Jak widzę, że przesyłka idzie DPD to mnie szlag trafia, bo wiem, że to nie będzie "następny dzień roboczy" tylko (jak dobrze pójdzie) - trzeci, czwarty. Opisy śledzenia są niedokładne, magazyny oznaczane cyframi od czapy, nie ma jak zweryfikować gdzie jest dany magazyn, prośba o zmianę adresu skutkuje zmianą daty doręczenia - pod ten sam adres, ale na kolejny dzień, chociaż na kolejny dzień też jej nie ma... Kurierzy są wredni i opryskliwi. Prośba o doręczenie następnego dnia to bluzgi pod nosem, informacja podniesionym głosem, że nie ma takiej opcji, że on jest dziś, a nie jutro i że ma tylko jeden raz dostarczyć i koniec (chociaż infolinia twierdziła, że są dwie próby dostawy) i finalnie... oddał paczkę do punktu obsługi po złości (punkt jest oddalony o 50km...). Brak słów.ZaletyInfolinia działa sprawnie, ale nie jest zbyt kompetentna i często wprowadza w błąd. Stara się jak najszybciej skończyć rozmowę i po prostu spławia klienta, żeby zadzwonił jutro, jak paczka będzie: odebrana / w drodze / w doręczeniu - tak, jak im akurat pasuje.
WadyŚledzenie przesyłek - dramat, kurierzy - jakby pracowali za karę. Nieterminowe dostawy.