Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12708 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alina / 2024-12-09 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Nie polecam dpd! Kurier się nie kontaktuje, dodzwonić się gdzieś wyjaśnić gdzie obecnie jest paczka-nie ma szans!
  • ~KK / 2024-12-09 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat istny, paczka odesłana do nadawcy z niewiadomych przyczyn, wysłana ponownie i nadal jej nie ma. Jest w magazynie i czeka tylko na co?nikt nic nie wie, priorytety nadane i zero kontaktu … kosmos… tragiczna firma!
    ZaletyBrak
    WadyWszytsko dosłownie Wszytsko
  • ~Ewelina / 2024-12-08 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ever!!!
    29.11 mieli dostarczyć do punktu żabka ->niedostarczony >powód żabka nie przyjela-punkt prsepelniony->brak info o przesylce->telefon na infolinię gdzie Pani podaję punkt w którym odbiorę w sobote->brak info o przesyłce->kolejny tel na infolinie->kinsultant każe zmienić adres więc biorę wolne tracąc dniowke i zamawiam do domu->przesyłka nie dotarła!-> kllejnt tel na infolinie->przesyłka uszkodzona I przepakowana->Pani mówi że przesyłka stanęła na magazynie bo ktoś nienadal nowego numeru!!!->kolejny raz posze żeby siw że mną skontaktowano bo sprawa priorytet->podałam jeszcze raz swój adres straciłam kolejna dniowke kuriera nie ma!!! Mają niby 3 dni na doręczenie!!! Straciłam 2 dniowki kupę nerwów i godzin na infolinii walcząc z botem który nie mógł pomóc!!!nie dość że straciłem pieniądze w pracy to jeszcze kupę nerwów i zdrowia którego nikt mi jie zwroci!!! Omijać szerokim łukiem taka firmę!!! 29.11 miałam dostać a dziś mamy 8 12 i niema!powinni zapłacić odszkodow
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta ,nieterminowość,
  • ~Marius / 2024-12-07 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego dziadostwa nigdy nie widziałem. Niekompetencja na każdym dosłownie każdym kroku. W centrali nie są w stanie powiedzieć gdzie jest paczka a jak się odnalazła to nie dostałem zgody aby odebrać ją samodzielnie z Pruszkowa z ul. Groblowej. Co śmieszne przez ponad dobę nikt nie wydał tej paczki kurierowi do doręczenia. Inna paczka pomimo zamówienia doręczenia na sobotę niby doręczona dzień wcześniej kiedy mnie nie było. Już 8 dni czekam aż ustalą gdzie ona jest. Porażka. Ludzie zasłaniacie się czy chcecie korzystać znich usług i psuć sobie życie.
    ZaletyŻadnych zalet tej firmy.
    WadyBrak uczciwości, brak kompetencji, brak terminowości, brak podstawowej wiedzy, chyba nawet brak mózgów u tych ludzi
  • ~Ralf / 2024-12-06 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    No i potwierdza się, najgorsza firma, która ma Klientów w ... Wypisują w mailu "Planowany termin doręczenia - następny dzień roboczy." co oznacza, już od następnego dnia czekaj Kliencie w domu na przesyłkę ale musisz tak czekać przez kolejne 3 dni robocze (inni dostarczają na drugi dzień!!!) bo nie wiemy kiedy dostarczymy. Paranoja i strata czasu , no ale nie dla DPD, oni przecież już zarobili na zleceniu dostarczenia. Co możemy zrobić? Prosta sprawa, pokażmy DPD, że w Polsce bez ich usług też paczki da się dostarczyć, szybko i bezstresowo. Ja generalnie rezygnuję z usług DPD!!!
  • ~Alicja / 2024-12-06 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszego dnia kurier nie dostarczył przesyłki. Po całym dniu oczekiwania w domu wieczorem sprawdziłam status przesyłki i było napisane, że nie było nas o 18.17 w domu. Byliśmy cały dzień i czekaliśmy. Następnego dnia rano próbowałam się skontaktować z kurierem. Nie odebrał, nie oddzwonił, nie odpisał na SMS. Przekierowałem więc paczkę do punktu odbioru w żabce. W systemie jest widoczne to, że paczka została przekierowana. Po godz. 19 sprawdziłam status przesyłki ponieważ chciałam iść ja odebrać juz do żabki, a tam informacja, że paczka wraca do nadawcy, bo nie mogła być dostarczona. A to prezent na Mikołajki, którego niestety dziś dla synka nie mam. Sklep z którego szło zamowienie to Smyk
  • ~Monika / 2024-12-06 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, najgorszy przewoźnik z jakim mam do czynienia . Zatrudnia byle kogo , kurierzy bez telefonu i gubią albo przywłaszczają sobie paczki . Masakra . 5 DNI wydzwaniani na infolinie i żadnej konkretnej informacji , tylko rachunek za połącznia ponad 50 zł. Masakra brak profesjonalizmu . ŻENADA OMIJAJACIE Z DALEKA JEST TYLU INNYCH PRZWOZNIKÓW ZE NIE WARO TRACIC NA NICH CZASU I PIENIEDZY ,
    ZaletyBRAK
    WadyGUBIA LUB PRZYWŁASZCZAJA SOBIE DROŻSZE PACZKI
  • ~marzena / 2024-12-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt telefoniczny - zerowy , ciągle zajęte , robot nie potrafi odpowiedzieć na pytanie ,
    Nie mogę ustalić gdzie jest paczka .
  • ~Dario / 2024-12-05 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak kompetencji i totalna kpina z klienta, po ustaleniu terminu doręczenia przesyłka nie została w tym terminie doręczona, kontakt z obsługą klienta beznadziejny, pracownik prosi o 1,5 godziny czasu na ustalenie co się dzieje z przesyłka, po czym stwierdza, że nie jest w stanie tego ustalić. Po udaniu się do oddziału dpd w którym wedlug informcji powinna znajdować się paczka, kierownik oddzialu stwierdza, że paczki nie ma na magazynie i nie wie gdzie może być. Po pewnym czasie i przeglądnięciu monitoringu stwierdza, że paczkę zabrał kurier i doręczył ją innej osobie i na inny adres, bo prawdopodobnie przykleiła się na niej inna etykieta i postarają się ją odzyskać!? Jeżeli paczki nie uda się odzyskać to należy złożyć reklamację.Dodam że na paczce znajdowały się dwie kartki z imieniem, nazwiskiem i adresem odbiorcy!!! Uważam, że jest to zupełna ignorancja i totalny brak profesjonalizmu. Sposób działania dpd Polska, naraża klienta na straty finansowe, stratę czasu i stres. Dziwię się, że jeszcze ktoś chce korzystać z usług tej firmy i mam nadzieję, że to się zmieni a firma przestanie istnieć.
    ZaletyBrak
    WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich wad, brak kompetencji i profesjonalizmu,ignorancja,bardzo złe traktowanie klienta, beznadziejna obsługa i wiele wiele innych...
  • ~Pawel / 2024-12-05 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ostatni czas okazalo sie ze jedna paczka nadana we wrzesniu, zostala odebrana z punku pod koniec pazdziernika i t jest jej ostatni slad.
    Innym razem przy odbiorze w punkcie okazuje sie ze nie wiedza ile jest paczek w punkcie i juz drugi raz zostaje poinformowany ze punkty sa przepelnione.
  • ~Real / 2024-12-05 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odebrał przesyłki przez 4 dni!!!!. Po rozmowie z infolinią okazało się że anulował ją w systemie. Co za bajzel. Ciekawe czy po moich interwencjach dzisiaj przyjedzie.
  • ~Picio1965 / 2024-12-05 05:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jak najdalej od DPD. Paczka znalazła się w innym oddziale po mojej interwencji, a infolinia PŁATNA. Z DALEKA
  • ~TK / 2024-12-04 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, że nie można dać ujemnych punktów, bo ta firma nawet na jedną gwiazdkę nie zasłużyła. Kurierowi nie chce się podjeżdżać pod drzwi, więc wypisuje awizo, siedząc sobie spokojnie i pierdząc w stołek. Paczki są opóźnione, a sam kurier opryskliwy, rozłącza się w połowie zdania i blokuje kontakty. Sklepy, które współpracują z DPD są już na starcie u mnie skreślone.
    Zaletybrak
    Wadynajwiększą wadą jest to, że ta firma w ogóle funkcjonuje
  • ~Bea / 2024-12-03 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie stawia się terminowo po odbiór przesyłki, podrzuca przesyłki nie sprawdzając czy trafi do wskazanego adresata... ogólnie najgorsza z firm ku7roerski, nie polecam
    Zaletynie znajduje
  • ~Kl / 2024-12-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostał dwie pczaki do dostarczenia odbiorcy i oczywiście jedną dał odbiorcy a druga przekierował do żabki . Dlaczego ? Skoro wiózł je dwie w tym samym czasie ? Z czego nie zostal wygenerowany żaden kod odbioru i odbiorca nie mógł odebrać paczki. A oczywiście obsługa klienta nic nie może z tym zrobić . Porażka . Zero profesjonalizmu
  • ~Stanisław / 2024-12-03 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Brak kontaktu z kurierem . Kłamią na infolinii wprowadzają w błąd gdzie znajduje się przesyłka . Porażka nie polecam usług tej firmy . Pocztą chyba było by szybciej . Nie polecam. Jestem osobą niepełnosprawna (trudność z poruszaniem się - po chorobie Heinego-Medina – niesprawne nogi). W ciągu ostatnich trzech tygodni (3 przesyłki) – pomimo tego że cały dzień byłem w domu – kurier MYKOLA wypisywał SMS-y, że nikogo nie ma w domu i odstawiał przesyłkę do punktu dpd. Na infolinii radzą złożyć reklamację i tylko odsyłają na stronę. Wykluczacie osoby niepełnosprawne. Żenada i arogancją więcej nie skorzystam
    ZaletyŻadnych
    Wady"Olewanie" klienta
  • ~Piotr / 2024-12-02 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jestem osobą niepełnosprawna mam 1 palec przy 2 dłoniach nie potrafią pomóc nadać paczki i złożyć reklamację na infolini tylko odsyłają na stronę. Wykluczacie osoby niepełnosprawne. Żenada i arogancją woecej nie skorzystam
    ZaletyBrak
    WadyWykluczanie osób niepełnosprawnych
  • ~RG / 2024-12-02 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma Kurierska w Polsce - nawet takie stwierdzenie dla tej firmy to komplement.
    Szczerze odradzam wszystkim korzystanie z tej firmy. Jakość usług i poziom obsługi klienta na najniższym możliwym poziomie. Prowadzisz działalność , masz sklep internetowy - dbaj o swoich klentów . Nie korzystaj z tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Małgorzata / 2024-11-28 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam...Dostałam powiadomienie, że dziś zostanie doręczona moja paczka.Człowiek czeka w domu cały dzień,prezentu się nie doczekał...Dzwoniłam do kuriera i powiedział mi...no wie Pani dużo pracy jest.I cyk znowu powiadomienie,że błędny adres.Jasne....In post bije Was na głowę.
    WadyNiesłowność
  • ~ORB / 2024-11-28 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem materac w firmie Pan Materac 16.11. sobota.
    Przesayłka miała być dostarczona w czwartek, a najpóżniej w piątek następnego tygodnia.
    Oczywiście nic z tych żeczy, przesyłki nie mam do chwili obecnej.
    Z kanału śledzącego wynika że wędruje od kuriera do magazynu, akonsultant zapewnia za każdym razem, że jutro, więc poprosiłem o przetłumaczenie słowa "jutro" i chyba w dosłownym tłumaczenjiu jutro znaczy nigdy.
    Jeśli ktoś z klientów będzie miał wybór to każdy oprócz DPD.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12708
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8099
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7739
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4132
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2450
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4554
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3998
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089