ZaletyBRAK
strona 126 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »
-
~WKURZONY / 2022-06-13 16:52Ocena: 2.00 / 5
Kurier umowiony na odbior paczki w okreslonych godzinach. Czlowiek czeka zeby odebral mi tą paczkę, a czas mija a goscia nie ma. Po interwencji na infolini mily Pan kaze mi jeszcze czekac 1.5 godziny. Oczywiscie telefonu do kuriera nie da bo nie moze. Zenada. Najlepiej caly dzien przesiedziec bo kurier ma laskawie przyjechac. Ostatni moj kontakt z tą firmą. NIE POLECAM !!! -
-
~wkurzony klient / 2021-04-30 15:19Ocena: 2.00 / 5
Firma dno. Kurier dziś w Żorach dostarczył mi paczkę zostawiając ją pod drzwiami nie kontaktując się ze mną. Kiedy udało mi sie go zatrzymać odjeżdżajacym autem na pytanie dlaczego zostawił przesyłkę pod drzwiami bez potwierdzenia odbioru stwierdził, że jest covid, a jak mam jakieś żale to mogę sobie dzwonić do firmy. Zupełny brak poszanowania klienta i dostarczanych przesyłek. Od dziś ta firma już u mnie nie zagości. -
~Wkurzony klient / 2023-09-27 14:43Ocena: 2.00 / 5
Nie jest to taka zła firma ale mam teraz gigantyczny problem . Próbuję przekierować paczkę na punkt odbioru przez stronę . Wysyłający wysłał na adres domowy - nie odbiorę bo jestem w pracy. Próbowałem wielokrotnie przekierować aż mnie zablokowało. Nie udało się . Dzwoniłem na infolinię odbiera durny boot . Jakoś zmęczyłem i połączyłem się z konsultantem . Nie mogą przekierować dzwonić do kuriera. Ale po kiego grzmota podają nr do kuriera . Włącza się tylko przeładowana poczta głosowa. Próbowałem wielokrotnie. Paczka chyba wróci do nadawcy ( przesyłka zagraniczna). Żal . Reklamują się zarządzaj przesyłką , przekierowuj , odbieraj kiedy chcesz -- guzik prawda. ZaletySzybkość dostawy jak się uda odebrać.WadyUsługi z których nie można skorzystać . Brak kontaktu. -
~władysław / 2018-10-31 18:22Ocena: 2.00 / 5
Witam. Pierwszy i chyba ostatni raz wysyłam paczkę firmą DPD. Wysyłałem kolumny głośnikowe w idealnym stanie. Całe opakowane w styropian 50 mm ze wszystkich stron, owinięte folią stretch, opasane kilkakrotnie taśmą pakową, opisane gdzie znajduje się GÓRA KOLUMNY. Po odbiorze zamawiający poinformował mnie, że w jednej z kolumn jest uszkodzony głośnik basowy /wciśnięta wypukła osłona cewki głośnika/pęknięty styropian osłaniający. Kurier który odbierał ode mnie przesyłki pochwalił mnie za bardzo dobre zapakowanie, to wyobrażam sobie co musiało się dziać w trakcie transportu,mimo tego,że zaznaczona była GÓRA PRZESYŁEK, musiały być rzucane lub przywalone innymi przesyłkami.Zamawiający nie mógł sprawdzić przesyłki przy kurierze gdyż kurier nie miał na to czasu. Zaletyszybka dostawaWadyUszkodzenie w trakcie transportu. Brak zainteresowania i jakiegokolwiek wyobrażenia co się transportuje i w jakiej pozycji powinna znajdować się transportowana paczka. -
~Włodzimierz / 2020-09-25 12:33Ocena: 2.00 / 5
Po raz pierwszy spotkałem się z takim traktowaniem odbiorcy.Zazwyczaj kurierzy są całkiem sympatycznymi ludźmi ale, niestety nie ten.Przesyłką( wiele kartonów )zastawia mi drzwi wejściowe do magazynu i nie reaguje na żadne prośby czy uwagi. Pół biedy gdy jestem na zewnątrz, bo wtedy mogę poprzestawiać kartony ale najczęściej jestem w środku a wtedy muszę po kogoś dzwonić aby mnie " odkopał " bo sam nie mogę się wydostać ( drzwi od magazynu otwierają się na zewnątrz ). Teraz gdy słyszę, że coś dzieje się na zewnątrz to pędzę do drzwi aby znowu nie zostać zamurowany.Jestem tak zdegustowany zachowaniem tego człowieka, że zastanawiam się czy nie prosić moich kontrahentów aby nadawali przesyłki przez inną firmę kurierską. Sprawa dotyczy kuriera obsługującego ul. kolejową 15/17 w Warszawie.Ja mam prawie siedemdziesiąt lat i nie mam już sił i chęci aby " walczyć " z tym człowiekiem. Bardzo bym chciał, aby ktoś w DPD zareagował na tą sytuację.
P.S.
Ciekaw też jestem,kto ewentualnie odpowiada za zaginioną paczkę, jeśli towar rzucony jest poza teren magazynu.ZaletyW ogóle był łaskawy dostarczyć towar.WadyJak w opisie a oprócz tego socjopatyczne podejście do klienta. -
~Wojciech / 2019-02-06 23:02Ocena: 2.00 / 5
FIRMA nastawiona wyłącznie na zysk.Brak możliwości dochodzenia reklamacji za zniszczony towar.Niesłusznie naliczane dopłaty Współpracowałem z nimi kilka lat ,ale to co wyprawiają teraz to już wyłudzenia Wzywam do bojkotu tej firmy.,a ja zgłaszam sprawę do prokuratury. -
~Wojciech / 2019-07-16 10:49Ocena: 2.00 / 5
Nadalem paczkę za pobraniem. Towar w paczce za 110 zl + 21.99 zł przesyłką pobraniowa. Przy nadawaniu upewniłem się , ze kwota nadania będzie doliczona do zwrotu. Pani przyjmująca przesyłkę w oddziale DPD we Wrocławiu potwierdziła to.Przesyłkę nadawałem 27 Czerwca 2019. Przelew na kwotę 110 zł wpłynął na moje konto 04 Lipca 2019. Złożyłem reklamacje odnośnie niezapłaconej kwoty 21.99 zł 05 Lipca 2019. Od tamtej pory reklamowałem jeszcze dwukrotnie - i cisza. Zadnej reakcji ze strony DPD . Oni zdaje się robią wszystko , aby się pozbyć klientów. Ja na pewno już nie skorzystam z ich usług. I innym tez nie polecam. ZaletyNie dostrzeglemWadyLekceważenie klienta -
~Wojtek / 2021-06-15 17:36Ocena: 2.00 / 5
Paczka oklejona Ostroznie Szklo zawartosc paczki dobrze zabezpieczona scianki kartonu dodatkowo usztywnione mimo to zawartosc otrzymalem zniszczona brak kontaktu telefonicznego w sprawie reklamacji, kontakt tylko e mail uwazam za beznadziejny, obsluga klienta na kiepskim poziomie. -
-
~Wojtek / 2022-11-16 13:46Ocena: 2.00 / 5
Pomimo obecności paczka została niedostarczona przez kuriera z czym się absolutnie nie zgadzam ZaletyBrakWadyNie ma kontaktu z kurierem brak numeru -
~Wstyd... / 2020-08-10 11:53Ocena: 2.00 / 5
Dno totalne:) A kurierzy tchórze boją się wejść na klatek schodową. Obrzydliwe wykorzystywanie przepisu... wstyd firmo, wstyd kurierzy. Boicie się to zmieńcie pracę. Fatygowanie 70 letniej kobiety z 4tego piętra żeby odebrała paczkę? Zdrowie waszego klienta już nie jest ważne? -
~Wściekła / 2023-12-23 19:19Ocena: 2.00 / 5
Odradzam, po trzykroć odradzam!!!
Za pierwszym razem pomyślałam, każdemu się zdarza,ale teraz kiedy dopłaciłam za to żeby paczka dotarła na Święta bo dzieci czekały a nie dotarła wiem, że już nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i Państwu również nie polecam . Jestem po prostu wściekła !!! Jak można wziąć pieniądze za gwarancję dostarczenia paczki na czas po czym jej nie dostarczyć !!!!WadyOpisane wyżej , czyli kompletna nierzetelność, oszuści -
~Wściekły / 2020-04-28 11:36Ocena: 2.00 / 5
Posłałem paczek z przesyłką zwrotną. Na początku były problemy z doręczeniem paczki. Kurier nie zadzwonił w ogóle do odbiorcy. Po prostu zabierał paczkę. Dopiero za trzecim razem przesyłka została dostarczona. Jednakże okazało się, że kurier nie posiada przy sobie listu przewozowego aby nadać paczkę zwrotną i próbował zwalić odpowiedzialność za to na odbiorcę (na infolinii dostałem informację, że to wina kuriera). W efekcie kurier zerwał list przewozowy z poprzedniej paczki i nakleił na nową. Paczka zwrotna do mnie nie trafiła. Jak się dowiedziałem na infolinii (dzwoniąc tam po raz czwarty w ciągu tygodnia) w systemie był wpisany błędny adres. Na liście przewozowym był wpisany POPRAWNY ADRES! Oczywiście zero kontaktu od kuriera. W efekcie paczka wraca do miasta, z którego przyjechała. Dzwoniąc piąty raz na infolinię dowiedziałem się, że paczkę trzeba będzie nadać jeszcze raz. Na pewno nie nadam jej przez DPD. Radzę trzymać się daleko od tej firmy. Oszczędzą sobie Państwo nerwów i czasu. ZaletyBrakWady-bałagan w systemie
-skrajny nieprofesjonalizm -
~x / 2020-04-18 13:26Ocena: 2.00 / 5
Tragedia po prostu. Paczka miała się pojawić w piątek. Dostałam powiadomienie, że w godz 12-15. Cały dzień czekałam na kuriera, Nawet się nie pojawił -
~Xxx / 2019-10-23 16:33Ocena: 2.00 / 5
Kurier nadety, niemila obsluga. Najwiekszy minus za jakosc dostarczanych przesylek... Juz nie raz paczki dochodzily w stanie jakby psu z gardla wyciagniete.. Uszkodzone opakowanie, albo koperty w ktorych dostarczano szklo do telefonu zlozone na pol...oczywiscie towar w srodku uszkodzony. Nie ma chyba gorszego kuriera! Nie polecam! ZaletyCzas dostawyWadyUszkodzone przesylki
Niedbalstwo
Niemila obsluga -
~XxX / 2021-02-10 10:05Ocena: 2.00 / 5
Żenada zero kontaktu z kurierem kultury mniej niż zero paczki rzucane przez płot w zaspę jak najdalej od tej firmy -
~Xxx / 2022-01-18 19:06Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta podczas doręczania paczki fatalna/naganna Pan który obsługuje teren okolic chełma bardzo niekulturalny i arogancki, krzyczy na klientów i ma pretensje do odbiorcy o to,że sam rozbił paczkę na swoim samochodzie i zabrudziło mu samochód oraz inne paczki - jakiś nonsens - Pan kurier powinien się przebadać u specjalisty. Nie polecam tego kuriera WadyNiefachowa niekulturalna obsługa -
-
~xyz / 2021-02-08 17:03Ocena: 2.00 / 5
kurier przyjechał do mnie i powiedział że nie będzie tracił 40min żeby przywieść mi paczke
"zima"
Oczywiście polecam kurierów dpd "oczywiście żartuje"
najgorsza firma jaka istnieje w polsce -
~Xzx / 2022-12-06 13:58Ocena: 2.00 / 5
Paczka nie została dostarczona pod wskazany adres. Byłam cały dzień w domu, a kurier zostawił paczkę w punkcie pod innym adresem. Masakra. Oddział Kalisz. -
~Yaro Holub / 2024-08-13 09:56Ocena: 2.00 / 5
Firma DPD po raz drugi uszkodziła mój ładunek, warty prawie 1300 Zlotych i po raz drugi odmówiła szkód. Jeśli wyślesz ładunek przez firmę DPD, przygotuj się na to, że w przypadku uszkodzenia ładunku nie otrzymasz ani jednej rekompensaty. Firma DPD nigdy nie ponosi odpowiedzialności za towary, które transportuje. Naprawdę nie polecę tej firmy do transportu !!! -
~ZABAWAWSZUKANEGO69 / 2023-02-04 19:53Ocena: 2.00 / 5
KURIER ZOSTAWIŁ PACZKE BEZ POINFORMOWANIA, CALY DZIEN BYLEM W DOMU I CZEKALEM NA PACZKE A JEDYNIE CO DOSTALEM INFORMACJE NA ALLEGRO ZE PACZKA ZOSTALA DOSTARCZONA, MALO TEGO NIE MOGLEM W OGOLE JEJ ZLOKALIZOWAC ANI SKONTAKTOWAC SIE Z KURIEREM. SZUKALEM AWIZO W SKRZYNCE, ALE NICZEGO TAKIEGO NIE BYLO. DWA DNI POZNIEJ PRZEZ PRZYPADEK ODKRYLEM PACZKE ZNAJDUJACA SIE NA BALKONIE NA PIERWSZYM PIETRZE. NIEWIEM ILE SILY MIAL TEN CHLOPAK ALE RZUT MIAL DOBRY. NIESTETY WPLYNELO TO NEGATYWNIE NA ZAWARTOSC PACZKI, KTORA PRZYSZLA LEKKO USZKODZONA I PRZEMOCZONA. NIGDY WIECEJ DPD. NIE POLECAM NIKOMU ZaletySILNY KURIERWadyZBYT DUZA ILOSC NA ROZPISANIE SIE W TEJ KOLUMNIE.
strona 126 z 640
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »
