Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12544 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiktor / 2022-09-06 17:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Podczas rozliczenia kurier chyba nie potrafi liczyć poprawnie bo nie wydał mi ponad 100pln reszty i odjechał.
    ZaletyNie ma
    WadyW ch*j
  • ~Wikuś / 2022-07-05 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałabym się wypowiedzieć na temat jednego kuriera dostarczającego towar na terenie woj. mazowieckiego, okolice Węgrowa. MASAKRA.
    p. kurier Grzegorz totalnie żałosne zachowanie. Nigdy nie ma drobnych do wydania.
    Nie raz odbierałam przesyłkę za kogoś a ten mi mówi ze nie ma 5 zł wydać, wszystko ok to nie dużo ale co ja powiem tej osobie? Że kurier nie miał wydać? I co ja mam dokładać? Naprawdę słabe to wytłumaczenie, gdyby jeszcze był pan miły to człowiek sam dałby jakiś napiwek a są tacy kurierzy naprawdę super panowie, a tutaj zarabia na randomowych ludziach w tak bezczelny sposób. Raz 5 zł, drugi 3 itd. Dosyć. Tego się nie szanuje to się tępi.
    NIE POZDRAWIAM
    ZaletySzybko ucieka jak się zacznie temat
    WadyBrak kultury no to jest naprawdę masakra
  • ~Wiola / 2021-07-26 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka uszkodzona w czasie transportu Odmówiono uznania reklamacji bo jak stwierdzono w decyzji nie zgłoszono przy kurierze Kurier odmówił spisania protokołu twierdząc ze robi się to przez internet Chciałam złożyć reklamację telefonicznie ( taką informację znalazłam w regulaminie reklamacji ) Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku w określonych godzinach. Przesyłka przyszła w piątek po południu odebrał pracownik Zgłosić reklamację telefonicznie mogłam w poniedziałek Zadzwoniłam na infolinie - pani potwierdziła że taka jest obecnie procedura i reklamacje należy zgłosić przez internet Telefonicznie się nie da.. Złożono więc reklamację 4 dnia po uzyskaniu wszystkich wyjaśnień ( m.in. mailowo). W uzasadnieniu odmowy uznania napisano ze późno choć w regulaminie nie ma informacji o tym iż reklamację należy składać w tym samym dniu. Jest informacja aby zrobić to jak najszybciej. Do formularza reklamacyjnego można dołączyć pliki o niewielkim rozmiarze. Mam film z monitoringu jak kurier dostarcza stolik Na którym widać stan przesyłki w momencie dostarczenia ( nogi są wyłamane ) oraz że kurier odmawia spisania protokołu - niestety nie mogę dołączyć go jako dowód w sprawie.
    Jestem bardzo zawiedziona cała sytuacją Stolik to antyk Wszędzie na opakowaniu były naklejki ostrożnie.....
  • ~Wit / 2019-05-24 09:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma bez żadnych zasad, kurier zostawił paczkę w najdalszej części bloku, konsultanci nie mają żadnego wpływu na postępowanie kurierowi, trzy dni walki z firmą żeby paczka trafiła do mnie. Swoją drogą jestem ciekaw co by było gdyby odpowiednie służby sprawdziły autentyczność podpisów odbiorców paczk
    ZaletyZadne
    WadyLekceważenie klijentow
  • ~Witoldzie...... / 2020-12-04 22:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Od wielu lat korzystam z tej firmy i nie miałam większych zastrzeżeń ,zawsze można było się dogadać ale teraz to kpina jakaś .Kurier 55+ łaskę robi że wiezie paczkę , a dzisiaj zakomunikował że więcej z paczką do mnie jechał nie będzie gdyż szkoda mu samochodu jakby to było jego auto i jego firma taki pretensjonalny ton . 4 razy odbierałam od niego przesyłkę i zawsze musiałam jego gorzkie żale wysłuchiwać . Tygodniowo wiele paczek odbieram z różnych firm i takiego podejścia jeszcze nie spotkałam . Chodzi o kuriera z DPD LUBLIN
    Zaletyobecnie żadnych nie widzę
    Wadyodechciewa się zakupów
  • ~WKURZONY / 2022-06-13 16:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier umowiony na odbior paczki w okreslonych godzinach. Czlowiek czeka zeby odebral mi tą paczkę, a czas mija a goscia nie ma. Po interwencji na infolini mily Pan kaze mi jeszcze czekac 1.5 godziny. Oczywiscie telefonu do kuriera nie da bo nie moze. Zenada. Najlepiej caly dzien przesiedziec bo kurier ma laskawie przyjechac. Ostatni moj kontakt z tą firmą. NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK
  • ~wkurzony klient / 2021-04-30 15:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma dno. Kurier dziś w Żorach dostarczył mi paczkę zostawiając ją pod drzwiami nie kontaktując się ze mną. Kiedy udało mi sie go zatrzymać odjeżdżajacym autem na pytanie dlaczego zostawił przesyłkę pod drzwiami bez potwierdzenia odbioru stwierdził, że jest covid, a jak mam jakieś żale to mogę sobie dzwonić do firmy. Zupełny brak poszanowania klienta i dostarczanych przesyłek. Od dziś ta firma już u mnie nie zagości.
  • ~Wkurzony klient / 2023-09-27 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie jest to taka zła firma ale mam teraz gigantyczny problem . Próbuję przekierować paczkę na punkt odbioru przez stronę . Wysyłający wysłał na adres domowy - nie odbiorę bo jestem w pracy. Próbowałem wielokrotnie przekierować aż mnie zablokowało. Nie udało się . Dzwoniłem na infolinię odbiera durny boot . Jakoś zmęczyłem i połączyłem się z konsultantem . Nie mogą przekierować dzwonić do kuriera. Ale po kiego grzmota podają nr do kuriera . Włącza się tylko przeładowana poczta głosowa. Próbowałem wielokrotnie. Paczka chyba wróci do nadawcy ( przesyłka zagraniczna). Żal . Reklamują się zarządzaj przesyłką , przekierowuj , odbieraj kiedy chcesz -- guzik prawda.
    ZaletySzybkość dostawy jak się uda odebrać.
    WadyUsługi z których nie można skorzystać . Brak kontaktu.
  • ~władysław / 2018-10-31 18:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Pierwszy i chyba ostatni raz wysyłam paczkę firmą DPD. Wysyłałem kolumny głośnikowe w idealnym stanie. Całe opakowane w styropian 50 mm ze wszystkich stron, owinięte folią stretch, opasane kilkakrotnie taśmą pakową, opisane gdzie znajduje się GÓRA KOLUMNY. Po odbiorze zamawiający poinformował mnie, że w jednej z kolumn jest uszkodzony głośnik basowy /wciśnięta wypukła osłona cewki głośnika/pęknięty styropian osłaniający. Kurier który odbierał ode mnie przesyłki pochwalił mnie za bardzo dobre zapakowanie, to wyobrażam sobie co musiało się dziać w trakcie transportu,mimo tego,że zaznaczona była GÓRA PRZESYŁEK, musiały być rzucane lub przywalone innymi przesyłkami.Zamawiający nie mógł sprawdzić przesyłki przy kurierze gdyż kurier nie miał na to czasu.
    Zaletyszybka dostawa
    WadyUszkodzenie w trakcie transportu. Brak zainteresowania i jakiegokolwiek wyobrażenia co się transportuje i w jakiej pozycji powinna znajdować się transportowana paczka.
  • ~Włodzimierz / 2020-09-25 12:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Po raz pierwszy spotkałem się z takim traktowaniem odbiorcy.Zazwyczaj kurierzy są całkiem sympatycznymi ludźmi ale, niestety nie ten.Przesyłką( wiele kartonów )zastawia mi drzwi wejściowe do magazynu i nie reaguje na żadne prośby czy uwagi. Pół biedy gdy jestem na zewnątrz, bo wtedy mogę poprzestawiać kartony ale najczęściej jestem w środku a wtedy muszę po kogoś dzwonić aby mnie " odkopał " bo sam nie mogę się wydostać ( drzwi od magazynu otwierają się na zewnątrz ). Teraz gdy słyszę, że coś dzieje się na zewnątrz to pędzę do drzwi aby znowu nie zostać zamurowany.Jestem tak zdegustowany zachowaniem tego człowieka, że zastanawiam się czy nie prosić moich kontrahentów aby nadawali przesyłki przez inną firmę kurierską. Sprawa dotyczy kuriera obsługującego ul. kolejową 15/17 w Warszawie.Ja mam prawie siedemdziesiąt lat i nie mam już sił i chęci aby " walczyć " z tym człowiekiem. Bardzo bym chciał, aby ktoś w DPD zareagował na tą sytuację.
    P.S.
    Ciekaw też jestem,kto ewentualnie odpowiada za zaginioną paczkę, jeśli towar rzucony jest poza teren magazynu.
    ZaletyW ogóle był łaskawy dostarczyć towar.
    WadyJak w opisie a oprócz tego socjopatyczne podejście do klienta.
  • ~Wojciech / 2019-02-06 23:02
    Ocena: 2.00 / 5
    FIRMA nastawiona wyłącznie na zysk.Brak możliwości dochodzenia reklamacji za zniszczony towar.Niesłusznie naliczane dopłaty Współpracowałem z nimi kilka lat ,ale to co wyprawiają teraz to już wyłudzenia Wzywam do bojkotu tej firmy.,a ja zgłaszam sprawę do prokuratury.
  • ~Wojciech / 2019-07-16 10:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Nadalem paczkę za pobraniem. Towar w paczce za 110 zl + 21.99 zł przesyłką pobraniowa. Przy nadawaniu upewniłem się , ze kwota nadania będzie doliczona do zwrotu. Pani przyjmująca przesyłkę w oddziale DPD we Wrocławiu potwierdziła to.Przesyłkę nadawałem 27 Czerwca 2019. Przelew na kwotę 110 zł wpłynął na moje konto 04 Lipca 2019. Złożyłem reklamacje odnośnie niezapłaconej kwoty 21.99 zł 05 Lipca 2019. Od tamtej pory reklamowałem jeszcze dwukrotnie - i cisza. Zadnej reakcji ze strony DPD . Oni zdaje się robią wszystko , aby się pozbyć klientów. Ja na pewno już nie skorzystam z ich usług. I innym tez nie polecam.
    ZaletyNie dostrzeglem
    WadyLekceważenie klienta
  • ~Wojtek / 2021-06-15 17:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka oklejona Ostroznie Szklo zawartosc paczki dobrze zabezpieczona scianki kartonu dodatkowo usztywnione mimo to zawartosc otrzymalem zniszczona brak kontaktu telefonicznego w sprawie reklamacji, kontakt tylko e mail uwazam za beznadziejny, obsluga klienta na kiepskim poziomie.
  • ~Wojtek / 2022-11-16 13:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomimo obecności paczka została niedostarczona przez kuriera z czym się absolutnie nie zgadzam
    ZaletyBrak
    WadyNie ma kontaktu z kurierem brak numeru
  • ~Wstyd... / 2020-08-10 11:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno totalne:) A kurierzy tchórze boją się wejść na klatek schodową. Obrzydliwe wykorzystywanie przepisu... wstyd firmo, wstyd kurierzy. Boicie się to zmieńcie pracę. Fatygowanie 70 letniej kobiety z 4tego piętra żeby odebrała paczkę? Zdrowie waszego klienta już nie jest ważne?
  • ~Wściekła / 2023-12-23 19:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam, po trzykroć odradzam!!!
    Za pierwszym razem pomyślałam, każdemu się zdarza,ale teraz kiedy dopłaciłam za to żeby paczka dotarła na Święta bo dzieci czekały a nie dotarła wiem, że już nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i Państwu również nie polecam . Jestem po prostu wściekła !!! Jak można wziąć pieniądze za gwarancję dostarczenia paczki na czas po czym jej nie dostarczyć !!!!
    WadyOpisane wyżej , czyli kompletna nierzetelność, oszuści
  • ~Wściekły / 2020-04-28 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Posłałem paczek z przesyłką zwrotną. Na początku były problemy z doręczeniem paczki. Kurier nie zadzwonił w ogóle do odbiorcy. Po prostu zabierał paczkę. Dopiero za trzecim razem przesyłka została dostarczona. Jednakże okazało się, że kurier nie posiada przy sobie listu przewozowego aby nadać paczkę zwrotną i próbował zwalić odpowiedzialność za to na odbiorcę (na infolinii dostałem informację, że to wina kuriera). W efekcie kurier zerwał list przewozowy z poprzedniej paczki i nakleił na nową. Paczka zwrotna do mnie nie trafiła. Jak się dowiedziałem na infolinii (dzwoniąc tam po raz czwarty w ciągu tygodnia) w systemie był wpisany błędny adres. Na liście przewozowym był wpisany POPRAWNY ADRES! Oczywiście zero kontaktu od kuriera. W efekcie paczka wraca do miasta, z którego przyjechała. Dzwoniąc piąty raz na infolinię dowiedziałem się, że paczkę trzeba będzie nadać jeszcze raz. Na pewno nie nadam jej przez DPD. Radzę trzymać się daleko od tej firmy. Oszczędzą sobie Państwo nerwów i czasu.
    ZaletyBrak
    Wady-bałagan w systemie
    -skrajny nieprofesjonalizm
  • ~x / 2020-04-18 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia po prostu. Paczka miała się pojawić w piątek. Dostałam powiadomienie, że w godz 12-15. Cały dzień czekałam na kuriera, Nawet się nie pojawił
  • ~Xxx / 2019-10-23 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nadety, niemila obsluga. Najwiekszy minus za jakosc dostarczanych przesylek... Juz nie raz paczki dochodzily w stanie jakby psu z gardla wyciagniete.. Uszkodzone opakowanie, albo koperty w ktorych dostarczano szklo do telefonu zlozone na pol...oczywiscie towar w srodku uszkodzony. Nie ma chyba gorszego kuriera! Nie polecam!
    ZaletyCzas dostawy
    WadyUszkodzone przesylki
    Niedbalstwo
    Niemila obsluga
  • ~XxX / 2021-02-10 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada zero kontaktu z kurierem kultury mniej niż zero paczki rzucane przez płot w zaspę jak najdalej od tej firmy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977