strona 17 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Alina / 2024-12-09 18:25
Tragedia! Nie polecam dpd! Kurier się nie kontaktuje, dodzwonić się gdzieś wyjaśnić gdzie obecnie jest paczka-nie ma szans! -
-
~KK / 2024-12-09 16:31
Dramat istny, paczka odesłana do nadawcy z niewiadomych przyczyn, wysłana ponownie i nadal jej nie ma. Jest w magazynie i czeka tylko na co?nikt nic nie wie, priorytety nadane i zero kontaktu … kosmos… tragiczna firma! ZaletyBrakWadyWszytsko dosłownie Wszytsko -
~Ewelina / 2024-12-08 12:22
Najgorsza firma ever!!!
29.11 mieli dostarczyć do punktu żabka ->niedostarczony >powód żabka nie przyjela-punkt prsepelniony->brak info o przesylce->telefon na infolinię gdzie Pani podaję punkt w którym odbiorę w sobote->brak info o przesyłce->kolejny tel na infolinie->kinsultant każe zmienić adres więc biorę wolne tracąc dniowke i zamawiam do domu->przesyłka nie dotarła!-> kllejnt tel na infolinie->przesyłka uszkodzona I przepakowana->Pani mówi że przesyłka stanęła na magazynie bo ktoś nienadal nowego numeru!!!->kolejny raz posze żeby siw że mną skontaktowano bo sprawa priorytet->podałam jeszcze raz swój adres straciłam kolejna dniowke kuriera nie ma!!! Mają niby 3 dni na doręczenie!!! Straciłam 2 dniowki kupę nerwów i godzin na infolinii walcząc z botem który nie mógł pomóc!!!nie dość że straciłem pieniądze w pracy to jeszcze kupę nerwów i zdrowia którego nikt mi jie zwroci!!! Omijać szerokim łukiem taka firmę!!! 29.11 miałam dostać a dziś mamy 8 12 i niema!powinni zapłacić odszkodowZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klienta ,nieterminowość, -
~Marius / 2024-12-07 09:09
Gorszego dziadostwa nigdy nie widziałem. Niekompetencja na każdym dosłownie każdym kroku. W centrali nie są w stanie powiedzieć gdzie jest paczka a jak się odnalazła to nie dostałem zgody aby odebrać ją samodzielnie z Pruszkowa z ul. Groblowej. Co śmieszne przez ponad dobę nikt nie wydał tej paczki kurierowi do doręczenia. Inna paczka pomimo zamówienia doręczenia na sobotę niby doręczona dzień wcześniej kiedy mnie nie było. Już 8 dni czekam aż ustalą gdzie ona jest. Porażka. Ludzie zasłaniacie się czy chcecie korzystać znich usług i psuć sobie życie. ZaletyŻadnych zalet tej firmy.WadyBrak uczciwości, brak kompetencji, brak terminowości, brak podstawowej wiedzy, chyba nawet brak mózgów u tych ludzi -
~Ralf / 2024-12-06 14:53
No i potwierdza się, najgorsza firma, która ma Klientów w ... Wypisują w mailu "Planowany termin doręczenia - następny dzień roboczy." co oznacza, już od następnego dnia czekaj Kliencie w domu na przesyłkę ale musisz tak czekać przez kolejne 3 dni robocze (inni dostarczają na drugi dzień!!!) bo nie wiemy kiedy dostarczymy. Paranoja i strata czasu , no ale nie dla DPD, oni przecież już zarobili na zleceniu dostarczenia. Co możemy zrobić? Prosta sprawa, pokażmy DPD, że w Polsce bez ich usług też paczki da się dostarczyć, szybko i bezstresowo. Ja generalnie rezygnuję z usług DPD!!! -
~Alicja / 2024-12-06 13:46
Pierwszego dnia kurier nie dostarczył przesyłki. Po całym dniu oczekiwania w domu wieczorem sprawdziłam status przesyłki i było napisane, że nie było nas o 18.17 w domu. Byliśmy cały dzień i czekaliśmy. Następnego dnia rano próbowałam się skontaktować z kurierem. Nie odebrał, nie oddzwonił, nie odpisał na SMS. Przekierowałem więc paczkę do punktu odbioru w żabce. W systemie jest widoczne to, że paczka została przekierowana. Po godz. 19 sprawdziłam status przesyłki ponieważ chciałam iść ja odebrać juz do żabki, a tam informacja, że paczka wraca do nadawcy, bo nie mogła być dostarczona. A to prezent na Mikołajki, którego niestety dziś dla synka nie mam. Sklep z którego szło zamowienie to Smyk -
~Monika / 2024-12-06 12:18
Dzień dobry, najgorszy przewoźnik z jakim mam do czynienia . Zatrudnia byle kogo , kurierzy bez telefonu i gubią albo przywłaszczają sobie paczki . Masakra . 5 DNI wydzwaniani na infolinie i żadnej konkretnej informacji , tylko rachunek za połącznia ponad 50 zł. Masakra brak profesjonalizmu . ŻENADA OMIJAJACIE Z DALEKA JEST TYLU INNYCH PRZWOZNIKÓW ZE NIE WARO TRACIC NA NICH CZASU I PIENIEDZY , ZaletyBRAKWadyGUBIA LUB PRZYWŁASZCZAJA SOBIE DROŻSZE PACZKI -
~marzena / 2024-12-06 10:33
Kontakt telefoniczny - zerowy , ciągle zajęte , robot nie potrafi odpowiedzieć na pytanie ,
Nie mogę ustalić gdzie jest paczka . -
-
~Dario / 2024-12-05 19:52
Totalny brak kompetencji i totalna kpina z klienta, po ustaleniu terminu doręczenia przesyłka nie została w tym terminie doręczona, kontakt z obsługą klienta beznadziejny, pracownik prosi o 1,5 godziny czasu na ustalenie co się dzieje z przesyłka, po czym stwierdza, że nie jest w stanie tego ustalić. Po udaniu się do oddziału dpd w którym wedlug informcji powinna znajdować się paczka, kierownik oddzialu stwierdza, że paczki nie ma na magazynie i nie wie gdzie może być. Po pewnym czasie i przeglądnięciu monitoringu stwierdza, że paczkę zabrał kurier i doręczył ją innej osobie i na inny adres, bo prawdopodobnie przykleiła się na niej inna etykieta i postarają się ją odzyskać!? Jeżeli paczki nie uda się odzyskać to należy złożyć reklamację.Dodam że na paczce znajdowały się dwie kartki z imieniem, nazwiskiem i adresem odbiorcy!!! Uważam, że jest to zupełna ignorancja i totalny brak profesjonalizmu. Sposób działania dpd Polska, naraża klienta na straty finansowe, stratę czasu i stres. Dziwię się, że jeszcze ktoś chce korzystać z usług tej firmy i mam nadzieję, że to się zmieni a firma przestanie istnieć. ZaletyBrakWadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich wad, brak kompetencji i profesjonalizmu,ignorancja,bardzo złe traktowanie klienta, beznadziejna obsługa i wiele wiele innych... -
~Pawel / 2024-12-05 16:47
Przez ostatni czas okazalo sie ze jedna paczka nadana we wrzesniu, zostala odebrana z punku pod koniec pazdziernika i t jest jej ostatni slad.
Innym razem przy odbiorze w punkcie okazuje sie ze nie wiedza ile jest paczek w punkcie i juz drugi raz zostaje poinformowany ze punkty sa przepelnione. -
~Real / 2024-12-05 11:46
Kurier nie odebrał przesyłki przez 4 dni!!!!. Po rozmowie z infolinią okazało się że anulował ją w systemie. Co za bajzel. Ciekawe czy po moich interwencjach dzisiaj przyjedzie. -
~Picio1965 / 2024-12-05 05:13
Nie polecam. Jak najdalej od DPD. Paczka znalazła się w innym oddziale po mojej interwencji, a infolinia PŁATNA. Z DALEKA -
~TK / 2024-12-04 13:53
Żałuję, że nie można dać ujemnych punktów, bo ta firma nawet na jedną gwiazdkę nie zasłużyła. Kurierowi nie chce się podjeżdżać pod drzwi, więc wypisuje awizo, siedząc sobie spokojnie i pierdząc w stołek. Paczki są opóźnione, a sam kurier opryskliwy, rozłącza się w połowie zdania i blokuje kontakty. Sklepy, które współpracują z DPD są już na starcie u mnie skreślone. ZaletybrakWadynajwiększą wadą jest to, że ta firma w ogóle funkcjonuje -
~Bea / 2024-12-03 17:48
kurier nie stawia się terminowo po odbiór przesyłki, podrzuca przesyłki nie sprawdzając czy trafi do wskazanego adresata... ogólnie najgorsza z firm ku7roerski, nie polecam Zaletynie znajduje -
~Kl / 2024-12-03 13:46
Kurier dostał dwie pczaki do dostarczenia odbiorcy i oczywiście jedną dał odbiorcy a druga przekierował do żabki . Dlaczego ? Skoro wiózł je dwie w tym samym czasie ? Z czego nie zostal wygenerowany żaden kod odbioru i odbiorca nie mógł odebrać paczki. A oczywiście obsługa klienta nic nie może z tym zrobić . Porażka . Zero profesjonalizmu -
~Stanisław / 2024-12-03 09:51
Porażka. Brak kontaktu z kurierem . Kłamią na infolinii wprowadzają w błąd gdzie znajduje się przesyłka . Porażka nie polecam usług tej firmy . Pocztą chyba było by szybciej . Nie polecam. Jestem osobą niepełnosprawna (trudność z poruszaniem się - po chorobie Heinego-Medina – niesprawne nogi). W ciągu ostatnich trzech tygodni (3 przesyłki) – pomimo tego że cały dzień byłem w domu – kurier MYKOLA wypisywał SMS-y, że nikogo nie ma w domu i odstawiał przesyłkę do punktu dpd. Na infolinii radzą złożyć reklamację i tylko odsyłają na stronę. Wykluczacie osoby niepełnosprawne. Żenada i arogancją więcej nie skorzystam ZaletyŻadnychWady"Olewanie" klienta -
-
~Piotr / 2024-12-02 12:24
Nie polecam. Jestem osobą niepełnosprawna mam 1 palec przy 2 dłoniach nie potrafią pomóc nadać paczki i złożyć reklamację na infolini tylko odsyłają na stronę. Wykluczacie osoby niepełnosprawne. Żenada i arogancją woecej nie skorzystam ZaletyBrakWadyWykluczanie osób niepełnosprawnych -
~RG / 2024-12-02 09:15
Najgorsza firma Kurierska w Polsce - nawet takie stwierdzenie dla tej firmy to komplement.
Szczerze odradzam wszystkim korzystanie z tej firmy. Jakość usług i poziom obsługi klienta na najniższym możliwym poziomie. Prowadzisz działalność , masz sklep internetowy - dbaj o swoich klentów . Nie korzystaj z tej firmy.ZaletyBrakWadyBrak -
~Małgorzata / 2024-11-28 19:06
Nie polecam...Dostałam powiadomienie, że dziś zostanie doręczona moja paczka.Człowiek czeka w domu cały dzień,prezentu się nie doczekał...Dzwoniłam do kuriera i powiedział mi...no wie Pani dużo pracy jest.I cyk znowu powiadomienie,że błędny adres.Jasne....In post bije Was na głowę. WadyNiesłowność -
~ORB / 2024-11-28 16:20
Zakupiłem materac w firmie Pan Materac 16.11. sobota.
Przesayłka miała być dostarczona w czwartek, a najpóżniej w piątek następnego tygodnia.
Oczywiście nic z tych żeczy, przesyłki nie mam do chwili obecnej.
Z kanału śledzącego wynika że wędruje od kuriera do magazynu, akonsultant zapewnia za każdym razem, że jutro, więc poprosiłem o przetłumaczenie słowa "jutro" i chyba w dosłownym tłumaczenjiu jutro znaczy nigdy.
Jeśli ktoś z klientów będzie miał wybór to każdy oprócz DPD.
strona 17 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »