Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12717 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KLient / 2019-10-05 14:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Trzeci raz moja przesyłka jedzie nie tam, gdzie trzeba.
    Reklamacje i wyjaśnienia zajmują godziny i naście mailów.
    Kurier nie próbuje się skontaktować przed dostarczeniem przesyłki.
    Nie wiem czy coś jeszcze mogło tutaj pójść źle.
    Wadybrak kontaktu z kurierem, brak kontaktu z firmą w sprawie dostaw/reklamacji
  • ~Klient / 2019-11-13 20:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie wiem z jakiej łapanki bierzecie materiał na kurierów, uwielbiam takich człowiek czeka cały dzień bo dostał telefon od kuriera po czym po ustalonej godzinie dzwoniąc do kuriera dowiaduje się że on był nawet dwa razy ale nikogo nie zastał pytając się kiedy dostane przesyłkę, odpowiedź że może jutro podejdzie. O dziwo zjawił się o 20 super brawo dla firmy wspaniali pracownicy
    ZaletyJak narazie nie znalazłem zalet w dpd
    WadyZa dużo żeby wymieniac
  • ~Klient / 2019-12-18 17:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Kolejny raz zostałam zaskoczona przez kuriera, i kolejny raz śmiałam nie oczekiwać go w domu. Zadzwoniłam więc do DPD; dlaczego nie informują o terminie doręczenia? Pani Weronika Jodłowska o IQ jodły, powiedziała mi, że USŁUGĘ poinformowania trzeba sobie dodatkowo wykupić (...). Najlepsze jest to, że za każdym razem, po tym jak kurier całuje moją klamkę, dostaję info i na maila i smsa, że dzisiaj przyjedzie do mnie kurier...
    Zalety...że w ogóle dostarczą
    WadyBrak informacji o terminie doręczenia / przyjazdu kuriera
  • ~klient / 2021-04-28 13:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej.
    Nie wnoszą paczek pod drzwi.Każdy szanujący się dostawca to robi.Nie wybiorę więcej tej firemki przewozowej.Rynek spedycyjny jest tak rozbudowany,że polecam wybrać profesjonalistów.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Klient / 2021-05-18 18:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    wiadomość piszę informacyjnie, może ktoś z dpd ją przeczyta i zastanowi się...mianowicie, wysyłam średnio miesięcznie od 50-80 przesyłek wszystko było okej kiedy nie pobierano mi z konta pieniędzy za widzimisię klienta o przeadresowaniu przesyłki (koszt 100%).

    Co najlepsze, pieniądze znikają BEZ MOJEJ ZGODY!!! co w ogóle jakaś abstrakcja (czytaj złodziejstwo). Gdyby klient zmieniał adres 5-10 razy?
    W mojej ocenie, klient podaje adres do wysyłki za który płaci..okej, czy podczas przeadresowania (decyzja klienta) nie powinien zostać obciążony? A wy złodzieje potrącacie koszt nadawcy???



    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~klient / 2021-09-15 11:23
    Ocena: 1.67 / 5
    kurier Adrian (503619385) to czystej krwi burak !
  • ~klient / 2021-12-08 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak macie ochotę rozmawiać z kurierem całym w pretensjach i obrażonym, bo wg dostępnych usług przełożyliście termin dostarczenia, ale "nam nie na rękę to" i do tego mają wewnętrzny bałagan informacyjny- to jak najbardziej polecam.
  • ~Klient / 2022-05-10 12:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczki z Chin idą szybciej i sprawniej niż DPD z Polski do Danii. Po przekroczeniu granicy PL urwała się jakakolwiek informacja o paczce. Minął ponad tydzień. Infolinia jest bootem. Szkoda nerwów. Sytuacja powtórzyła się wielokrotnie. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyAll
  • ~KLIENT / 2023-03-17 18:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem styczność .
    Przyjeżdżają jak im się podoba , zawsze kiedy nikogo nie ma w domu .
    Dzwonię umawiam się z kurierem mówi że ok. a jutro swoje .
    ZaletyBrak jakich kolwiek zalet .
    WadyDrogo ,brak komunikaci
  • ~klient / 2023-10-12 20:14
    Ocena: 1.67 / 5
    ta firma to kpina
    jak zamawiasz do domu to kurier przychodzi o 10 kiedy jesteś w biurze, jak przekierowujesz do biura to przychodzi o 19:30
    w d** mają klienta.
    nawet nie są łaskawi zadzwonić.
    człowiek ma czekać na nich przez cały dzień.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~klient / 2023-10-20 15:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Dpd to firma nierzetelna. Ostatnia przesyłka nie została doręczona w dniu wczorajszym. Dzisiaj przysłali informacje, że nikogo nie zastali, co jest kłamstwem i ze doręczą przesyłkę dzisiaj. W okresie doręczeń w biurze pracowały 4 osoby. Kiedyś miałem z Dpd przypadek, że zwrócono do sklepu przesyłkę za pobraniem z adnotacją, że klient odmówił odbioru.
    Innym razem specjalnie czekałem na pilna przesyłkę. Zadzwonił kurier by się upewnić czy ma, kto odebrać paczkę potwierdziłem ze czekam. Oczywiście nie doczekałem się kuriera dostałem informację ze mnie nie zastał musiałem po przesyłkę pofatygować się i osobiście odebrać w oddziale Dpd.
  • ~Klient 342675 / 2019-12-06 10:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak informacji kiedy przesyłka zostanie dostarczona i w ogóle, że zostanie dostarczona a kurier dzwoni stojąc pod drzwiami i zdziwiony dzwoni, że nikogo nie ma w domu. Dzwonienie na infolinię to rozmowa z kompletnie niekompetentnymi osobami. Pani nie jest w stanie udzielić informacji gdzie paczka zostanie przekazana kiedy nie będzie mnie w domu bo nie będę cały dzień czekał na kuriera kiedy nie są nawet w stanie podać przedziału godzinowego dostarczenia. Prośby o przekierowanie do punktu odbioru też nie można wykonać, co ułatwiłoby życie kurierowi i odbiorcy. Jedyne co Pani potrafi powiedzieć to proszę złożyć reklamację.
    Nie polecam DPD, szczególnie we Wrocławiu bo takie sytuacje zdarzają się nagminnie.
    ZaletyBrak
  • ~klient2021 / 2021-04-06 21:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze to jak widzę gdziekolwiek przy składaniu zamówienia online, że firmą obsługującą jest DPD to mam ochotę zrezygnować z zakupów. Chyba nie było dostawy bez problemów z tą firmą - paczki wielokrotnie przychodziły uszkodzone, ostatnia paczka została przez kuriera zostawiona od razu w punkcie pickup bez jakiejkolwiek próby doręczenia jej pod adres domowy i bez jakiegokolwiek kontaktu z odbiorcą przy braku zgody/dyspozycji na przekierowanie paczki do punktu. Szczyt bezczelności.
    Sprawa zgłoszona do centrum obsługi, skąd zero pomocy, po dwóch dniach nadal brak odzewu a paczka również bez porozumienia i kontaktu z odbiorcą odesłana z powrotem do nadawcy...
    Tragedia, nikomu nie polecam i sama będę unikać tej firmy jak mogę
    Zaletyjako odbiorca przesyłek nadawanych za pośrednictwem tej firmy nie widzę żadnych zalet, zawsze same problemy z dostarczeniem zamówienia
    Wadykurierzy fatalni ( paczki przychodzą uszkodzone lub zostawiane bez wydanej dyspozycji w punkcie, brak kontaktu), kontakt z centrum obsługi fatalny ( zero pomocy w rozwiązaniu problemu, odbijanie się od automatycznych formularzy lub dpdbota który odpisuje "nie rozumiem" )
  • ~klientka / 2022-02-17 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma w ogóle nie wysyła sms-a z kodem odbioru a później problem z odbiorem opłaconego towaru. W punktach odbioru nie maja pojęcia jak sprawe załatwić. Jeden wielki chaos !!! Nie polecam wysyłki przez DPD, sama juz więcej nie skorzystam z ich usług :(
    Zaletyżadne
    Wadysame wady (rozczarowanie)
  • ~Klientka / 2023-07-23 20:52
    Ocena: 1.67 / 5
    20 lipca oczekiwałam na paczkę z MediaExpert. Miały być 3 elementy - deska do prasowania, pokrowiec na deskę i żelazko. Przewoźnik, bardzo miły pan, wcześniej zadzwonił, że będzie ok. 12.oo. Dostarczył paczkę w wyznaczonym czasie. Od razu poinformował mnie, że w firmie została jeszcze jedna paczka do mnie. Byłam zła, bo straciłam czas na oczekiwanie, trudno... miała być jedna przesyłka, tak zostałam poinformowana, jesteśmy tylko ludźmi, poczekam w domu na kolejną dostawę.... (Przyzwyczaiła mnie IKEA do tego typu "zagrań"!!! Boże uchowaj- nigdy więcej współpracy z IKEA!) Brakowało pokrowca i żelazka. Ok. 15.oo dotarła druga paczka - bez pokrowca!!! I tu pojawiły się problemy. Na infolinii DPD dowiedziałam się, ŻE paczki miały różne numery, ŻE nie było pokrowca na deskę i ŻE sama mam tę sprawę wyjaśniać z MediaExpert. Na nic się zdały moje tłumaczenia, że otrzymałam zarówno od MediaExpert, jak i od DPD jeden nr przesyłki, poza tym sam przewoźnik od razu poinformował mnie, że została jeszcze jedna paczka w magazynie (po co jechał tylko z jedną???? ), Po prostu nie spakowano całości oznaczonej jednym numerem przewozowym! Potem Pani z infolinii DPD informowała mnie o dwóch różnych numerach paczek przewozowych. Nie obchodziło mnie, w jaki sposób oznakowują swoje paczki, o drugiej paczce nie miałam pojęcia! Tylko informacja przewoźnika, że coś zostało i dowiozą. W efekcie - MediaExpert przyjęło moją reklamację, chociaż twierdzą, że wysłali 3 elementy. DPD odżegnuje się od jakiegokolwiek z ich strony błędu i zostawia mnie problem do rozwiązania.
  • ~Klikent / 2023-06-14 05:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma DPD schodzi na psy albo żal im płacić i kurierzy mają wywalone albo takich mają pracowników na przesyłkę trzeba długo czekać a jak już przywiezie kurier to jeszcze ma straszne pretensje że w ogóle musiał jechać
    ZaletyBrak
    WadyMasakra
  • ~KŁ / 2020-06-16 14:05
    Ocena: 1.67 / 5
    BYDGOSZCZ.
    To juz kolejny raz z rzedu, kiedy kurier powiedział ze on nie wniesie mi paczki i mam sobie zejsc! Paczka ważącą 12 kg, jakbym chciala sobie ją targac to poszlabym po nią do sklepu a nie placila za dostawe! Tym razem się zdenerwowałam i opieprzylam kuriera, koniec końców wniósł, ale ile razy można tak traktować klienta!
  • ~KmG / 2022-07-22 13:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Katastrofa to mało powiedziane! Paczka za pobraniem szła do mojej mamy ponad 3 tygodnie i nigdy jej nie dostraczono, ponieważ panu kurierowi najwyraźniej nie chciało się udać pod wskazany adres i ją dostarczyć. O wykonanie telefonu do odbiorcy też się nie wysilił. Tym sposobem, paczka wracała 3 razy do adresata! Kiedy zmieniłam przewoźnika, paczka doszła w 2 dni! Nie polecam tej firmy i nigdy więcej nie skorzystam z jej usług!
  • ~Knur / 2021-07-27 16:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak można dać człowiekowi opcje wyboru dnia i godziny dostarczenia przesyłki, i nie być w stanie dopilnować aby przesyłka doszła w danym dniu, jeszcze dać o tym znać godzinę przed umówionym terminem, specjalnie zmieniłem adres przesyłki na miejsce mojej pracy oddalone od mojego domu o może kilometr aby kurier nie zastał pustego domu i aby nie dokładać mu roboty, najwidoczniej mogłem zostawić to tak jak było, no po prostu cyrk na kółkach a nie firma kurierska
    ZaletyDostarczają przesyłki
    WadyRobią to bardzo nie profesjonalnie
  • ~Konchoida / 2025-06-04 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomogłoby:
    1. zobowiązanie kuriera do telefonu w sytuacji, gdy nie dostarczy paczki,
    2. dyżurny konsultant na infolinii lub czacie np. pn-pt 7-9 i 17-21 oraz w soboty np. 12-14, bo czasem informacje dochodzą poza godzinami ich pracy, a boty sobie nie radzą.
    3. Punkt DPD Pickup(np. w sklepie) lub automat paczkowy na każdej wsi, gdzie mieszkańcy korzystają z usług firmy.
    Maj - czerwiec 2025: Kurierzy nie mogą znaleźć adresu, nie odbierają telefonów, nie dzwonią, nie czytają SMS, mają pełne skrzynki telefoniczne. Piszą, że prawidłowy adres(co łatwo sprawdzić w mapach Google) jest błędny, jak nie przekierujesz, to odeślą do nadawcy. W mieście problem mniejszy, na wsiach często żadnych punktów nie ma. Kontakt z konsultantem tylko pn-pt 9-17( w soboty boty), reklamacji do bieżącej dostawy nie ma, bo 30 dni na rozpatrzenie. Kurierzy potrafią nie zastać w domu nawet osoby obłożnie chorej, kiedy w nim czeka wraz z opiekunką na materac przeciwodleżynowy... Nie pomaga prośba, że opiekunka po telefonie wybiegnie po niego na ulicę... Jak na posesji są 2 domy, jeden niezamieszkany i niewykończony, w drugim świeci się światło(wieczór) i czekamy na przesyłkę, to napiszą, że nikogo nie było i odeślą do nadawcy. A konsultant już może tylko przyjąć skargę...
    Zaletybrak
    WadyMaj - czerwiec 2025: Kurierzy nie mogą znaleźć adresu, nie odbierają telefonów, nie dzwonią, nie czytają SMS, mają pełne skrzynki telefoniczne. Piszą, że prawidłowy adres(co łatwo sprawdzić w mapach Google) jest błędny, jak nie przekierujesz, to odeślą do nadawcy. W mieście problem mniejszy, na wsiach często żadnych punktów nie ma. Kontakt z konsultantem tylko pn-pt 9-17( w soboty boty), reklamacji do bieżącej dostawy nie ma, bo 30 dni na rozpatrzenie. Kurierzy potrafią nie zastać nikogo w domu, gdy są tam 2 osoby, i nie skorzystać ani z dzonka do drzwi, ani telefonu. Nie pomaga prośba, że po telefonie odbiorę packę na ulicy. A konsultant już może tylko przyjąć skargę...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12717
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8104
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7741
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4134
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2454
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4002
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099