Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12700 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2022-06-14 10:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Paczki zawsze przychodzą na czas i co z tego ja nie wiem jak oni jeżdzą i jak traktują paczki ostatnio wszystkie są uszkodzone i muszę się bujać z reklamacjami a oni mają czas nawet walizka nie przetrwała transportu.
    ZaletySzybkość
    WadyDożo rzeczy uszkodzonych
  • ~Fan DPD od dziś / 2021-05-07 11:23
    Ocena: 3.33 / 5
    Firma DPD ma podobno nowe procedury, które brzmią następująco: "Jeśli nie ma adresata w domu zostawiamy paczkę pod drzwiami i liczymy na to, że nikt tego nie weźmie". Ja proponuję zatem aby kurierzy DPD wypier..ielali te paczki po prostu w krzaki albo brali sobie. Po co to wozić? Skoro zostawiane są na pastwę losu, bez podpisu. To już lepiej sąsiadowi dać, niech się ucieszy z mojego laptopa czy innej drogiej zawartości.
    Tylko paczkomaty! Poczta dno, kurierzy z DPD na czele trochę wyżej od tego dna ale ciągle po kostki w mule i dopiero paczkomaty. Unika, nie będę korzystał! Porażka a nie kurierka!
    Zaletyich samochody mają koła
    Wadykurierzy nie mają mózgu tylko "procedury", które wymyślił szympans na porannym posiedzeniu w wc
  • ~Fandor / 2025-06-30 17:43
    Ocena: 3.33 / 5
    O tym że DPD przekierowało paczkę do paczkomatu zgodnie z moim życzeniem, dowiedziałem się na stronie ... Poczty Francuskiej.
    ZaletySzybki to DPD owszem jest.
    WadyBrak potwierdzenia przekierowania paczki. Zero komunikacji z klientem. Portal DPD "Moja paczka"to koszmar.
  • ~Filip / 2022-07-14 15:16
    Ocena: 3.33 / 5
    Mimo tego że paczka przyszła szybko to po otwarciu dwa pudełka z butami nadają się tylko do wyrzucenia, mógłbym poczekać ten dzień dłużej niż dostać tak zniszczone pudełko
    ZaletySzybka dostawa
    WadyNiestaranność, niedbałość o paczki
  • ~Gosia / 2020-12-02 10:24
    Ocena: 3.33 / 5
    Proszę o poprawę zawsze jak mam kuriera z firmy DPD to nie mogę zapłacić kartą wiecznie zepsuty terminal
    WadyBrak zapłaty kartą wiecznie zepsuty terminal
  • ~Hsjskfjdh / 2021-08-24 14:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Zmiana daty dostarczenia poprzez stronę internetową nie działa. Bezsensowne wprowadzenie klienta w błąd i tworzenie problemów. Ja zmieniam datę a kurier nic nie wieo tym i podejmuje próby doręczenia. Dramat.
  • ~Jan / 2022-12-21 15:23
    Ocena: 3.33 / 5
    Przesyłka dostarczona szybko,ale kurier wyjątkowo bezczelny i chamski.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyBezczelny i chamski kurier.
  • ~Janek / 2021-07-24 00:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Krótko powiem nie polecam KATASTROFA Sama firma okey ale osoby w niej zatrudnieni według mnie są nie nadający się do zawodu który,pełnią Dziękuję Pozdrawim
    Zalety Z zamówionego produktu jestem bardzo zadowolony
    WadyKurier dostarczajacy przesyłkę tragedia wręcz(KATASTROFA)
  • ~Jaro / 2023-07-07 12:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier który dostarczał mi Paczków tym tygodniu ani razu nie raczył zapukać do drzwi ja siedząc w domu czekając na niego nawet nie wiedziałem kiedy rzucił paczkę pod drzwi i odjechał tylko w aplikacji dostałem powiadomienie dostarczona wychodzę przed dom paczka leży na ziemi także nie polecam bo takie dostawy nie są zbyt mile
  • ~Joachim / 2023-04-18 17:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Od rana od 8.00 czekam na kuriera. W rozmowie z kurierem nie dowiedziałem się o której godzinie będzie u mnie. Ponownie rozmawiałem z kurierem o godz. 16.Dowiedziałem się, że do godz. 18.00 powinien być u mnie. Żenada
  • ~Johan / 2021-02-14 18:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Pan Andrzej Pękul DPD.

    Reklamacja ciągnie się już kolejny miesiąc. Pękup wciąż żąda dokumentów i oświadczeń, które już raz dostarczono. Nie potrafi znaleźć dokumentów sprawy, którą się zajmuje. Mało tego, nie zna procedur DPD, np. zażądał papierowego protokołu szkody, choć takich brak od czasów początku pandemii i działa jedynie zgłoszenie internetowe.
    Twierdzi, że karton był uszkodzony, choć go na oczy nie widział a sam karton był zakryty czarna folią.
    Pan Pękul Andrzej wydaje się być niekompetentny i nie sprawdza się na stanowisku Specjalisty ds. Reklamacji.
    No chyba, ze DPD każe mu udawać idiotę by nie wypłacić należytego odszkodowania?
    ZaletyBrak
    WadyOpis jest chyba jasny
  • ~Jolka / 2023-03-02 14:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeszcze w życiu nie spotkałem się z takim chamstwem kuriera do klienta, przyjechał już nabuzowany, bezczelne i aroganckie zachowanie, agresywny sposób mówienia- suma Summarum on mi nie wyda paczki bo tak (za pobraniem), nie chce mi się opisywać szczegółów „rozmowy” z tym nadąsanym kierowcą ale radzę omijać szerokim łukiem dpd w Lubinie, a szczegôlnie ireneusza.
    ZaletyBrak
    WadyZatrudnianie kierowców nie mających pojęcia o standardach obsługi klienta
  • ~Kasia / 2021-02-13 15:15
    Ocena: 3.33 / 5
    przy zamówieniu nie wskazalismy pełnego adresu. dostaliśmy w związku z tym informację od dpd o możliwości uzupełnienia tego adresu, do określonego dnia.
    mieszcząc się we wskazanym terminie uzupełnilismy dane w rozmowie z konsultantem dpd. niestety mimo to, nasza paczka została zwrócona.
    gdy po kilku dniach oczekiwania na paczke, zadzwoniłam z prośbą o wyjaśnienie, dostałam śmieszne wytłumaczenie, że co prawda uzupełnilismy dane w terminie ale oni nie przesłali ich w odpowiednim czasie do jakiejś innej swojej komórki.
    Wadywadliwa procedura uzupełniania danych przesyłki.
  • ~Kasia / 2021-11-09 11:16
    Ocena: 3.33 / 5
    Zamówiłam trampolinę po czym przyjechały dwie Panie A ja sama musiałam wyciągać paczkę o wadze 30kg z samochodu,to nie tak chyba ma wyglądać. Pozatym ani dzień dobry A pocałuj mnie w d... ostatni raz zamówiłam coś przez tą firmę.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa
  • ~Kaska / 2021-10-19 20:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Cały dzień próbuje zgłosić protokół szkody! Nie odbieracie telefonów a na stronie ciągle wyświetla mi się BŁĄD TECHNICZNY skontaktuj się Z DZIALEM OBSŁUGI KLIENTA LUB SPRÓBUJ PONOWNIE PÓŹNIEJ! O 14vodebralam paczkę klosze w lampach całe roztrzaskane to jak mam to zgłosić! Koszmar!
    ZaletyNa te chwile niestety nie widzę zalet
    WadyWszystkie klosze od lamp pobite w drobny mak
  • ~Katarzyna / 2019-12-16 11:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Kolejny raz paczka nie dostarczona do rąk tylko zostawiona w kącie na schodach. Dom nie był pusty ale najwidoczniej nawet nacisnąć dzwonka się im nie chce... Paczka znaleziona na drugi dzień...
  • ~Katarzyna / 2023-04-26 10:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie polecam ponieważ zawsze mam problem z płatnością kartą bo kurier nie został wyposażony w terminal lub że kurier był a nikogo nie zastał (chociaż mam informację że jak będzie pod domem to ma zadzwonić ) a też się zdarza ze są paczki uszkodzone.
    Wadyzawsze jakieś problemy są a przeważnie chodzi o płatność kartą
  • ~Kkk / 2020-03-10 14:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Był dziś u mnie kurier. Wyjątkowo nieuprzejmy. Ani "dzień dobry" ani "do widzenia"... Porażka
  • ~Klient / 2021-10-20 09:55
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam niestety przykre doświadczenie z DPD Kurier dzwoni tylko raz i odjeżdża i paczka wraca do adresata piszą że paczka ma być na wtorek a była w czwartek wolę DHL albo InPost
  • ~Konrad / 2019-07-25 10:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurierom DPD nie mam nic do zarzucenia.
    Dział obsługi klienta to katastrofa. Opiekun mojej firmy (Pani Angelika), kiedy kontaktowałem się wyjaśnić procedury dotyczące zakupu na ich witrynie internetowej odesłała mnie do biura obsługi klienta twierdząc, że ona nie zajmuje się takimi sprawami. Na biurze zrobili wielkie oczy oznajmiając, że to obowiązek opiekuna żeby się tym zająć. Koniec końców zdołali mi pomóc, chociaż niesmak pozostał (a Pani "opiekun" niech zorientuje się co jest jej obowiązkiem, a co nie). To wydarzyło się jakieś 2 tygodnie temu.
    Dziś skontaktowałem się za pośrednictwem czatu (rozmawiałem z Panem Sebastianem) żeby spytać jak poprawnie nadać wiele paczek do jednego odbiorcy - wcześniej tego nie robiłem, a w necie nie znalazłem info na ten temat. Konsultant zamiast odpowiedzieć na proste pytanie stwierdził, że on żadnych zleceń nie będzie przyjmował bo nie jest od tego... Zanim zdążyłem odpisać czat został zamknięty (minęły może 3-4 minuty, akurat miałem telefon) i kontakt się zakończył.

    ZaletyKurierzy są super, 10/10
    WadyDział obsługi klienta to dno poprzedzone kilometrem mułu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7737
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4761
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4548
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087