Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12715 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Calytenswiat / 2022-11-17 19:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem niezadowolony z tej firmy ponieważ kurier zostawił paczkę pod drzwiami i nie dostałem żadnej wiadomości o tym, aż w końcu zadzwoniłem do kuriera Dawida a on mi powiedział że nikogo nie było w domu i paczkę zostawił pod drzwiami a ja głupi czekałem w domu jak osioł nawet telewizora głośno nie puszczałem zęby słyszeć gdy ktoś zapuka do drzwi ale u kuriera Dawida to normalka on nawet zrobił taki numer że jak wiózł paczkę do centrum handlowego i nie chciało mu się dostarczyć paczki to zawiadomił swoją firmę że pod tym adresem czyli centrum handlowe nikogo nie było w domu, ten Dawid to poprostu majstersztyk, jest mistrzem w swoim fachu, brawo ty koleżko, inteligencją nie grzeszysz.
    ZaletyKurier Dawid potrafi rozbawić człowieka swoją głupotą
    WadyZostawianie paczki pod drzwiami nie informując o tym.
  • ~Candy / 2022-11-21 08:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier przerzucił moją paczkę przez ogrodzenie, nie dostałam z DPD żadnego SMSa kiedy moja paczka dotrze, psy rozszarpały mi paczkę. Po zgłoszeniu sprawy dostałam e-mail z informacją że mam im przesłać dowód i wszystkie potrzebne dokumenty do zwrotu pieniędzy pocztowo.
    ZaletyPan z infolinii był miły.
  • ~casa32 / 2019-11-03 10:32
    Ocena: 1.67 / 5
    przestrzegam wszystkich przed firmą kurierską DPD..! arogancki,chamski bezczelny kurier o imieniu Marek dosyć,że nie wnosi zakupionych paczk pod wskazany adres to jeszcze klienta przez telefon potrafi wyzwać od najgorszych zostawiając paczkę w najlepszym wypadku pod blokiem a jeżeli nikt nie zejdzie po nią to straszy,że odeśle z powrotem na koszt klienta..!! Strzeżcie się Ludzie firmy kurierskiej DPD w w szczególności tego kuriera..!
    Zaletybrak
    Wadykurier nie nadaje się do przewozu przesyłek ,rejon-Głogów..!
  • ~Catterpillar / 2022-10-13 16:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier mimo oznaczenia na paczce wyraźnie nią rzucał,cała zawartość paczki jest kompletnie zniszczona, dpd na wyraźna reklamację robi trudności na każdym kroku.
  • ~CharLie / 2020-03-02 18:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo złe traktowanie przesyłek, nieuznawanie reklamacji, mam nadzieję, że inne firmy wyprą tą niezetelna firmę z rynku.
    ZaletyBrak
    WadyZrzucanie winy uszkodzenia paczki na odbiorcę, bardzo długo trwający proces reklamacji.
  • ~Charlotta / 2022-10-06 23:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka podzielona na dwie części, dostarczona w rozerwanym kartonie. Pierwsza część na coś, druga dwa dni później. Infolinia nie działa wcale, bardzo nie miła obsługa
  • ~chomik / 2018-12-21 22:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszusty kłamcy kurier nigdy u mnie nie był a twierdził że nikogo nie zastał i tak przez cały miesiąc
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~Client / 2021-12-23 23:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Wszytko prawda co piszecie. A ludzie narzekają na Pocztę "Polską".
    Starałem się o pracę w tej firmie DPD. JAkbyście wiedzieli, ile oni otrzymują za dostarczenie przesyłki, to byście z krzesła spadli. Mało powiedziane, że Polska jest tzw. Chinami Europy. Koordynatorka mówiła, że aby w miarę się opłacało pracować to na godzinę musisz dostarczyć ponad 15-20 przesyłek. To bardziej wina pracodawcy, że takie proponują wynagrodzenia. Chłopaki mimo wszystko się starają.
    ZaletyMożliwe, że cena nadania, może kogoś skusić.
    WadyMijają się z prawdą, na temat próby doręczenia przesyłki, notorycznie
  • ~creativecars / 2020-04-19 14:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem zalamany sposobem reklamacji. Otrzymalem uszkodzona paczke. Zglosile to kurierowi od razu, on powiedzial szybko sie tracac, ze mam zagladnac do srodka i do niego zadzwonic. Po minucie jak odjechal zglosilem uszkodzenie. Poinformowal mnie, ze przebil kolo w samochodzie na nastepnej ulicy i nie przyjedzie do mnie, lecz zrobi to nastepnego dnia. Owszem przyjechal, lecz sporzadzil protokol bez mojej osoby. Okazalo sie, ze popelnil w nim kilka bledow i dostalem odmowe wyplaty roszczenia za kazdym razem jak wypisywalem swoje argumenty.
    WadyReklamacje to farsa.
  • ~Czarnulka / 2023-04-26 11:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier arogancki
    Wiecznie o coś robią problem.
    Doostaraczja przesyłki jak nikogo nie ma w domu a jak się dzwoni do kuriera to jest jakaś masakra się dogadać
    Albo siedzę w domu kuriera nie ma za jakiś czas sprawdzam a tu paczka nie odebrana i to nie pierwsza taka sytuacja
  • ~Czembro / 2019-05-06 12:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia! Przed wyjazdem na majówkę otrzymałem informację, że w dniu 2.05. nastąpi próba doręczenia. Ponieważ wiedziałem, że nie będzie mnie w domu, przekierowałem paczkę na adres miejsca pracy na dzień 6.05. Przekierowałem paczkę przez mojapaczka.dpd.com.pl (co jest sugerowane na stronie śledzenia przesyłki przy próbie skontaktowania się z konsultantem), co jest ważną informacją dla późniejszego rozwoju wypadków. Oczywiście, 2.05. i tak nastąpiła próba doręczenia, ale nic to, przysługuje jeszcze druga. I tutaj zaczynają się kwiatki. 6.05. od rana śledzę pozycje kuriera i nagle ok. 11:20 pojawia się status „Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny”, mimo że kurier nawet nie zbliżył się do adresu dostawy. Dzwonię na infolinię:
    - pierwszy konsultant prosi mnie o cierpliwość, gdy on spróbuje się skontaktować z kurierem. Po kilku minutach połączenie zostaje przerwane,
    - druga konsultantka sprawdza wszystko w systemie i stwierdza, że kurier był pod wskazanym adresem (kłamstwo), ale nie ma obowiązku dzwonić do mnie, a że jest to biurowiec, to oznaczył paczkę jako niedoręczoną. Pani zasugerowała skontaktowanie się bezpośrednio z kurierem, ale sama nie może podać mi numeru do niego, a niektóre przeglądarki ucinają numer kuriera na oficjalnych stronach DPD. Na szczęście w IE działa.
    - dzwonię do kuriera. Ten twierdzi, że on w ogóle w rejonach nowego adresu nie kursuje i ma na paczce tylko stary adres. Ponieważ to była już druga próba doręczenia, jedyne co może zrobić to zostawić w punkcie DPD Pickup. Proszę go o wstrzymanie się i że jeszcze do niego zadzwonię.
    - dzwonię na infolinię po raz trzeci. Nowa pani konsultant stwierdza, że paczka nie została prawidłowo przekierowana. Na pytanie, jakim cudem nie została przekierowana, skoro mają w systemie poprawny adres, pani stwierdza, że należy przekierowywać paczkę przez infolinię, a nie przez stronę, bo ta nie działa poprawnie (sic!). Na moją sugestię, że mimo wszystko to jest błąd po ich stronie i wypadałoby jednak dostarczyć do mnie przesyłkę, pani recytuje wyuczoną formułkę piejąc z zachwytu nad usługą DPD Pickup i radząc mi z niej skorzystać. I tak przez kilka kolejnych minut, na każde moje pytanie słyszę jedynie zachwalania DPD Pickup.
    - dzwonię do kuriera, proszę o pozostawienie paczki w najbliższym punkcie.
    ZaletyKrótki czas oczekiwania na infolinii; Gdyby przesyłka była poprawnie dostarczona, to czas dostawy zadowalający;
    WadyNa infolinii kłamią jak z nut; Systemy DPD nie działają poprawnie; Konsultanci migają sie od podawania jakichkolwiek informacji;
  • ~Człowiek rozsądny / 2024-03-05 11:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddziały DPD Bielsko-Biała i okolice, weźcie się papraki za inną pracę, bo dostarczanie przesyłek najwyraźniej Was przerasta. Przetrzymywanie przesyłek po kilka dni - śmiech na sali, a może po prostu zatrudniona kadra nie potrafi czytać, nie wspominając o czytaniu ze zrozumieniem. Myslałem, że jesteście już na dnie, ale niestety Wy w to dno wbijacie się jeszcze głebiej.
    W tej firmie nie ma nawet jednej osoby z jajajmi, która by potrafiła zrobić porządek i odpowiednią reorganizację - nawet wśród kierowników placówek.
  • ~Damian / 2021-09-17 18:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Chamska i prostacka obsługa na infolinii, brak jakiejkolwiek pomocy, brak odpowiedzi na jakiekolwiek pytania.
    Wadybrak kultury
  • ~Danio / 2021-10-18 20:30
    Ocena: 1.67 / 5
    kurier przekierował bez mojej wiedzy paczkę do punktu dpd do którego jechałem 60km. Na infolinii nie wiedzieli czemu tak się stało więc zadzwonili do kuriera który oczywiście ode mnie nie odbierał. Infolinia przekazała mi, że kurier powiedział "klient jest na liście agresywnych klientów dlatego paczke musi odebrać w punkcie". Co najlepsze paczka miała przyjść w godzinach 11:43 do 13:43, do 16 byla cisza do póki nie zobaczyłem powiadomienia o odesłaniu do punktu. Na miejscu okazało się że nie jestem na zadnej liście agresywnych klientów i nikt nie wiedział o co chodzi. Tym magicznym kurierem była osoba która doskonale znała mój adres i chciała mi zrobić na złość ze względu na nieprzyjemności z przeszłości.


    Obsługa DPD na szczęście odda mi pieniądze za przesyłkę i zwrot kosztów za benzynę z kieszeni kuriera, od kuriera również mają zostać wyciągnięte konsekwencje

    NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ, PRACUJĄ TAM NIEKOMPETENTNI LUDZIE
    ZaletyDOSŁOWNIE BRAK CHYBA ŻE MASZ OCHOTE KŁÓCIĆ SIĘ Z KURIERAMI
    WadyWADA NUMER 1 : ISTNIENIE TEJ FIRMY
  • ~Dante / 2022-04-20 10:30
    Ocena: 1.67 / 5
    InPost na przykład w porównaniu z tą firmą to niebo a ziemia.
    ZaletyW sumie nie ma
    WadyBezczelni kurierzy a przynajmniej ten na którego dziś trafiłem
  • ~Danula / 2021-03-15 15:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier, który dostarczył paczkę to porażka. Niemiły, arogancki, bezczelny i na koniec stwierdził, że dobrego dnia nie życzy. Całkowity brak profesjonalizmu. Nie uprzedził o godzinie dostarczenia paczki. W czasach pandemii nie można zapłacić kartą. Zalecam trzymać się z daleka od tej firmy.
    ZaletyBRAK
  • ~Danuta / 2023-05-02 08:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Jeszcze jakieś cztery lata temu byłam zadowolona z dostaw firmy DPD. Teraz to porażka. Leniwy kurier który jeździ po Libiazu ,po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia paczki bo nie zastal nikogo w domu, zamiast przyjechać na drugi dzień w historii paczki wpisuje sobie bezczelnie ODMOWA ODBIORU PRZEZ KLIENTA!!!. Druga sytuacja była zima. Specjalnie wzięłam urlop żeby być w domu i czekać na paczkę. Miałam ściszony telefon i nie wiedziałam ze kurier mi dzwonił. Leniwy kurier wogole nie przyjechał bo stwierdził ze jak nie odbieram telefonu to nie musi podjechać pod dom i sprawdzić czy jestem w nim. Musiałam na drugi dzień brać urlop. NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ!!!
    ZaletyZadnych
    WadySame
  • ~Danuta / 2025-02-25 22:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz kolejny kurier DPD nie dostarczył mi przesyłki z Allegro do domu ,chociaż taką opcję wybrałam. Bez mojej zgody a nawet zapytania zostawił przesyłkę w sklepie Żabka - Pickup. No cóż dzięki temu taki kurier ma miej prac!
    Zaletybrak
    Wadylenistwo i nieuczciwość kuriera DPD
  • ~Danuta / 2025-02-25 22:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz kolejny kurier DPD nie dostarczył mi przesyłki z Allegro do domu ,chociaż taką opcję wybrałam. Bez mojej zgody a nawet zapytania zostawił przesyłkę w sklepie Żabka - Pickup. No cóż dzięki temu taki kurier ma miej prac!
    Zaletybrak
    Wadylenistwo i nieuczciwość kuriera DPD
  • ~Danutadgrzeszek@interia.pl / 2022-06-24 08:56
    Ocena: 1.67 / 5
    To co się ostatnio dzieje to żenada. Przesyłki się rozjezdzaja. Mam 3 dostaję 1, reszty szukam. Zmieniam datę dostawy, bot potwierdza, kurier i tak przywozi. Nie wiem kogo zatrudniają w sortowniach i rozdzielniach, ale z pewnością analfabetów, nie potrafiących czytać po polaku. Dno za które trzeba płacić.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonaluzmu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12715
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8104
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7741
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4134
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2454
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098