strona 158 z 629
- « poprzednia
- 1 ...
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- nastepna »
-
~Marko / 2023-02-10 11:54
Nie polecam
Nie terminowo
Brak kontaktu
Rozmowa z BOTEM
Katastrofa -
-
~Jacek / 2023-02-10 11:43
ociemniali kurierzy.
mocno ograniczony umyslowo zarzad za zgodę na powyzsze.ZaletyZaletą jest to ze juz nie skorzystamWadyDostarczymy Prawdopodbnie Dostarczymy -
~Nieznajoma / 2023-02-10 08:31
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia nie polecam -
~Beata / 2023-02-09 19:26
Firma kurierska tragedia. Zero kontaktu ze strony kuriera. Paczka nie dostarczona na miejsce, mimo że pod podanym adresem ( przedszkole) od 6:30 do 17 cały czas obecni pracownicy poinformowani o zamówionej przesyłce.Informacja na e-mailu że kurier zwrócił przesyłkę bo nie zastał odbiorcy (kpina totalna). Informacja, że można przekierować przesyłkę np.do paczkomatu w danym dniu lub zmienić dzień dostarczenia - opcje niedostępne. TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA!!!! MASAKRA!!!! Nigdzie nie ma takich jaj tylko w DPD ZaletyZero zaletWadySame wady -
~MARINE INNOVATIVE SERVICE Sp. z o.o. / 2023-02-09 17:59
czekał cały dzień na dostawę. Otrzymaliśmy wiadomość, że adresat jest nie na miejscu. Czy przewoźnik próbował dostarczyć? Podany jest numer telefonu odbiorcy..... nikt nie dzwonił.... Czy to przesyłka kurierska? To ostatnie zlecenie kuriera DPD -
~Dzasta / 2023-02-09 17:14
Długi czas oczekiwania po mimo że paczka była pilna nie dotarła po 1h czasu tylko po 2 dniach ZaletyBrakWadyZbyt długi czas oczekiwania
Nie miła obsługa -
~Odbiorca / 2023-02-09 17:13
Dramat. Najgorsza firma kurierska, jaka istnieje. Prawdopodobnie powtarzała, by nie doręczać przesyłek. Podejmują próbę doręczenia przesyłki dwukrotnie (nie wiem po co) w godzinach, kiedy zazwyczaj ludzi nie ma w domu, nie zostawiają awizo, nie dzwonią, a z uwagi na brak stacjonarnego punktu odbioru, odsyłają paczkę do nadawcy.
Kto wymyślił taki sposób prowadzenia firmy kurierskiej i dlaczego pozostaje zagadką.ZaletyBrakWadyIstnienie -
~G / 2023-02-09 16:59
Dramatyczna firma która ma w poważaniu swoich klientów. Prawdopodobnie dlatego oferują niskie ceny. Nie da się porozmawiać z konsultantem na ich infolinii a ich BOT w niczym wam nie pomoże poza podniesieniem waszego ciśnienia. Kurierzy nie dzwonią ani nie można zadzwonić do nich ponieważ nie podają numerów. ZaletyDuża zaleta tej firmy jest to, że posiada ona konkurencję z której warto korzystać DHL oraz InPost mają dużo lepszą obsługęWadyW zasadzie to wszytko -
-
~Strata czasu / 2023-02-09 13:02
Totalna porażka. Mało tego że paczkomat nie współpracuje z tel to po kilku dniach paczki w paczkomacie dowiaduje się że jest awaria automatu . Nikt nic z tym nie robi. Na infolinię obiecują że zalatwią a nic z tym nie robią. Opóźnienia w dostawie brak działania tłumaczą się że nie mieli kuriera. Nigdy nie skorzystam z ich usług!! Szkoda że nie miała dać 0 ZaletyBrakWadyBrak rozwiązania problemu, opóźnienia w dostawie. Blokowanie paczki w automacie -
~Ania / 2023-02-09 11:44
Firma porażka! dostarczono paczkę i pozostawiono bez żadnej informacji pod domem ! Kurier nawet się nie raczył skontaktować i poinformować . Kontakt porażka rozmawiasz z botem dzwoniłam o 9 rano udało mi się połączyć o 1130 !Pani odbierająca nawet nie potrafiła wyjaśnić sprawy .Jedynie co usłyszałam to muszę przez stronę zgłosić reklamacje .Firma do d….y nie polecam inpost bije ich na głowę z obsługa ! -
~Etto / 2023-02-09 10:39
Firma nalicza opłaty za zniszczenie i przepakowanie paczki której nigdy nie odebrali ZaletyBrakWadyNie odbierają pączek
Bezpodstawne naliczanie dodatkowych opłat
Dział pomocy poprostu kłamie -
~Etto / 2023-02-09 10:39
Firma nalicza opłaty za zniszczenie i przepakowanie paczki której nigdy nie odebrali ZaletyBrakWadyNie odbierają pączek
Bezpodstawne naliczanie dodatkowych opłat
Dział pomocy poprostu kłamie -
~Etto / 2023-02-09 10:39
Firma nalicza opłaty za zniszczenie i przepakowanie paczki której nigdy nie odebrali ZaletyBrakWadyNie odbierają pączek
Bezpodstawne naliczanie dodatkowych opłat
Dział pomocy poprostu kłamie -
~xxxxx / 2023-02-09 09:44
Całe dpd to porażka kurier doręczający i infolinia oraz biuro obsługi -
~Julia / 2023-02-09 08:52
Zamawiałam paczkę miała dotrzeć 8 lutego, lecz zmieniłam termin dostawy na 9, po czym bez żadnej informacji moja paczka została zwrócona do nadawcy (zero wiadomości mailem cokolwiek). Żeby zorientować się musiałam wejść na stronę dpd. Totalny dramat kompletnie nie polecam ZaletyBrakWady•brak dostawy
•zerowy kontakt
•niekompetentność -
~Krzysztof / 2023-02-08 20:12
Otrzymałem informację, że przysyła nie została doręczona z powodu błędnego adresu. Jako adres wybrałem z listy automat paczkowy. Pomimo to DPD nie potrafiło umieścić w automacie. ZaletybrakWadybardzo zła jakość usług, nierealizowanie dostaw w należyty sposób. -
-
~Edk / 2023-02-08 20:04
Dostawa umówiona w aplikacji między
15-17 kurier był o 10.Telefon w aplikacji z numerem delefonu do kierowcy.. Jest ale kierowca ma wyłączony telefon. Paczka wróciła do nadawcy.. -
~Dominika / 2023-02-08 19:53
Dpd Olsztyn paczka została okradziona. Przyszła bez zawartości wciśnięta w skrzynkę pocztową bez informacji że w ogóle została dostarczona. Jaki kolwiek kontakt z działem reklamacji to jakaś farsa przyszedł jeden mail że rozpatrzą to w 30 dni ale odpowiedzi brak. Całą sytuacja wydarzyła się 29.11.2022 i do tej pory brak odzewu ze strony reklamacji -
~Alicja / 2023-02-08 19:15
Niestety kurier nie chciał nam dostarczyć paczki. Jego zdaniem próbował 3 razy ale niestety nie wykonał telefonu do mnie ani nie dzwonił domofonem ???? pan z obsługi powiedział ze jestem niepoważna i mało inteligenta. -
~Dart / 2023-02-08 18:41
To jest trzeci przypadek, kiedy kurier nie dostarcza przesyłki mimo, że adresat jest w domu. Ta firma to jakaś porażka. W punkcie, gdzie zostawiają przesyłki kolejka na dwie godziny stania - to świadczy o liczbie niedostarczonych przesyłek. Pan Kurier Bartłomiej który obsługuje rejon Warszawa Rembertów ma głęboko klienta i fatyguje się tylko do przesyłek za pobraniem. Można sobie dzwonić, nagrywać się na pocztę, wysyłać SMS na podany numer - szkoda fatygi. Jak paczka jest opłacona, ląduje w punkcie a klient za swoje pieniądze dostaje SMS, że może sobie odebrać paczkę w punkcie na jakimś zadupiu (ba tam tanio wynajmują biuro). Tak szybciej, taniej, na paliwie można przyoszczędzić, słowem czysty zysk i dla firmy i Pana Kuriera oczywiście - Tylko Jaki wstyd...
strona 158 z 629
- « poprzednia
- 1 ...
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- nastepna »