Przesyłka z Polski do kraju UE miała być dostarczona w ciągu 3 dni roboczych. Minęło już 10 i nic!!!!
Mówią, że furtka byłą zamknięta ale tam nie ma żadnej furtki. Odbiorcą jest duża instytucja publiczna z portiernią czynną całą dobę.
ZaletyMiłą obsługa w Polsce.
WadyTragiczna obsługa za granicą a w zasadzie jej brak.
~Viktoria / 2023-02-02 15:47
Ocena: 2.00 / 5
Niestety opinia negatywna, gdyż kurier nie przyjechał, pomimo że był sms że dostarczy w danym dniu paczkę. Dopiero na drugi dzień paczka została dostarczona, a wg naklejki którą widniała od nich, to ja umówiłam się z nimi na inny termin. Czekałam cały dzień, nawet telefonu nie było od kuriera.
~Mariusz / 2023-02-02 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Reklamowałem produkt i sprzedawca korzystał z usług DPD. Z kurierami kontakt tragiczny. W mailach informacyjnych numer kontaktowy do kuriera to często 00000000, a nawet jeśli numer jest, często nie odbierają telefonu. W końcu wziąłem urlop żeby odesłać paczkę, od rana siedzę w domu i czekam na kuriera. Udało mi się dodzwonić, kurier powiedział, że przyjedzie do mnie ok. 12-13. O 13:15 dostałem maila, że nie ma mnie w domu. Zacząłem wiec wydzwaniać do kuriera, bo może zadzwonił do złej klatki, nie wiem, na pewno nie do mnie. Kurier nie odbiera telefonu. Zadzwoniłem do DPD. Biuro obsługi klienta także nie może się dodzwonić ani do kuriera, ani do oddziału i poprosili żeby zadzwonić za pół godziny. Po pół godziny dzwonię, a tym razem bot z którym trzeba najpierw porozmawiać nie chce mnie przekierować do konsultanta. Powtarza w kółko, że np. może podać numer kuriera, gdy mówię wyraźnie, że kurier nie odbiera telefonu. Musiałem zadzwonić 3 razy żeby w końcu łaskawie bot przełączył mnie do konsultanta. Konsultant ponownie zadzwonił do oddziału, tym razem się dodzwonił, ale oddział powiedział, że konsultant zgodnie z GPS był pod moim adresem i drugi raz nie przyjedzie, zgłoszenie jest zamknięte i sprzedawca musi ponownie zlecić przesyłkę żeby przyjechali, oczywiście następnego dnia.
ZaletyBrak zalet
WadyTragiczny kontakt z kurierami, brak pomocy na infolinii
~Argus / 2023-02-02 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, nie odebrali paczki, za usługe policzyli. Zlecenie zrealizowane w systemie.
~Kkaarwqt / 2023-02-02 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Moja paczka jest w moim mieście w ich magazynie trzeci dzień i nie może do mnie dotrzeć. Ostatni powód: moja przesyłka nie zmieściła się w samochodzie kuriera. Paczka z kurtką nie zmieściła się do auta dostawczego. Nigdy nie używaj dpd, jeśli to możliwe
~Rem / 2023-02-02 12:08
Ocena: 2.67 / 5
OKRADLI MNIE NA 200 ZŁ
Przesyłka, która była malutka, nie ważyła więcej niż 0.3 kg została policzona jako PALETA 300 KG i dołożyli mi kare 200 zł.
Reklamacje odrzucili :DDDDD
UOKiK - CZEKAMY aż weźmiecie się tą bandę
ZaletyKurierzy
Wady1. Opiekun - nic go nie interesuje, ma głęboko swoją robotę, co chwile urlopy, nie odpisuje na wiadomości, a jak już to z łaską.
2. System reklamacyjny i sortowanie paczek nie działa, co jakiś czas próbują wcinać opłatę dodatkową beż podstaw.
~wsa / 2023-02-02 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Firma DPD za nic nie odpowiada. Tylko w teorii świadczy usługi jakie reklamuje - np. dostawę na drugi dzien na terenie kraju do określonej godziny, a w rzeczywistości dostarcza dopiero na drugi dzien roboczy po dacie nadania. Na zgłoszoną reklamację odpowiada takim tekstem: "pierwsza próba doręczenia Przesyłki podejmowana jest pierwszego dnia roboczego po dniu nadania Przesyłki, z zastrzeżeniem, iż wskazany termin podjęcia pierwszej próby doręczenia Przesyłki jest terminem przewidywanym, a DPD gwarantuje, że podejmie pierwszą próbę doręczenia Odbiorcy nie później niż w trzecim dniu roboczym po dniu nadania takiej Przesyłki;"
Kolejna firma kurierska, która za nic nie odpowiada, tylko dużo obiecuje przy zamawianiu usługi, nie dotrzymuje zawartej umowy, a potem odrzuca reklamację.
Zaletybrak
Wadynierzetelność, nieterminowość, brak odpowiedzialności za źle wykonane usługi
~zet / 2023-02-02 10:55
Ocena: 5.00 / 5
Ja jestem z tej firmy bardzo zadowolony. Oddział Olsztyn i jego kurier Grzegorz, który obsługuje mój rejon działają bardzo dobrze. Kurier zawsze uśmiechnięty i nigdy niemający nastroju „pracuję tu za karę”. Wg mnie firma ok.
~Dawid / 2023-02-01 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jest totalne nieporozumienie.
Jakość obsługi najgorsza ze wszystkich firm kurierskich. Złożenie reklamacji za niewykonanie usługi utrudnione. Robią wszystko by nie brać odpowiedzialności. Odradzam!
ZaletyBrak
WadyNieterminowość, brak nastawienia proklienckiego
~Dorota / 2023-02-01 15:40
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia , nie można skontaktować się z kurierem, biuro obsługi też jest nieporadne. Nie polecam usług tej firmy kurierskiej
!!!
Zaletyżadnych zalet
WadyZ kurierami nie ma kontaktu
~Marek / 2023-02-01 13:43
Ocena: 1.33 / 5
Zakupiłem w sklepie internetowym części, a oni niestety korzystają z tej żałosnej firmy.W diu dostawy gdy czekałem na kuriera od rana zgodnie z iformacją , dzwonia w południe że kurier zostawił paczkę wpunkcie odbioru,Może jna drugi dzień mi dostarczą.To jakaś żenada że takie firmy są na rynku.Jak ten sklep nie zmieni dostawcy ,to będę musiał zmienić sklep
~Zniesmaczony Konsument / 2023-02-01 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze ścierwo na rynku kurierskim - kurier nawet nie podjeżdża pod adres. Powinni zakończyć działalność. Żenująca firma, traktująca kilenta jak kretyna - wmawiająca że to zawsze po stronie klienta leży wina.
Zaletyhahahahahahhahahahhahaahhaaha
Wadyhm, prawdopodobnie cały proces i system przedsiębiorstwa
~Ostatni raz jestem ich klientem / 2023-02-01 12:02
Ocena: 1.00 / 5
DPD można by się zastanawiać nad rozwinięciem nazwy tej tfu „firmy kurierskiej” chyba chodziło o Dorzuć Paczka Daleko. Na magazynach ewidentnie urządzają sobie zawody w rzutach paczkami. Tak było z naszą, granitowy zlew dotarł w kawałkach. Ja jestem w szoku, ze w ogóle dopuścili do tego żeby paczka w takim stanie wyszła z magazynu. Wyglądała jakby dorwał ja rottweiler. Pracownicy firmy działają na niekorzyść klienta, Panie przy nadaniu paczek nie informują o warunkach ubezpieczenia podsuwają pod nos kartkę do podpisania. Dlatego polecam tym odważnym, którzy zdecydują się wysłać przez nich paczkę zapoznanie się z polityka działania tej tfu firmy! Nam za uszkodzony zlew warty 1700 zl oddali 1000zl. Jesteśmy już po konsultacji z rzecznikiem praw konsumenta, przekazujemy jemu sprawę.
Pozdrawiamy
Nie pozdrawiamy tylko DPD
ZaletyZaletą byłoby gdyby zniknęli z rynku
WadyPodstawowa to, że jeszcze funkcjonują na rynku
~Monika / 2023-02-01 09:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Podpisują odbiór paczek za klienta, uszkadzają paczki wmawiając że to zrobił klient.
ZaletyBrak
~Marcin. / 2023-01-31 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska nie polecam wiecznie są problemy nie polecam stanowczo
ZaletyŻadne
WadyDużo by wymieniać
~tomek / 2023-01-31 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Dno Poniżej Dna. dzisiaj powinna zostać do mnie doręczona paczka DPD o czym nie zostałem wcześniej poinformowany przez nadawcę. Byłem w pracy (logiczne że ludzie w ciągu dnia są w pracy). Kurier nie raczył nawet zadzwonić do mnie spytać czy zostawić na ochronie, czy zostawić w punkcie DPD który jest 50m od mojego domu, ZERO kontaktu. do DPD dodzwonić się nie można bo po godzinie 18 już nie pracują. Generalnie firma która klienta ma głęboko w d.u.p.i.e! Odradzam każdemu firmę DPD. TYLKO PACZKOMATY!
WadyDPD to jedna wielka wada!
~Marta / 2023-01-31 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Jakaś masakra, nie dość, że nie podjął próby dostarczenia to napisał w mailu, że nie miałam kasy na odbiór. Po dodzwonieniu się do konsultanta nic nie zyskałam, bo gość też mnie olał...
Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
ZaletyZero
WadySame wady
~Martyna / 2023-01-31 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Przekazują sobie kurierzy pomiędzy firmą nie wie ktoś w domu czeka od rana od wiadomości do prawie 17 nie ma przesyłki bo ktoś inny bez wiedzy doręczy nic przez bazę nic zaplanować czekać aż ktoś łaskawie dojedzie bądź nie jeśli nie dojedzie a przesyłka w doręczeniu oddać sprawę do rzecznika praw konsumenckich
ZaletyAni jednej
WadyWszystkie
~Dereek / 2023-01-31 16:25
Ocena: 2.67 / 5
Maska do samochodu kupiona w idealnym stanie do rzadkiego modelu oczywiści uszkodzona róg wgęty, ciągnięta po ziemi, starty lakier i metal. Brak słów,płakać się chce co teraz mam zrobić z tym kawałkiem złomu
ZaletyŻadnych to nie pierwszy raz
WadyTylko wady
~Krystian / 2023-01-31 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Zero odpowiedzialności za towar, każda reklamacja odnośnie zniszczonego towaru jest rozpatrywana negatywnie. Polecam odpuścić sobei tych fachowców i wysyłac za pośrednictwem firm, w których ubezpoieczenie przesyłki rzeczywiście coś znaczy.