Dziady, dziady, dziady!... Nie było mnie w domu gdy przyszedł kurier -piątek. Email'a o tym, że będzie u mnie dziś(??) kurier odebrałem - jak zwykle email'e- wieczorem- więc NIE WIEDZIAŁEM, że kurier ma przyjechać. Oprócz tego email'a nie dostałem NIC - ani telefonu ani SMSa !!! Próbuję zmienić na stronie punkt odbioru - NIEDOSTĘPNA OPCJA. Sobota-dzwonię do konsultanta... !!!????!!! tragedia !!???!! NIE MOGĄ ZMIENIĆ ADRESU PRZEZNACZENIA??????
bo... nadawca nadał paczkę INDYWIDUALNIE!!?? -no pusty śmiech... DPD po prostu ZARABIA na WOŻENIU, a nie na DOSTARCZANIU paczek. Bo teraz znów mnie prawdopodobnie nie będzie, gdy kurier raczy się zjawić-oczywiście znienacka, i paczka wróci do nadawcy za odpowiednią zapłatą- oczywiście dodatkową....
ZaletyCooo??
Wadyj.w.
~Woni / 2023-12-02 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam paczke do pracy bo tam zawsze ktoś jest do wieczora. Nikogo nie było, nie dostałam żadnego SMS, nikt nie dzwonił. Nagle dostałam email o 18, że nikogo nie było i paczka wraca. Najlepsze jest to że kuriera widzieli za oknem ale nawet nie wszedł. Dzwoniłam do dpd łaskawie odebrali i Pan stwierdził, że reczywiscie kurier popełnił błąd ale już jest zwrot i nic z tym nie może zrobić. A goście jutro na imprezie będą siedzieć na podłodze. Nie polecam najgorsza firma i ludzie którym nie vhce się wnieść już cięższych rzeczy. P.S. do kurierów jeśli jest wam tak źle to bądźcie ambitni i zmieńcie prace.
ZaletyBRAK!!!!
WadyNie doręczona paczka
Kurierom nie chce się nosić pączek
Najgorsza firma kurierska
~Wybierak / 2023-12-01 21:02
Ocena: 1.00 / 5
Normalni w każdej firmie zdarzają się idioci, ale tu są sami debile. Żeby udowodnić że był pod wskazanym adresem, bo ma GPS w samochodzie, przejeżdża wolno i już można wpisać że nikogo nie było. Sprawdzałem na monitoringu.
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca żeby napiasac
~Dominika / 2023-12-01 18:59
Ocena: 2.33 / 5
Dostałam powiadomienie, że paczka nie została doręczona, bo odbiorcy nie było pod wskazanym adresem.. a cały dzień jestem w domu i czekam na kuriera, jeżeli wiem, że mnie nie będzie to zamawiam do punktu odbioru, ale nie tym razem, bo wiedziałam, że cały dzień będę w domu. Kurier nie zadzwonił do mnie, nie było żadnego kontaktu, jedynie email z powiadomieniem.. nieodpowiedzialne zachowanie.
ZaletyBrak
~G / 2023-12-01 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Ta firme powini wywalić kurier daje awizo gdzie człowiek jest w domu zero tel nic
ZaletyZero
WadyKurier do niczego
~Mateusz / 2023-12-01 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na świecie pieprzą wszystko co możliwe czas dostawy to coś fikcyjnego.
~Gregon / 2023-12-01 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Mają wyj..e na klienta, paczka nie dostarczona z wpisem brak opłaty gdzie była opłacona z góry.
Brak możliwości kontaktu kurierem telefon wyłączny.
Dno firma
~Rysiek / 2023-12-01 15:49
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to DNO!!!!
Korzystałem dwa razy (słownie dwa) i doswiadczenia:
!. Zamawiam kuriera z adresu na adres (opłata dodatkowa), mam maila z potwierdzeniem kiedy i w jakich godzinach pan kurier po paczke przyjedzie, siedze, czekam po 3h ponad ramy czasowe dzwonie, dostaje na infolinii jakis nr do kuriera, facet twierdzi ze on jezdzi, ale osobówką i on paczek nie odbiera, nie jego sprawa. Potem w lokalnym punkcie dowiaduje sie ze faktycznie miała być taka paczka odebrana, ale ma nikogo kto by ja odebrał to może SAM DO NICH PODWIOZĘ.
2. Czekam na przesyłke, nie ja wybierałem przewoźnika niestety. O 9:00 ostaje email oraz sms "dziś dostarczymy twoją paczkę" i to o 11:00. Zwalniam sie z pracy, czekam jak głupi od 10:00 do 15+, poczym wkur****y dzwonie do DPD gdzie ten kurwier i dowiaduje sie ze moja paczka to wielopak i maja tylko 1 z 3 więc przywiozą jak beda mieć wszystkie 3. To po co ja Ku**a czekam tyle godzin? Zamiast pić kawę i plotkować wystarczyło zadzwonic i preprosic za pomyłkę ( maila/sms z godz 9:00 ) i wyjaśnic co zaszło (pomyłki sie zdarzają), no ale po hu*? Niech facet siedzi i czeka.
Ludzie nażekaja na PP, a sam pracowałem własnie na przeładunku paczek i pomyłki jak z punku drugiego wyjaśnialismy szybciutko w wyzej opisany sposób, nikt pretensji nie miał, dziekował za tel.
ZaletyNie zauważyłem
WadyJak wyżej
~Kaarola / 2023-12-01 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy kurier Damian okręg Miłosław Nie odbiera telefonu, nie odp na wiadomość! Będąc w domu oczekując na ważną przesyłkę o godzinie 14 dostaję wiadomość że przesyłka nie doręczona z powodu braku adresata!!!! Noszzzz ku....!!!
ZaletyBrak zalet
~Piotr / 2023-12-01 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka która szła do mnie niestety trafiła do innej osoby i nie mogłem nic z tym zrobić ponieważ na infolinii pani po chamsku rozłączyła się i nie chciała ze mną rozmawiać pomimo że podawałem swoje dane zgodne jak również nie podała mi numeru do kuriera który doręczał paczkę żeby ustalić miejsce przebywania mojej przesyłki.
WadyBłędna dostawa przesyłki przez kuriera oraz problem z infolinią która nie próbuje rozwiązać w żaden sposób problemu A dodatkowo infolinię działają tylko do godziny 20:00 gdzie klienci również w późniejszych godzinach potrzebują wsparcia z ustaleniem gdzie jest przesyłka która jest nieprawidłowo doręczona
~Jacek / 2023-12-01 09:48
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie chcialbym korzystać z usług kuriera, który miał dostarczyć do mnie paczkę. On informuje rano, że będzie i chyba oczekuje, że ktoś będzie na niego czekał cały dzień. Dwa razy postąpił tak samo i oczywiście zwrócił paczkę do oddziału. Mam też wątpliwości czy tak naprawdę był z dostawą czy tylko napisał, że nikogo nie zastał.
~TessP / 2023-12-01 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Jestesmy bardzo zawiedzeni na kuriera . 2 dni siedzenia I oczekiwania na dostarczenie paczki a kurier wymyslil sobie ze nas nie bylo w domu I paczka zostala zwrocona do sklepu . Tacy kurierzy psuja opinie firmie , ale widac ze firma sobie pozwala na takie cos
~CERAMIKA ANNA / 2023-12-01 09:07
Ocena: 1.33 / 5
NAJGOORSZY PRZEWOZNIK Z JAKIM MIALAM DO CZYNIENIA
PRZESYLKI ALBO NIE ODEBRANE ALBO NA MAGZYNIE WISZA PO KLIKA DNI. BRAK KONTAKTU Z BIUREM KLIENTA I KIEROWCAMI
ZaletyBRAK
WadyNIETERMINOWOSC BRK KONTAKTU WS PRZESYLKI
~Mrian / 2023-12-01 00:49
Ocena: 1.00 / 5
to dziwne bo przecież DPD to Deutsche Pakiet Dienst, niby niemiecka solidność.
Zaletyżadne
Wadywszystkie
~Klient Wkurzony / 2023-12-01 00:28
Ocena: 1.00 / 5
Wszystkie poprzednie posty to sztampa zachowań kurierów tej firmy. Najpierw kurier stwierdził, że przesyłka za ciężka (ok 15 kg) dla niego i trzeba osobiście z parkingu odebrać a potem nawet nie zadzwonił pomimo iż czekałem już trzeci dzień na łaskawego kuriera. Obraził się i pisał że przesyłka nieodebrana z powodu niezastania w domu!!! Z Dpd dostałem list, że przeprowadzono rozmowę dyscyplinującą z tym ...panem. Nic z tego. On rządzi :). Teraz piszę do sprzedawców i jeśli wysyłają DPD to odstępuje od umowy.
Zaletysame nerwy i stracony czas
Wadywszystkie
~ADAM / 2023-11-30 23:05
Ocena: 1.00 / 5
DNO. Pomimo ostrzeżeń na opakowaniu ("nie rzucać" i "ostrożnie szkło") przesyłkę zniszczyli, a reklamacji nie chcą przyjąć argumentując, że jako nadawca nie mam do tego prawa.
WadyWszystkie
~Emeryt / 2023-11-30 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Jestem emerytem i cały dzień spędziłem w domu w oczekiwaniu na dostarczenie paczki. Otrzymałem sms z informacją, że paczka będzie dostarczona przez kuriera i podany został telefon do niego. Niestety telefoniczne połączenie z kurierem nie było możliwe. Po pewnym czasie ustaliłem, że paczka jest do odbioru w siedzibie Dpd. Tym razem można było telefonicznie skontaktować się z kurierem, który stwierdził, że nikogo nie zastał w domu. Nie wiem za co zapłacono firmie, zlecając jej dostarczenie paczki do klienta. Nie wiem gdzie jest konkurencja i dlaczego jeszcze ta firma funkcjonuje na rynku.
~Sonya / 2023-11-30 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Banda niekompetentnych matołów i chamów. Kto chociaż raz doświadczył dostawy gabarytów z DPD, ten się w cyrku nie śmieje, a ja miałam to nieszczęście trzykrokrotnie.
Za pierwszym razem, kurier pomimo wyraźnej prośby nie skontaktował się ze mną telefonicznie przed dostawą. Zadzwonił jak już był na miejscu i na informację, że przyjadę w ciągu 10 min, stwierdził, że zostawi mi przesyłkę wartą 2000 zł pod drzwiami, bo mu się spieszy. Ubłagałam go, żeby zaczekał 5 min na męża, który na skuterze podjedzie szybciej. Ten pędził w deszczu z językiem na brodzie, żeby na miejscu okazało się, że kurier sobie pojechał, a przesyłkę wcisnął przypadkowemu Ukraińcowi z ekipy remontowej, który nawet nie mówił po polsku. BOK w odpowiedzi na skargę stwierdził, że przesyłka została dostarczona prawidłowo, a kurier nie musi wykazywać rozumu ani godności człowieka, jeśli za to dodatkowo nie zapłacę.
W związku z tym, za drugim razem zapłaciłam ekstra za dostawę w sobotę. W piątek rano kurier dzwoni, że jest na miejscu i ma dla mnie przesyłkę. Na pytanie dlaczego przyjechał dzisiaj, skoro dostawa miała być w sobotę, stwierdził, że on takiej informacji na etykiecie nie widział, a poza tym to on w soboty nie jeździ, więc nie wie czy ktoś mi następnego dnia tą przesyłkę dostarczy. Na infolinii DPD odbijam się od bota, więc dzwonię do nadawcy przesyłki, który potwierdza, że opłacił dostawę w sobotę. Kurier odjeżdża, a ja w sobotę od 7:00 rano czatuję na dostawę. O 8:00 piszę smsa do kuriera, że jestem na miejscu i czekam. W południe zaczynam się niecierpliwić i sprawdzam status przesyłki - niedoręczona, kurier nie zastał mnie w domu. Próbuję dodzwonić się do kuriera - "abonent niedostępny lub poza zasięgiem", na infolinii znowu odbijam się od bota, a przesyłka wraca do nadawcy, bo to druga nieudana próba doręczenia.
Za trzecim razem potrzebowałam przekierować przesyłkę pod inny adres korzystając ze strony "Moje DPD", ponieważ byłam w trakcie przeprowadzki. W środę złożyłam dyspozycję z terminem dostawy na czwartek. W czwartek przesyłka nie dotarła. Po interwencji na infolinii, przeadresowanie nastąpiło w piątek. W poniedziałek, ze względu na to, że przesyłka nadal nie została wydana do doręczenia, przełożyłam dostawę na środę. W środę przesyłka również nie dotarła. Wisiałam przez pół godziny na płatnej infolinii, żeby ustawić dostawę na piątek, ponieważ wiedziałam, że w czwartek nie będę w stanie odebrać przesyłki. W czwartek o 15:00 dostaję maila, że dzisiaj będzie dostawa. Ubłagałam męża, żeby wyrwał się wcześniej z pracy i czatował na kuriera, bo ja robię nadgodziny. Jest 21:30, kurier się nie pojawił, a przesyłka nadal ma status "wydanie przesyłki do doręczenia". Jak żyć?
Podsumowanie:
Pracownicy DPD wyraźnie nienawidzą klientów, którzy zamawiają gabaryty i robią wszystko, żeby uprzykrzyć im życie. Jak tylko mam taką możliwość, korzystam z usług konkurencji. Nie poleciłabym nawet wrogowi.
~Pp / 2023-11-30 19:51
Ocena: 1.00 / 5
DPD TO OD DAWNA NAJGORSZA FIRMA PRZEWOZOWA. TERAZ POSTANOWILI PRZEBIĆ POCZTĘ POLSKĄ - PACZKI ZAMAWIANE DO DOMU OD RAZU, CORAZ CZĘŚCIEJ, TRAFIAJĄ DO PRZYPADKOWYCH PUNKTÓW ODBIORU - UWAGA - BEZ NAJMNIEJSZEJ PRÓBY DOSTARCZENIA POD WSKAZANY ADRES!!! Odradzam!!
WadyDPD TO OD DAWNA NAJGORSZA FIRMA PRZEWOZOWA. TERAZ POSTANOWILI PRZEBIĆ POCZTĘ POLSKĄ - PACZKI ZAMAWIANE DO DOMU OD RAZU, CORAZ CZĘŚCIEJ, TRAFIAJĄ DO PRZYPADKOWYCH PUNKTÓW ODBIORU - UWAGA - BEZ NAJMNIEJSZEJ PRÓBY DOSTARCZENIA POD WSKAZANY ADRES!!! Odradzam!!
~Niezadowolony Klient / 2023-11-30 19:28
Ocena: 1.00 / 5
Po zamówieniu paczki czekałem, czekałem, i się nie doczekałem, później okazało się że paczka została odesłana do sprzedawcy z adnotacją: Niedoręczona z powodu odmowy przyjęcia klienta", tyle że ja kuriera na oczy nie widziałem, oczywiście nie mam zamiaru korzystać więcej z usług DPD.