Oszusty kłamcy kurier nigdy u mnie nie był a twierdził że nikogo nie zastał i tak przez cały miesiąc
Zaletynie ma
Wadysame wady
~Client / 2021-12-23 23:09
Ocena: 1.67 / 5
Wszytko prawda co piszecie. A ludzie narzekają na Pocztę "Polską".
Starałem się o pracę w tej firmie DPD. JAkbyście wiedzieli, ile oni otrzymują za dostarczenie przesyłki, to byście z krzesła spadli. Mało powiedziane, że Polska jest tzw. Chinami Europy. Koordynatorka mówiła, że aby w miarę się opłacało pracować to na godzinę musisz dostarczyć ponad 15-20 przesyłek. To bardziej wina pracodawcy, że takie proponują wynagrodzenia. Chłopaki mimo wszystko się starają.
ZaletyMożliwe, że cena nadania, może kogoś skusić.
WadyMijają się z prawdą, na temat próby doręczenia przesyłki, notorycznie
~creativecars / 2020-04-19 14:31
Ocena: 1.67 / 5
Jestem zalamany sposobem reklamacji. Otrzymalem uszkodzona paczke. Zglosile to kurierowi od razu, on powiedzial szybko sie tracac, ze mam zagladnac do srodka i do niego zadzwonic. Po minucie jak odjechal zglosilem uszkodzenie. Poinformowal mnie, ze przebil kolo w samochodzie na nastepnej ulicy i nie przyjedzie do mnie, lecz zrobi to nastepnego dnia. Owszem przyjechal, lecz sporzadzil protokol bez mojej osoby. Okazalo sie, ze popelnil w nim kilka bledow i dostalem odmowe wyplaty roszczenia za kazdym razem jak wypisywalem swoje argumenty.
WadyReklamacje to farsa.
~Czarnulka / 2023-04-26 11:26
Ocena: 1.67 / 5
Kurier arogancki
Wiecznie o coś robią problem.
Doostaraczja przesyłki jak nikogo nie ma w domu a jak się dzwoni do kuriera to jest jakaś masakra się dogadać
Albo siedzę w domu kuriera nie ma za jakiś czas sprawdzam a tu paczka nie odebrana i to nie pierwsza taka sytuacja
~Czembro / 2019-05-06 12:41
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia! Przed wyjazdem na majówkę otrzymałem informację, że w dniu 2.05. nastąpi próba doręczenia. Ponieważ wiedziałem, że nie będzie mnie w domu, przekierowałem paczkę na adres miejsca pracy na dzień 6.05. Przekierowałem paczkę przez mojapaczka.dpd.com.pl (co jest sugerowane na stronie śledzenia przesyłki przy próbie skontaktowania się z konsultantem), co jest ważną informacją dla późniejszego rozwoju wypadków. Oczywiście, 2.05. i tak nastąpiła próba doręczenia, ale nic to, przysługuje jeszcze druga. I tutaj zaczynają się kwiatki. 6.05. od rana śledzę pozycje kuriera i nagle ok. 11:20 pojawia się status „Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny”, mimo że kurier nawet nie zbliżył się do adresu dostawy. Dzwonię na infolinię:
- pierwszy konsultant prosi mnie o cierpliwość, gdy on spróbuje się skontaktować z kurierem. Po kilku minutach połączenie zostaje przerwane,
- druga konsultantka sprawdza wszystko w systemie i stwierdza, że kurier był pod wskazanym adresem (kłamstwo), ale nie ma obowiązku dzwonić do mnie, a że jest to biurowiec, to oznaczył paczkę jako niedoręczoną. Pani zasugerowała skontaktowanie się bezpośrednio z kurierem, ale sama nie może podać mi numeru do niego, a niektóre przeglądarki ucinają numer kuriera na oficjalnych stronach DPD. Na szczęście w IE działa.
- dzwonię do kuriera. Ten twierdzi, że on w ogóle w rejonach nowego adresu nie kursuje i ma na paczce tylko stary adres. Ponieważ to była już druga próba doręczenia, jedyne co może zrobić to zostawić w punkcie DPD Pickup. Proszę go o wstrzymanie się i że jeszcze do niego zadzwonię.
- dzwonię na infolinię po raz trzeci. Nowa pani konsultant stwierdza, że paczka nie została prawidłowo przekierowana. Na pytanie, jakim cudem nie została przekierowana, skoro mają w systemie poprawny adres, pani stwierdza, że należy przekierowywać paczkę przez infolinię, a nie przez stronę, bo ta nie działa poprawnie (sic!). Na moją sugestię, że mimo wszystko to jest błąd po ich stronie i wypadałoby jednak dostarczyć do mnie przesyłkę, pani recytuje wyuczoną formułkę piejąc z zachwytu nad usługą DPD Pickup i radząc mi z niej skorzystać. I tak przez kilka kolejnych minut, na każde moje pytanie słyszę jedynie zachwalania DPD Pickup.
- dzwonię do kuriera, proszę o pozostawienie paczki w najbliższym punkcie.
ZaletyKrótki czas oczekiwania na infolinii; Gdyby przesyłka była poprawnie dostarczona, to czas dostawy zadowalający;
WadyNa infolinii kłamią jak z nut; Systemy DPD nie działają poprawnie; Konsultanci migają sie od podawania jakichkolwiek informacji;
~Człowiek rozsądny / 2024-03-05 11:14
Ocena: 1.67 / 5
Oddziały DPD Bielsko-Biała i okolice, weźcie się papraki za inną pracę, bo dostarczanie przesyłek najwyraźniej Was przerasta. Przetrzymywanie przesyłek po kilka dni - śmiech na sali, a może po prostu zatrudniona kadra nie potrafi czytać, nie wspominając o czytaniu ze zrozumieniem. Myslałem, że jesteście już na dnie, ale niestety Wy w to dno wbijacie się jeszcze głebiej.
W tej firmie nie ma nawet jednej osoby z jajajmi, która by potrafiła zrobić porządek i odpowiednią reorganizację - nawet wśród kierowników placówek.
~Damian / 2021-09-17 18:44
Ocena: 1.67 / 5
Chamska i prostacka obsługa na infolinii, brak jakiejkolwiek pomocy, brak odpowiedzi na jakiekolwiek pytania.
Wadybrak kultury
~Danio / 2021-10-18 20:30
Ocena: 1.67 / 5
kurier przekierował bez mojej wiedzy paczkę do punktu dpd do którego jechałem 60km. Na infolinii nie wiedzieli czemu tak się stało więc zadzwonili do kuriera który oczywiście ode mnie nie odbierał. Infolinia przekazała mi, że kurier powiedział "klient jest na liście agresywnych klientów dlatego paczke musi odebrać w punkcie". Co najlepsze paczka miała przyjść w godzinach 11:43 do 13:43, do 16 byla cisza do póki nie zobaczyłem powiadomienia o odesłaniu do punktu. Na miejscu okazało się że nie jestem na zadnej liście agresywnych klientów i nikt nie wiedział o co chodzi. Tym magicznym kurierem była osoba która doskonale znała mój adres i chciała mi zrobić na złość ze względu na nieprzyjemności z przeszłości.
Obsługa DPD na szczęście odda mi pieniądze za przesyłkę i zwrot kosztów za benzynę z kieszeni kuriera, od kuriera również mają zostać wyciągnięte konsekwencje
NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ, PRACUJĄ TAM NIEKOMPETENTNI LUDZIE
ZaletyDOSŁOWNIE BRAK CHYBA ŻE MASZ OCHOTE KŁÓCIĆ SIĘ Z KURIERAMI
WadyWADA NUMER 1 : ISTNIENIE TEJ FIRMY
~Dante / 2022-04-20 10:30
Ocena: 1.67 / 5
InPost na przykład w porównaniu z tą firmą to niebo a ziemia.
ZaletyW sumie nie ma
WadyBezczelni kurierzy a przynajmniej ten na którego dziś trafiłem
~Danula / 2021-03-15 15:48
Ocena: 1.67 / 5
Kurier, który dostarczył paczkę to porażka. Niemiły, arogancki, bezczelny i na koniec stwierdził, że dobrego dnia nie życzy. Całkowity brak profesjonalizmu. Nie uprzedził o godzinie dostarczenia paczki. W czasach pandemii nie można zapłacić kartą. Zalecam trzymać się z daleka od tej firmy.
ZaletyBRAK
~Danuta / 2023-05-02 08:02
Ocena: 1.67 / 5
Witam. Jeszcze jakieś cztery lata temu byłam zadowolona z dostaw firmy DPD. Teraz to porażka. Leniwy kurier który jeździ po Libiazu ,po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia paczki bo nie zastal nikogo w domu, zamiast przyjechać na drugi dzień w historii paczki wpisuje sobie bezczelnie ODMOWA ODBIORU PRZEZ KLIENTA!!!. Druga sytuacja była zima. Specjalnie wzięłam urlop żeby być w domu i czekać na paczkę. Miałam ściszony telefon i nie wiedziałam ze kurier mi dzwonił. Leniwy kurier wogole nie przyjechał bo stwierdził ze jak nie odbieram telefonu to nie musi podjechać pod dom i sprawdzić czy jestem w nim. Musiałam na drugi dzień brać urlop. NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ!!!
ZaletyZadnych
WadySame
~Danuta / 2025-02-25 22:11
Ocena: 1.67 / 5
Po raz kolejny kurier DPD nie dostarczył mi przesyłki z Allegro do domu ,chociaż taką opcję wybrałam. Bez mojej zgody a nawet zapytania zostawił przesyłkę w sklepie Żabka - Pickup. No cóż dzięki temu taki kurier ma miej prac!
Zaletybrak
Wadylenistwo i nieuczciwość kuriera DPD
~Danuta / 2025-02-25 22:11
Ocena: 1.67 / 5
Po raz kolejny kurier DPD nie dostarczył mi przesyłki z Allegro do domu ,chociaż taką opcję wybrałam. Bez mojej zgody a nawet zapytania zostawił przesyłkę w sklepie Żabka - Pickup. No cóż dzięki temu taki kurier ma miej prac!
Zaletybrak
Wadylenistwo i nieuczciwość kuriera DPD
~Danutadgrzeszek@interia.pl / 2022-06-24 08:56
Ocena: 1.67 / 5
To co się ostatnio dzieje to żenada. Przesyłki się rozjezdzaja. Mam 3 dostaję 1, reszty szukam. Zmieniam datę dostawy, bot potwierdza, kurier i tak przywozi. Nie wiem kogo zatrudniają w sortowniach i rozdzielniach, ale z pewnością analfabetów, nie potrafiących czytać po polaku. Dno za które trzeba płacić.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonaluzmu
~Darek / 2020-01-30 11:59
Ocena: 1.67 / 5
Bez próby dostarczenia do domu paczka gdzies tam w punkcie zostawiona.Innym razem na wycieraczce przed drzwiami w bloku gdzie przechodzi 100osob dziennie(ze nie zgineła
~Darek / 2020-11-06 12:54
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka dotarła,lecz kontakt telefoniczny z kurierem ( pracownik obcokrajowiec nie możliwy zarówno z mojej strony jak i biura obsługi) PO PROSTU KATASTROFA
ZaletyDoreczono
WadyBrak kontaktu z kurierem
~Darek / 2021-04-19 19:04
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia. Nadawałem sprzęt elektroniczny za prawie 10 tysięcy złotych. Zgodnie z instrukcją na stronie wydrukowałem etykietę i protokół nadania. Pan w DPD Pickup powiedział, że protokół niepotrzebny, bo on mi da dowód nadania. Tym dowodem nadania był kartonik 9x5 cm z nadrukowanym numerem i kodem kreskowym. Zero opisu, jakiej umowy nadania to dotyczy, żadnego podpisu. Po wpisaniu tego numeru do DPD tracking wyskoczyła informacja, że przesyłka nie została jeszcze nadana, więc zero potwierdzenia, że wszystko ok. Jakby ta paczka zaginęła, to latałbym z kartonikiem z numerkiem, żeby dostać pieniądze z ubezpieczania paczki. Trochę to niepoważne.
Wadybrak potwierdzenia nadania
~Daria / 2021-11-29 14:59
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia . Przed chwilą odebrał ode mnie kurier paczkę . Nie dosyć ,że nie profesjonalna obsługa to jeszcze ton jakbym mu rodzinę zabiła. Nigdy więcej nie skorzystam z DPD i to nie pierwszy raz spotkałam się z takim zachowaniem
ZaletyZadnych
~Dariusz / 2020-04-24 18:59
Ocena: 1.67 / 5
Kurier ignoruje klienta. W ogóle nie dojechał pod wskazany adres, tylko wysyła esemesa że przesyłka jest do odbioru w magazynie. Szkoda wydawać pieniądze na przesyłkę w DPD
ZaletyBrak
WadyKurierzy to lenie i oszuści a DPD im na to pozwala
~Dariusz / 2020-07-05 06:50
Ocena: 1.67 / 5
Ostrzegam wszystkich przed DPD. Jak nie ma odbiorcy w domu, to odsyłają paczkę do nadawcy. Nie zostawiają żadnej wiadomości , że byli z paczką. Musiałem dwa razy płacić za tę samą przesyłkę. Dwa razy po 70 zł za biurko. Masakra.
ZaletyŻadnych zalet. DPD jest głucha na skargi klientów. Odsyła do jakichś bliżej nie określonych spedytorów.