Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12700 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adaf / 2023-06-23 13:05
    Ocena: 3.00 / 5
    W dniu dzisiejszym otrzymałem zawiadomienie na e-mail, że zamówiona przeze mnie przesyłka zostanie dostarczona w dniu dzisiejszym. Następnie zatelefonował do mnie kurier, że nie dostarczy do mnie przesyłki, ponieważ droga, którą jeździ jest w remoncie. Nieco póżniej otrzymałem informację na e-mai, że z powodu BŁĘDNEGO (!!!) adresu przesyłka nie zostanie dostarczona. Zaznaczam, że do miejsca odbioru przesyłki istniej co najmniej 5 dróg dojazdowych Inie są one wcale dłuższe od trasy którą zamierzał jechać - o czym poinformowałem kuriera.. Opłaciłem usługę dowozu przesyłki na podany adres i nie zamierzam odbierać jej osobiście w innym miejscu.. Nie wiem jak długo potrwa remont drogi - może kilka miesięcy. Oczywiste kłamstwo z Waszej strony o błędnie podanym adresie jest nie do zaakceptowania. Proszę o niezwłoczne zrealizowanie mojego zamówienia!!
  • ~Adam / 2019-10-17 17:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Przed zerwaniem umowy handlowej którą mam z nimi 6 lat powstrzymuje mnie tylko jedna rzecz: przesyłki mogę zawieźć nawet parę minut po 20-tej bezpośrednio do rozdzielni DPD, a rano paczka jest w doręczeniu w dowolnym miejscu Polski. Niestety mam pecha i kurier który obsługuje mój rejon jest strasznym chamem. Od czasu skargi z przed ponad roku szuka okazji żeby się odegrać: to jakiś pusty podjazd (mimo że firma jest otwarta i jest monitoring), innym razem brak odbioru paczek mimo że zlecenie miało status w realizacji (kurier kłamał że o niczym nie wiedział, a jeszcze innym razem chamskie uwagi że złożyłem skargę. Ostatnio zadzwonił z wielkimi pretensjami że nikogo nie ma, a on musi jeździć (jakby telefony nie istniały). Na reklamacje szkoda nawet czasu, bo firma DPD toleruje chamstwo swoich pracowników.
    ZaletySzybszy czas dostawy w Polsce niż jakiejkolwiek innej firmy.
    WadyFirma daje przyzwolenie na chamskie zachowania swoich kurierów. Wszelkie skargi są ignorowane.
  • ~adam / 2020-11-19 19:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka z Allegro - 20 kg. Adnotacja dla kuriera, że dostępny po 14, ale proszę o telefon w celu wcześniejszego umówienia (zerwałbym się z pracy). Warszawa Śródmieście. Brak powiadomień mail, sms, telefon. Dwie próby doręczenia i przesyłka odesłana. Moja wina, że nie zareagowałem szybko i nie zadzwoniłem do kuriera/firmy (jeszcze święto było po drodze). To też zależy od kuriera, bo poprzedni z ciężką przesyłką zadzwonił, ale i tak zraziłem się do tej firmy, bo wyszło wiele problemów i w sumie za te przesyłki (druga już inną firmą) i zwrot zapłaciłem 80 zł.
    ZaletyCzas dostawy
    WadyBrak powiadomień, brak dobrej woli ze strony kuriera
  • ~adresat / 2020-10-22 15:45
    Ocena: 3.00 / 5
    DPD BIAŁYSTOK
    Kurier przyszedł do Biura Firmy i bardzo źle się zachowywał. Przyniósł dokumenty do podpisu i Otworzył wewnętrzną kopertę adresowaną na osobę w Firmie i kazał podpisać w określonych miejscach czytelnie - bez pieczątek.
    Po zwróceniu uwagi, że to Firma a nie osoba fizyczna wszedł na takie obroty, że nie mozna było z nim nawiązać rozmowy. W odwecie że ktoś mu mówi jak ma być zwrócił przesyłkę na magazyn do ponownego odbioru.
    Kierowniczka do której w końcu dotarłem twierdziła, że nie odebrałem momo, że trzymała w ręce:
    1. podpisane dokumenty
    2. okienko koperty było rozerwane a ja trzymałem kartkę adresową z nr przesyłki.
    Po ponownym spojrzeniu zamknęła sie ale przesyłka przeleżała na magazynie kilka dni zanim wyruszyła w drogę do nadawcy.
    Dobrze radze sprawdźcie jakim kurierem nadajecie przesyłkę i odradzam DPD Białystok.
    ZaletyBiuro mają na granicy miasta. Jaka to zaleta ? - świeże powietrze.
    WadyTakiego gbura jak nasz kurier (kierowca) to nie widziałem już dawno. Ale nadal pracuje.
  • ~Adrianna / 2019-12-13 13:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma ma podpisaną umowę o informowaniu klientów SMSem o dacie i przedziale czasowym dostarczenia.
    DPD tego nie respektuje, nie wysyła SMSów, co skutkuje odsyłaniem paczek spowrotem i przedłużaniem zakupów. JEst to nieprofesjonalne. Klient upomina się o SMS, a w odpowiedzi uzyskuje zawsze tę samą odpowiedź : firma nie wykupiła takiej usługi. - co jest kłamstwem.

    Wg mnie jest to firma, która nie dba o opinię ludzi.
    W ciągu tego roku 3 razy paczka przyszła błyskawicznie , po wcześniejszym SMSsie
    W tym tygodniu przez tę firmę moje psy nie jadły ponad tydzień swojej karmy, ponieważ "zapomnieli" o SMSie, a kurierzy nie są przyjaźnie nastawieni na jakieś komplikacje. Dlatego nie kurier jest problemem, a system.
    Dodatkowo rano sprawdzałam na stronie śledzenia paczek, nie było informacji o tym że została wydana do doręczenia, a 3 godziny później zadzwonił do drzwi Kurier, paczka była za pobraniem 350 zł - gotówką. Spojrzałam na stronę śledzenia paczek, a tam około południa była zmiana statusu i zaraz był kurier. Super prędkość , ale przez informacji leży. system informowania szwankuje
    Zaletypaczki byłyby dostarczane błyskawicznie, gdybyście dbali o powiadomieniu klienta o dacie i przedziale czasowym.
    Wadysystem informacji klienta o dacie i przedziale czasowym dostarczenia
  • ~Aga / 2019-11-19 09:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka zniszczona na magazynie przez kuriera a odzyskanie pieniędzy to jakaś masakra!
    Wadyreklamacje to droga przez męki
  • ~aga73 / 2021-12-02 12:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier zadzwonił, nie miałam jak odebrać, zaraz oddzwaniam i gość ze złościa, ze juz paczka została odebrana, chyba nie każdy siedzi 24/7 na telefonie, brak słów…
    WadyNiemiła obsługa
  • ~Agata / 2022-06-30 10:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier arogancki, rzucił paczkę przez ogrodzenie,mimo iż w domu był domownik,paczka zgnieciona,zwróciłam Panu uwagę telefonicznie ,powiedział "a co mieliśmy sobie w oczy patrzeć" To jest ich praca i traktują klientów bynajmniej ten Pan kurier Kamil lekceważąco i bezczelnie,przykre.
    ZaletySzybkość dostaw
  • ~agnes / 2022-08-01 11:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier DPD Ciechanów nie zadzwonił i nie zapytał czy może zostawić paczkę pod drzwiami. Paczka zginęła i wina została po mojej stronie bo rzekomo pozwolilam zostawić paczkę. Nie udowodnie ze kurier do mnie nie dzwonil ale wiecej nie skorzystam z ich usług.
  • ~Agnieszka / 2021-02-26 19:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier wrzucił paczkę przez bramę nie informując mnie telefonem bądź dzwonkiem na bramie. Paczkę dorwał mój pies wypuszczony z domku i rozerwal mi ja ma strzępy.
    Ja chętnie tego kuriera bym rozerwala na strzępy.
    Debili w tej firmie nie brakuje.
    WadySame wady
  • ~Agnieszka / 2021-09-25 08:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier z DPD który przywozi paczki między innymi na ulicę orzeszkową w Zamościu jest opryskliwy nie kontaktowy, odnoszę wrażenie jakby był za karę, ostatnio byłam sama w domu i miałam paczkę która ważyła 20 kg prosiłam go żeby mi pomógł donieść o pod klatkę schodową gdzie było 30 m na moją prośbę powiedział że nie ma takiej opcji, zaznaczam że inny kurier nie robił najmniejszego problemu wręcz przeciwnie wnosił mi już takie paczki pod drzwi. Ten kurier nie mówi ani dzień dobry ani do widzenia wywraca oczami, pisze błędne komunikaty jeśli się nie odbierze w tym dniu paczki w którym przyszedł np. w piątek był z paczką powiedziałam mu żeby przyszedł w poniedziałek napisał że klient nie miał pieniędzy odmowa przyjęcia i tak to jest z tym kurierem nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wady....
  • ~Agnieszka / 2022-03-05 11:13
    Ocena: 3.00 / 5
    To nic, że zapłaciłam podwójnie za priorytet, który szedł 3 dni robocze, zamiast obiecanych 24h. Dziś przelała się czara goryczy. Próbując namierzyć, gdzie jest moja przesyłka napotkałam utrudnienia w postaci jakiś generowanych kodów, które nie pasują do niczego. Nie jestem w stanie śledzić przesyłki, mimo zalewu maili od DPD. To jakieś nowe udogodnienia mające UŁATWIĆ życie?
    ZaletyNigdy nie zginęła przesyłka
  • ~Agnieszka / 2022-06-07 10:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Najgorsze, co może być. Kompletny nieprofesjonalizm.
    Zaletynie ma zalet
    WadyNie mogę odebrać przesyłki z paczkomatu, nie działa bowiem aplikacja. Aby dowiedzieć się, jak odebrać paczkę, musiałam dzwonić na infolinię aż 12 razy. Każda odpowiedź inna, przykłady: przesyłka jest w innym mieście, jest podany zły nr telefonu, mam nieaktualną aplikację, mogę ją odebrać tylko w punkcie.
  • ~Agnieszka / 2022-07-27 16:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier bez znadziejny jak się dzwoni do niego nie wcale nie odbiera nie idzie się z nim dogadać firma schodzi na psy
  • ~Al / 2024-01-16 14:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Szkoda że tym razem nie podano nr telefonu kuriera, żeby można było dowiedzieć się kiedy w przybliżeniu dostarczy paczkę. Więc oceniam to na 3. Następnym razem będzie 2, jeśli tak dalej będzie.
  • ~Ala / 2023-12-04 15:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier dzwoni ok 14.oo ,że jest pod klatką. zdziwiony,że nikogo nie ma. Bez wcześniejszej zapowiedzi rzecz jasna. Druga i za razem ostatnia próba doręczenia w poniedziałek. Zero kontaktu. Zmuszona bylam siedzieć w domu i czekać. Sms z pytaniem o której oczekiwać dostawy bez odbioru. W końcu dzwonię i słyszę, że będę jak będę może w przedziale 14-17. Cały dzień stracony. Tyle sprzętu,kodów,apek,telefonów, ale nic a nic to nie usprawnia transakcji. Nigdy wiecej DPD
    ZaletyKoszt
    WadyBrak komunikacji kurier-odbiorca, brak planowania dpd-kurier nie wie kiedy będzie w okolicy.
  • ~alek / 2024-07-08 12:05
    Ocena: 3.00 / 5
    zawsze moze byc lepeij ale ogólnie chłopaki daja radę
  • ~amelka77 / 2021-01-13 16:26
    Ocena: 3.00 / 5
    podczas zamawiana w mailu wszędzie było zapisane iż możliwość jedynie płatności karta,gdy kurier przyjechał do mnie okazało się ze ma zepsuty terminal,nie miałam jak zapłacić i paczka wróciła do siedziby dpd do której jechać nie będę,nie po to zamawiałam kuriera.Nie polecam
    Wadybrak organizacji
  • ~Ana / 2020-12-21 11:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier dpd przeprosił za swoje zachowanie. Paczka doręczona dziś (powinna była być u mnie 17.12.2020). Morał jest z tego taki, że warto dochodzić swoich praw, zgłaszać (infolinia / reklamacja / skarga przez formularz na stronie), jeśli nie otrzymujemy tego za co płacimy i nie jesteśmy traktowani z szacunkiem.
  • ~Anastasia81 / 2019-11-27 22:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakaś masakra. Godz 22'11( nie pierwszy raz tak późna pora) dzwoni domofon. Raz.drugi. nie odbieram, bo śpimy. Ktoś puka do dzwi. Pani kurier Dorota wręcza mi paczkę. "Za późno"...? No raczej. "Obudziła mi dziecko" Zdziwiona, że jestem niezadowolona. Na moje słowa, że mogła dostarczyć paczkę jutro, nic by się nie stało, pani cisnęła we mnie tekstem "trzeba nie zamawiać tyle paczek"... Raczej nie skorzystam więcej z usług tej firmy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7737
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4763
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087