Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12774 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał / 2020-12-05 14:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier zostawia paczke na klatce schodowej twierdzi że to gabaryt (140x40x5) waga ok. 18 kg. Odebrała ją moja mama ( wiek 73 lata) nie miała większego problemu wnieść na 2 piętro. W regulaminie firmy paczki do 30 kg. Powinny być dostarczone pod drzwi. Co za cham z tego kuriera widząc starsza osobę zostawia ja z paczką, wiedząc że to jego zasr.... obowiązek aby paczke dostarczyć do mieszkania. Pamiętaj karma wraca!!! Satysfakcji z pracy życzę panie mateuszu. (panie i mateuszu z małych liter to nie błąd na duże nie zasługujesz) Pozdrawiam
    ZaletyCzas dostawy
    WadyBrak wcześniejsze informacji o terminie dostawy.
    Jak zwykle tel. " Jestem przed klatka..
    "
  • ~Realista / 2021-07-13 14:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem dziś otrzymać przesyłkę za pośrednictwem DPD. Wczoraj 0 14:42 otrzymałem z DPD sms-a z informacją o nr paczki oraz o możliwości jej przekierowania. Dołączony był kod sms. Skorzystałem z możliwości przekierowania na inny adres (w tym samym mieście). Dopisałem również prośbę o telefon do mnie, nie później niż pół godziny przed odbiorem. Dziś czekałem od rana, a telefonu nie otrzymałem. O 13:40 zadzwoniłem do DPD i otrzymałem nr do kuriera. Zadzwoniłem więc do kuriera i okazało się, że kurier jest pod starym adresem, a na nowy (zmieniony wczoraj) nie przyjedzie, gdyż nie jest to jego teren. Pojechałem więc pod ten adres i przesyłkę odebrałem. Na pytanie dlaczego nie zadzwonił do mnie wcześniej usłyszałem, że nie musiał a o zmianie adresu nie wiedział.
    Zaletybrak
    WadyBrak wcześniejszej informacji od kuriera do klienta o planowanym czasie doręczenia przesyłki.
    Brak przepływu informacji z centrum do kuriera o zmianie adresu doręczenia i wymogu poinformowania klienta o przybliżonym czasie doręczenia przesyłki.
  • ~Robert / 2022-11-24 22:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka nie dotarła do mnie mimo tego że cały dzień byłem w domu. Pracuję online. Kurier w beszcelny sposób stwierdził, że nikogo nie zastał. Olqł swoją pracę. Próba skontaktowania się z kurierem to jakaś żenada i dno.
    ZaletyBrak
    WadyOlanie klienta.
  • ~Roksana / 2022-05-10 16:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeden wielki żart. Kurier dzwoni i pyta czy do godziny czasu mógłby dostarczyć przesyłkę , nie ma sprawy . Mija godzina , dwie , trzy , cztery, pięć .. zero kontaktu zero odzewu . Nie polecam !
  • ~s / 2020-12-12 18:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurierzy z DPD to prostaki do kwadratu. Miałem do podpisania umowę, baba (nie można inaczej określić tego typu osoby) przeklinała, mówiąc, że nie obchodzi jej, że muszę poświęcić chociaż 2 minuty, aby przeczytać umowę przed jej podpisaniem, rzucała przekleństwami w moją stronę. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadychamstwo do kwadratu ze strony kurierów
  • ~saba / 2022-07-13 11:10
    Ocena: 3.00 / 5
    DPD pickup to jakaś kpina ! żeby dodebrać paczkę trzeba ściągnąć apke na telewon w której nie da sie zalogować , ciągłe błedy . Zalogowałąm zię w końcu na komputerze. NIe ma mozliwości odbioru przez inną osobę. Marna podruba podrobienia impostu.Gdybym prubowała się logować przed paczkomatem , napewno nie odebrałą bym paczki ,będę unikać tego rodzaju dostawy . Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Sami / 2022-08-29 12:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier kontaktował się telefonicznie ,nie mogłam odebrac ,nie mniej jednak powinien zadzwonić domofonem bo na przesyłkę czekał w domu mąż.Po zgłoszeniu zapytania gdzie jest moja paczką usłyszałam że została odesłana do nadawcy.Obsługa infolinii to kolejna porażka usłyszałam że według GPS kurier był pod wskazanym adresem a w adnotacji napisał że błędny adres ????. Zapytałam pana to czemu nie zadzwonił do drzwi skoro był pod wskazanym adresem o 17.17 Paczka odesłana do nadawcy tego samego dnia czwartek a do dzisiaj nie znalazła się u nadawcy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak powiadomienia o nadaniu przesyłki, arogancja,brak jakiej kolwiek pomocy aby zatrzymać odesłanie paczki do nadawcy a kontakt był tego samego dnia z kurierem.
  • ~Sara / 2022-04-07 17:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny raz kurier zostawił paczkę przed bramą i nie poinformował.
    WadyOkropni kurierzy
  • ~Sara / 2022-04-07 17:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny raz kurier zostawił paczkę przed bramą i nie poinformował.opakowanie zniszczone. Nie otrzymałam informacji o przesyłce. Ciekawe kto podpisał odbiór paczki
    ZaletyBrak
    WadyOkropni kurierzy
  • ~Shott / 2020-09-01 14:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Złodzieje. Ukradli mi paczkę za 379zł chcą mi oddać kwotę netto tak jakby ukradli mi tylko część paczki a reszt odparował, winnych nie ma. Reklamacja 2 miesiące i jeszcze robią problemy
    Zaletydobra skutecznosć
    WadyDział reklamacji to jawna kpina i oszuści
  • ~silly / 2022-09-20 12:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Kultura kuriera pozostawia wiele do życzenia. Nie używa się gburowatego i protekcjonalnego tonu w rozmowie z klientem, a już na pewno nie rozłącza się rozmowy, gdy ktoś po drugiej stronie jeszcze mówi. Standardy Obsługi Klienta kurierów też obowiązują.
  • ~Stanisław / 2020-03-25 11:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra, to grzeczne określenie. Skandaliczne zachowanie "doręczyciela" z DPD. Zgodnie z obowiązującymi od dziś zasadami - mowa o 25.03.2020 r( obostrzenia związane z pandemią koronawirusa) nawiązałem kontakt telefoniczny z przewoźnikiem ( tel. 512323210). Poprosiłem o informację w jakim orientacyjnie czasie mogę liczyć na dostarczenie przesyłki. Odpowiedział, że w ciągu 2-3 godzin powinien dostarczyć. I do tej pory było ok. Poprosiłem wiec uprzejmie, szanując swój i przede wszystkim jego czas, by uprzedził mnie jak już będzie w mieście ( chodziło o to, by nadaremnie chłop się nie ciągał po kamienicy, bo taki to czas wirusa....). telefonicznie, to wyjdę mu na przeciw. Odmówił. Z oburzeniem stwierdził, że w zasadzie to jak "panienka w okienku" mam na księcia czekać. Zwróciłem mu uwagę, że on ma do wykonania zadanie dostarczenia przesyłki a nie wydawanie nakazów, poleceń etc. Wówczas się rozłączył, mówiąc w lekceważący sposób : Do widzenia". No tak! Mam nadzieję że do widzenia , bo przygotowałem mu już równą kwotę co do grosza- dosłownie!!! ( nie będzie tym razem grzecznościowego napiwku), ale teraz nie mam gwarancji czy jegomość raczy się pojawić. Ja czekam. CDN
    Zaletynie zauważyłem
    Wadysame wady na ten moment
  • ~Stefan / 2021-03-30 10:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma DPD uszkodzila ubezpieczona przesylke podczas transportu, protokol szkody zostal spisany na 2 dzien, niestety firma odmowila wyplaty jakiegokolwiek odszkodowania, pomimo ze przedmiot byl bardzo dobrze zabezpieczony (dodatkowa tektura, styropian, itp). Za ubezpieczenie zaplacilem dodatkowa oplate. Uprzedzam innych ze jeśli przesyłają coś cennego to lepiej wybrac innego przewoźnika.
  • ~SYLWIA / 2020-11-18 21:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra z tym dpd wyraźnie było napisane ze proszę o dostarczenie paczki do domu to nawet nie zadzwonil telefonem ani domofonem, na stronie allegro napisali ze odbiorcy nie było jak byłam i zostawił paczkę w punkcie masakra za każdym razem tak jest. NIECH SIE WEZMĄ ZA TYCH KURIERÓW Z DPD W KOŃCU PŁACĘ ZA DOSTARCZENIE PACZKI!!!!!!!
    ZaletyNie ma rzadnych
    WadySame wady masakra!!!!!
  • ~Sylwia / 2021-07-09 17:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier Grzegorz zostawił paczkę opłacona na klatce pod drzwiami. Nawet mnie nie poinformował o tym. Nie dostalam żadnego sms ze jest z moja paczka pod domem.
    ZaletyBrak
    WadyNie odpowiedzialność
  • ~Szczecinek / 2019-08-31 15:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier już któryś raz nie przyjechał w wyznaczony dzień. Nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości
  • ~Szymek / 2022-04-11 21:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Proszę o zmianę kuriera w Ełku na ulicy Jana Pawła II. Wiecznie dla pana kuriera nic nie pasuje.Gdy płacę gotówką to mu źle bo kartą pan sobie życzy. Jest arogancki i niemiły.
    ZaletyNie ma
    WadyNie ma
  • ~Tendrzak Wratislaviensis / 2022-01-27 15:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta ze strony biura klienta DPD jest jak najbardziej w porządku! Dużo gorzej wygląda sprawa z dostawą oraz kurierem, który w moim przypadku był Ukraińcem i niezbyt kulturalnie się zachował wyzywając mnie za to, że miałem odwagę do niego dzwonić i zapytać o godzinę dostawy. Ja jednak muszę raz gospodarować swoim czasem, po drugie Pani z biura klienta mnie nawet zachęciła, bym do kuriera zadzwonił w celu upewnienia się się o tym, kiedy mniej więcej u mnie będzie. Moim zdaniem nie powinno tak być, iż klient zostaje wyzywany przez kuriera tylko dla tego, że śmiał się do niego dzwonić. --- Stąd moja opinia wypadła daleko od dobrej!
  • ~Teresa / 2021-01-05 17:55
    Ocena: 3.00 / 5
    W nawiązaniu do wydanej dzisiaj przeze mnie opinii: KURIER POWIEDZIAŁ PRZEPRASZAM.
    Za słowo PRZEPRASZAM podwyższam ocenę.
  • ~todd / 2023-07-06 16:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Dotąt miałem dobre zdanie... Niestety zycie weryfikuje. Kolejny raz powiedziałem kurierowi że czekam na kolejną paczkę, i kolejny raz paczka "sama" przekierowała się na punkt odbioru. Gratulacje w koncu to tylko 6 km.... dzwoniłem do oddziału w Kaliszu, no nie pomogą..zaskoczenie:))
    Wadyrobią co chcą, dane osobowe sa tak chronione ze mozna sobie klienta p[aczka robic co sie chce.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12774
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8199
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7794
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2485
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4907
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4082
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158