Firma totalnie nie dbająca o klienta, przesyłki i jakość współpracy. Zarówno co do osób prywatnie korzystających z przewoźnika jak i dla firm. Jedynie co im w miarę wychodzi to czas dostawy, bo rzeczywiście dość szybko dostarczają paczki. Natomiast obsługa klienta leży i kwiczy. Do tej pory miałam najwięcej nieprzyjemnych sytuacji związanych z wysyłką i doręczeniem przesyłek z tą właśnie firmą. Od zniszczonych przesyłek, po zagubione paczki, aż po próbę oszustwa i wyłudzenia pieniędzy od klientów za opłacone paczki. Kurierzy w większości też są bardzo nieprzyjemni i nieuprzejmi - w większości, bo w niektórych rejonach Panowie kurierzy z firmy dpd są bardzo sympatyczni i chętni do rozmowy (rozwiązywania danej sytuacji). Niestety jednak jest ich zbyt mała garstka by ogólnie wypowiedzieć się o firmie pozytywnie. W dodatku centrala firmy nigdy nie widzi winy po swojej stronie, zawsze jest to wina sprzedającego lub kupującego, a na każdą reklamację odpowiadają zdaniem stworzonym z zapytania do nich. Zapomnijcie też że się tam gdziekolwiek dodzwonicie, co najwyżej bota możecie sobie posłuchać lub usłyszeć że nie ma takiego numeru. Totalna porażka, serdecznie nie polecam bo tylko szkoda nerwów i wspierania finansowo takiej nieprofesjonalnej firmy. Na polskim rynku jest wiele porządnych i dobrych firm kurierskich.ZaletyCzas dostarczenia paczek
WadyZerowy brak kontaktu z siedzibami dpd, brak pomocy i rozwiązywania sytuacji spornych, nagminne problemy przewozowe - niszczenie paczek, odmawianie wydania opłaconych paczek, próby wyłudzenia pieniędzy za paczki opłacone, niefunkcjonujące numery telefonów, brak szacunku do klienta