Zaletybrak
strona 170 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2023-01-25 20:16
Jedna z najgorszych firm kurierskich na rynku. W dniu dzisiejszym zgodnie z informacją mailową/sms kurier miał dostarczyć paczkę, niestety nie pojawił się pod wskazanym adresem pomimo mojej obecności, nie skontaktował się telefonicznie, nie odbierał ode mnie telefonów. W historii przesyłki dokonał wpisu "odmowa" - jest to poświadczenie nieprawdy. Omijajcie tą firmę szerokim łukiem, szkoda czasu i nerwów. -
-
~Dawid / 2023-01-25 18:16
Moja paczka miała być dostarczona w dniu dzisiejszym.Kurier moją paczkę z Krakowa wywiózł do Warszawy.Gdzie miejsce odbioru to właśnie Kraków.Żal mi tej firmy kurierskiej bo ciagle są z nimi problemy. -
~Monika / 2023-01-25 17:05
Kurier terenu Rumi Jakub nie dostarcza przesyłek dwie osobne paczki zgłoszona niby odmowa przesyłki gdzie nie pojawił się pod adresem przez 2 dni . Kontakt telefoniczny ograniczony nie odbiera telefonu -
~W / 2023-01-25 15:56
Piąty raz przesyłka została przekazana do punktu odbioru po rzekomej nieudanej próbie doręczenia (żadnej próby nie było, pracuję zdalnie więc byłam cały dzień dzień w domu). Nie odpowiadają na skargi składane przez stronę. ZaletybrakWadywszystko -
~Darek / 2023-01-25 15:19
To jest coś niebywałego wysłałem dwie paczki jedną do Niemczech przy granicy francuskiej i do Szczecina do szpitala a nadana była 23.01 w Niemczech córka dostała dzisiaj o 11:00 a w Szczecinie paczka będzie dostarczona 26. -
~Agitka / 2023-01-25 14:38
Serdecznie polecam, jeżeli waszym celem jest nie otrzymanie paczki, otrzymanie jej zniszczonej lub dostarczenie pod zły adres na drugi koniec Polski. Zamówiłam trzy paczki i żadna nie została dostarczona w całości.
Obsługa klienta fatalna i całkowicie niepomocna. Żałosne próby wytłumaczenia braku lub zniszczenia paczek, w ogóle nie wyjaśniające problemu.ZaletyBrakWadyWszystko wyjaśnione u góry -
~Jarek / 2023-01-25 12:11
Najgorszy kurier w Polsce. Potrafi przyjechać i stwierdzić, że paczki nie odbierze, która naprawdę dobrze i bezpiecznie jest zapakowana. Nie polecam. W tej firmue jest jakieś komunistyczne podejście do klienta. Im gorsza obsługa tym lepiej, oceniając jakość obsługi. ZaletyŻadnychWadyTragiczna obsługa klienta -
~Jacbon / 2023-01-25 11:35
Chyba Najgorsza firma kurierską w Polsce,nie kontaktują się z klientem przed dostawą i zwracają towar do magazynu ,taka metoda na pozbycie się problemu z dostawą ZaletyBrakWadyBrak wsparcia dla klienta -
-
~Andzik992 / 2023-01-25 09:45
Bardzo chamski kurier. Pan Tomek rozwożący paczki na terenie Pyrzyc dostał informacje od której godziny nie ma mnie w domu jednak zignorował te informacje i pół godziny po moim wyjściu z domu zadzwonił że jest z paczką. Powiedziałam ,ze uprzedziłam do kiedy jestem w domu i że miał dostarczyć w tym czasie paczkę. Pan się rozłączył po otrzymaniu otrzymaniu ode mnie sms że piszę skargę odnośnie jego zachowania zadzwonił jednak rozmawiałam przez telefon i nie odebrałam . Stwierdził że to ja nie mam kultury i odwagi z nim rozmawiać i że jaśnie pani nie ma pod wskazanym adresem dlatego paczki nie dostarczyl. Na dodatek cofnął mi paczkę. Pierwsza paczkę z identyczna zawartością mi nie wydał bo stwierdził że jest nadana na inny adres straciłam na nie podpisaniu umowy 900zl a ta druga już jak najbardziej mogła być odebrana już byle gdzie. WadyNie miły, złośliwy, niekompetentny. -
~mir123 / 2023-01-24 22:06
Przesyłki nie doręczono z powodu odmowy przyjęcia, a kuriera nikt na oczy nie widział. Zastanawiającym jest dla mnie, wzięte z historii przesyłki, że o 11,37 nastąpiło wydanie przesyłki do doręczenia a o godz 11.38 nastąpiła odmowa przyjęcia. -
~Jurek / 2023-01-24 20:17
Obsługa kuriera nie bardzo, nigdy się nie przywitają, rzucają paczkę prosto jak psu. Ostatnio powinni byli dostarczyć mój paszport od ręki do ręki a zamiast tego żeby się umówić ze mną o doręczeniu na inną godzinę( wracałem z pracy) to kurier powiedział że zostawi w skrytce pocztowej. Jak tak? ale to paszport.......
Zawsze przywożą kiedy osoba znajduję się poza domem, koledze w ogóle zostawili kopertę pod dywanikiem na klatce)))Zaletynawet nie mamWadyNie da się dogadać, przywożą w nieodpowiedną chwile -
~Serw / 2023-01-24 17:36
Kurier nie dostarczył mojej przesyłki klientowi, bo rzekomo go nie zastał dwukrotnie. Przesyłka wróciła do mnie i musiałem dopłacić za zwrot 14 zł. Mimo, że kurier posiadał numer telefonu do mnie to nie zadzwonił do mnie, a na pewno by to wiele zmieniło bo miałem kontakt z klientem. Awiza papierowego DPD nie zostawia, bo szkoda im papieru, zamiast tego wysyłają awizo mailowo, jeśli mail został podany. Gdy paczka do mnie wróciła rozwinąłem czarny strecz w który zapakowałem pudełko i pudełko było ROZCIĘTE! Ktoś zaglądał do środka. Drugi raz już nie byłem taki głupi i skorzystałem z poczty polskiej. Koszt przesyłki na poczcie polskiej 16 zł a w DPD 18 zł, czy Poczta Polska wypada taniej niż DPD. Po nadaniu przesyłki przez Pocztę Polską przesyłka dotarła do klienta następnego dnia mimo, że nie wysyłałem priorytetowo.
DPD to DNO! -
~Niezadowolona / 2023-01-24 16:35
Dramat . Brak kompetencji na każdej plaszczysnie . Mimo ustaleń kilku terminów odbioru palety i zapewnień na infolini paczka nie odebrana. Straciłam zadatek i klienta. Nabijanie ludzi w butelkę . Zero szacunku do klienta ZaletyBrak zalatWadyGdyby ta firma nie istniała człowiek były zdrowszy nie musiał by się tyle denerwować przez niekompetentnych idiotow -
~Spejson / 2023-01-24 10:27
Kurier buc - nie chciało mu się poczekać 10 sekund aż się brama otworzy. +48 506 307 481 ZaletySzybka dostawaWadyNiestety nie na czas -
~wkurwiony / 2023-01-23 16:51
DPD zatrudnia baranów a nie kierowców, którzy nie potrafią zadzwonić do drzwi. Na podany w zamówieniu numer telefonu również patafian nie zadzwonił. Straciłem cały dzień przez kutafona który nie przywiózł przesyłki!!!!
numer telefonu do tego palanta 533686944 -
~Anna / 2023-01-23 16:30
Paczka została zamówiona do dobioru w paczkomacie, nadawca spoza Polski. Nie dość,że musiaam zainstalować aplikację, to pomimo 3 prób, nie udało mi się odebrać przesyłki. Nawet po zalogowanu i zmiany terminu dostawy, paczka wróciła do sprtowni.Kilkanaście połączeń na infolinię skutkuje prawie podwójnym rachunkiem za telefon, a i tak musiałam się kontaktować w dwoma kurierami, żeby osobiście odebrać paczkę, której nikt nie mogł przez pół godziny znaleźć. DRAMAT. ZaletyŻadnychWadyBrak możliwośći skutecznie odebtać przesyłki z paczkomatu, długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem i przełączanie w nieskończoność. -
-
~Magda / 2023-01-23 15:30
Pomyliłam paczki , zwartość była inna niż powinna być , paczka został nadana do paczko matu. Po telefonie na infolinie o zaistniałej sytuacji , pani poinformowała mnie ze zostanie zwrócona do nadawcy tak się jednak nie stało ! Błędna Paczka poszła w trasę , pomimo prób kontaktu brak ! Rozmowa z botem - nic nie idzie załatwić totalne dno !! ZaletyBrakWadyMaja w dupie klienta , brak kontaktu na infolinii !! -
~Arkadiusz / 2023-01-23 14:19
Zawiedziony. Kurier nie ma obowiązku zadzwonić że jest na miejscu dodzwonić też się nie mogłem. Pracując w Rybniku podałem adres gdzie mamy pomieszczenie socjalne. Pracowałem w innym bloku. Przesyłki nie odebrałem. Bo kurier nie może zadzwonić WadyBrak kontaktu z kurierem -
~Atylla / 2023-01-23 12:41
Oszukiwanie klientów.
Prosiłem , by dali paczkę w poniedziałek , bo nie mogłem odebrać. Potem piszą , że odesłali paczkę.
To po co ustalenia z kurierem.ZaletyNie maWadyOszukiwanie klientów. Nie czytanie aplikacji. -
~annow / 2023-01-23 11:40
Nie polecam, zwłaszcza z okolic Torunia. Kurier kolejny raz nie dostarcza paczki, mimo, że adresat jest na miejscu i czeka.... w międzyczasie w linku śledzącym przesyłkę pojawia się komunikat, że odbiorca nieobecny, co jest niezgodne z prawdą. Kurier w ogóle się nie pokazał a telefon ma wyłączony. Dramat!
strona 170 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- nastepna »