Informację o dostawie otrzymałam rano w dniu dostawy. Odbierać miała osoba starsza około 80 lat więc zadzwoniłam do kuriera żeby się dowiedzieć kiedy będzie, żeby ta osoba była na miejscu. Otrzymałam informację że kurier nie wniesie przesyłki wielkogabarytowej ( fotel biurowy ), ze względu na problemy z kręgosłupem. Nie spodziewałam się tego gdyż w sklepie podczas zakupu powiedziano nam że fotel będzie wniesiony pod drzwi. Poprosiłam kuriera żeby w takim razie dostarczył przesyłkę pod inny adres 5 min dalej, ( niecałe 2 km ), gdzie będzie ktoś kto jest w stanie odebrać przesyłkę z samochodu. Tego dnia przesyłka nie została dostarczona. Następnego dnia rano dzwoniąc na infolinię DPD prawie dostałam zaw3ału serca gdyż DPD twierdziło że moja przesyłka została odebrana dzień wcześniej co było niezgodne z prawdą. Udało mi się dodzwonić do kuriera, przesyłkę miał nadal w samochodzie, był gotów dostarczyć ale na pierwotny adres, ( gdzie była tylko starsza osoba ). Udało mi się załatwić kogoś kto odebrał przesyłkę z samochodu i ją wniósł do mieszkania. Przykro mi że pracownik firmy wykazał taki brak elastyczności w sytuacji która miała miejsce. A całkowicie nieakceptowalnym dla mnie i karygodnym jest fakt że firma DPD uznała przesyłkę za dostarczoną podczas gdy to była nieprawda. Nie wiem jakie skutki zdrowotne mogłaby wywołać taka informacja gdyby ją otrzymała ta starsza osoba dla której był zamówiony ten drogi fotel.ZaletyPodany telefon do kuriera
WadyOKŁAMYWANIE odbiorcy że przesyłka została odebrana co nie było zgodne ze stanem faktycznym. Brak elastyczności kuriera. Niemożność przebicia się przez automat na infolinii - upierał się ze przesyłka została odebrana i nie może pomóc. Łatwiej by było przygotować się na odbiór przesyłki gdyby informacja o dostawie była podana dzień wcześniej.