strona 149 z 629
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »
-
~Nick / 2023-03-07 09:16
DPD przesylka dotarła otwarta, wnioskuję, że pracownik chcial coś ukraść. Złodzieje. -
-
~Irena / 2023-03-06 21:16
Najgorsza firma kurierska,jak ciezka paczka to nawet nie przywoza,nie odbierają telefonów,każą dzwonic po infoliniach,przepakowuja paczki,niszczą,dzięki tej firmie nauczyłam się nie kupować w internecie,a jeśli już to nigdy z kurierami dpd,stres,nerwy i strata czasu i pieniędzy!!! Wadysame wady -
~Monika / 2023-03-06 19:33
Kurier nawet nie próbuje doręczyć paczki, pomimo obecności domowników pod wskazanym adresem przerzuca paczkę przez ogrodzenie - a wystarczyło by zadzwonić domofonem!!
oczywiście skutkiem tego uszkodzona paczka i jej zawartość.
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy kurierskiej -
~Maja / 2023-03-06 18:58
Paczka "za pobraniem" , opłacona w sklepie elektronicznym, kurier jak niby nic , dzwoni o godz.1 i informuje, że już jedzie, kiedy odpowiadam, że będę w domu o godzinie 5, kurier tłumaczy, że pracuje do godz. 2 !! I że wiezie paczkę do punktu odbioru. Po jakiego diabła płacę za paczkę "za pobraniem" kiedy i tak jej nie potrafią dostarczyć????!!!!! Kocia karma 10 kg, koci piasek około 25-30 kg, JAK KZWA to teraz zabrać??? NIGDY WIĘCEJ DPD, KPINA:(((((( ZaletyzeroWadyCzas dostawy nie dla ludzi pracujących, brak informacji że nie dwowożą opłacone paczki -
~tomasz / 2023-03-06 14:29
Wasz kurier jest do niczego.
Z relacji odbiorcy. Kurier bez uprzedzenia przywiózł paczę do południa. Po tel. od odbiorcy obiecał przyjechać na drugi dzień. NIE PRZYJECHAŁ I PRZESTAŁ ODBIERAĆ TEL. Paczka po dwóch dniach wróciła do mnie. O kosztach nawet nie piszę.ZaletySzybka realizacjaWadyCałkowity brak skuteczności -
~Gw / 2023-03-06 14:03
Funkcjonowanie tej firmy to jakiś żart. Po nadaniu paczki między narodowej czeka się 2 tygodnie,aż dziwne. Po wykonaniu telefonu do punktu okazało się że zmienili numer paczki i nie podali żadnych informacji,a co najlepsze poinformowali mnie że nie mają obowiązku informować o zmianie numeru paczki. Kurier nie zostawił awizo ani żadnych innych informacji. Osoba siedząca na infolinii dpd w chamski sposób nie chciała udzielić pomocy, tylko jeszcze miała pretensje o wykonanie telefonu. -
~Edward / 2023-03-06 11:58
Pomimo, iż wielokrotnie korzystałem z usług DPD jako osoba odbierająca przesyłki, nigdy nie nadawałem paczki. Kiedy zaszła taka konieczność w dniu dzisiejszym wydrukowałem adresy, wszelkie numery niezbędne do nadania przesyłki, jednakże nie wydrukowałem na ich oryginalnym formularzu, ponieważ był w załączniku, o istnieniu którego zwyczajnie nie wiedziałem. Dodam, że jestem człowiekiem już leciwym, i pewne meandry współczesnej "techniki" są dla mnie obce. Gdyby nie pomoc syna, do tej chwili nie wiedziałbym o istnieniu załącznika z etykietą, a dlaczego? Wiadomość o nim w emailu zapisana była maleńkimi literami i w kolorze szarości. Kurier, który pojawił się w godzinach porannych, a nie jak mnie informowano od 12 do 17. Odmówił przyjęcia przesyłki. W międzyczasie wydrukowaliśmy naklejkę, a kurier oddalony był od nas o 3 km. Prosiliśmy o powrót, ale i tego kategorycznie odmówił. Próbowałem skontaktować się z centralą DPD. Niestety, podejrzewam, że szybciej dodzwoniłbym się do papieża niż do nich. A reasumując straciłem na tym interesie ok. 100 zł. PRZESTRZEGAM innych, głęboko zastanówcie się zanim skorzystacie z usług tej firmy. ZaletyŻadnych.WadyArogancja, tumiwisizm, całkowity brak empatii... -
~Anna / 2023-03-06 10:01
Bałagan. Przesyłka przekierowana, przez co termin dostawy się opóźnił, mimo że system sugerował termin dostawy na naspny dzień. Mimo tego system nie odnotował tego przekierowania, i musiałam wydzwaniać na infolinię. W związku z kolejnym przekierowaniem termin dostawy paczki po raz kolejny przesunięty, tym samym na paczkę, którą miałam mieć na drugi dzień, będę czekać prawie tydzień. Po drodze inna paczka z butami dotarła do mnie skopana i zniszczona. Punkty pick up niewygodne, a w aplikacji brakuje opcji przekierowania przesyłki, wszystko nieporęczne. Średnio polecam. -
-
~Andrzej / 2023-03-04 13:53
Paczka do odbioru w Poznaniu na os. Orła Białego ryneczek 15
Dostaję maila i godziny otwarcia w tym sobotę do 15 i nawet niedzielę. KIT !!!
Otwarte tylko w tygodniu od 10-14 i nie mam jak odebrać. Taka informacja z godzinami na drzwiach.
Odradzam DPD Firma mogąca dostarczac tylko emyrytom.ZaletyNie widzęWadyPracuja i dostarczają w godzinach gdzie my normalni ludzie pracujemy. Urlopu nie wezmę -
~Duch / 2023-03-04 12:04
Witam, przestrzegam wszykich przed firma kurierską DPD. Chciałem nadać paczkę więc ściągnąłem aplikacje DPD wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcjami, opłaciłem i ponaklejalem listy przewozowe. Na drugi dzień kurier się nie pojawił.Zadzwonilem na info linię i tam jakiś nieodpowiedzialny typ kazał mi samemu zawieść paczkę do ich placówki ( gdzie zaznaczalem odbiór przez kuriera). Tragedia !!!! Chciałem żeby kurier odebrał ja na drugi dzień, ale nie ma takiej opcji. Powiedziano mi że muszę jeszcze raz składać zamówienie!!! Porażka nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy !!! ZaletyZeroWadyWszystko -
~Michał / 2023-03-03 22:27
Przestrzegam przed umowami z dpd. Do faktur doliczane zostają opłaty za niestandardowe paczki do przesyłek, które nie są niestandardowe. W konsekwencji wysłanie kosztuje dwa razy więcej niż w umowie. Reklamacje rozpatruje automat albo idiota. Raz jest uznawana w całości a raz odrzucana, przy czym uzasadnienie jest zawsze takie samo a dowodów na niestandardowość paczki nigdy nie mają. Na szczęście pozostało mi 2 miesiące do końca 24miesiecznego okresu. ZaletyOdradzamWadyOszustwo -
~Daniel / 2023-03-03 17:52
W moim przypadku nie poinformowano mnie o kodzie odbioru i o tym że przesyłka jest do odebrania. Dział obsługi klienta zaproponował mi pisanie oświadczenia pokazywanie obcym ludziom w punkcie odbioru swojego dowodu a co najlepsze oni nie chcieli wydać mi paczki na podstawi tego oświadczenia. Dramat ZaletyBrakWadyMiliony -
~Олена / 2023-03-03 17:43
proszę o usunięcie mojej recenzji, bo się pomyliłem, to był kurier z InPost -
~Олена / 2023-03-03 17:36
Kurier nawet nie zadzwonił do drzwi, tylko położył paczkę na progu. Zobaczyłem wiadomość e-mail z informacją, że „otrzymałem paczkę”. Natychmiast wyjrzałem przez okno - nikogo nie było. Otworzyłem drzwi i zobaczyłem paczkę... Nie uważam tego za responsywną dostawę! -
~Postsciptum / 2023-03-03 15:49
Nawet nie pofatygowali się żeby napisać o opóźnieniu paczki którą miała być ekspres ale nie była -
~Tomasz / 2023-03-03 14:31
Obsługa klienta to porażka, zero kontaktu z klientem... problem z przekierowaniem przesyłki, omijać z daleka ZaletyBrak!WadyWszystko -
-
~ZZ / 2023-03-03 14:16
Jak na taką obsługe Pań z punktu Obsługi Klienta w Lublinie- to przesyłki sa dużo za drogie. Atmosfera grobowa, opryskliwe tony, lekceważące odzywki. Nie polecam, przestrzegam, należy unikać. Te Panie tam chyba siedzą za darmo i moze dlatego takie niemiłe.
Stanowczo, nie będę więcej korzystać z usług tej placówki i zajmę się odradzaniem z korzystania wśród Rodziny i Znajomych !!!!ZaletybrakWadywszystko jest jedną wielką wadą -
~marcin / 2023-03-03 14:12
W czasie transportu uszkodzili maszynę, która była w przesyłce. Paczka musiała być bardzo mocno uderzona, ponieważ podstawa maszyny była bardzo mocno wygięta plus kilka drobnych innych uszkodzeń. Zgłoszona reklamacja na następny dzień i w odpowiedzi dostałem informację, że co prawda mam 7 dni na złożenie reklamacji, ale ponieważ minął 1 dzień od odbioru przesyłki to odrzucają reklamację. Jako uzasadnienie całkowity bełkot.
Nie polecam.ZaletyNiewieleWadyZupełnie olewają klientów. Nie dbają o powierzoną im przesyłkę. W przypadku uszkodzenia przesyłki na pewno wam nie uznają reklamacji, która specjalnie przeciągają w czasie. -
~- / 2023-03-03 14:02
Samochody panosza się po całym mieście, niszcząc tym samym widok, którym mogliby delektować się mieszkańcy i turyści. Kiedy taka furgonetka wjedzie w kadr zdjęcia, automatycznie jest ono zniszczone, a są przypadki, kiedy mogło być naprawdę cudowne i zyskać spory, dobry rozgłos.
Dziękuję za zaprzepaszczenie mojej szansy, nie pozdrawiam ;)ZaletySą widoczne z dalekaWadySą widoczne z daleka -
~Mm / 2023-03-03 13:12
28.02 dostałam wiadomość o nadaniu przesyłki i natychmiast ją przekierowałam. 01.03 dostałam potwierdzenie i informację, że przesyłka będzie następnego dnia. Dziś jest 3.03. paczka leży w jakimś oddziale, pani z infolinii każe mi tam dzwonić, bo ona przecież nic o niej nie wie. W oddziale nikt nie odbiera. Gdybym wiedziała, że szybciej byłoby iść na drugi koniec Polski, i odebrać zakup osobiście, to tak bym zrobiła. ZaletybrakWadywszystko
strona 149 z 629
- « poprzednia
- 1 ...
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- nastepna »