Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12718 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Svitlana / 2021-11-25 14:53
    Ocena: 1.67 / 5
    DPD - beznadziejna firma kurierska!!! zostawił moją paczkę nie wiadomo gdzie, u jakiegos sąsiada, nawieć nie uzyskał na to zgody
  • ~Sylwia / 2021-07-08 11:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier z DPD nie jest w stanie dostarczyć przesyłki mimo, że odbiorca jest w domu.
    Twierdzi, że nikogo nie ma.
    Potem otrzymuję informację, że zostało zostawione awizo - awiza nigdzie nie ma.
    Trzeba samemu sprawdzić co się z przesyłką dzieje.

    Przychodzi e-mail, że ta przesyłka zostanie dostarczona ponownie następnego dnia, ale kurier kolejnego dnia przesyłki nie dostarcza.
    Na statusie przesyłki widnieje, że znalazła się ona w jakimś punkcie pick-up.
    Widać to tylko sprawdzając przesyłkę, nigdzie takiej informacji nie otrzymuję.

    Próbując się dodzwonić na infolinię DPD - odbiera jakiś robot, który informuje o jakieś starej nieważnej przesyłce.
    Kompletnie nie jest w stanie w niczym pomóc.
    Nie ma kompletnie kontaktu z infolinią DPD. Kurier z kolei nic nie wie, każe sprawdzić status przesyłki.
    ZaletySzybkość dostawy o ile ona wogóle przyjdzie.
    Wadyobsługa - porażka
    kontakt - porażka
    kurier - porażka
  • ~SYLWIA / 2022-04-07 10:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Firma proponuje możliwość ustalenia terminu odbioru, po czym sama go zmienia nie informując o tym klienta. Czekam na przesyłkę już 3 dzień
  • ~sylwia / 2022-08-29 14:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostarczyli uszkodzoną paczkę ! Zamówiłam komodę i blat był złamany....
    Umywają ręce,nic ich nie interesuje
    Nie polecam !!!!!
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza firma kurierska,,skaczą po paczkach
  • ~Symeon / 2021-08-07 20:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Zawsze po czasie. Kurier nie dzwoni. Oszukują, że byli, ale nie zastali.
  • ~Szakal / 2023-04-22 13:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam za każdym razem kurier z dpd nie wjezdza nawet do mej wsi i mówi ze nikogo w domu nie zastał a czekam zawsze caly dzień zawsze ktoś jest kłamią do tego paczki po obijane nie pierwszy raz paczka uszkodzona
    problem z dodzwonieniem sie do dpd kurier nie raczy sms z tel do siebie podać z zwrotami kosztów za zniszczone żeczy problemy totalne dno po co sie biorą za coś czwgo nie są wstanie dotrzymać szkoda pieniedzy i czasu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczenie paczek , kłamanie , paczka zniszczona
  • ~Szkoda słów / 2019-06-25 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Żenada. Dno. Przesyłka przekierowana do punktu PickUp, który wcale nie prowadzi odbioru paczek! Jest to ewidentne wprowadzanie w błąd. Czy nikt tego nie weryfikuje?? Widzę, że to norma. Paczkę trzeba odebrać sobie w magazynie DPD, który mieści się poza miastem. Nie po to płacę za kuriera, żeby wydawać jeszcze na autobusy czy taksówki. Po interwencji na infolinii został wyznaczony nowy termin na następny dzień po telefonie. Jak się później okazało konsultant też myślał już chyba o końcu pracy bo pomylił daty. Być może moja paczka w końcu do mnie dotrze :[
    ZaletyNie zauważyłam:/
    WadyWszystko!
  • ~Szogun / 2022-11-02 14:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Siemanko. Dałem tej firmie 3 próby.
    1 próba była przy zamówieniu części komputerowych. Przyszły w tak opłakanym stanie że głowa mała... Kurier rzucił paczkę na podłogę jak worek kartofli i poszedł, podpisał za mnie... Wszystko miałem na kamerze i po przyjeździe do sortowni podobno kierownik tak się pieklił że kurier stracił pracę w trybie natychmiastowym gdy zobaczyli nagranie. Pieniądze zostały zwrócone ale czas jaki został zmarnowany nie wróci.
    2 próba przy zamówieniu wózka... To była katorga bo kurier nawet nie wziął paczki z punktu a zgłosił że nikogo nie było a w domu były w tym czasie 3 osoby... Skąd wiem? Przyjechałem do sortowni przed nim (15 min) i gdy rozmawiałem z kierownikiem poszedłem odebrać paczkę i jakie było jego zdziwienie gdy kurier podjechał bez mojej paczki a ona sobie leżała na magazynie... Ostatecznie zwrócono mi uwagę że takie rzeczy mogą się zdarzać.
    3 próba jest teraz... Aktualnie paczka nie wyjechała nawet z głównej sortowni gdzie zadeklarowano mi że paczka dziś u mnie będzie na 100%. W godzinach "dostawy" sprawdziłem lokalizację paczki i jest ona w NCS...
    Dodatkowo paczka jest bardzo delikatna (rurki alum, włókno szklane etc. czyt. drogie) więc zobaczymy w jakim stanie do mnie dojedzie. Po telefonie do centrali i uporaniu się z "maszyną" dowiedziałem się że jutro lub po jutrze paczka powinna do mnie dotrzeć. Pan z obsługi na prawdę spoko, chyba się zwalnia bo cyt. "Wie pan... Miała być dziś, może być jutro lub po jutrze. Ale znając tę firmę niech pan nastawi się na poniedziałek i to na odbiór osobisty bo nie liczyłbym że kurier przyjedzie do pana. Pewnie nikogo w domu nie zastanie"
    Dodam tylko że na każdą datę odbioru paczki brałem urlop
    ZaletyObsługa telefoniczna
    1 na 2 reklamacje
    Obsługa przez kierownika w oddziale
    WadyCzas
    Traktowanie paczek
    Kurierzy
    Zmuszenie do odbioru osobistego
  • ~SZYMAN CBR / 2020-05-14 09:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Wysłałem do Belgi, w Belgi pszekierowalem pick upu, na aplikację potwierdzono zmianę, na drugi dzień, napisano że wraca, wraca już tydzień a była jakieś 10 km o de nie, amace email już i tak nic nie wyślę, a odszkodowanie, musi być!
    WadyWszystkie
  • ~Szymon / 2022-05-12 13:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Któryś raz z rzędu na paczce jest naklejka "ostrożnie szkło" a kurier rzuca paczkę na schody, nie informuje że paczka będzie w danych godzinach. Nie polecam
  • ~tasia19 / 2021-11-09 11:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomimo skorzystania z usługi przekierowania paczki do innego punktu odbioru, paczka została nadana na stary adres, a w sms-ach było że jest juz do odebrania pod nowym adresem. Dwa dni chodziłam i dalej jej nie było, aż musiałam jechać do tego pierwotnego punktu. Oczywiście reklamacja została odrzucona. Nie można się z nikim skontaktować, nikt nie odbiera telefonu, kurier też miał gdzieś to wszystko. Nie polecam! Ostatni raz skorzystałam..
  • ~Teresa / 2021-01-05 15:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Wielokrotnie korzystałam w ciągu ostatniego roku z usług DPD. Generalnie było OK. Dzisiaj jednak to totalna porażka. BRAK KONTAKTU Z KURIEREM. NIE ODBIERA TELEFONU! Infolinia firmy również nie raczy odebrać telefonu, naliczając opłatę za połączenie! Automat jednoznacznie 'stwierdza', że nie umiem korzystać z podanych 'kanałów informacyjnych', czyli - wracamy do punktu wyjścia - z telefonu do kuriera.
  • ~Teri / 2020-01-31 20:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Doręczanie paczek i informacje z systemu w ogóle nie pokrywają się ze sobą. Rano informacja, że paczka zostanie doręczona następnego dnia roboczego (jest piątek- czyli wychodzi, że poniedziałek?), po 10 może minutach, że za paczkę pobraniową można płacić kartą u kuriera (g..o prawda!), szybkie przekierowanie z racji doświadczenia, wchodzę na stronę - piątek jak nic zaznaczone, zmieniam około godziny 8.20 datę na poniedziałek. Godz przed 14 przyjeżdża kurier, brak płatności kartą, brak przekierowania?? Na ch.j mi te smsy wysyłacie się pytam?? Chamstwo, niechlujstwo i żenada!!
    Wadywprowadzanie Klienta w błąd, wielka łaska za niemałą cenę!!
  • ~Tojo / 2020-12-12 19:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Dpd to jest k***a żenada najpierw sami sobie zmieniają termin dostawy paczki bez konsultacji ze mną a jak przychodzi już ten dzień dostawy to kuriera nie ma nie odbiera tel. I nie odpisuje na SMS
    ZaletyBrak jakich kolwiek zalet
    WadyBrak słów
  • ~Tom / 2019-01-10 17:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam kurierzy pracuja do godziny 14 i potem trzeba odbierac samemu brak mozliwosci uzgodnienia godziny w innym miejscu ;(
    Zaletybrak
    Wadypraca do godz 14 !!!!
  • ~Tomaj / 2021-04-09 13:00
    Ocena: 1.67 / 5
    PRZETRZYMUJA PACZKI. Choć mogły by już dotrzeć pod wskazany adres. Ale jakiś żałosny koordynatorek woli PRZETRZYMUJA paczkę przez weekend. NIE POLECAM, to już nie pierwsza zagrywka że strony dpd i jeszcze ich śmieszne hasło "Your delivery Expert" hahahahhh Śmiech na sali po prostu. Ta firma nie powinna istnieć. Kurierzy robią łączę straszną. Zalecam zastanowić się przed wybraniem dpd.
    ZaletyAbsolutnie żadnych
    WadyWszystko
  • ~Tomali / 2024-07-03 14:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier Kacper-798005720 najgorszy kurier jakiego w życiu zpotkalam!
    Kpi sobie z klienta, wprowadza świadomie w błąd, wypiera się wszystkiego potem. W zeszłym tygodniu dostałam maila o tym, że dostarczona będzie "w dniu dzisiejszym paczka". O sms-ie można zapomnieć. Od maila mija ok 40 min jak jest już kurier. Paczka do podpisania, więc odbiór osobisty. Syn powiadomił mnie, że kurier już poszedł. Zadzwoniłam do niego i usłyszałam, że jutro będzie druga próba doręczenia o tej samej porze. Wzielamwiec urlop. Czekam. I nic. A na DPD info że paczka odesłana do nadawcy. Napisałam skargę.
    Nadawca nadal paczkę ponownie. Sytuacja jeszcze gorszą. Mail przyszedł (sms-a) brak. Od razu zadzwonilam do kuriera (ten sam!) z pytaniem o której będzie. Usłyszałam że za pół godziny. No to pędzę i docieram do domu w ciagu 25 min. Kuriera złapałam pod moim domem. Proszę o moją paczkę. NIE!!! Bo już oznaczył jako nieudana próba doręczenia! Rządami mojej paczki, na nic. Wsiadł do samochodu i odjechał z usmiechem na twarzy. Wyparł się też faktu, że w zeszłym tygodniu mnie oszukał, że powiedział tym razem ze będzie za 30 min. W ogóle stwietdzil że go tu w ogóle wcześniej nie było a dzisiaj że mną nie rozmawiał! No szok, jakich w DPD się ludzi zatrudnia! Gość ma wyrąbane na ludzi, skargi też nie robią na nim wrażenia. A złożyłam drugą. Jaki będzie efekt? Obawiam się, że żaden bo ewidentnie widać, że ten jegomość czuję się bezkarny. A ja... znowu jutro muszę zostać w domu i liczyć, że tym razem druga próba doręczenia (a w rzeczywistości już czwarta) dojdzie do skutku. I szczerze w to wątpię.
    Nie polecam firmy DPD
    WadyNie zależy im na dostarczeniu paczki
  • ~Tomasz / 2019-04-30 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Zupełny brak kontaktu z kurierem. Pan z infolini twierdzi że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta...Kpiny 21 wiek i czekaj pół dnia na kuriera...czekam na przesylke 5-ty dzień.A wystarczył by krótki tel od kuriera i po problemie.Stanowczo nie polecam Firmy !!!
  • ~Tomasz / 2019-07-12 11:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurjer po dostarczeniu paczki nieczekajac na pieniądze potpisuje sam odbiór przesylki i dotego niechce czekac na sprawdzenie czy wszystko jest ok. To jest dosłownie kpina i olewanie odbiorcy!! Zachodniopomorskie
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe jakie są
  • ~Tomasz / 2020-02-10 23:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Panie z infolinii nic nie mogą zrobić , wyuczone regułki co mają mówić, zero inicjatywy. A ja zapytałem po co podaje nr telefonu w przesyłce to Pani z infolinii niegrzecznie akcentuje, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do adresata. Więc się pytam po co przy składaniu zamówienia podajemy adres email oraz nr telefonu? jak i tak nikt z nami się nie kontaktuje. Porażka totalna porażka czekałem na paczke z Wielkiej Brytanii 3 tygodnie zero informacji i paczka została zwrócona do nadawcy. Brakowalo tylko nr mieszkania wystarczylo zadzwonić, ale leniwy kurier co wszystko ma w czterech literach nie raczył tego zrobic. Paczka od miesiaca gdzies się rozpłynęłą nikt nic nie wiem. DPD to co wy robicie kwalifikuje się do mediów. Totalna porażka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12718
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8106
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7742
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4136
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4129
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2455
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4560
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100