Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12510 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Norbert / 2024-02-10 00:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy więcej umowy z DPD. Przedstawiciel handlowy Pani Marta M. minęła się z powołaniem. Więcej jest na urlopie niż w pracy. Nie realizuje porozumień uzgodnionych z kontrahentami. To był koszmar kiedy umowa z DPD obowiązywała. Prawie każdą usługę musiałem reklamować. Głównie przez dopłaty. Nawet małe paczuszki były kwalifikowane jako gabarytowe. Każdą fakturę pozycja po pozycji musiałem sprawdzać pod kątem dopłat. Reklamacje trwały 3 miesiące jak w państwowej poczcie. 2 tygodnie na przyjęcie reklamacji. Miesiąc na odpowiedź. Potem odwołanie bo zawsze odpowiedź była niekorzystna. I znowu 2 tygodnie na przyjęcie reklamacji i miesiąc na odpowiedź. Odradzam każdemu. Szkoda czasu , nerwów i pieniędzy. Jest to najgorsza firma kurierska na rynku.
  • ~Nori / 2021-09-28 11:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłki docierają w uszkodzonym opakowaniu, poklejone taśmą dpd (przesyłki od innej firmy kurierskiej od tego samego nadawcy dostarczane są bez uszkodzeń). Czas dostawy przeciąga się.

    Aktualnie czekam na paczkę 3-ci dzień. Wczoraj została "przekierowana" na ten sam adres, pani na infolinii powiedziała wczoraj że taka sytuacja jest dziwna i się nie zdarza, dziś pani powiedziała że zdarza się, gdy etykieta jest uszkodzona. Oby zamowiony przedmiot dotarł do mnie w całości.
    Centrum obsługi, wedlug informacji konsultantki, nie ma żadnego kontaktu z kurierem, ani możliwości sprawdzenia godzin pracy kurierów, możliwych godzin dostaw. Pani sprawiała wrażenie, jakby jak najszybciej chciała zakończyć rozmowę.
    Zaletykurier jest OK
  • ~Obrońca psa / 2020-07-29 17:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier chciał skopać mojego psa, który nigdy nikogo nie ugryzł. Był bardzo nie miły i nawet nie powiedział czemu boi się psa. Pies jest kundelkiem jest bardzo nie groźny lubi bawic się z małymi dziećmi i jest wielkości psa corgi czyli średni bardzo niski. Nie skakał ani nie drapał, nie ciągnął za nogawki ani nie warczał ani nie gryzł tylko szczękał bo go nie znał. Musiałam go przez chwilę trzymać i dać mu jedzenie aby strachliwy kurier mógł przejść po paczkę. Bardzo długo ją wygrzebywał a jak już dałam psu jedzenie to na niego nie szczekał . Nawet nie podjechał pod dom i musiałam przyjść.
    WadyChamski kurier
    Chciał pobić mojego psa!
  • ~Ola / 2019-10-22 12:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo niemiły wręcz wredny Pan kurier,nie rozmawiał on warczał na mnie. Nie da się dogadać.
    ZaletySzybka dostawa paczki
  • ~Ola / 2023-05-10 20:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mogłam pobrać aplikacji i otworzyć skrytki, ponieważ mój telefon miał konto w Google Store ustawione na UK. Wprowadzenie polskiego profilu nie pomogło, dopiero po zainstalowaniu innej przeglądarki mogłam odebrać paczkę.

    Do tego wszystkiego musiałam dotrzeć sama, ponieważ miły Pan na infolinii nawet nie zainteresował się moim problemem i powiedział, że jedyne co może zrobić to wygenerować link do otwarcia skrytki (który nawiasem mówiąc i tak nie zadziała bez aplikacji).
    Staram się nie oceniać, sama pracuję na supporcie, więc wiem jak ta praca bywa obciążająca i niedoceniana, niemniej jednak uważam, że nie usprawiedliwia to braku podstawowej wiedzy na temat działania (lub dlaczego może nie działać) aplikacji, z którą się pracuje.
  • ~Ole / 2021-02-04 23:11
    Ocena: 3.00 / 5
    A jeszcze dodam to że po jedną paczke był dwa dni wcześniej (dostałem informacje od zamawiającego że go nie będzie bo mają jakieś zamieszanie) Mimo to był.
    Mnie nie było w domu, był brat ale o niczym nie wiedział. Kurier sobie anulował zlecenie.
    Następnego dnia kurier już miał być normalnie nie ma. Dzwonie do zamawiającego, zadzwonił na infolinie i właśnie wtedy się dowiedział że zlecenie anulowane, DPD zleciło rewizje (czy coś w tym stylu)
    Hehehe chyba się oberwało kurierkowi.


    Tak dla ciekawości dodam że np w Krakowie gdzie obsługiwany jest region Stachiewicza kurier jest spoko.
    Z winy sprzedającego paczka nie wydana. Kurier zamawiany 2 razy, jezdził cały tydzień. Bardzo dobry kontakt z nim był, miał czas pogadać, dzwonił po sąsiadach by go wpuścili do klatki aby móc dobić się do drzwi, bo podobno sprzedawca jest cały dzień, ale nie było z nim kontaktu.
    WadyKurier
  • ~Oleg / 2023-03-08 14:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Długo współpracowałem z DPD, ale...
    Kiedy w ukraińskich miastach nie było światła 'dzięki' kacapskim ostrzałom, za własny koszt kupiłem dwa inwertory (pracują razem z generatorami prądu) no i wysłałem na granicę z Ukrainą.
    Dojechał tylko jeden (minus 605 USD). Dział reklamacji w DPD to tak naprawdę jest działem wymówek. Nie zrobili nic, żeby znaleźć inwertor (a wszędzie są u nich kamery no i nie da się wynieść duży karton tak żeby nikt tego nie zauważył), co można było zrobić szybko i skutecznie, a tylko kilka miesięcy sporządzali wymówki w stylu 'A to nie Pan powinien pisać reklamację, a tylko firma-pośrednik', no i w końcu wygłosili, że sam jestem winien. Ja pogodziłem się, ze naprawdę jestem winien we współpracy z takimi palantami no i przeszedłem do konkurencji (nie tylko jako osoba prywatna, a i cała firma zmieniła kuriera).
    WadySkradziono mi paczkę, dział reklamacji nic nie zrobił
  • ~Oli / 2022-06-29 13:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem produkt na który czekałem prawie 2 miesiące z powodu braku dostępności i wreszcie się doczekałem. Wziąłem dzień wolnego bo żona na którą była przesyłka pracuje w służbie zdrowia musiała być w pracy.przyjechał kurier i wyobraźcie sobie nie wydał mi tej przesyłki bo twierdził że musi oddać do rąk własnych. Powiedziałem mu co jest w tej paczce chciałem pokazać dokumenty wszystko na nic ,jakiś młody uparty złośliwy służbista któremu życzę żeby go ktoś tak samo potraktował. Ostatni raz skożystalem z usług tej firmy.
  • ~Olliii / 2022-10-12 19:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Dotychczas byłam zadowolona z usług firmy DPD...miałam dziś otrzymać paczkę ale niestety jej nie otrzymałam ???? Nagle zmieniła mi się data doręczenia na jutrzejszy dzień..a zawartość paczki potrzebuję na jutro. Także wielki minus dla firmy. Chociaż w sumie to kurier nawalił...
  • ~Omar48 / 2023-05-12 20:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Sprawdzajcie dokładnie paczki od tych kurierów. Dostałeem uszkodzoną przesyłkę o wartości 1777 zł, po złożeniu reklamacji czekałem miesiąc na odpowiedź, łaskawie przyznali mi 40 zł odszkodowania. Po złożeniu reklamacji i miesiącu czekania reklamacja odrzucona. Kurierzy nie odpowiadają finansowo za powierzony im towar. Złożyłem skargę z załączonymi zdjęciami jak samochody stoją na chodniku tyłem do siebie i przerzucają paczki. Dostałem odpowiedź że po wnikliwej analizie nie widać aby rzucali tymi paczkami,a paczki przychodzą z połamanymi częściami. Stanowczo odradzam tą firmę, bo dzięki nam oni mają pracę
    ZaletyBrak
    WadyNie można się dodzwonić do działu reklamacji, tylko drogą mailową
  • ~Paczkomaniaczka / 2020-04-27 13:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Czas przesyłki był krótki, ale kurier zamiast lekko przerzucić paczkę przez ogrodzenie rzucił ją z całej siły, aż poleciała z 6 m. TRAGEDIA! Chyba nie zdają sobie sprawy, ze w paczce może być coś szklanego :/
    ZaletySzybka dostawa
    WadySposób doręczenia paczki, brak kultury
  • ~Patrycja / 2019-06-26 12:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzwonie do Pana, że dostałam smsa ze do 12;30 Paczka bedzie dostarczona, a akurat o tej musialam wyjsc, wiec zadzwonilam dowiedziec sie czy sie uda , bo musze wyjsc akurat o tej, a Pan mi odpowiedzial, ze jakbym tyle nie gadala to byloby szybciej i sie rozlaczyl. swietnie, paczka dotarla ale super obsluga , nie ma co.
    WadyChamska obsluga, nie polecam.
  • ~Patrycja / 2020-03-03 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Serdecznie nie polecam. Pani kurierka pomineła adres po czym oświadczyła ze przysylka do odebrania we własnym zakresie.
  • ~Paulina / 2019-10-02 12:48
    Ocena: 3.00 / 5
    W tym tygodniu uszkodzili mi już 4 przesyłki, pisze wyraznie co jest w środku a oni i tak tym rzucają, w tamtym roku byli porządni teraz psy
    WadyRzucanie
  • ~Paulina / 2023-08-08 15:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Ile paczek bym nie zamawiała kurier nigdy nie ma wydać złotówki!!! Rozumiem raz czy dwa może się zdarzyć ale to jest notoryczne...
  • ~Pawel / 2023-03-09 12:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Uszkodzili przesyłkę i pomimo, ze mam wiadomosc od kuriera, który informuje mnie, ze paczka jest uszkodzona to nie uznali reklamacji. Dodatkowo musiałem jeszcze pokryć koszty paczki zwrotnej.
    ZaletyCena i czas dostawy
    WadySerwis i obsługa
  • ~Pawel / 2023-11-08 08:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak możliwości odbioru paczki z powodu, że owa firma nie wysłała kodu odbioru. Nie pierwszy raz taka sytuacja. Nic się nie zmienia. Kolejny raz się zawiodlem
  • ~Paweł / 2021-11-18 08:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier oczywiście nie miał czasu na sprawdzenie przesyłki, pomimo że paczka była widocznie uszkodzona. Kurier odszedł zanim zdążyłem otworzyć dużą paczkę, oczywiście towar okazał się uszkodzony, a reklamowanie czegokolwiek w tej firmie to jakiś koszmar. Formularz reklamacyjny nieczytelny i skonstruowany tak, żeby od razu zniechęcić do składania reklamacji.
    ZaletyZalety opcjonalne, bo w standardzie ich nie znajduję
    Wadyobsługa bardzo słaba, żenujące próby odwiedzenia klienta od składania reklamacji,
  • ~Paweł / 2022-06-21 13:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka kopertowa sklejona szarą taśmą,kurier stwierdził na wstępie"proszę rozpakować i sprawdzić kompletność"Powierzchownie sprawdziłem, dostawca się spieszył,niby ok.Zkupione tusze do drukarki kilkadziesiąt szt i zestaw do manicure za kilkanaście złotych,którego po dokładnym sprawdzeniu brakowało.Poprzednia paczka także, nosiła ślady ingerencji,nie tak dawno temu dostarczyciel bezproblemowy,godny polecenia.Obecnie co rusz nowe twarze kurierów a jakość usług podupadła.
    WadyZnikanie towarów.
  • ~Paweł / 2024-02-26 10:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak można zostawic paczkę pod drzwiami i sobie pójść, nie ustalając tego wcześniej z klientem... Żadnego podpisu ani potwierdzenia odebrania paczki... A przychodzi wiadomość że paczka odebrana... Ja nie wiem czy coś w regulaminie po zmienialiście ale takie coś się nie godzi...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12510
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964