strona 132 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
-
~Anonymous / 2021-01-29 11:25
Kurier przekazuje paczkę sąsiadce. Skad pewnosc, ze paczka od niej trafi do mnie? Ma mój numer telefonu, siedzę w domu i nagle dostaje maila, ze paczka odebrana. Zero profesjonalizmu. -
-
~Antoni / 2019-04-15 09:08
Paczka za pobraniem 10 dni kalendarzowych a pieniędzy niema ZaletyBrak(jedyny plus to obsługa w punkcie przyjęć) -
~Apokalipto / 2022-04-14 10:37
Nie polecam , arogancja iusługi na poziomie ' bo to my robimy łaskę klijentowi i musi na nas czekac " brak przedziału godzinowego w którym będzie dostarczona przesyłka , brak kontaktu z kurierem. -
~Arczi / 2022-12-27 13:52
Brak dostarczenia przesylki
Brak mozliwisci Kontaktu telefonicznego z konkretnym oddzialem firmy DPD -
~Arek / 2022-05-11 22:20
Paczka leży na magazynie drugi dzień, status się nie zmienia a bot z którym rozmawiam mnie rozłącza. Nigdy więcej i nikomu nie polecam WadyFatalna obsługa klienta -
~Arek / 2023-03-22 11:22
Tragedia, paczka zgubiona, konsultant nic nie może pomóc. Nigdy nie będę korzystał z usług tej firmy -
~ArniK / 2021-05-14 17:01
W dniu dostarczenia przesyłki zaraz po dostawie, po stwierdzeniu uszkodzenia paczki pobiegłem za kurierem, aby wrócił do firmy i spisał protokół. Łamaną polszczyzną (najprawdopodobniej obywatel Ukrainy) stwierdził, że on nie spisuje protokołów, bo ich nie ma, zadzwonił "na bazę" i potwierdził, że reklamację za transport składa się na stronie DPD. Dokonałem takiego zgłoszenia natychmiast po tej rozmowie. Przygotowałem protokół online, ale nie doczytałem, że protokół nie jest oficjalnym złożeniem reklamacji. Po upływie terminu przewidzianego na rozpatrzenie reklamacji, sprawdziłem, co się dzieje ze złożonym protokołem i zorientowałem się o moim niedopatrzeniu. W związku z tym przygotowałem protokół ponownie, tym razem dokończyłem procedurę reklamacyjną i odczekałem swoje. Wina leży po stronie kuriera, a DPD odmawia uznania reklamacji, bo nei było spisanego protokołu przy dostawie. WadySame wady -
~Artiom / 2019-12-06 16:46
Fatalna obsługa. Kurier nie dość że pomylił adresy to jescze zachowywał się bardzo arogancko wobec klienta. Z DPD mam najwięcej nieprzyjemności podczas dostaw. Nie polecam ZaletyBrakWadyWszystkie jakie może popełniać firma kurierska. -
-
~Artur / 2020-04-17 12:24
Firmą kurierską to nie powinno się nazywać.Jakaś porażka nie wiem jaki jest ich priorytet?,napewno niezadowolenie klienta.Czas dostawy makabra!!! Obsługa przez Internet średniowiecze. -
~asd / 2021-10-18 08:25
Kurier potrafi zostawić przesyłkę na schodach i odejść bez powiadomienia WadyPracują tam idioci -
~Aurelia / 2023-10-25 13:43
Firma moloch nie szanująca klienta, już nie muszą dzwonić na telefon, mogą ignorować naklejki np. "rozpakować przy kurierze", bo taki sobie ułożyli regulamin, bo przecież niech się klient martwi i traci czas, nerwy i oczywiście pieniądze. Reklamacja odmowna z byle powodu np., że w opisie, jak paczka była opakowana, nie uwzględniono, że się znajdowały takie naklejki informujące o możliwości stłuczenia, choć sami tą wspomnianą wcześniej ignorują. Zamiast kontaktu z nadawcą wszystko przerzuca się na klienta, podsuwając możliwość wejścia na drogę sądową. Ogólnie to bezczelność prawnie usankcjonowana. ZaletybrakWadywszystkie możliwe -
~Ayerd / 2022-04-12 22:14
zamówiłem sobie w sobotę paczkę, przyszła w poniedziałek, wszystko było by okej gdyby nie to że paczkę odebrał mój brat bo mnie nie było, a kurier nawet mnie nie poinformował że została ta paczka odebrana, a co gdyby to nie był mój brat tylko jakaś losowa osoba?? Nie polecam tej firmy ZaletybrakWadybrak informacji o numerze kuriera
kurier nie informuje o odebranej paczce, kompletnie nic -
~Ayq / 2020-10-05 15:33
Od długiego czasu korzystam z różnych firm kurierskich, ale tak jak DPD działa to już nikt. Mają w systemie moją paczkę, ale w oddziale nic więcej nie wiedzą. Kontaktu z Kurierem nie ma(mimo, że podał nr tel). Tydzień mija a paczki nie widać i czeski film - nikt nic nie wie. -
~B.D. / 2020-03-06 22:33
Rano dostaje smsa, że dziś będzie dostarczona paczka... Czekam cały dzień. Ani kuriera ani paczki. Co się okazuje? Że podobno kurier o 19.00 był u mnie a nikogo nie zastał w domu i paczka trafiła na magazyn. Niestety ale kurier nawet nie pofatygował się a dlaczego? Bo przecież piątek i trzeba wcześniej skończyć pracę więc po co dostarczyć paczkę skoro można napisać, że nikogo nie było w domu i skończyć wcześniej pracę.
-
~Bal / 2020-10-16 13:46
W pobliżu mojego miejsca zamieszkania znajduje się punkt DPD pick up. Kurier notorycznie, pomimo zamawiania na adres zamieszkania, zostawia paczkę w punkcie DPD pick up nie podejmując próby jej doręczenia. Ostatnim razem kurier przy kolejnym oddaniu do punktu DPD bez próby doręczenia do mnie do domu, zaznaczył że paczka została odebrana, nie mam żadnej oficjalnej informacji gdzie paczka się znajduje (bo nieoficjalnie znajduje się w punkcie DPD), a biuro obsługi nic z tym faktem nie robi, mydląc oczy że paczka zostanie dostarczona w kolejnych dniach. Jeden z konsultantów podjął próbę kontaktu z kurierem, ten jednak odpowiedział że nie ma czasu na dostarczenie tej paczki. Po którymś w kolejności telefonie jedna z konsultantek rozłączyła się w trakcie rozmowy i zablokowała mój numer. Paczki jak nie było tak nie ma i nie wiadomo jak sytuacja dalej się potoczy. Firma dno, totalny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta. Wady- brak szacunku do klienta -
~bancakor / 2019-10-01 15:29
Firma nierzetelna. Paczka niedostarczona. Od trzech miesięcy próbuję złożyć reklamację. Niestety nieskutecznie. Kurier oznaczył, że dostarczył przesyłkę a ja jej do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ZaletybrakWadyNAJGORSZA FIRMA KURIERSKA -
-
~BARBARA / 2020-04-16 14:31
Kurierzy tej firmy zachowują się okropnie. Do klientów, którym świadczą swoją usługę , odnoszą się obcesowo i po chamsku . Na moją prośbę , aby przesyłkę dostarczyć mi pod próg mieszkania , kurier nawet nie reagował . Potem poprosiłam , aby wrzucił ja do skrzynki pocztowej, na klatce schodowej - też zero reakcji . W międzyczasie kilka razy wspomniałam o tym , że jestem osoba niepełnosprawną i poruszam się o kulach inwalidzkich . Za każdym razem ,pracownik tej firmy ,telefonicznie żądał ode mnie zaświadczenia lekarskiego o braku w moim organizmie KORONAWIRUSA. Jedno przeczy drugiemu . Nawet , gdybym miała takie zaświadczenie , to w jaki sposób miałabym je okazać . Jeśli byłabym szefem tej firmy , takiego pracownika zwolniłabym z pracy . Zero empatii w stosunku do ludzi chorych i sprawnych inaczej . Proszę ,szerokim łukiem , omijać te Firmę. -
~Barbara / 2020-08-20 14:48
Kurier cham. Po poinformowaniu że chcę sprawdzić czy przesyłka jest kompletna i bez uszkodzeń żeby w razie czego spisać protokół szkody (co zajęło dosłownie kilka minut) usłyszałam od niego chamskim pretensjonalnym tonem: "Chyba Pani żartuje!" Nie żartowałam, a kurier dostał odpowiednią opinię do tego zamówienia. Każdemu polecam wystawienie adekwatnej opinii na stronie dpd. -
~Barbarian456 / 2023-02-23 14:11
Informacje odnośnie planowanej godziny dostawy nie pokrywają się z rzeczywistą godziną. Była informacja w systemie :dostawa 10:00-12:00. Czekałem jak dzwon z pomocnikiem do wniesienia towaru (ciężkie szafy). Po wizycie w oddziale okazało się, że dostawa po 16:00.... -
~Bardzo wku*** klientka. / 2020-11-18 08:08
NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA Z JAKĄ MIAŁAM DOCZYNIENIA. Mieszkam na śródmieściu w Warszawie i dość sporo zamawia się paczek kurierem również przez aspekt covid-19. Nie było ani jednego kuriera z konkurencji który by robił problemy takie jak te ścierwa z DPD. Porzucają paczki pod klatką schodową gdzie to to samo co porzucić na środku ulicy gdzieś pod innym adresem. Mimo mówienia że jest się przeziębionym i sie nie wychodzi z domu to przez domofon mowi paczka na dole i ucieke zero empatii, dialogu, kultury.
Firma ta powinna dyżo mniej brać za swoje "usługi" bo w połowie jest ona wykonywana. Reklamacje nic nie daja.
Kurierzy tylko podstawiają przesyłki a raczej rzucają je pod drzwi jak widzą windę bez niej nie ma mowy. Mam nadzieję że do własnych domów wchodzą przez okna i do sklepów też nie wchodzą ponieważ są tam inni ludzi i istnieje ryzyko zarażenia się. Nawet Poczta Polska przy nich to anioły.ZaletyżadnychWadyzbyt dużo by w tym oknie opisać. Żałosna imitacja firmy kurierskiej. Chamstwo, prostactwo i ignorancja.
strona 132 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »