Wadynieterminowi
strona 160 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- nastepna »
-
~Tomasz / 2020-02-06 17:03
nietrminowe doręczenia , kurierzy nie odbieraja telefonów, brak odpowiedzi na składane reklamacje. Osobiscie nie korzystam.Odradzam, Nie mam wpływu jeśli ktoś do mnie nada przez DPD paczkę. -
-
~Tomasz / 2021-03-16 13:40
Zamówiłem myszke gamingową game-zone, pudełko rozwalone wyglądało jak by cos zostało rzucone na nią coś ciężkiego
Miał to być prezent na urodziny, mam nadzieję że nic sie nie stało zawartości -
~TOMASZ / 2022-07-13 12:21
Paczka zaznaczona do zapłaty karta lecz kurierzy chodzą bez terminala chcą gotówkę i są bardzo niezadowoleni że nie ma gotówki. Nie polecam firmy dpd wieczny z nimi problem jest. ZaletyBrak -
~TOMASZ / 2023-06-19 13:51
nie polecam . przewoźnik który nie potrafi dostarczyć przesyłki w całości. Kupiłem klapę tylną bagażnika do samochodu osobowego . pomimo tego że była opakowana bardzo solidnie to DPD zniszczyło klapę ( pobita szyba , zniszczona blacha i wbity do wewnątrz silnik wycieraczki. PORAŻKA ZaletyBRAK ZALETWadySAME WADY. -
~Tomasz / 2023-08-01 11:08
Tragedia, dwie paczki wysłane z jednego miejsca do jednego odbiorcy. Jedna dotarła druga zginęła -
~Tomasz / 2023-11-21 14:06
przesyłka nie doręczona pomimo tego że domownicy byli mieszkaniu.na monitoringu widać że pojazd nie podjechał nawet pod blok a paniusua z dpd napisała że brak możliwości doręczenia przesyłki -
~Tomasz (Wolfen) / 2020-06-17 09:45
Nie polecam nikomu firmy DPD po tym jak potraktowali moją reklamację...
Brat wysyłał mi paczkę z Podlasia, w której był spakowany komputer.
Komputer był dobrze zabezpieczony bombel-folią oraz styropianem. Przesyłka była specjalnie
ubezpieczona na wartość 3000 zł na wypadek uszkodzenia podczas transportu.
Po odebraniu przesyłki na Śląsku okazało się, że obudowa komputera została uszkodzona
(pęknięty przedni panel obudowy, wyłamanych 5/6 kołków mocujących panel oraz wszystkie stopki
podstawy podtrzymujące komputer). Nie mam pojęcia co kurierzy przewożący robili z tą paczką, sądząc po
zaistniałym uszkodzeniu paczka albo najprawdopodobniej upadła albo była rzucana.
Oczywiście zgłosiliśmy reklamację, opisaliśmy szczegółowo co się stało oraz wysłaliśmy do DPD
niezbędne zdjęcia przedstawiające uszkodzenie paczki oraz obudowy komputera.
Na co dostałem poniższą odpowiedź:
"Szanowny Panie,
Niniejszym informujemy, że otrzymaliśmy od Pana zgłoszenie reklamacji dotyczące wyżej wymienionej przesyłki.
W związku z powyższym, prosimy o przesłanie do Działu Reklamacji DPD zakreślonych poniżej dokumentów/informacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego wezwania, które są niezbędne do rozpatrzenia Pana reklamacji:
• udokumentowane uprawnienie do dochodzenia roszczenia w zgłoszonej wysokości (faktury zakupu, paragony, wydruk zakończonej aukcji + potwierdzenie przelewu , rachunki dotyczące towaru będącego w przesyłce lub w przypadku braku rachunków proszę napisać oświadczenie odnośnie zawartości przesyłki: Oświadczam, iż w przesyłce o numerze…………………… znajdowały się następujące rzeczy, szczegółowo w pozycjach wymieć towar, podać ilość i cenę każdej z rzeczy, pod wykazem towarów napisać oświadczenie dlaczego nie posiada Pan rachunków i odręcznie się podpisać).
• oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia protokołu szkody lub protokół elektroniczny przesyłki.
Dokumenty należy przesłać w oryginałach lub przed ze skanowaniem i uzupełnieniem przez formularz potwierdzić je "za zgodność z oryginałem”.
Wyżej wymienione dokumenty powinny zostać przesłane na adres:
DPD Polska Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Mineralna 15
02-274 Warszawa"
Faktura zakupu komputera została przesłana zgodnie w ciągu tych wymaganych 14 dni do działu zajmującego się reklamacją DPD w Warszawie.
Po czym otrzymałem odmowę przyjęcia reklamacji poniżej:
"Szanowny Panie,
W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenia reklamacyjne dotyczące przesyłki o wyżej wymienionym
numerze, informujemy, że po przeanalizowaniu zebranej dokumentacji nie możemy pozytywnie
ustosunkować się do przedstawionych przez Pana roszczeń i odmawiamy w całości uznania zgłoszonej
reklamacji.
UZASADNIENIE:
W toku postępowania reklamacyjnego ustalono, że podczas doręczenia nie został spisany protokół,
który mógłby potwierdzić zaistnienie szkody w transporcie oraz jej rozmiar. Przesyłka została doręczona do
Odbiorcy i przyjęta bez zastrzeżeń. Przedstawiony protokół sporządzony po doręczeniu przesyłki nie
potwierdza, że szkoda powstała podczas transportu wykonywanego przez DPD Polska.
Ponadto z protokołu szkody spisanego po doręczeniu przesyłki jednoznacznie wynika, iż opakowanie
przesyłki nosiło ślady uszkodzenia. Informujemy, że roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi
wygasa wskutek przyjęcia przesyłki noszącej znamiona szkody jawnej, bez zastrzeżeń. Ze zgromadzonej
dokumentacji w sprawie przewoźnik nie stwierdził aby uprawniony zgłaszał jakiekolwiek uwagi w momencie
dostawy paczki.
W świetle powyższego, postanowiono jak na wstępie".
To ja mam teraz tylko jedno pytanie do DPD - po jaką cholerę kazaliście wysyłać te wszystkie dokumenty, zdjęcia itp. do Warszawy skoro i tak wiedzieliście, że nie przychylicie się pozytywnie do zgłoszonej reklamacji...Stracony tylko czas na was.
Zniszczyliście obudowę komputera podczas transportu a teraz nie chcecie nawet zwrócić głupie 300 zł bo o tyle się
ubiegałem i tyle kosztowała w/w obudowa komputera.
Po co te całe ubezpieczenia które tak ochoczo proponujecie jak to wszystko fikcja jest...
Dla podsumowania dodam jeszcze na sam koniec, że kilka dni wcześniej wysyłałem ten sam komputer, w tej samej paczce, tak samo zabezpieczony
inną firmą kurierską "IN-Post" do brata na Podlasie i przesyłka dotarła CAŁA BEZ JAKICHKOLWIEK USZKODZEŃ do miejsca docelowego!
Da się? Jakoś inni kurierzy potrafią!
Myślę, że ludzie czytający moją opinię sami wyciągną wnioski na przyszłość i już nigdy nic nie wyślą ani nie zamówią w państwa firmie DPD.
Wasze niska ocena oraz negatywne opinie ludzi w internecie same mówią za siebie! Taką właśnie beznadziejną firmą jesteście.
Ja osobiście już wam podziękuję! Obudowę kupiłem już sobie nową, ale przez DPD, ich miglanstwo i stracony czas już nic nigdy więcej nie zamówię i nie wyślę a na następny raz wybiorę inną sprawdzoną firmę kurierską!
Ciao bambino...WadyUszkodzona przesyłka podczas transportu, ubezpieczenie przesyłki oraz reklamacja to naciągactwo, fikcja i ściema...
Odbijanie piłeczki i granie na czas, żeby tylko nie uwzględnić reklamacji! -
~TOMASZ POZNAŃ / 2021-01-22 15:40
OGÓLNIE NIE POLECAM NIKOMU DPD .
TRAGEDIA ..paczka 3 dni na dostawę to u nich standard ..
I o co panu chodzi ...błąd na SORTOWNI DPD ..to dla nich nic nowego .
NAPRAWDĘ NIE WARTO SIĘ DENERWOWAĆ ..LEPEJ ZMIENIĆ FIRMĘ KURIERSKĄ i po problemie ..
TOMASZ z POZNANIA .ZaletyBRAK ..
NIE MIŁA OBSŁUGA NA INFOLINII , ZERO POMOCY ITD .WadyCZAS DOSTAWY PACZKI 3 DNI ...bo tyle mają w umowie do 3 dni i 3 dni są super .
NIE ZALEŻY IM CZY PACZKA DOJDZIE W PIERWSZY DZIEŃ ,CZY DRUGI CZY TRZECI ...TRAGEDIA . -
-
~Tomek / 2019-11-07 09:39
Niska kultura osobista kurierów, problemy z dostarczaniem przesyłek, brak wcześniejszego informowania o wizycie kuriera mimo podanego numeru telefonu. Przesyłanie informacji o nie zastaniu odbiorcy mimo braku wizyty kuriera.
Nie polecam, z innymi firmami kurierskimi nigdy nie miałem podobnych problemów. -
~Tomek / 2022-06-21 15:16
Paczka nie została dostarczona przez kuriera, firma DPD nieosiągalna z reklamacją, twierdzą, że nie mogą skontaktować się z kurierem. Kurier rzekomo był u mnie i stwierdził, że odmówiłem przyjęcia, co nie jest prawdą.Przecież mogą sprawdzić na GPS-ie, że nie był, ale im się nie chce. Nikomu nie polecam tej firmy, to są oszuści i złodzieje. ZaletyBrakWadySame wady! Kurierzy chyba z łapanki, całkowity brak profesjonalizmu. -
~TOMEK / 2023-04-25 08:42
Zamówiłem w sklepie internetowym przesyłkę, sprzedawca dołożył wszelkich starań aby paczka wyszła od niego w pare godzin. Zamówił droższą przesyłkę DPD NEXT DAY. Przesyłak oczywiście nie dotarła następnego dnia (miała być w piątek). Próbowałem dodzwonić się do biura obsługi - nie maja nic takiego - można se porozmawiać z durnym BOTem który powie Tobie tylko to co sam se możesz sprawdzić w pisując nr przesyłki w internecie - TRAGEDIA!
Miał byc to prezent na sobote. Ale za to w poniedziałek dostaje SMSa z DPD:
"TO JUŻ DZIŚ! DPD DORĘCZY PRZESYŁKĘ" No żenadaZaletyBRAKWadywszystko co możliwe -
~tony exe / 2022-02-22 12:40
Kurier w żaden sposób nie poinformował między którymi godzinami przywiezie paczkę co poskutkowało nie otworzeniem paczki jeszcze w momencie dostawy. Paczka została uszkodzona podczas transportu a szkody szacowane są na 600 zł. Całe opakowanie zostało wykonane z grubego kartonu owinięte liczbą warstwą stretchu. Na załączonych do reklamacji zdjęciach widoczne są wgniecione rogi paczki i liczne wgłębienia co świadczy o tym, że paczka została rzucana i traktowana w sposób nie zgodny z regulaminem. Pierwsza reklamacje odrzucono z powodu " z zewnętrznej strony paczki nie na znaków uszkodzen" więc napisałem odwołanie, które potraktowane zostało dokładnie tak samo jak reklamacja. Do dzisiaj nie odzyskałem pieniędzy z ubezpieczenia jak i sprawnego sprzętu, za który zapłaciłem. Przedmiotem transportu było car audio a uszkodzony został głośnik niskotonowy ze skrzyni basowej. Jeśli magnes głośnika został całkowicie wyrwany z kosza głośnika łącznie z cewką a teraz trzyma się tylko i wyłącznie dzięki sile magnetycznej oznacza to, że został perfidnie rzucony o twarda powierzenie. Niestety nie jest to pierwszy przypadek gdzie DPD umywa ręce i ucieka od odpowiedzialności. Wszelakie próby nawiązania ugody zostały odrzucone. Nie polecam korzystania z usług tych perfidnych oszustów. Mają za nic rzeczy, za które ktoś musiał zapłacić. Omijać szerokim łukiem i korzystać z bardziej rzetelnych firm ZaletyAbsolutny brakWadyJedyna wada to transport cudzych pieniędzy, powinni zamknąć ta żałosna firmę -
~Tylkospokój / 2020-12-30 20:37
Kurier, który dostarcza paczki do Mieszkańców mojego bloku, zostawia je pod drzwiami(drzwi do każdego mieszkania są na zewnątrz) lub sąsiadom bez kontaktu z odbiorcom. Narobi problemów Waszej Firmie, gdy trafi na skłóconych sąsiadów. Jeśli już odbierze telefon to z łaską i bez szacunku do klienta. Po-ra-żka. ZaletyBrak.WadyArogancja, ignorancja, brak kultury. -
~Tyu / 2021-02-10 17:45
Kurier nie miał czasu by poczekać aż sprawdzę czy szkło jest całe, bo ,,syn na niego czeka,, poza tym zachowywał się dziwacznie i z ironią. Motto tej firmy chyba brzmi ,,nie szanuj klientów, to oni tylko muszą Cię szanować,, po raz kolejny chamstwo. Niestety niektóre firmy tylko nimi wysyłają, chyba ze względu na cenę. Nie polecam -
~Ula / 2020-03-24 22:04
Masakra, ta firma powinna się wziąć i zamknąć , dla dobra klientów -
~Vatero36 / 2022-06-07 13:20
Zawartość paczki zniszczona wędka o wartości 1.300 zł. Połamana w 3 miejscach. ,,specjalistka" do spraw reklamacji p. Malec nie uznała reklamacji. Sprawa trafiła do sądu. Tak działa Sp DPD -
-
~vbnmqwert / 2023-10-31 12:18
Kurier zadzwonił do mnie na telefon i powiedział że nikt nie otwierał i że już pojechał -
~Veronika / 2024-04-03 10:06
Nie polecam.
Byłam jednocześnie i nadawcą i odbiorcą
Nadawałam przesyłkę z jednego województwa do innego.
W trakcie transportu przesyłka była uszkodzona i dział obsługi samodzielnie zdecydował powrócić przesyłkę , żadnego kontaktu o tym co zdarzyło nie było. I teraz moja przesyłka znajduje się w Żabce w Koszalinie, a ja w Warszawie. DPD podejmują ręce.
Ja muszę rorwązacz sytuację. -
~Viceroy11 / 2022-04-29 16:55
Nie polecam tego kuriera, człowiek w domu siedzi czeka, a dostaje informacje że nikogo nie zastał.
Poza tym paczka zamówiona w niedzielę, a po próbach dzwonienia na infolinię okazuje się że paczka leżała na magazynie i dostarczono ją w piątek z czego musiałem dojechać do punktu...
Porażka!! -
~Victor / 2025-05-21 10:00
Firma DPD zeszła na "psy". Proponuję uniknąć usługą kurierską przez dpo i tym bardziej nie opłacać przedpłatą produkty dostarczaną przez dpd. Kurier nie wydaje resztę z oplat gotówkowych- jak twierdzi " bo nie musi ", terminal opłaty bezgotówkowej czasami nie dziala- bo nie ma zasięgu, Kurier chamski- działa taki uwagi że mam ochotę dać w " ryj". A w przypadku obrażenia nie dostarczy przesyłkę w całe ( Kurier- Waldemar,obszar Łagiewniki, Bodzanów). Na złożona reklamację dpd nie odpowiada lub kręci. Paskudztwo. Ja w swoim przypadku wróciłem do Pocztexu, mam nadzieję że będzie dobrze.
strona 160 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- nastepna »