Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12794 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wkurzona / 2021-12-15 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam nikomu firmy kurierskiej DPD. Jak dla mnie to najgorsza firma kurierska w Polsce. Nigdy bym dobrowolnie nie zamówiła sama kuriera z tej firmy, lecz często gdy zamawiam coś przez internet to nie ma innej opcji dostarczenia paczki jak kurier DPD albo odiór osobisty w sklepie. To już nie pierwszy raz jak miałam taką sytuację, a teraz to się zdażyło 2 dni z rzędu.
    Skoro wybieram i opłacam dostawę kurierem pod adres w zamówieniu co jest zawsze droższe od obioru w punkcie to ma mi paczkę dostarczyć pod wskazany adres w zamówieniu, a nie on sam sobie decyduje i kieruje paczkę do punktu, bo mu tak łatwiej. Rozumiem, gdyby tak zrobił, gdyby nikogo nie było w domu, ale on nawet wcześniej nie zadzwonił do mnie, ani też tym bardziej nie był pod adresem, tylko z góry wybrał opcję najlepszą dla siebie. Dostawa kurierem jest zawsze droższa od dostawy do punktu i skoro zaznaczam taką opcję TO TAK MA BYĆ !!!
    Raz taki incydent mogę podarować i przymknąć na to oko, ale nie dwa dni z rzędu !!
    Ciekawa byłam jak to będzie wyglądać na drugi dzień, bo również miał mi dostarczyć kurier z DPD inne zamówienie. W drugim dniu specjalnie czekałam w domu przy oknie, gdyż widziałam na monitoringu przesyłki, że jest w doręczeniu. Około godz. 14:30 sprawdzam znów monitoring, a tam informacja "aktualnie w doręczeniu". Minutę później dostaję sms o treśći: " Przesyłka .... po nieudanej próbie doręczenia oczekuje na odbiór w punkcie..." ! To jakaś KPINA !!
    Punkt odbioru mojej paczki znajduje się 2m od adres pod który miał ją dostarczyć. FAKTYCZNIE MIAŁ DALEKO !! Ta sama sytuacja co dzień wcześniej. Nikt nie dzwonił, nikt nie był też pod adresem, ani też nawet nie przejeżdzał obok adresu.
    Wkurzona zadzwoniłam dziś do BIURA OBSŁUGI KLIENTA firmy DPD, by złożyć skargę na kuriera. Ich infolinia to w ogóle jakaś PORAŻKA ! Rozmowa jest z robotem, który ma wcześniej ułożone pytania. Nie ma też opcji wyboru ROZMOWA Z KONSULTANTEM WYBIERZ... ! Jedynie jak się udzieli robotowi złej odpowiedzi na pytanie to można się połaczyć z konsultantem. Czas oczekiwania na taką rozmowę WIECZNOŚĆ ! Po takiej rozmowie z szanownym kosultantem, stwierdził, że on nie widzi tu żadnego problemu, gdyż kurier sam sobie może wybrać opcję jak i gdzie chce dostarczyć Twoją paczkę!!!
    A zapytałam go, gdybym była osobą poruszającą się na wózku inwalidzkim to jak ją mam sobie iść odebrać skoro nie wychodzę z domu??!! Odpowiedział mi, że mogę sobie wtedy kogoś poprosić by mi paczkę odebrał.
    To jakieś są JAJA i niepomówienia !! Za różnicę dostarczenia paczki nikt mi nawet pieniędzy nie zwróci i co najciekawsze konsultant mi nawet tego nie zaproponował !!
    TAKŻE NIE POLECEM FIRMY DPD !! JAK NIE MUSICIE TO NIE ZAMAWIAJCIE TEJ FIRMY!!
  • ~Wkurzona / 2022-09-23 20:26
    Ocena: 1.67 / 5
    "Paczkomaty" DPD czy jak to sie tam nazywa, to jakiś dramat. Nie dość że przy zamawianiu nigdzie nie ma informacji że potrzebny jest smartfon żeby otworzyć i odebrać przesyłkę to do tego aplikacja jest pełna błędów. I tak oto aby otrzymać swoje zamówienie musiałam poświęcić na to ponad godzine. Głównie przez błędy w aplikacji. Chciałam więc zadzwonić na infolinię aby dowiedzieć się co zrobić w takiej sytuacji a tu zaskoczenie- "paczkomat" 24h/7 a infolinia do 18 :) moim zdaniem jak już bawimy się w coś co jest czynne całą dobę to infolinia również powinna tak funkcjonować. Nie polecam, lepiej skorzystać z inpostu, wszystko zawsze działa i nigdy nie było żadnych problemów
    Zaletypaczka przyszła na czas
    Wadydo otwarcia paczkomatu potrzebujemy smartfona
    błędy w aplikacji
  • ~Wkurzony klient DPD / 2020-01-01 12:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam Wszystkich
    Witam Tych co mieli do czynienia i zostali oszukani przez DPD.
    Może ktoś orientuje się co dalej zrobić żeby nie było tego co robi z nami DPD .
    Trzeba przerwać ten łańcuch niezadowolonych i oszukanych klientów DPD.
    Tak nie może być to , jest jawna obraza ludzi którzy fakt faktem są oszukiwani za własne pieniądze.
    Pozdrawiam Wszystkich w tym temacie .

    ZaletyZero
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Woj / 2021-01-21 18:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Rejon obsługuje niemiła pani dość pyskata, dzwoni raz nie nie próbuje ponowić kontaktu czeka się cały dzień pytam się gdzie jest okazuje się ,w pobliżu mówi że za darmo nie będzie jeździła wiele osób nie daje opinii DPD i tak ma złą opinię i nie wiem dla czego nie starają się jej poprawić.Mam firmę i kilka razy miałem z tą placówką problemy to był ostatni raz kontakt z tą firmą przejdę do innej.
  • ~wojdan / 2022-11-13 14:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Co to za firma? Pracownicy kompletnie nie przeszkoleni. Chyba nie wiedzą na czym polega ich praca. Dwukrotnie pozostawili przesyłkę pod innym adresem. Sama musiałam ustalać, gdzie się znalazła moja przesyłka. Innym razem po 3 sek. dzwonienia na domofon, kiedy nie zdążyłam nawet podejść do drzwi, aby otworzyć, kurier odszedł pozostawiając awizo do odbioru osobistego. Następnie, nie przesyłają na adres e-mail kodu odbioru przesyłki. Gdyby nie to, że mam zainstalowaną aplikację ALLEGRO, nie wiedziałabym nawet, że przesyłka przyszła. Ta firma to WIELKA POMYŁKA.
  • ~Wojtas79 / 2023-08-24 17:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka przez kilka dni nie może wyjść z oddziału .. kolejny konsultant mówi co innego … masakra p
  • ~Wojtek / 2024-06-05 10:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadzieja. Dpd wprowadza w błąd o terminie dostawy, nie jest w stanie przekierować na poprawny adres inpaczka jedzie donpunktu oddalonego o 150 km. Nigdy więcej DPD
    ZaletyŻadnych
    WadyDwszystko
  • ~woro / 2025-01-03 12:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Nie dostarczają przesyłek na czas, brak kontaktu,, paczka kilka dni na magazynie.
    Zaletybrak
  • ~Wowen / 2023-06-12 12:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Dni ,poprostu dno.Nie dodzwonisz się Ty ,nie dodzwonisz się z centrali do placówek i ..nikt nic nie wie.Cyrk z małpami jak UJ.
    ZaletyHehe
    WadyTylko wady
  • ~Wroc_na_Ziemie / 2022-02-17 11:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 1 lutego 2022 paczka jest doręczona w terminie jeśli PIERWSZĄ próbę doręczenia podjęto w terminie 3 (TRZECH !) dni pracujących. Jeśli DPD i tak opóźni swoje działanie, możesz zażądać 1 zł (JEDEN zł) obniżenia ceny za paczkę jeśli udokumentujesz fakt niepodjęcia próby doręczenia.

    Cytat z Szczegółowe Warunki Świadczenia Usług DPD Polska sp. z o.o. art. 12.1.1 ppkt. ii:
    pierwsza próba doręczenia Przesyłki podejmowana jest pierwszego dnia roboczego po dniu nadania Przesyłki, z zastrzeżeniem, iż wskazany termin podjęcia pierwszej próby doręczenia Przesyłki jest terminem przewidywanym, a DPD gwarantuje, że podejmie pierwszą próbę doręczenia Odbiorcy nie później niż w trzecim dniu roboczym po dniu nadania takiej Przesyłki; z zastrzeżeniem, że w przypadku niepodjęcia przez DPD pierwszej próby doręczenia Przesyłki w terminie wskazanym powyżej, DPD obniży przewoźne za taką Usługę do kwoty 1,00 zł netto; warunkiem obniżenia przewoźnego jest dokonanie przez Zleceniodawcę udokumentowanego zgłoszenia faktu niepodjęcia przez DPD próby doręczenia Przesyłki w terminie oraz potwierdzenia go przez DPD.

    Jeśli jeszcze nie wiesz gdzie macie Ciebie firma DPD.
    WadyCoraz wyższe ceny, coraz niższa jakość, coraz mniejsze możliwości egzekwowania jakości.
  • ~XDDD / 2020-12-03 11:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak już wczesniej zostało wspomniane przez innych, kurierzy są bardzo leniwi, czasami az za bardzo. Ciężko im wejść na podwórko, ale już nie ciężko jest napisać, że nikogo nie ma w domu no nie?. Z wydawaniem reszty też nie za kolorowo, ostatnio zostałam pogoniona do sklepu aby rozmienic piekniazki bo pan nie miał jak wydać. Jaka szkoda, że u sąsiadki jednak miał te drobne a nawet całą saszetkę. Nie polecam
    ZaletyZero
    Wadylenistwo i dziwne podejscie do młodszych odbiorców paczek ze strony kuriera.
  • ~Xoxo / 2022-03-09 12:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier jeżdżący na terenie Rypina DPD, to istny dramat ! Zachowuje się jak obrażona dziewczynka i myśli, że swoim zachowaniem kogokolwiek skrzywdzi, a tym samym robi sobie tylko pod górkę. Wyżej sra niż dupę ma. Typowy chłopczyk po studiach krzak, który ma kompleks bo został kurierem ????????‍♀️
    Omijać szerokim łukiem !!!
  • ~xx. / 2019-05-02 17:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Po co DPD wysyła nr telefonu do kuriera skoro ten nie jest łaskaw odebrać, i po co mój nr telefonu kurierowi skoro nikt nie raczy do mnie zadzwonić że przywiózł paczkę. Byłam w domu a paczki nie odebrałam, dlaczego? Nie miałam prądu, dzwonek nie działa a ja głupia nie stałam cały dzień w oknie. Kurier Jacek z oddziału w Krakowie to jakaś żenada, nie polecam nikomu wątpliwej przyjemności kontaktu z DPD.
  • ~Xxx / 2023-09-13 09:52
    Ocena: 1.67 / 5
    JTyle razy zamawiałam od innych dostawców i nie było żadnego problemu. Obsługa klienta nie miła. Jednym słowem nie polecam
  • ~xxx / 2023-11-16 15:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Zostałam ochlapana wodą z kałuży przez kuriera tej firmy
    WadyNie miłe zachowanie kuriera
  • ~xxx / 2024-02-08 19:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka dotarła mocno uszkodzona. Raczej nie w sposób przypadkowy - rozdarta na 12 cm folia i pudełko, w którym były buty. Faktura wyjęta z pudełka. pognieciona. Nic nie zginęło, ale buty nie do oddania z uwagi na uszkodzone opakowanie. Spieszyłąm się, odbierając paczkę, bo kurier zjawił się o innej godzinie niż ta, na którą umówił się telefonicznie. Rozdarcie foli zauważyłam, jednak myślałam, że na tym koniec. Taką samą sytuację miałam już wcześniej w puncie odbioru, wówczas odmówiłam odebrania przesyłki. Znajomi -identyczna sytuacja.
  • ~XYZ / 2020-04-15 14:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzwonił do mnie w dniu dzisiejszym kurier gdzie dokładnie znajduje się mój dom. Wytłumaczyłam, po czym kurier zaczął do mnie mówić podniesionym głosem,że on jest w innym miejscu i że jak nie wiem gdzie mieszkam to mam nic nie zamawiać. Jeszcze raz próbowałam wytlamczyc, a on już krzycząc do telefonu, że zawracam mu "dupe", że on nie ma czasu na szukanie domu itp. Po czym dodał raz jeszcze ze jak nie wiem gdzie mieszkam to on ŻEGNA i się rozlaczyl. Chwilę później dostałam SMS że moja paczka została oddana do depozytu. Skarga już złożona w dziale DPD. Mam nadzieję, że poniesie odpowiednie konsekwencje.
    ZaletyBrak.
  • ~XYZ / 2025-07-28 21:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadzieja, kurier nawet nie raczył zadzwonić domofonem (o telefonie nie wspominając) mimo ze byłem cały czas w domu. Wrzucił przesyłkę w krzaki. Odnalazłem paczkę dopiero po jakimś czasie, gdy już była cała mokra.
  • ~yano z gixa / 2021-04-22 08:33
    Ocena: 1.67 / 5
    od kilku lat wysyłam paczki ale zawsze jak zamawiam wysyłkę palety nawet 1 dzień wcześniej to jeszcze nie zadażyło się żeby kurier odebrał w terminie . Za każdym razem ta sama śpiewka " kurier nie miał miejsca na aucie". niech k..wa kupi większe auto> a co po 2 dniach nagle miejsce na aucie się znajdzie?????
    kłamią i oszukują . Banda baranów FIRMA NIESOLIDNA I OLEWAJĄCA KLIENTA
    WadyJEDNA WADA: BRAK ZALET
  • ~Zapi Zapi / 2020-07-02 10:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Gorąco nie polecam. Informacja, że kurier będzie między 11-13. 0 11.05 informacja, że kurier nie zastał w domu odbiorcy. Ok racja. Po próbach kontaktu telefonicznego zero odzewu. Zmiana dyspozycji dostarczenia przesyłki zero odzewu. Ok 17 info, że paczka jest w punkcie pick-up. Bez komentarza.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12794
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8216
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4161
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4092
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170