPD. Traktowanie klienta jak śmiecia.
    Zaletybrak
    Wadywszystko wraz z brakiem planu poprawy relacji z klientem, bezczelne rozłączenie się przez Managera
  • ~Ala / 2023-10-13 09:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Często coś zamawiam przez DPD. Moi znajomi nie mają dobrych opinii w większości o kuriera H. A do nas przyjeżdża Pani Monika-bardzo dobry, miły kurier.
  • ~Bernadeta / 2023-10-13 09:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Paczka niskiej wartości (około 200zł) ALE O BARDZO WAŻNEJ DLA MNIE ZAWSRTOŚCI - LEKARSTWA, została otwarta i okradziona z najważniejszych leków. Proceder dla złodziei jest bardzo bezpieczny. Kto będzie walczył o towar wartości 100 czy 200 zł. Reklamacje są przez DPD traktowane poważnie dopiero od kwoty 20000 zł. Tyle tylko, że nie o wartość tu chodzi a o znaczenie lekarstw dla zdrowia.
    Od wielu lat korzystałam z usług DPD ale po tej kradzieży już nigdy świadomie nie skorzystam. Będę Was unikać jak ognia i każdemu odradzę Wasze usługi.
    WadyZŁODZIEJSTWO
  • ~Bernadeta / 2023-10-13 09:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Paczka niskiej wartości (około 200zł) ALE O BARDZO WAŻNEJ DLA MNIE ZAWSRTOŚCI - LEKARSTWA, została otwarta i okradziona z najważniejszych leków. Proceder dla złodziei jest bardzo bezpieczny. Kto będzie walczył o towar wartości 100 czy 200 zł. Reklamacje są przez DPD traktowane poważnie dopiero od kwoty 20000 zł. Tyle tylko, że nie o wartość tu chodzi a o znaczenie lekarstw dla zdrowia.
    Od wielu lat korzystałam z usług DPD ale po tej kradzieży już nigdy świadomie nie skorzystam. Będę Was unikać jak ognia i każdemu odradzę Wasze usługi.
    WadyZŁODZIEJSTWO
  • ~Zuza / 2023-10-13 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Hej DPD Polska

    Jestescie najgorszą firmą z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. I nie tylko najgorszą firmą kurierskaą, ale w ogóle najgorszą firmą.

    A to zasługa waszych wszystkich pracowników z którymi do tej pory miałam styczność, a niestety trochę ich było.

    Poczynając od kurierów - bezczelne, złośliwe chu*ki, którym się wydaje że wszystko mogą, łącznie z traktowaniem klientów jak zło konieczne. Jeden to nawet miałam wrażenie że pracuje tylko po to żeby wyzywać się na klientach i doprowadzać ich do furii.
    Pomijam obcojęzycznych, którzy jak tylko zaczyna się problem albo potrzeba wyjaśnić - oni nie znaju, nie ponimaju po polsku. Ale tak, to potrafi powiedzieć że on to nie ma czasu czekać aż pójdę do bankomatu, w sytuacji gdy to jego wina, że nie umie przyjąć płatności przez blik i wpisać porządnie cyfr.

    Wasi pracownicy na tzw infolinii, jak już łaskawie odbiorą telefon są aroganckimi, prostackimi gnojami, którzy nie siedzą tam absolutnie, żeby wyjaśnić sytuację i ew rozpatrzeć skargę tylko po to żeby jeszcze zaognić klimat i dowalić klientowi.

    Także jedyne co mam wam do powiedzenia to to, że mam ogromną nadzieję że przyjdzie niebawem wasz kres i tego wam życzę z całego serca.

    Jesteście największym chamem i prostakiem na rynku przesyłek kurierskich w PL, macie w wielkim poważaniu swoich klientów i ich przesyłki.
  • ~maniek / 2023-10-13 05:47
    Ocena: 1.67 / 5
    REKLAMACJE DLA NICH NIE ISTNIEJĄ KURIERZY NIE CHCĄ CZEKAC NA SPRAWDZENIE PACZKI OSTATNI RAZ SKORZYSTAŁEM Z USŁUG TEJ FIRMY
  • ~Paweł / 2023-10-12 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka mimo że byłem w domu nie została dostraczona. Awizo że nie ma nikogo w domu. Na drugi dzień czekam pod klatka i zaś awizo mimo że stałem pod drzwiami:/ nawet samochodu nie było. Chyba z biura już wysłali z góry że nikogo nie bedzie:/ Nastepnie miala być paczka dostarczona do domu a tu informacja nagle że do odebrania w punkcie:/ istne jaja
    ZaletyZadnych
    WadyRobienie z ludzi idiotow
  • ~klient / 2023-10-12 20:14
    Ocena: 1.67 / 5
    ta firma to kpina
    jak zamawiasz do domu to kurier przychodzi o 10 kiedy jesteś w biurze, jak przekierowujesz do biura to przychodzi o 19:30
    w d** mają klienta.
    nawet nie są łaskawi zadzwonić.
    człowiek ma czekać na nich przez cały dzień.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~GOŚĆ / 2023-10-12 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam towar przez sklep internetowy z przesyłką kurierem DPD. Kurierowi nie chciało się doręczyć paczki i napisał że nikogo w domu nie zastał a było trzech użytkowników o tej godzinie. Wskutek niedopuszczalnego zachowania kuriera paczka wróciła na magazyn. Ja nie otrzymałam paczki którą pilnie potrzebowałam i dodatkowo ponownie musiałam dokonywać zamówienia ze stratą finansową bo poprzedniej ceny już nie było. Po złożeniu reklamacji dział reklamacji również potraktował mnie jak kurier czyli totalnie bez szacunku wyjaśniając ze zleceniodawcą był sklep internetowy i odmówił rozpatrzenia reklamacji. Totalna tragedia. Gorąco NIE POLECAM
  • ~Kooler / 2023-10-12 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to chyba najgorsza obecnie firma kurierska . Jeszcze 2-3 lata wstecz obsługiwali 90% moich przesyłek.Jedna wpadka Ok zdarzyło się,a potem lawina.Odkad nie wymagają podpisu przy odbiorze to mają wszystko gdzieś.Gubienie paczek,okradzione paczki,ostatnio nawet odesłane do nadawcy bez próby doręczenia.Infolinia tylko boty w kółko przekierowujące aż się zniechecisz. Tragedia. Jeśli tylko mam wybór to biorę innych.
    ZaletyNiestety niema
    WadyBrak doręczeń,gubienie paczek,robienie idiotów z klienta,
  • ~Sylwia / 2023-10-12 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje na świecie. Nie przyjeżdzają pod właściwy adres. Później meile ze nikogo w domu nie było. Albo zostawiają paczki pod innym adresem i szukaj po sąsiadach . A ich pickup ???!! Śmiech na sali. Stoisz pół h pod tym dziadostwem i nie łączy się z telefonem. Porażka to mało powiedziane
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalni kurierzy
    Nie potrafiący odczytać adresu
    Zero myślenia
    Brak kontaktu z klientem
  • ~Krzysztof / 2023-10-12 10:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Co za nieprofesjonalna firma
    Może jednak wysyłalibyście maile z polską czcionką.
    Takie dziwne znaczki to ja z definicji kasuje. Jako spam
  • ~P. / 2023-10-12 08:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wiem skąd tyle dobrych opinii o tej firmie ponieważ uważam że to jest najgorsza firma kurierska w Polsce. Przekierowanie paczki do wybranego punktu nie zawsze działa (BRAK WIADOMOSCI, albo paczka przychodzi pod pierwotny adres) ,
    Kurier nie zawsze dzwoni i nie zawsze wysyła sms-y mówię to na podstawie woeloltniego doświadczenia (z konieczności ) z tą firmą. Prywatnie jeżeli mam możliwość omijam szerokim łukiem. Ocena negatywna.
    ZaletyMałe zamówienia firmowe ok
    WadyPrywatne zamówienia beznadziejnie, trzeszczy system przekierowania, nie przychodzą wiadomości o możliwości przekierowania, nie działają przekierowania. Trudno się porozumieć z kurierem (bariera jezykowa)
  • ~paulina / 2023-10-12 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    zdecydowanie nie polecam. moja paczka zaginela w dostawie , po czym okazalo sie ze ja jako nadajaca paczke nie moge zlozyc reklamacji ze zaginela…. jaja jak trzeba . nie polecam
    Zaletyzadnych zalet
    Wadypraktyvcznie wszystko
  • ~Aga / 2023-10-11 20:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie nie polecam. Mega płatna infolinią DPD 801400373 ,dzie gadasz tylko z robotem. Punkty nadania typu Żabka nie przekazują przesyłek. Papierowe o 3 dniach oddali kurierowi do wysłania. Lepszy inpost. DPD nie skorzystam więcej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak terminowości i płatna infolinia
  • ~Aleksandra / 2023-10-11 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Zamówiłam dwie paczki, jedna z nich dotarła na mój adres w poniedziałek, ale kurier nie zastał mnie w domu , więc otrzymałam maila , że zostanie dostarczona dnia następnego, napisałam wiadomość , że od 6-14 będę pod adresem w pracy , a po 14.25, pod domowym , kurier przybył mimo mojej prośby pod adres domowy o 12. Moja prośba została kompletnie zignorowana , a paczka odesłana do nadawcy , co wiąże się z dodatkowym kosztem ponownego zamówienia . Tego samego dnia miała zostać dostarczona drugą paczka , która oczywiście też nie trafiła w moje ręce. Miała być dostarczona kolejnego dnia po raz drugi. Od rana byłam w domu i czekałam , bo miałam wolny dzień. Około godziny 14 zadzwoniłam do kuriera, który stwierdził, że był już pod moim adresem i nikogo nie zastał. Zapytałam dlaczego kłamie jeśli ja cały dzień siedzę w domu i czekam , on na to , że ja wczoraj mówiłam , że jestem w pracy, gdzie dzień wcześniej nie powiedziałam , że będr w pracy następnego dnia. Pan stwierdził, że dostarczy paczkę około 15.30 i tak też zrobił z czego wynika , że po prostu wymyślił sobie , że ominie dostawę mojej paczki i nie będzie się fatygował . Kto mi zwróci pieniądze za dostawę poprzedniej paczki , czemu kurier robi sobie jaja z ludzi , to jest jego praca , a zachowuje się tak jakby robił komuś łaskę? To był pan Wojciech numer telefonu 573 429 432. Proszę o wyciągnijcie konsekwencji, bo to zachowanie jest poniżej jakiejkolwiek normy. Pozdrawiam Aleksandra Szczybura
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Adam / 2023-10-11 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie dostarczają przesyłek i zaznaczają że nie było odbiorcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12508
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963