strona 159 z 629
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »
-
~Zawiedziony / 2023-02-08 17:28
Ta firma powinna zniknąć z polskiego rynku… Robią sobie jaja z ludzi, kurier ma wyje**** na przesyłki, woli zaznaczyć ze nie zastał nikogo w domu i wgl nie fatyguje się pod dany adres, nie mówiąc już o telefonach, bo podają kontakt do kuriera a Ty człowieku możesz sobie dzwonić cały dzień i tak nikt nie odbiera. Infolinia ma jedną i tą samą śpiewkę i nic sobie z tego nie robią. Jak ta firma funkcjonuje to ja nie mam pojęcia. Nie polecam i odradzam jakiekolwiek współpracę z tą firmą.
Nie pozdrawiam! -
-
~Katarzyna / 2023-02-08 16:37
Przesyłka nr 1000562283735U zamówiona w dniu 07.02.2023 z terminem odbioru 08.02.2023. Kurier przesyłki nie odebrał. To kolejny taki przypadek. To już znak rozpoznawczy tej firmy. Nie biorą pod uwagę, że ktoś czeka cały dzień w domu na próżno i nawet nie potrafią poinformować. Nie szanują czyjegoś czasu. WadyNieterminowe odbiory. -
~Mirko / 2023-02-08 15:33
DPD to najgorsza firma kurierska, sami sobie ustalają czy dowiozą przesyłkę czy też trzeba samemu się fatygować, opłata za dostarczenie przesyłki 30 zł i powiadomienie Umówiony Odbiór Własny , na interwencje sklepu odpowiedź była że DPD nie dowiezie "i co nam zrobicie" (zachowanie jak za PRL-u) Omijać to badziewie kurierskie szerokim łukiem. ZaletyOdpowiedź na maila dość szybkoWadyWiele -
~Anonim / 2023-02-08 12:49
Najgorsza firma kurierska w Polsce..... Zero dogadania się z kurierem ..... Brak wyrozumiałości ZaletyZadneWadyDużo by wymieniać -
~Olek / 2023-02-08 12:44
Spzedałi umowę firmową 18,5zł zapaczke.
Na koniec miesiąca dostałemfakture za 10 paczek - 320zł.
Dodałi 100zł za to że robiłem wysyłki ręcznie z pikc-up.
Patologia!
Na taką wysyłke wydaje 15-20 min, przez system 1-1,5h.
Firma nie jest elastyczna do klientów.
Bazdzo żałuje o tym że podpisałem z nimi umowę!Zaletydroga wysyłkaWadyprzychowane dodatkowę opłaty -
~Jolanta / 2023-02-08 11:24
Dzwonie do konsultanta z prośbą żeby paczke przezucic do punktu z automatu bo nie działa mi aplikacja - nie zdążyłam dokończyć i już odpowiedź nie da się. Mam to gdzieś jeśli ja musze mieć aplikacje extra zakładać żeby paczke odebrać!!!! ZaletyBrakWadyŻeby odebrać paczke to kod weryfikacyjny- kosmos- drugi kod że nie jestem robotem, logowanie z extra hasłem. Debilizm i tyle. Nigdy wiecej pdp -
~Ann / 2023-02-08 10:32
Uzyskanie numeru do kuriera graniczy z cudem.
Mimo poprawnie wpisanych danych i prawidlowo przepisanego kodu z obrazka caly czas wychodzi blad z informacja o nieprawidlowym kodzie! Za kazdym razem ta sama sytuacja.
Co to za tajemnica z tym numerem!!! -
~Jw / 2023-02-08 07:23
Obsługa klienta podobno w tygodniu pracuje od 8-20. Niestety dzwoniąc o 19:15 juz nikt nie odbiera telefonów. Włącza się tylko automat z informacja o godz. pracy. Może powinniście zmienić komunikat, że pracujecie do 19.00. -
-
~Elżbieta / 2023-02-07 22:54
Już trzeci raz jestem rozczarowana jakością obsługi.
Nie ma możliwości skutecznej zmiany daty doręczenia: pomimo poprawnej zmiany terminu (strona wygenerowała raport) nie trafiło to do systemu. Na infolinii nie potrafią powiedzieć dlaczego tak się dzieje. Kurier nie odbiera telefonów, na smsy nie reaguje. Trzykrotnie musiałam odbierać ciężkie i nieporęczne przesyłki z pick-up point, a jest to duże utrudnienie.
Komunikaty są sprzeczne: otrzymuję wiadomość że przesyłka zostanie doręczona na drugi dzień roboczy, a za chwilę przychodzi informacja, że przesyłka czeka na odbiór w punkcie. To nie jest poważne traktowanie klienta. Za każdym razem kiedy się kontaktuję z infolinią, mam wrażenie że konsultanci są niekompetentni, nie potrafią pomóc. Można pomyśleć że się im w czymś przeszkadza dzwoniąc by załatwić sprawę. Totalna porażka i to nie pierwszy raz.ZaletycenaWadydziałanie systemu, obsługa na infolinii -
~Sulika / 2023-02-07 21:51
Tragiczna firma. Skrytka i aplikacja która należy założyć coś strasznego, brak mi słów. Długość oczekiwania 7 dni. Paczka 0lacze się nie wiadomo gdzie. Odbiór paczki bardzo skomplikowany. Pierwszy raz w tak dużych emocjach dodaje opinie i to negatywną. ZaletyBrak -
~Krzysiek / 2023-02-07 19:53
Firma zajmująca się wożeniem przesyłek, a nie ich dostarczaniem. Klient na ostatnim miejscu. Szczerze nie polecam. -
~Maryna / 2023-02-07 19:44
Serdecznie NIE POLECAM tej firmy. Zamówiłam w MediaMarkt laptop, który miała dostarczyć firma DPD. Otrzymałam SMS-a z tel.kurjera Marcina i info że dziś będzie przesyłka. Z kurjerem ZERO kontaktu, nie odbiera połączeņ, nie odpowiada na wiadomości i w rezultacie jak wchodzę na strone DPD, zeby sprawdzić gdzie jest moja przesyłka UWAGA..... pisze ze: " paczka jest odebrana"!!! Chociaż żadnej paczki nie odbierałam. Nie mam pojęcia co jest grane, ale tego tak nie zostawie!
NIE POLECAM!ZaletyZEROWadyTa firma i jest WADA -
~Maryna / 2023-02-07 19:43
Serdecznie NIE POLECAM tej firmy. Zamówiłam w MediaMarkt laptop, który miała dostarczyć firma DPD. Otrzymałam SMS-a z tel.kurjera Marcina i info że dziś będzie przesyłka. Z kurjerem ZERO kontaktu, nie odbiera połączeņ, nie odpowiada na wiadomości i w rezultacie jak wchodzę na strone DPD, zeby sprawdzić gdzie jest moja przesyłka UWAGA..... pisze ze: " paczka jest odebrana"!!! Chociaż żadnej paczki nie odbierałam. Nie mam pojęcia co jest grane, ale tego tak nie zostawie!
NIE POLECAM!ZaletyZEROWadycała "firma" jest JEDNĄ WIELKĄ WADĄ -
~Tomasz / 2023-02-07 15:15
Kurier nie może sam zostawić przesyłki w punkcie, trzeba robić przekierowanie, po przekierowaniu paczka zamiast do punktu obok adresu trafia z powrotem do sortowni i dopiero po dwóch dniach jest dostarczana. Obsługa telefoniczna to żart, lepiej porozmawiać z botem, zero chęci pomocy i zrozumienia, klepanie formułek, podawanie nieprawidłowych informacji, zatajanie opcji szybszego odbioru, brak możliwości kontaktu z przełożonym - pozdrawiam pana konsultanta Mateusza Malczewskiego. -
~aadd / 2023-02-07 13:22
Najgorsza firma kurierska jak istnieje te niewyskrobane twory nie są w stanie dostarczyć przesyłki, na infolinii każdy mówi co innego a potem okazuje się że trzeba odbierać przesyłkę samodzielnie bo mają błąd w systemie, który sami spowodowali. -
~stawros / 2023-02-07 11:53
najgorsza firma kurierska jak istnieje kiedy by paczkę nie nadać nigdy nie potrafią dostarczyć następnego dnia
firma dnoZaletybrak zaletWadynieskuteczność , brak kontaktu , -
-
~Krzysztof B. / 2023-02-07 10:12
Najbardziej bezczelna firma kurierska !!! Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem ! Infolinia - rozmowa z botem, który niczego nie załatwia ! ZaletyZero, zero, zero !!! -
~Kris / 2023-02-06 19:49
Witam terz czekałem na paczkę miała być w piątek nie dotarła dziś dzwonie powiedział że będzie dziś między 14 a 15 i nie dotarła nie jest to pierwszy raz więc nie polecam tych usług -
~Janusz Czechowski / 2023-02-06 12:56
Konsultant powiedział mi przed chwilą, że oddział DPD nie ma żadnych reguł, ze może trzymać moją paczkę ile będzie chciał. Przekierowanie adresu odbioru ( jestem w pracy od rana ), wykonane w piątek ok 17tej gdy tylko było to możliwe, do dzisiaj nie jest zrealizowane ( jest poniedziałek ).
Strona DPD jest od momentu złożenia dyspozycji niedostępna dla mnie jako odbiorcy, wszystkie funkcje sa oznaczone jako niedostępne.ZaletyPaczka jest w PolsceWadyWszystko pozostałe ... -
~benek / 2023-02-06 12:47
DPD bez powodu i bez powiadamiania mnie zwróciło przesyłkę do nadawcy, gdy napisałem do nadawcy, odpisał mi, ze DPD podało mu, ze paczka nie została odebrana, nie było by nic w tym dziwnego, gdyby nie to, ze paczkę zamówiłem 31.01 późnym wieczorem, umówiony termin odbioru był w dniu 03.02, a 01.02 kurier rzekomo nie zastal nikogo w domu mimo, ze paczka nie była nawet w moim województwie.
strona 159 z 629
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »