strona 135 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- nastepna »
-
~Darek / 2020-01-30 11:59
Bez próby dostarczenia do domu paczka gdzies tam w punkcie zostawiona.Innym razem na wycieraczce przed drzwiami w bloku gdzie przechodzi 100osob dziennie(ze nie zgineła -
-
~Darek / 2020-11-06 12:54
Przesyłka dotarła,lecz kontakt telefoniczny z kurierem ( pracownik obcokrajowiec nie możliwy zarówno z mojej strony jak i biura obsługi) PO PROSTU KATASTROFA ZaletyDoreczonoWadyBrak kontaktu z kurierem -
~Darek / 2021-04-19 19:04
Tragedia. Nadawałem sprzęt elektroniczny za prawie 10 tysięcy złotych. Zgodnie z instrukcją na stronie wydrukowałem etykietę i protokół nadania. Pan w DPD Pickup powiedział, że protokół niepotrzebny, bo on mi da dowód nadania. Tym dowodem nadania był kartonik 9x5 cm z nadrukowanym numerem i kodem kreskowym. Zero opisu, jakiej umowy nadania to dotyczy, żadnego podpisu. Po wpisaniu tego numeru do DPD tracking wyskoczyła informacja, że przesyłka nie została jeszcze nadana, więc zero potwierdzenia, że wszystko ok. Jakby ta paczka zaginęła, to latałbym z kartonikiem z numerkiem, żeby dostać pieniądze z ubezpieczania paczki. Trochę to niepoważne. Wadybrak potwierdzenia nadania -
~Daria / 2021-11-29 14:59
Tragedia . Przed chwilą odebrał ode mnie kurier paczkę . Nie dosyć ,że nie profesjonalna obsługa to jeszcze ton jakbym mu rodzinę zabiła. Nigdy więcej nie skorzystam z DPD i to nie pierwszy raz spotkałam się z takim zachowaniem ZaletyZadnych -
~Dariusz / 2020-04-24 18:59
Kurier ignoruje klienta. W ogóle nie dojechał pod wskazany adres, tylko wysyła esemesa że przesyłka jest do odbioru w magazynie. Szkoda wydawać pieniądze na przesyłkę w DPD ZaletyBrakWadyKurierzy to lenie i oszuści a DPD im na to pozwala -
~Dariusz / 2020-07-05 06:50
Ostrzegam wszystkich przed DPD. Jak nie ma odbiorcy w domu, to odsyłają paczkę do nadawcy. Nie zostawiają żadnej wiadomości , że byli z paczką. Musiałem dwa razy płacić za tę samą przesyłkę. Dwa razy po 70 zł za biurko. Masakra. ZaletyŻadnych zalet. DPD jest głucha na skargi klientów. Odsyła do jakichś bliżej nie określonych spedytorów. -
~Dariusz / 2021-03-30 10:13
Oddział wrocławski, kurier w dniu 02.03.2021r niby był u mnie, aż dwa razy i ja świadomie odmówiłem przyjęcia paczki.
Kurier nie był ani razu, co ciekawsze wg śledzenia przesyłki paczkę otrzymał do doręczenia o godz.: 9:12:19, a po 47 sekundach już pisze o odmowie odebrania godz.: 9:13:06.
Oddział jest we Wrocławiu, a ja mieszkam 30km od Wrocławia i w parę sekund był u mnie?
Potem jest wpis o powiadomieniu e-mail, ciekawe skąd miał mój adres e-mail, jak nigdzie nie był podany?
Następnie niby znowu ponownie był u mnie o godzinie 11:37:00 i znowu ja nie chcę przyjąć paczki, która nawet nie była za zaliczeniem, przecież to na kilometr śmierci przekrętem.
Jeśli dojdę, że podrobił moje podpisy na zleceniu, to sprawa trafi do Policji.
Przesyłka została zwrócona do nadawcy i jak ja mam się teraz wytłumaczyć nadawcy, że kurier fałszuje dokumentację?
Mam nadzieję, że ten kurier zostanie przykładnie ukarany za swoje fałszerstwo w dokumentach.
Moja reklamacja odrzucona, bo nie byłem nadawcą, ale ponowne koszty transportu musiałem ja opłacić, ale już innej firmie, z tą nie chcę mieć nic wspólnego i wszystkich doradzam, to samo...Jak najdalej od DPD.
Zapłaciłem jeszcze 8,90zł za infolinie.ZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe -
~DARMAG / 2021-06-30 20:31
kurier nie przyjeżdża z paczkami a w informacji podaje że nie zastał nikogo w domu i to 2 dni po kolei dziadoska firma zgłosiłem reklamację i czekam na rozpatrzenie 30 dni poprost szajs i to nie pierwszy raz -
-
~Dawid / 2020-02-03 17:06
Jeśli będę miał wybór na pewno nie wybiorę firmy kurierskiej DPD ZaletyBrakWadyCzas , kurierzy , strona internetowa , procedury -
~DeamOon / 2024-06-22 13:58
Porażka, zamowiłem paczkę w piątek do pukntu pickup z dodatkową opcją "doręczenie w weekend", w sobotę pół dnia czekałem na paczkę, od rana w śledzeniu pisało że paczką jest wydana do doręczenia. Popołudniu patrzę "paczka nie została przekazana do punktu pickup", dzwonię i pytam. Kurier miał biby problemy z punktem pickup, i paczkę doręczy w poniedziałek. Także pieniądze które dopłaciłem za dostawę w weekend nie zostały zwrócone. DNO ZaletyBrakWadyDPD -
~Dedor / 2020-05-12 11:44
DZial reklamacji to kpina. Towar zostal uszkodzony w trakcie transportu ale oczywiscie DPD sie od tego miga. Nie brac od nich ubezpieczenia przesylki bo i tak zlodzieje nie wyplaca pieniedzy w przypadku uszkodzenia towaru ZaletyBrakWadyUtrudniony kontakt z dzialem reklamacji. Celowe dzialanie na celu uniemozliwienia zlozenia reklamacji. Celowe dzialanie zeby nie uwzglednic reklamacji -
~didysis / 2019-05-06 08:05
Pozytywne opinie o DPD to "ściema". 2 razy DPD w swojej opinii podejmowała próbę dostarczenia mi paczki, 25.04 i 26.04. Ja nie miałem o tym zielonego pojęcia pomimo że w uwagach prosiłem o kontakt i na podany nr nie dostałem nawet sms. Pracuję więc ani nie mogłem śledzić przesyłki ani nie było mnie w domu aby odebrać. Chyba DPD uważa że " to nos jest dla tabakiery" a oni robią mi łaskę że dostarczają produkt. Ale czego oczekiwać skoro właścicielami są francuzi i jak ich prezydent uważają , że "Polacy stracili szansę aby siedzieć cicho", a sami teraz mają "scheisse elysse" i "Notre dump". ZaletyŻe już nWadypoczucie DPD że to klient jest do oskubania z pieniędzy -
~DKM / 2019-08-22 17:14
Coraz gorzej. Kurier dostarcza paczki w godzinach w których wiadomo że nie będzie nikogo w domu. Robi problem, bo po 16 już nie pracuje, dopiero po dopytaniu czy może dostarczyć do punktu odbioru mówi że może, tyle że to jest na drugim krańcu dzielnicy. ZaletyDzwoni że łaskawie przyjedzieWadyBrak dostawy w godzinach po 16, słabo mówi po Polsku. -
~dodo / 2023-08-05 12:54
Kurier nie dał rady wnieść paczki 27,60 kg na 1 piętro. Musiałam zejść z nim do samochodu i razem nieść. Przy moich 64 latach i chorym kręgosłupie stanowiło to wielkie i niebezpieczne wyzwanie. ZaletybrakWadylenistwo -
~Dodzik / 2024-05-26 00:49
Firma bardzo mnie zawiodła właśnie wtedy, gdy zależało mi na czasie. Poprzez jedną ze stron kurierskich zamówiłam kuriera , by przyjechał po paczkę pod wskazany adres i wybrałam firmę DPD. Miał być w czwartek, czekałam i nie przyjechał. Zleciłam odbiór na następny dzień. Następnego dnia telefonowałam do firmy, uzbroiłam się w cierpliwość i po wielu próbach udało się w końcu z kimś porozmawiać i nawet zdobyć numer tel do kuriera. Około 13-tej kurier poinformował mnie, że będzie za 2 godz. Spokojnie czekałam. Po upływie 3 godzin zaczęłam się denerwować kurier nie odbierał telefonu. Do 17.00 się nie pojawił. Poszukałam w necie punktu gdzie jeszcze zdążyłabym nadać przesyłkę i sama pojechałam to załatwić a przecież zapłaciłam za usługę odbioru z domu. To jest lekceważenie klienta. Żadnych wyjaśnień, przeprosin. Napewno już nie będę korzystać z usług tej firmy. I niestety moja mama nie otrzyma przesyłki na Dzień Mamy w terminie, bo jeszcze nie wiem kiedy ta przesyłka będzie dostarczona
ZaletyBrakWadyNiedotrzymywanie terminu -
~Dorota / 2019-03-20 15:46
Wysłałem paczkę za pobraniem w piątek dotarła w poniedziałek, za to pieniądze są NIEPRAWNIE PRZETRZYMYWANE AŻ DO CZWARTKU NASTĘPNEGO TYGODNIA CZYLI 11 DNI FIRMA OBRACA NASZYMI PIENIĘDZMI. OSZUŚCI !!!!!
Przypominam że uiściłem dodatkową opłat za pobranie pieniędzy od adresata.
Złodzieje.
PRZYPOMINAM ŻE PRZELANIE PIENIĘDZY TRWA 15 MINUT A NIE 11 DNI.
POCZTA SZYBCIEJ PRACUJE.
nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
-
~Dorota / 2019-07-30 09:40
2019-07-29 18:05:31 Zwrot przesyłki
Numer paczki zwrotnej: 0000006067301L LEG
2019-07-29 14:15:00 Umówiono późniejszy termin doręczenia WA1
2019-07-29 11:30:56 Przesyłka niedoręczona - rezygnacja klienta z przesyłki LEG
2019-07-29 07:56:54 Wydanie przesyłki do doręczenia LEG
2019-07-26 22:00:00 Magazynowanie przesyłki w oddziale LEG
2019-07-26 09:53:00 Umówiono późniejszy termin doręczenia LEG
2019-07-24 10:53:00 Umówiono późniejszy termin doręczenia
Nowy termin doręczenia: 2019-07-26 LEG
2019-07-24 10:11:25 Wysłano powiadomienie LEG
2019-07-24 08:33:45 Wydanie przesyłki do doręczenia LEG
2019-07-24 08:16:49 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD LEG
2019-07-24 00:03:35 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD NCS
2019-07-23 16:14:17 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD PLO
2019-07-23 14:38:54 Przesyłka odebrana przez Kuriera PLO
2019-07-19 15:56:52 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana
Jedna wielka porażka. Po dostaniu sms-a w dniu 24.07 o nadaniu przesyłki odesłaliśmy sms-a zwrotnego o poźniejszym dostarczeniu ze wzgledu pobytu na wczasach a po 30 min. dzwoni Pani kurierka że jest pod domem, oczywiście Pani stwierdziła, że powiadomienia z biura a przyjazd kuriera to nigdy się nie zgrywają. Po umuwieniu się z Panią kurierką na dzień 26.07 jak widać wyżej w dniu 26.07 oczywiście paczka nie dotarła rzekomo umowione na inny dzień, tylko ciekawe z kim. Po telefonie do działu obsługi dowiedzieliśmy się że dostaniemy przesyłkę 29.07. W dniu 29.07 po telefonie do Pani kurier dowiedzieliśmy się, że była już u nas, że dzwoniła i pisała do nas i nikt się nie odezwał(po wysłaniu zdjęcia z telefony Pani kurier o wysłanym sms-sie do nas okazało się że pomyliła numer telefony). Oczywiście na internecie widziało rezygnacja z przesyłki. Po telefonie do działu obsługi i wyjaśnieniach wpisano nam późniejszą dostawe. Tego samego dnia po powrocie kuriera do bazy Pani wpisała sobie ponownie zwrot do nadawcy. Jedno wielkie nieporozumienie. Nie polecam!!!WadyBrak porozumienia z kurierem, hamstwo i kłamanie Pani kurier nie zna granic. -
~Doszowo / 2020-09-30 13:02
W poniedziłek 27 września nadałam paczkę i zapłaciłam dodatkowo extra za dostarczenie jej na następny dzień do 12.00 do innego masta w Polsce . W paczce były zapakowane pierogi i ogórki - 1 słoik zabezpieczone dodtkowo folią bąbelkową . Za radą pani w punkcie okleiłąm paczkę znaczkami -" uwaga szkło" i " góra-dół " - naiwnie wierząc , że obsługa umie odcyfrować takie znaki i dostosuje się do nich . Na następny dzień , ponieważ paczka nie została dostarczona i nie było żadnej informacji , udałam się do punktu , gdzie pani zadałą pytanie do centrali , co się dzieje . Wieczorem wiedziałam tylko , że paczkę przepakowano - to znaczy , że mimo oklejenia ostrzeżeniami , ktoś rzucał nią na prawo i lewo - bo trzeba dobrze walnąć taką paczką aby ją zdemolowac . Dnia 30 września -czyli po upływie doby od deklarowanego czasu , kurier przyniósł zdemolowaną paczkę , która nie została odebrana , ponieważ zawierała po prostu groch z kapustą .Rozmawiałam z panią w punkcie co dalej i dowiedziałam się , że będę musiała paczkę odebrać i jeszcze za to zapłacić - tak się zastanawiam , 1 kwietnia czy co ? ZaletyJedyna zaleta - pani w punkcie obsługi starała się zrozumieć i pomóc . Współczuję pracy w takiej firmie.WadyAbsolutna ignorancja klienta - brak jakiejkolwiek informacji co się dzieje z paczką.
Używanie naklejek "szkło","góra-dół" absolutnie dla tej firmy nic nie znaczy i myli klienta , że firma dba o ich własność.
Przyjmowanie znacznie zawyżonych opłat za termin dostarczenia z zamiarem niedotrzymania ich jest oszukiwaniem klienta. -
~dpd na nie / 2023-07-06 13:13
Po umowie z allegro są tak beznadziejni że po 10 latach zerwałem umowę, 50% paczek rozbita, ciagle jakies nowe opłaty, systemowe, gotowość itd opieka koncze się przy podpisaniu umowy ZaletyzeroWadyrozbiją nawet metalową kulkę, ciagle dodatkowe opłaty -
~dreamscometrue / 2019-04-11 21:20
Korzystam z usług DPD naprawdę długo, nigdy nie miałam żadnych problemów, aż do teraz. Pierwszy doświadczyłam problemów z jakąkolwiek firmą kurierską i to chyba z nawiązką.
Po kolei - zamówiłam paczkę, wybrałam DPD (bo przecież zawsze było w porządku), na stronie widzę - paczka doręczona. Zarówno w domu jak i u sąsiadów nie ma, zaczekałam do końca dnia i zadzwoniłam pod numer oficjalnie podany na stronie śledzenia paczki. Kurier nie odpowiadał, od razu słyszałam 'skrzynka jest pełna'. Napisałam SMSa, o dziwo kontakt był, ba nawet telefon z informacją o POMYLONYCH MAGAZYNACH (szkoda, że w moim mieście nie ma magazynu DPD ;) ) i zapewnieniu, że paczka pojawi się na drugi dzień,a status został wbity przez magazyniera, żeby paczka nie wróciła do sklepu. Zadzwoniłam jeszcze na infolinię, Pani konsultantka próbowała dodzwonić się zarówno do kuriera jak i na magazyn - bezskutecznie. Powiedziałam jakie informacje uzyskałam od kuriera, Pani była w lekkim szoku i powiedziała ' nie to tak nie działa, status doręczenia wbija kurier, nie magazynier '
Do 18:00 kolejnego dnia paczki nadal nie było. Kolejny raz zadzwoniłam do kuriera - to samo, brak kontaktu ; na infolinię - to samo, sprawdzali, robili co mogli (zalecili próbować skontaktować się z kurierem oraz nadawcą, aby był świadomy niedostarczonej paczki), ale nikt nie odbierał. Napisałam smsa (wcześniej skutkowało), żeby się dowiedzieć kiedy otrzymam paczkę i poinformowałam o złożeniu telefonicznej reklamacji do centrali (Pani konsultantka zadawała mnóstwo pytań o zachowanie kuriera). Doczekałam się telefonu od kuriera i tu uwaga - Pan krzyczał, że jak będę składać skargi to będę odbierać paczki z punktu pickup, że mam go nie STRASZYĆ (trochę zalatuje hipokryzją), że On nie ma obowiązku odbierania telefonów OD NIKOGO, czy ty klient czy infolinia i że (uwaga, to jest najlepsze) PAN SIĘ TERAZ ZASTANOWI CZY MI DOSTARCZYĆ TE PACZKĘ. Z racji wykonywanego zawodu zachowałam opanowanie, Pan ewidentnie nie - wrzeszczał ile wlezie. Zakończyłam rozmowę, mówiąc, że - okej, niech nie odbiera telefonów, ale niech wykonuje swoją pracę - tyle. Następnie dostałam szereg smsów z prywatnymi wycieczkami, na pytanie ' gdzie mogę sama odebrać przesyłkę, bo mi na niej zależy ? ' dostałam odpowiedź ' JUŻ NIGDZIE, TRZEBA BYŁO ZACHOWYWAĆ SIĘ NORMALNIE '
prt screeny wszystkich smsów dołączyłam do formularza z oficjalną pisemną skargą, której na samym początku nie miałam zamiaru wysyłać.
Podsumowując - nie polecam kurierów, co do infolinii - złego słowa powiedzieć nie mogę, robili co mogli.Zaletykontakt z konsultantami infolinii DPDWadybrak kultury
hipokryzja
brak profesjonalizmu
obrażanie klienta
groźby
strona 135 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- nastepna »