Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12508 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ala / 2023-12-04 15:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier dzwoni ok 14.oo ,że jest pod klatką. zdziwiony,że nikogo nie ma. Bez wcześniejszej zapowiedzi rzecz jasna. Druga i za razem ostatnia próba doręczenia w poniedziałek. Zero kontaktu. Zmuszona bylam siedzieć w domu i czekać. Sms z pytaniem o której oczekiwać dostawy bez odbioru. W końcu dzwonię i słyszę, że będę jak będę może w przedziale 14-17. Cały dzień stracony. Tyle sprzętu,kodów,apek,telefonów, ale nic a nic to nie usprawnia transakcji. Nigdy wiecej DPD
    ZaletyKoszt
    WadyBrak komunikacji kurier-odbiorca, brak planowania dpd-kurier nie wie kiedy będzie w okolicy.
  • ~alek / 2024-07-08 12:05
    Ocena: 3.00 / 5
    zawsze moze byc lepeij ale ogólnie chłopaki daja radę
  • ~amelka77 / 2021-01-13 16:26
    Ocena: 3.00 / 5
    podczas zamawiana w mailu wszędzie było zapisane iż możliwość jedynie płatności karta,gdy kurier przyjechał do mnie okazało się ze ma zepsuty terminal,nie miałam jak zapłacić i paczka wróciła do siedziby dpd do której jechać nie będę,nie po to zamawiałam kuriera.Nie polecam
    Wadybrak organizacji
  • ~Ana / 2020-12-21 11:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier dpd przeprosił za swoje zachowanie. Paczka doręczona dziś (powinna była być u mnie 17.12.2020). Morał jest z tego taki, że warto dochodzić swoich praw, zgłaszać (infolinia / reklamacja / skarga przez formularz na stronie), jeśli nie otrzymujemy tego za co płacimy i nie jesteśmy traktowani z szacunkiem.
  • ~Anastasia81 / 2019-11-27 22:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakaś masakra. Godz 22'11( nie pierwszy raz tak późna pora) dzwoni domofon. Raz.drugi. nie odbieram, bo śpimy. Ktoś puka do dzwi. Pani kurier Dorota wręcza mi paczkę. "Za późno"...? No raczej. "Obudziła mi dziecko" Zdziwiona, że jestem niezadowolona. Na moje słowa, że mogła dostarczyć paczkę jutro, nic by się nie stało, pani cisnęła we mnie tekstem "trzeba nie zamawiać tyle paczek"... Raczej nie skorzystam więcej z usług tej firmy.
  • ~Andrzej / 2020-08-03 22:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj otrzymałem przesyłkę o numerze 0000020808887Sz PL1328-GOW dostarczoną przez kuriera firmy D P D Polska Sp. z o.o. Gdańsk, oddział nr.1306 N-92198.... w miejscowości Rzepin. Odniosłem wrażenie, że zachowanie ,,PANA'' kuriera wskazuje na to, że wykonuje swoją usługę, za ,,KARĘ''!!!!!.
    Po telefonie, że jest już pod moim miejscem zamieszkania, po jakieś 2 minutach spotkałem się z PANEM kurierem....
    w odległości ok. 3 metrów PAN kurier ,,rozkazał'' trybem BARDZO stanowczym, że zaprasza do siebie.... ( oczywiście, zabrakło słowa ,, dzień dobry''.... po zapłaceniu i moim zapytaniu, że przeważnie kurierzy wcześniej dzwonią.... odpowiedział, że po to są numery telefonów żeby dzwonić, kiedy będzie przesyłka ?????? Dla mnie zachowanie PANA kuriera było, delikatnie mówiąc bardzo opryskliwe i brak jakiejkolwiek samo kultury !!!!!
    Proszę pracodawcę o zajęcie stanowiska w tej sprawie.
  • ~Andrzej / 2023-03-16 14:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o kurierów to nie miałem negatywnych przejść ale na nieszczęście zamówiłem przesyłkę do automatu DPD. O ile kurierom nie przeszkadza to że mogą przerzucić na moją posesję paczkę o nie zadają żadnego potwierdzenia, to żeby odebrać paczkę muszę zainstalować aplikację w telefonie. Odpada zatem sytuacja że mogę kogoś innego poprosić o odebranie paczki podając numer. Zmuszanie do instalowania dodatkowych aplikacji kolejnego podawania danych jest dla mnie czymś co skreśla tą firmę w zakresie dostawy do paczkomatu.
    Co mi po tym, że przesyłka została doręczona w przewidywanym czasi jak mam problem z jej odebraniem. Nigdy więcej nie zamówię przesyłki z DPD inan droga niż kurier. Chcą płacić kurierom więcej niech płacą
    ZaletyPrzesyłka o czasie
    WadyKonieczność zainstalowania aplikacji żeby odebrać przesyłkę.
  • ~Andrzej / 2023-08-03 20:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Do podstawoweĵ opłaty za przesyłkę (24zł.) doliczono mi dodatkową opłatę 20,30 gr. tylko za to że przesyłka była opakowana folią streczową. Kuriera zamawiałem poprzez Frurgonetka.pl Nie polecam!
    ZaletyCzas realizacji zamówienia
    WadyCena i opłaty dodatkowe
  • ~Andrzej / 2024-01-31 14:22
    Ocena: 3.00 / 5
    kurierzy z lublina masakra zaklamani na maksa przesylki nigdy,ale to nigdy nie otrzymalem w terminie niech firma dpd wstydzi sie ze zatrudnia takich pracownikow.
    Wadywszystkie jakie moga tylko istniec.
  • ~Angela / 2020-07-03 03:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej!!!! Nie dostałam żadnej informacji kiedy paczka dostanie dostarczona po czym odesłali przesyłkę spowrotem do nadawcy nie informując mnie o tym. Co się z tym wiąże, kolejny raz musiałam pokryć koszty przesyłki
  • ~Ania / 2020-07-29 21:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o przekierowania to masakra. Trzeci dzień czekam na dostarczenie do punktu pickup w Łodzi a przesyłka leży cały czas w magazynie. Dzwonie na infolinię mówią że nie wolno przekierowywać - więc po cholerę na stronie jest przekierowanie. Nie mają informatyka? Do pięt DHL -owi nie dorastają.tam dzień wcześniej mogę przekierować paczkę jak tylko dadzą sms że jutro dostarczy kurier. DPD to masakra
    ZaletyTylko ze można nadać paczke
    WadySzkoda pisać.
  • ~Aniav / 2023-03-17 17:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Na opinię pracują ludzie, w tym wypadku kurierzy. Do tej pory tzn dobrych kilka lat miałam do czynienia ze wspaniałymi kurierami/ kami ale od kilku dni wozi u nas paczki taki pajac, że słów brak. Nawet dzień dobry nie odpowiada, na dziękuję też zero reakcji oprócz wykręconej twarzy. Mieszkamy na wsi, do tej pory zawsze paczki były przywożone pod dom, odkąd ten pan zaczął jeździć to tyłka z samochodu nie ruszy, wymaga by chodzić do niego po paczkę 150m. Za każdym razem, gdy przyjeżdża to kłotnia i strucie nerwów. Zastanawiam się czy nie zrezygnować z dostaw dpd, bo nie mam ani siły chodzić po paczki 150 m ani też zdrowia, by codziennie się wykłócać z kurierem. Takiego kuriera jak żyję nie spotkałam, a naprawdę bardzo dużo zamawiam z dpd i innych firm. Nie jestem też jakas złośliwa, bo kiedyś jak mieszkałam w mieście to kurierzy przynosili mi paczki na 3 pietro, schodziłam za każdym razem na dół, żeby nie musieli się tak męczyć ale teraz to juz naprawdę przechodzi ludzkie pojęcie co ten czlowiek wyprawia.
    ZaletySzybka dostawa.
    WadyJak dotąd 1 kurier, który zepsuł całą moją dobrą opinię o dpd. Wybaczam jeden drugi i trzeci raz, bo każdy może mieć zły dzień, ale jeżeli za każdym razem są awantury i krzyki, gdy przyjeżdża to juz przesada.
  • ~Anik / 2023-10-04 23:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem rozczarowana nie wiem czy tutaj mój post coś zmieni i zacznie ktoś bardziej wymagać od kurierów profesjonalizmu i staranności w dostarczeniu paczki. Czekałam na paczkę cały dzień po czym przyszła informacja że kurier mnie nie zastał , pomyślałam nie fajnie ale ok może nie zdążył. Następnego dnia czekam i postanowiłam skontaktować się z kurierem dzwoniłam dwa razy cisza więc napisałam sms nikt nie odpisał po czym dostałam informację że kurier mnie nie zastał i moja paczka zostanie zwrócona. Totalna porażka. Nie ma nawet jak się skontaktować z kurierem. Nie rozumiem czemu tak się dzieje i kogo zatrudniają. Nigdy więcej nie będę zamawiać paczki przez tę firmę.
    Zaletyżadnych
    Wadykiepscy dostawcy
    brak kontaktu z kurierem i z szefem kuriera który by wytłumaczył co się wydarzyło z paczką
    brak szacunku wobec klienta który czeka na ważną przesyłkę
    zakłamanie że nie było zamawiającego w domu
  • ~Anna / 2020-07-28 15:05
    Ocena: 3.00 / 5
    MASAKRA!!! przesyłki nie są dostarczane zgodnie z regulaminem świadczenia usług. 2 przypadki reklamacji rozpatrzone NEGATYWNIE!! Pierwsza - kurier pozostawił przesyłkę u sąsiada adresata - zawartość uszkodzona - sąsiad z własnej przyzwoitości nie zaglądał do środka... brak protokołu szkody ponieważ przesyłka odebrana - reklamacja rozpatrzona negatywnie. W drugim przypadku - lampa kuchenna - zabezpieczona ponad miarę... kurier przed dostarczeniem nie zadzwonił, przesyłke przekazał w biegu... po rozpakowaniu okazało się ze zawartość jest w częściach... nie było możliwości wykonania tel. do kuriera a gdy został namierzony telefon milczał... reklamacja rozpatrzona negatywnie!!
    Nie polecam usług tej firmy - paczki są rzucane i niszczone - reklamacja to fikcja!!
    Zaletytermin dostawy
    Wadyuszkodzenia zawartości przesyłek - brak poszanowania dla Klienta i przesyłek
  • ~Anna / 2021-06-06 12:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy więcej!!! Niszczą paczki, moja paczka została wkręcona w rolki taśmociągu i zmiażdżona. Reklamacja nic nie daję, piszą prześlij skan, zrzut zdjęć, pokaż paragony, kwity kupna zniszczonego przedmiotu itd. Ubezpieczenie NIC NIE DAJE bo to fikcja. Ubezpieczysz na 50 czy 200 nie ważne! Nie polecam tej firmy absolutnie!
    ZaletyOdbiór szybki przynajmniej w Warszawie
    WadyNiszczenie paczek.
    Brak odpowiedzialności.
    Brak wyegzekwowania reklamacji.
  • ~Anna / 2021-09-21 12:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Niemiła i arogancka obsługa, problem z wniesieniem paczki na pierwsze piętro i niepotrzebna dyskusja i straszenie że pan wpisze odmowę przyjęcia. Za pobraną opłatę chciałoby się troszeczkę kultury osobistej od kuriera .
  • ~Anna / 2022-05-24 12:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurort przywiózł szafkę którą rozbił podczas wyciągania z samochodu. Dzwonią żeby schodzić po przesyłkę
    ZaletyBrak
    WadyTragedia
  • ~Anna / 2025-01-15 20:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja przesyłka została wrzucona przez płot na mokry śnieg. Kuriera nie interesowało że przesyłka sie zniszczy. Kurier nawet nie zadzwonił na domofon. W domu były osoby ktore czekały na przesyłkę. Nawet nie poinformował mnie telefonicznie że przesyłka leży pod krzakiem na mojej posesji. Jakby ja snieg bardziej przysypał to znalazła by sie na wiosnę. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyLeniwy, niodpowiedzialny kurier, brak kompetencji
  • ~Anonim / 2020-05-04 06:35
    Ocena: 3.00 / 5
    W czasie epidemii w Polsce przesylki powinny być normalnie dostarczane do klienta a nie tak że kurier każe wyjść na ulicę i osobiście odebrać, po co cała ulica ma wiedzieć co ja sobie zamawiam? Większa dyskrecja pracowników by się tu przydała, a wirus w Polsce był już w styczniu, dlatego działania powinny być takie same jak w styczniu, po co dodatkowo to utrudniać?
    WadyBrak dyskrecji
  • ~ANONIM / 2020-12-02 16:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier wrzucił paczkę (wartościową) do skrzynki , mimo że byłem w domu. Telefon do kuriera nieaktywny, brak informacji o (idiotycznym) sposobie dostawy do skrzynki na klatce
    WadyBRAK PROFESJONALIZMU
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12508
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962