Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12791 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewela / 2019-11-22 18:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska!!!
    Kurier zawsze dzwoni i każe mi zejść do drogi po przesyłkę, zawsze ma problem ze nie wyjedzie pod mój dom, żadna firma kurierska, nawet samochody ciężarowe nie mają problemu z wyjazdem, nikt nie wydzwania do mnie czy ktoś jest w domu, zawsze dostarczają przesyłkę pod wskazany adres a dpd zawsze ma problem.
    Chcą zostawiać przesyłki po sąsiadach, a po to podaję adres swój i płace za dostarczenie żeby później nie latać po sąsiadach, bo jemu się nie chce 100 metrów przejść, nawet jeśli nie podjedzie pod sam dom. A gdy nie odbiorę telefonu od kuriera to przesyłka laduje na magazynie i tak było przez kilka dni, a ja cały czas byłam w domu, tylko nie odebrałam telefonu. Nie polecam
    ZaletyBrak!!!
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Ewela / 2020-06-16 20:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Rano dostałam maila że dziś otrzymam przesyłkę cały dzień trzymałam tel za przeproszeniem w dup.. bo w każdej chwili może kurier zadzwonić, wieczorem śledzę przesyłkę A tam : próba doręczenia odbiorca niedostępny???????????? jak tak można kłamać, widocznie kurierowi nie chciało się przyjechać bo ewidentnie nikt się że mną nie kontaktował. Zadzwoniłam na infolinię jutro ma być druga próba, zobaczymy... cały dzień zmarnowany na czekaniu
  • ~Ewela / 2023-12-05 18:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Patrycjuszu!!!tak ciężko ci jest podjechać pod dom ,że 3 razy z rzędu muszę odbierać sama paczkę w pkt odbioru!. Kłamstwo,że nikogo nie było w domu. Dwie rodziny i nikt nie otworzył.Nie po to człowiek płaci za kuriera. Złożę skargę na ciebie.
    ZaletyWcześniejsi kurierzy ok. Bez problemu. Za to Patrycjusz to porażka
    WadyĶłamstwa że strony kuriera
  • ~Ewelina / 2021-01-27 08:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedna paczka zaginęła a reklamacja została odrzucona, druga zniszczona trzecia również zniszczona i niedostarczoną oczywiście zapewniając ze dostarczą. Nie Polecam!!!!
  • ~Ewelina / 2022-07-19 14:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma porażka osoby na stanowisku kurierskim niekompetentne dzwoni pan tłumaczysz gdzie jest taki adres bo dziwnie nie może znaleźć po czym czekasz w godzinach które ci mówi a na koniec dzwonią że paczka jest u nich na magazynie bo nie ma takiego adresu...
    WadyPracownicy
  • ~eXacT / 2019-12-11 16:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak należytej staranności w dostarczeniu delikatnego towaru, a co za tym idzie odebrany towar był uszkodzony i niezdolny do pełnienia swojej funkcji. Jednak dopiero proces reklamacyjny uświadomił mi jaką katorgą jest współpraca z firmą DPD. Nie podjęto próby dostarczenia towaru, zostawiono go w pobliskim sklepie. Po odebraniu i stwierdzeniu wady, powrocie do sklepu, sklep poinformował mnie, iż nie posiadają formularza szkody i nie są uprawnieni do ich wypisania. Po 5 miesiącach batalii i odwołań reklamacja została odrzucona pod pretekstem, iż towar został odebrany i szkoda nie została zgłoszona mimo, iż towar został pozostawiony w miejscu w którym nawet nie można go zareklamować. No taką okreżną drogą to Państwo żadnej reklamacji nigdy nikomu nie uznacie, ale być może taki jest model biznesowy tej firmy. Serdecznie nie polecam.
    Zalety- czas dostawy porównywalny do konkurencji
    Wady- brak należytej staranności w przypadku delikatnego towaru
    - zostawiania towaru w sklepie bez próby doręczenia (wysokie piętro bez windy zdecydowanie nie zachęca xD)
    - problematyczny proces reklamacyjny
  • ~F19 / 2022-01-28 17:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra, czas dostarczenia przesyłek jest KATASTROFICZNY! PP dostarczy szybciej
    Nie polecam
    WadySzkoda czasu
  • ~fa / 2023-06-12 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Kontakt z kurierem zerowy. Nie odbiera telefonu przez kilka godzin. Konsultant na infolinii niemiły, opryskliwy. Usłyszałam ze kuriera zadaniem nie jest odbieranie telefonu od odbiorcy (mimo ze dzwonię od kilku godzin). Trzecia paczka z kolei złe nadana mimo ze nadawca podał moj numer telefonu, oddział dpd nie twierdzi ze nie ma. Obsługa na infolinii to jakiś zart.
    WadyOsoba na infolinii bezczelna i opryskliwa
  • ~fa / 2023-06-12 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Kontakt z kurierem zerowy. Nie odbiera telefonu przez kilka godzin. Konsultant na infolinii niemiły, opryskliwy. Usłyszałam ze kuriera zadaniem nie jest odbieranie telefonu od odbiorcy (mimo ze dzwonię od kilku godzin). Trzecia paczka z kolei złe nadana mimo ze nadawca podał moj numer telefonu, oddział dpd nie twierdzi ze nie ma. Obsługa na infolinii to jakiś zart.
    WadyOsoba na infolinii bezczelna i opryskliwa
  • ~Fabian / 2021-02-27 12:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją, że kurier zasłaniając się pandemią nie chodzi po klatkach i zostawia pod blokiem paczki. Rozumiem i nie miałbym z tym problemu gdyby firma INFORMOWAŁA o tym przed zamówieniem. Robi się to szczególnie problematyczne kiedy kurier każe zejść po paczkę 20kg z 3-ego piętra kobiecie w ciąży!!. Będę omijał szerokim łukiem DPD, a szczególnie tego kuriera. NIE POLECAM.
  • ~Fckdpd / 2021-04-08 15:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Już nic nie zamawiam przez DPD, nawet jeśli u konkurencji byłoby drożej.
    Na nasz rejon przyjeżdża jakiś stary cap, któremu się nie chce pączek nosić, dzwoni tylko domofonem i wciska farmazon, że ich kurierzy nie wchodzą do pomieszczeń zamkniętych, bo jest wirus i zaprasza na dół po paczkę. No ciekawe, że boi się wejść na klatkę schodową, ale spotkać się face to face bez maseczki z fają w gębie to już się nie boi... Z żadnym innym kurierem nie ma takich akcji, tylko ta stara łajza robi problemy. Jak się nie chce nosić paczek, tylko dupkę autem wozić, to trzeba było iść na kierowcę autobusu marketowego, albo już na emeryturę fajkę w fotelu kopcić.
    Oby paczkomaty was zjadły.
    ZaletyBrak
    WadyTen stary pierdas co to mu wejście do pomieszczenia straszne
  • ~Filip / 2021-09-20 08:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Zawsze korzystam z inpost, ale pomyślałem, że wypróbuje nadanie paczki w automacie dpd pickup.
    Fakty:
    1. Paczka nadana w piatek o 8.40
    2. Poniedxialek 8.30 paczka nadal leży w automacie i czeka na odbiór przez kuriera
    3. Boot Ewa nie jest w stanie powiedzieć o statusie przesyłki po jej numerze
    4. System śledzenia nie wyszukuje przesyłki po jej numerze
    5. Pani Konsultant na pytanie kiedy przesyłka będzie dostarczona odpowiada że w ciągu 5 dni.

    Opinia:
    System nie działa tak dobrze jak u konkurentów. Stanowczo odradzam korzystanie.
    Standard doręczenia dzis to max 2 dni. Nie można odpowiadać klientowi że 5. Wiem, że gwarancja dostawy w ciągu 5 dni jest, ale ona dotyczy raczej nagłych przeszkód losowych w dostawie.

    Jeśli chcesz mieć pewność że przesyłka zostanie dostarczona szybko nie korzystaj z dpd pickup.
  • ~Firma / 2022-02-09 16:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier obsługujący teren Skrzyszowa w województwie śląskim to buc jakich mało. Wpisuje ze nie ma nikogo w domu jak jesteśmy mając przy sobie termina nie przyjmuje platnosci kartą lub blokiem. Nawet skarga na infolini nic nie pomaga. Mówisz takiemu ze masz kwarantanne i nie możesz jechać do bankomatu po pieniądze, ale jego to nie obchodzi- mam mieć gotówkę. Gość powinien już dawno na emeryturze siedzieć ale chyba pracuje za karę i wyzywa się na innych. Zamawiajac przesyłki unikam DPD jak ognia, firma powinna się chyba zastanowić i wprowadzić sporo zmian
    ZaletyBrak
    WadyNie wysyłają informacji o przesyłce
    Brak normalnego kontaktu tylko robot
  • ~Forrest / 2022-03-09 10:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Trzecia przesyłka w ciągu 2 miesięcy nie dostarczona na czas. Towar wysłany w poniedziałek rano miał być na wtorek (następny dzień roboczy) - przyjechał w czwartek. Wcześniej też dzień - dwa opóźnienia. Niby niewiele ale miałem przez to kilka dni poślizgu z pracą.
    Jedyna zaleta (i to moim zdaniem duża) to taka, że kurier (przynajmniej w mojej okolicy) przyniesie paczkę do mieszkania (nawet cięższe)
  • ~Fred / 2022-03-03 16:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Niekompetentni,od kuriera do kierownika. Banda idiotów i debili? Składałem reklamację a pan kierownik podczas rozmowy telefonicznej wyłączył się. Przyjeżdżają jak chcą i mają nas klientów gdzieś. Nie dbają o wizerunek firmy. Z czystym sercem nie polecam. Uważajcie na kuriera z rejonu Chybia. Cham, gbur i kawał skurwy....
  • ~Furman z DPD / 2020-12-30 09:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Z tego co się orrientuję to kurier ma prawo czekac przy dostarczeniu paczki, az odbiorca sobie ją ewentualnie otworzy i sprawdzi czy nie jest uszkodzona... Z reguły jest zgoła inaczej, bo sru tu tu tu szybko szybko byleby paczki rozwiesc i mam wolne im szybciej tym lepiej...
    I tutaj taka sobie sytuacja w powiecie tatrzanskim w gminie Bukowina Tatrzanska...
    Zamowione lustro z oprzyrzadowaniem, pani ktora mi to wysyla zabezpiecza lustro w srodku gruba warstwa foli babelkowej i nalepia naklejke uwaga szklo... No ale co z tego skoro bedac w domu, bo jestem osoba aktualnie nie pracujaca przez Covid czekam sobie i czekam, a tu nic nawet kontaktu ze stronu kuriera jak to z reguly ma miejsce... Wyxhodze po poludniu na zewnatrz, a tutaj niespodzianka dwie paczki leza na ziemi, a wlasnieta jedna z lustrem jest nienaturalnie hmm jakby to napisac nie prosta jak na lustro... Wiec otwieram ja a tam zamiast jadnego kawalka lustra mam kilkanascie jakby po nim slonie przejechaly... Wiec dawaj wypelniam firmularz ja i pani nadajaca paczke, bo takie maja procedury, jeszcze wczesniej mowie pani na infolini, ze stali sie tak i tak i ona mowi, ze zaznaczy przy formularzu przesylki, ze kurier paczje zostawil pod domem no i dobra otrzymalismy potwierdzenia na maila ja i pani nadajaca, ze formularze zostaly wyslane... Po polrora miesiacu dzwonie znow na infolinie zeby sie czegos dowiedziec, a tutaj pan mi mowi, ze tego dnia w grudniu zostala przeslana informacja na maila z odrzuceniem reklamacji... Sprawdzam poczte, spam, kosz i.... Niespodzianka nic... Pani nadajaca sprawdza rowniez i... Wiatr w polu... Wiec zostaje ze zniszczona paczka...

    Wiec teraz moje pytanie brzmi: jesli khrier wie, ze ma zniszczona paczke i postapi z nia tak jak opisalem, to klient i tak jest na straconej pozycji, skoro tenze delikwent podrobi podpis i powie, ze przy dostarczeniu nie bylo zadnych warpliwosci i paczke musialem sobie zniszczyc pozniej??? W taki sposob dziala kurierska brac i procedury nie reklamacji na zasadzie mamy was gdzies???
    Lustro nie bylo drogie wiec nie chce sie mi juz nigdzie ganiac z ta sprawa bo skoro nagrywaja rozmowy na infolini to po numerze znalazlby kiedy i oczym dzwonnilem, ba nawet mozna by sprawdzic jak sie podrabia podpis skoro teraz maja elektroniczne tablety do podpisu... Zamawiam wiele paczek kurierami ale taka sutuacja przydazyla mi sie z firma DPD pierwszy raz... Teraz wszysrkie paczki przy odbiorze bede sprawdzal a kurierzy beda grzecznie czekac..... No chyba, ze kolejna rozwalona paczke pod drzwiami znajde.... Pozdrawiam
    ZaletyHaha dalem DPD zarobic
    WadyW sumie jakby nie patrzec to dostarczyli, a w jakim stanie to juz nie warzne
  • ~Geześ / 2020-05-06 20:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat, totalny dramat. Nie ma gorszej firmy kurierskiej niż ta banda cyganów i oszustów. Tydzień temu szedł do mnie tv, czekałem cały dzień na kuriera po czym na stronie trackera informacja ze kurier nie zastał klienta w domu. Dzwonie na infolinię pierdziela głupoty ze mnie nie było. Gdy powiedziałem prawdę nagle okazało się, że poprostu nie wiadomo czemu moja przesyłka w ogóle nie wyjechała z magazynu i zmienili dzień dostawy. Pojechałem odebrać sobie sam osobiście. Wczoraj kurier miał odebrać 2 paczki, oczywiście się nie zjawił. Dzwonie na infolinię, pan okłamał mnie ze ktoś przyjedzie, nie przyjechał nikt. Dziś zamiast przyjechać po paczki anulowali zamówienia. Kom btarz pozostawiam Wam ;)
    WadyFirma kpina
  • ~Glafira / 2020-03-06 20:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma DPD według mnie jest jedną z najgorszych firm kurierskich rozwożących paczki na terenie Polski. Pierwszy raz miałam z nią styczność, mimo iż z tego typu zakupów / przesyłek korzystam od dawna. Zostałam potraktowana byle jak, kompletnie bez dbania o klienta. Kurier zadzwonił do mnie jak byłam w pracy. Powiedział, że skoro nie ma mnie w domu paczkę będę mogła odebrać w magazynie, 40 km od mojego miejsca zamieszkania.
    Kiedy następnego dnia zadzwoniłam do magazynu, okazało się, że moja przesyłka została odesłana do nadawcy o czym zostałam poinformowana tylko dlatego, że sama wykonałam telefon. Kurier był nieuprzejmy, ewidentnie nie zależało mu na kliencie. Rozumiem, że jest to ciężka, nudna i odpowiedzialna praca, ale zawsze można ją zmienić, skoro nie lubi się ludzi.
    Jestem osobą, która daje tylko jedną szansę, dlatego teraz będę bacznie obserwować jaka firma ma mi dostarczyć przesyłkę z zakupami internetowymi.
    ZaletyInny kurier po zgłoszeniu sprawy do firmy, z której była nadana przesyłka zadbał o to wykonując do mnie kilka telefonów i ostatecznie paczka trafiła do mnie. Ale był tydzień opóźnienia. To jest skandaliczne.
    WadyKurier, którego kompletnie nie interesuje klient, a przecież to dzięki klientowi ma z czego żyć. Skoro już wybral taką profesję, powinien się starać.
  • ~Gos / 2022-12-08 15:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier z firmy DPD nie dostarczył mi przesyłki gdyż jak powiedział ma za dużo paczek i zostawi je w punkcie.
    Mimo iż byłam w domu kurier wysłał info ze nie zastal mnie w domu.
    Najgorsza firma kurierska ever
    Dział reklamacji jest stronniczy i nie chce przyjąć skarg na swoich pracowników
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy są leniwi, podejście do klienta jest żenujące
  • ~Gos / 2025-07-30 09:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej nie doskonale zakupu tam gdzie dostarcza DPD. Rozpatrywanie reklamacji w tej firmie to fikcja i próba zrobienia z konsumenta idioty. Składam reklamacje, otrzymuje odpowiedź która nie odnosi się do powodu mojej reklamacji . Generalnie przyklejono losowe fragmentu z regulaminu i aktów prawnych. Niesty nad treścią reklamacji nikt się nie pochylił. Naiwnie sądziłam że ktoś pochyli się nad tematem żeby zapobiec w przyszłości opisanej przez mnie sytuacji. Niestety w DPD obowiązuje zasada ,,nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobisz "
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelne podejście do konsumenta. Wprowadzanie w błąd.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12791
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8215
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7803
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4159
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4930
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169