Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12793 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mmmmm19 / 2021-04-14 08:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedna z najgorszych firm. Kurier potrafi wpisać bez żadnego powiadomienia ze adresat nie mieszka pod tym adresem zco oczywiście prawdą nie jest, zostawił przesyłkę pod innym adresem bez powiadomienia. Zapominają się kto im płaci za przesyłki
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Monika / 2020-02-19 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam kuriera z DPD wysłałam paczkę w idealnym stanie a jak została dostarczona do odbiorcy to wszystko było potłuczone w strasznym była stanie dlatego nie polecam DPD a zdjęcia nie stety nie mogę dodać
  • ~Monika / 2021-07-14 17:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma a Pan J jest zwykłym chamem nigdy więcej jego traktowanie klienta jest karygodne jak można się tak odzywac do kobiety ktora pyta go grzecznie rzuca tel,później nie odbiera a na sam koniec oddzwania i wyzywa
  • ~monika / 2022-05-18 18:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie zadzwonił domofonem , tylko wrzucił przesyłkę do skrzynki na listy , sam podpisał za mnie odbiór. Czekałam na tą przesyłkę cały dzień !! Od firmy dostałam informację że odebrałam ją osobiście !! to skandal, w przesyłce była ważna umowa.
  • ~Monika / 2024-10-07 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka miała dotrzeć w piątek. Tego dnia była już o 6 rano w oddziale doręczającym. Przez to ,że kurier jej nie dostarczył, będę musiała dodatkowo płacić za ponownie przybycie fachowca ,który nie mógł skończyć swojej pracy z powodu niedostarczonej przesyłki. Jest poniedziałek, nadal czekam na paczkę
  • ~Monika / 2025-02-21 09:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka dotarła sprawnie do punktu Pickup Żabka, ale nie można jej było odebrać. Nie wiem po czyjej stronie był problem, ale to ja zostałam z niczym. Osoby pracujące w Żabce stwierdziły, że to nagminne. Podaję im PIN odbioru, skanują paczkę i błąd, wpisują nr paczki ręcznie i również błąd, a w takiej sytuacji nie mogą mi wydać paczki. Infolinia to porażka, dwukrotnie zgłaszam problem, niby przekazali do koordynatora ale i tak nic z tym nie zrobili.
    Poinformowali mnie że mam napisać skargę (napisałam 30 dni oczekiwania) albo zwrócić się do nadawcy który może napisać skargę. Koszty przesyłki poniesione, no cóż szczerze pierwszy raz się z takim problem spotkałam, ale ostatni raz korzystam z usług DPD.
  • ~Morgi / 2022-09-22 17:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczke mozna odebrac jedynie z APLiKACJĄ!!!
    Jak jej nie masz lub nie działa bo nie mozna sie zalogowac to nie odbierzesz ! Żart
  • ~Mrówka / 2020-03-19 17:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier wielokrotnie w sposób opryskliwy i niekulturalny reagował na informacje, ze nie ma kogoś w domu. Groził odesłaniem paczki po pierwszym nieodebraniu. Mimo informacji o posiadaniu terminala do płatności karta kurier go nie miał i kazał mi jechać natychmiast do bankomatu. Kurier nie stronił od bezczelnych komentarzy na mój temat „specjalista się znalazł” itp
  • ~MTemp / 2020-12-23 09:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Moje doświadczenie z działem reklamacji firmy DPD jak i sama jakość ich usług powoduje, iż oceniam tę firmę kurierską bardzo źle. Spodziewam się że już nigdy nie namówię żadnego towaru gdy będzie musiał być przewożony przez DPD.
    Jeśli chodzi o ich infolinię i dział reklamacji pracownicy nie potrafią odpowiedzieć na proste pytanie jak wygląda prawidłowy proces doręczenia przesyłki.
    W moim przypadku cała historia jest dość ciekawa. Zakupiłem środki piorące na Allegro dla innej osoby (74 letniej).
    Kurier zostawił po prostu paczkę na posesji z nikim się nie kontaktując nie dzwoniąc do drzwi. Po tym jak paczka została odnaleziona okazało się że nie jest już oryginalnie zapakowana, brak najdroższego środka piorącego wewnątrz, brak paragonu. Pozostałości żelu piorącego znajdowały się na znalezionych wewnątrz towarach, opakowania po żelu piorącym nie było w paczce. Sama waga paczki z prawię 9kg na etykiecie magicznie spadła do 3,5 kg. Po wykryciu problemu kiedy zabetonowałem do kuriera Pawła (numeru nie podam) odmówił powrotu i sporządzenia protokołu.
    Kiedy złożyłem reklamację po dość długim czasie oczekiwania, choć mieszczącym się w 30 dniach, otrzymałem odpowiedź iż nie jestem osobą uprawnioną do jej złożenia. (nie jest dla nich istotne iż to ja zapłaciłem za towar i transport dokonując transakcji na Allegro)
    Reklamację można włożyć wyłączne drogą elektroniczną stąd raczej nie trudno się domyśleć iż 74 osoba jaką jest adresat może sobie z tym nie poradzić tym bardziej że nie dysponuje drukarką i skanerem.
    Firma traktuje klientów jak zło konieczne, a jej pracowników z jakimi maiłem kontakt odbieram jako osoby dalece niekompetentne. Dodam, iż wartość towaru jakiego adresat został pozbawiony przez DPD stanowi znaczącą cześć jego niskiej emerytury. Zastanawiam się czy w opisanej sytuacji mogę już DPD nazwać „złodziejami”?
    Szczerze odradzam korzystanie z usług DPD.

    Zaletyżadnych nie stwierdziłem
    WadyWyłącznie wady ;P
  • ~Nadawca paczki zagranicznej / 2020-10-14 17:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Po batalii z reklamacja oraz zwrotem przesyłki zagranicznej na mój koszt , radzę dobrze się zastanowić przed wyborem firmy kurierskiej. Regulamin jest dobrze skonstruowany dla DPD , śmiertelnik ma prawo płacić i płakać. Pieniądze udało mi się odzyskać ale stracony czas i koszta umowne już nie.
    ZaletyPo tym co musiałem przejść z DPD, napisze ...
    WadyObsługa infolini powinna skorzystać z wizyty u specjalisty w zakresie sprawdzenia poziomu cukru we krwi.
  • ~Naerin / 2024-01-03 21:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka po raz kolejny przyszła do punktu cała porwana. Do całej zawartości paczki jest dostęp. Kolejny raz brakuje produktów w paczce. Masakra, naprawdę nie polecam. Szkoda że nie można dodawać zdjęć, bo już podczas odbioru w sklepie całą sfotografowałam
    ZaletyBrak
    WadyPaczki porozrywane z dostępem do zawartości, brak produktów w przesyłce
  • ~namana21 / 2018-12-30 10:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam

    Miałem niestety zły doświadczenie z tym kurierem, przesyłka wysłana 15.11 i przez prawie 3 tygodnia była w drodze ponieważ została zagubiona przez kuriera

    25.11 mi napisali "proszę złożyć reklamacje z powodu zagubienia przesyłki" a 3.12 informują ze nie uznają reklamacji ponieważ przesyłka się odnalazła

    Oczywiście odbiorca odmówił doręczenie i paczka wróciła do mnie po tygodniu ( i miałem jeszcze zapłacić za powrót przesyłki)

    Żadnej reklamacji nie uznają, swojej winy nie czują
  • ~Nat / 2020-02-17 09:33
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam ! paczki przywożą rozwalone, otwarte, brudne, podeptane. Do tego kurier bezczelny, na zwrócenie uwagi , że kolejny raz przywozi podeptane paczki z cenną zawartością - porozrywane- oczywiście foto zrobilam przy nim - chamsko się smiał i z głupim uśmiechem na bezczelnego mówil ze on nie widzi problemu -kazalam mu wiec odpowiedziec- co pan tu widzi on na to dziurę - a tu co pan widzi noo hahah tez dziurę a tu on na to HAHAH no kolejna dziure , wyliczyl 5 dziur z wywalonymi na wierzch ubraniami z paczki po czym bez ustalenia i mojej zgody wzial sam pod pachę rozwalona paczkę oraz drugą w stanie ok, pod pachę i wyszedl z domu, Musialam biec za nim i pyta,co on wyprawia. Kurier z bezczelnym usmiechem - ze jak nie chce paczki to on wszystko mi zabiera ! skladanie reklamacji - kolejna bezczelnosc - udawal gość ze spisuje skargę po 2 dniach okazalo sie ze nie ma zadnej przyjetej skargi- o czym ponformowala kobieta przyjmująca mój telefon. Zaznaczam, ze dpd pracowalo dla mnie rozwożac 3 lata paczki -prowadzę firmę i kurierzy sa u mnie 5 razy w tygodniu z kilku firm.DPD- brak kontroli nad stanem aut, stanem paczek i jakością kierowców
  • ~Natalia / 2022-03-23 20:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Al. Jana Pawła II w Gdańsku. Kurier z tego rejonu bezczelnie stwierdził, że nie przyjdzie po paczkę do domu we wskazanych w zamówieniu godzinach, bo on o tej porze to już w domku siedzi i nie będzie czekał 4 godziny, żeby jedną paczkę odebrać. Bardzo natarczywie próbował mnie przekonać, bym 30kilogramową !!! paczkę zaniosła do punktu dpd (mimo że ZAPŁACIŁAM ZA ODBIÓR W DOMU) lub ZOSTAWIŁA PACZKĘ NA KLATCE SCHODOWEJ (żeby każdy mógł sobie ją ukraść), a on sobie tę paczkę DZIEŃ PO TERMINIE ODBIORU ODBIERZE w dogodnych DLA NIEGO godzinach. Gdy się nie zgodziłam, to kurier oczywiście nie przyszedł po paczkę.
    Gdy złożyłam na niego skargę, to jeszcze na drugi dzień zadzwonił z pretensjami, że przecież mówił mi, że on nie przyjdzie, bo będzie już w domu! Znów próbował wymusić na mnie zmianę godziny odbioru paczki, bo przecież ja mogę zerwać się wcześniej z pracy, żeby on nie musiał wykonywać swojej pracy w GODZINACH SWOJEJ PRACY, TYLKO MÓGŁ WRÓCIĆ WCZEŚNIEJ DO DOMKU. Zero szacunku do klienta, nie wiem jakim cudem ten człowiek jeszcze ma pracę. Skargi złożyłam dwie i reklamację i mam nadzieję, ze poza opr od przełożonego za tak wysoki poziom buractwa i migania się od swoich obowiązków kurier otrzyma sowitą karę. Ogólnie nie polecam.
    Zaletynie ma
    Wadykurier jest leniwy
  • ~Natasza / 2021-10-12 23:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka miała zostać doręczona w poniedziałek niestety nie dotarła gdyż kurier Maksymilian który miał ją dostarczyć zamiast zadzwonić gdy nie mógł trafić anulował zamówienie i zaznaczył że adres był błędnie podany ( był prawidłowy). Śmiech na sali za takie traktowanie klienta. Przez takich kurierów sklepy będą miały problemy z paczkami
    ZaletyBrak
    Wady- brak wyjaśnienia sytuacji z infolinia
    - po zmianie adresu i przekierowaniu paczki na inny dzień i dana godzine między 12-14 paczkę otrzymałam w godzinach wieczornych
    - brak u kuriera jakiegokolwiek zainteresowania
  • ~NDZ / 2019-12-19 10:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Ogólnie tragedia. Kurier przyjeżdżał dwa razy bez terminala i ostatecznie odwiózł paczkę do nadawcy mimo to, że było zaznaczone w opcjach dostawy, że tylko i wyłącznie możliwa płatność kartą ze względu na brak operacji gotówkowych w firmie. Dodatkowo przed przyjazdem kuriera przychodził sms o treści "wygodnie zapłać kartą u kuriera".
    Po złożeniu reklamacji nikt nie odpowiedział na nią i sądzę, że w ogóle nikt się nią nie przejął.
    Nigdy nie skorzystam z tej firmy oraz z firm, które sugerują dostawę właśnie przez dpd.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
  • ~nick / 2021-09-28 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Czat obsługują bezmyślni ludzie albo boty...Zbywają samymi regułkami.
  • ~Nick / 2023-11-01 09:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka uszkodzona, rozerwana folia, wysypujące się elementy. Kurier Kacper z terenu Kobyłka celowo podał uszkodzeniem do dołu, żeby nie było tego widać, WSKOCZYŁ DO SAMOCHODU i UCIEKŁ. Poziom obsługi PONIŻEJ 0
  • ~nie polecam / 2022-05-24 10:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówione lustro przyszło w tylu kawałkach w ilu tylko się dało, nie wiem co robiliście z tą paczką, ale żeby przedmiot przyszedł tak uszkodzony to nie mieści się w głowie. Nauczcie się czytać co znaczy naklejka "fragile" na kartonie. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybardzo uszkodzona przesyłka
  • ~Nie_polecam / 2021-06-17 10:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak widzę, że przesyłka idzie DPD to mnie szlag trafia, bo wiem, że to nie będzie "następny dzień roboczy" tylko (jak dobrze pójdzie) - trzeci, czwarty. Opisy śledzenia są niedokładne, magazyny oznaczane cyframi od czapy, nie ma jak zweryfikować gdzie jest dany magazyn, prośba o zmianę adresu skutkuje zmianą daty doręczenia - pod ten sam adres, ale na kolejny dzień, chociaż na kolejny dzień też jej nie ma... Kurierzy są wredni i opryskliwi. Prośba o doręczenie następnego dnia to bluzgi pod nosem, informacja podniesionym głosem, że nie ma takiej opcji, że on jest dziś, a nie jutro i że ma tylko jeden raz dostarczyć i koniec (chociaż infolinia twierdziła, że są dwie próby dostawy) i finalnie... oddał paczkę do punktu obsługi po złości (punkt jest oddalony o 50km...). Brak słów.
    ZaletyInfolinia działa sprawnie, ale nie jest zbyt kompetentna i często wprowadza w błąd. Stara się jak najszybciej skończyć rozmowę i po prostu spławia klienta, żeby zadzwonił jutro, jak paczka będzie: odebrana / w drodze / w doręczeniu - tak, jak im akurat pasuje.
    WadyŚledzenie przesyłek - dramat, kurierzy - jakby pracowali za karę. Nieterminowe dostawy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12793
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8216
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4161
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4930
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170