Towar który otrzymała jest połamany kurierzy zamiast układać paczki rzucają nimi na prawo i lewo To firma jest dla dostawcy a nie dostawcy dla firmy oferując waszą firmę Żądamy lojalności przede wszystkim kompetencji z waszej strony
ZaletyCzas aby przeszkolić swoich kurierów
WadyBrak kompetencji ze strony DPD
~Kasia123 / 2018-12-18 17:11
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam bardzo długi czas oczekiwania na przesylke
ZaletyBrak
WadyFirma to porazka
~Kasiulka / 2023-05-09 13:26
Ocena: 1.67 / 5
Fatalna obsługa, olewczy stosunek do problemu. Kurier albo ci dostarczy przesyłkę albo nie i powie ze nie było cię w domu. Obsługa infolinii rozłączy się w środku rozmowy żeby cię spławić
ZaletyMożna płacić kartą
WadyWszystko inne
~Kaska / 2022-08-18 16:57
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam dostawcow dpd rawicz Dębno.jakas porażka z tymi paniami.
Czlowiek powinien nie pracowac i czekać na kuriera pomimo telefonow i spoznien ponad 3 godx.
Tragedia
ZaletyFajna szefowa
WadyDostawca paczek
~kaśka / 2022-08-03 11:14
Ocena: 1.67 / 5
Ostatnio zostawiają paczki w randomowych miejscach, nie dostarczają pod adres, kontakt z kurierem - nie odbierają telefonu ("poczta głosowa jest pełna" - widocznie nie tylko ja próbuję się dodzwonić). Nie polecam.
Zaletyzero
WadyPRL-owski styl działania czyli bylejakość, zero kontaktu
~Katarzyna / 2019-05-07 20:30
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam kurierzy z tej firmy to jakaś masakra zosawia paczki u sąsiadów i nie informuje o tym odbiorcy
Pracownik punktu dpd niekompetentny - wprowadza w błąd, nie udziela niezbędnych informacji.
Odradzam!
~Katarzyna / 2021-07-21 07:04
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam. Kurier dostarczył zniszczoną paczkę . Mie odbierał tel co uniemożliwiło spisanie protokołu szkody. Dzwoniłam dwa dni.
Infolinia , dzwoniłam na drugi dzień po dostarczeniu. Zgłosiłam reklamacje oraz na formularzu reklamacyjnym na stronie dpd, tak jak zalecono na infolinii.
Wysłałam zdjęcia , szkoda że nie mogę tu ich zamieścić. Towar dostarczony nie nadaje sie do użytku .
Dział reklamacyjny po 40 dniach odpisał iż reklamacja jest bezpodstawna . Twierdzi iż ktoś wszedł na moją posesję i zniszczył paczkę po czym sobie poszedł i za to nie odpowiadają. Tak można zrozumieć to co napisali w d
Nadmieniam iż była to karma dla zwierząt i karton w którą był zapakowany był roztargany, a opakowania karmy roztargane . Karma rozsypana w pudle i na podjeździe przed bramą posesji. Czyli sypało się jak niósł .
Nie było mnie w domu podczas tej sytuacji. Pieniądze 330 zł odebrał z zaprzyjaźnionego sklepu (od 10 lat mam to umówione z kurierami) czasami zdarzały się problemy ale to , to zakrywa na oszustwo i zniszczenie mienia. Brak odpowiedzialności.
Paczka miała być dostarczona dzień wcześniej. Byłam w domu. Powód niedostarczenia w terminie :) Kurier nie zdążył dostarczyć paczki. Jak byla uszkodzona a mnie przeważnie nie ma w domu...a tu niespodzianka byłam. To nie zdążył.
NIE POLECAM !!!!!
ZaletyBrak
WadyProblemy z kurierami, brak brania odpowiedzialności za pracowników, wielokrotnie paczka zaginęła, wielokrotnie paczka uszkodzona, wielokrotnie brak terminowego dostarczenia
~Katarzyna / 2021-11-29 20:39
Ocena: 1.67 / 5
Firma daje możliwość sprawdzenie kiedy klient otrzyma paczkę i również daje możliwość przekierowania paczki a co się później okazuje,że dpd ustala sobie nowy termin dostawy ,który wcale nie jest dogodny dla klienta.Wiec system,którym dysponują do przekierowania paczki jest do niczego działa z opóźnieniem.Infolinia kolejny dramat dzwonić można porozmawiać sobie z robotem ,który i tak nie jest w stanie pomóc ponieważ mówi że ma niezrozumiałe komunikaty.
ZaletyBrak
~Katarzyna / 2023-02-08 16:37
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka nr 1000562283735U zamówiona w dniu 07.02.2023 z terminem odbioru 08.02.2023. Kurier przesyłki nie odebrał. To kolejny taki przypadek. To już znak rozpoznawczy tej firmy. Nie biorą pod uwagę, że ktoś czeka cały dzień w domu na próżno i nawet nie potrafią poinformować. Nie szanują czyjegoś czasu.
WadyNieterminowe odbiory.
~katia / 2021-10-05 13:34
Ocena: 1.67 / 5
Kurier dwa razy próbował doręczyć przesyłkę, jednak dowiedziałam się o tym... Po śledzeniu przesyłki. Ani raz nie zadzwonili (jak to Pani z obsługi klienta powiedziała, że kurierzy NIE MAJĄ OBOWIĄZKU DZWONIĆ) i skończyło się tym, że paczka wróciła do nadawcy. A wystarczył nawet sms, odebrałaby sąsiadka lub ja po pracy, gdybym w ogóle wiedziała, że ta paczka jest, a do punktu dpd mam 2 min drogi. No tak, to mój problem, że chodzę do pracy i nie siedzę w domu
ZaletyBardzo miła Pani w punkcie na osiedlu
WadyBrak kontaktu i jakiejkolwiek informacji, ze paczka czeka,
Nie pomocna obsługa klienta
~Katja / 2020-11-25 12:19
Ocena: 1.67 / 5
Coraz gorsza obsługa i olewczy stosunek do klienta. Rano wysyłają informację,że paczka wydana do doręczenia. po jakimś czasie jest info,że nastąpiła zmiana terminu doręczenia. Pytanie: kto i kiedy zmienił, bo ja zmobilizowałam rodzinę do odebrania paczki- na wypadek,gdyby kurier zechciał odjechać z adnotacją- nikogo nie ma w domu.
Pan z infolinii twierdzi,że takie rzeczy się zdarzają i ja mam szukać kontaktu z kurierem bo on nie ma obowiązku do mnie dzwonić. Za to zmieniać termin dostawy już może? To w końcu kto dla kogo pracuje? DPD ma w nosie klienta, a człowiek z infolinii twierdzi,że nie ma podstaw do złożenia skargi bo oni maja prawo do robienia takich rzeczy. Chyba czas zacząć unikać tę firmę, jak lawinowo będą tracić klientów może szefostwo weźmie się za kontrolę pracowników.
~Kawosz / 2020-01-20 17:02
Ocena: 1.67 / 5
Olkusz
Kurier nie odbiera telefonu, potem notuje, że drugi raz nie udało mu się dostarczyć przesyłki, chociaż go nie było!!!
Ponowne nadawanie, odkręcanie zwrotu...masakra!
Pani w punkcie na Sławkowskiej warczy na klientów jak za czasów PRL!
Nie wybiorę już DHL
~Kazimierz / 2022-05-13 13:31
Ocena: 1.67 / 5
Niestety mam bardzo zła opinie o dostarczaniu paczek przez DPD na podstawie dwóch przesyłek które miały być dostarczone i ...NIE zostały dostarczone w terminie pomimo informacji o wykonaniu usługi. Pierwsza została dostarczona w kolejnym dniu po złożeniu pisemnej reklamacji !!,za drugą musiałem jeździć i szukać kuriera Piotra ,który rzekomo nie mógł mi jej dostarczyć powtórnie, a złapałem go na ulicy odległej o jakieś 200 metrów od mojej . Oczywiście po karczemnej awanturze z paniami na infolinii. Reasumując, obsługa klienta na tragicznym poziomie , brak weryfikacji zaliczenia, brak kontaktu z kurierem , generalnie " nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz"
ZaletyPrzy wysyłaniu-paxzkomaty ,ale jak ktoś ma mieć taki problem to wolę InPost .
WadyObsługa klienta -dramat
~Kientka / 2024-03-28 13:14
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłam kuriera po odbiór towaru na zwrot ze swojej firmy. Kurier pojawił się dopiero po zamknięciu firmy, z informacją że pojawi się następnego dnia. Nie odbiera telefonu, i nie można do niego nawet SMS-a napisać. Wydałam pieniądze na usługę, która jak się zdaje nie zostanie w ogóle zrealizowana.
~Kikriki / 2024-01-29 18:43
Ocena: 1.67 / 5
Paczkę przysłali zniszczoną i umywają się od zapłacenia
~Kinga / 2020-04-15 17:04
Ocena: 1.67 / 5
W dniu dzisiejszym miała zostać doręczona moja paczka. Dostawalam sms z informacją który kurier ja dostarczy oraz z prośbą o poinformowanie go jeśli przebywam w kwarantannie. W tamtym tygodniu kurier DPD trzykrotnie dostarczał mi paczki, za każdym razem był to inny kurier i z dostarczeniem pod drzwi problemu nie było. Paczka zostawiona na wycieraczce, bez kontaktu. Dziś kurier Arkadiusz zadzwonił do mnie że czeka pod blokiem i mam zejść. Poinformowalam go że jestem w pracy i paczkę miała odebrać mama a że jest niepełnosprawna więc nie zejdzie i proszę go o pozostawienie jej pod drzwiami. Spytalam również jak to jest że jeden kurier z firmy wnosi paczki A inny oczekuje że klient będzie sobie schodził. Usłyszałam że widocznie tamten kurier nie chce pracować A on chce... ręce opadają. Generalnie podniesiony ton i warczenie do klienta jest poniżej krytyki. Gdybym chciała odebrać paczkę sama zamowilabym ja do paczkomatu. Rozumiem sytuację na świecie ale ja nie oczekuje wnoszenia paczki do domu, ale położyć ja pod drzwi chyba wypadaloby ? Dramat. DPD najgorsza firma kurierska...
WadyJak wyżej
~Kinga / 2020-09-10 09:22
Ocena: 1.67 / 5
Najgorsza firma kurierska w całym kraju. Kurierzy ledwo mówią po polsku, dostarczają paczki bez żadnej informacji. Poprosiłam kuriera, żeby był minimalnie później niż zawsze (8:30), przyjechał przed 8. Kto u licha dostarcza o tej porze paczki?? Godziny dostarczenia, które zaznacza się w mailu są tylko preferowane- DPD nic sobie z tego nie robi, zaznaczysz 12? Paczkę dostaniesz o 7 rano. Dramat. Paczki zawsze zakurzone i brudne- nie wiem, czy oni myją samochody?
Pani na infolinii nie może się skontaktować z kurierem, nie jest w stanie określić w której części miasta się znajduje. Sprawa nadaje się do Ochrony Konsumenta, porażka.
Zaletyzero
Wadyniekulturalne zachowanie, brak znajomości języka polskiego, brak elastyczności w dostawie
~Kinga / 2023-04-24 12:53
Ocena: 1.67 / 5
Dział obsługi klienta to dno. Polecam przygotować się na wysoki rachunek za telefon, albo jeśli ma się telefon na kartę, doładować porządnie przed próbą kontaktu.
Mnie właśnie rozłączyło podczas upragnionego połączenia z konsultantem, bo czas oczekiwania wydoił moje konto to zera.
Łączy się z botem, który udzieli tyle samo informacji odnoście przesyłki co strona ze śledzeniem przesyłki, przy okazji powie że „nie może w tej chwili połączyć z konsultantem” - dlaczego? Zadawałam pytania tak długo i z takim uporem, że bot w końcu się zlitował i połączył mnie z człowiekiem, który również zachowywał się jak robot (drugi raz poprosił o adres po długiej ciszy, Pewnie dlatego że za pierwszym razem nie podałam kodu pocztowego, ale mógł chyba zapytać od razu zamiast przeciągać rozmowę, skoro jest człowiekiem).
Firma wydawała mi się bezproblemowa, jednak kontakt z nimi jest bardzo utrudniony przez te żałosne innowacje.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~Klaudia / 2020-03-09 11:57
Ocena: 1.67 / 5
Kurierzy nie odbierają telefonów, kontakt utrudniony, na infolinii nic nie wiedzą. Bardzo niekompetentna firma. Nie polecam!