Jako były pracownik
Opisane w zaletach i wadach po krótce.ZaletyZdecydowana większość paczek jest dostarczana zgodnie z regulaminem
Możliwość ominięcia bota gdy wie się co mu powiedzieć
Państwo na infolinii zawsze starają się pomóc co w ich mocy
WadyKurierzy (głównie obcokrajowcy nie szanują pracy stąd i te problemy z dpd)
Brak możliwości kontaktu z oddziałami (Państwo mogą sobie wystawić status zwrotu i nikt ani nic nie mogą im za to zrobić za co później ludzie ja infolinii obrywają)
Większość klientów którzy dzwonią z pretensjami nie znają nawet podstaw regulaminu czy doręczenia przesyłki. Mają pretensje do czegoś co odbyło się zgodnie z regulaminem a mimo to powiedzmy Q źle się odezwał a oni od razu z krzykiem na infolinię. To tylko pokazuje że sami są niewychowani. Nie wiedzą nawet że można wygenerować sobie nr do kuriera po odbiór przesyłki przez numer zlecenia na tracktrace.dpd.com.pl