Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12544 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2023-05-19 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie witam inpost,a to dziadostwo żegnam z uśmiechem na twarzy.Zona właśnie jedzie 70km do odzialu dpd odebrać paczkę z firmy która nie ogarnia co wydać rano kurierowi do doręczenia.Masakra już na pewno nie skorzystam z ich usług tym bardziej że buduje mi się pod nosem paczkomat inpostu.A tak was chwaliłem...Że w końcu normalna firma.Pozdrawiam "prezesa"
    ZaletyBrak
  • ~Nie polecam dpd / 2023-05-19 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka trafiła na nie właściwy adres. Dobre tyle że to ciężary 30kg i trzeba je teraz przynieść na własną rękę:)
    ZaletyBrak
    WadyWw
  • ~Bartosz / 2023-05-19 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia paczka zagubiona później uszkodzona dwa razy! Kolejny trzeci raz paczka zostawiona u sąsiada bez powiadomienia i uszkodzona.
    Nie polecam!
    Kurier hamski krzyczy przez telefon.
    ZaletyBrak
    WadyZero profesjonalizmu.
  • ~Bożena / 2023-05-19 12:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeczytałam dużo niepochlebnych opinii, ale ja najchętniej korzystam z ich usług. Kurier Dawid zawsze na czas, zawsze miły, uśmiechnięty, pomocny i życzliwy.
  • ~Magda / 2023-05-19 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska tragedia,brak kuriera i paczki , odsyłają paczkę zaraz po odebraniu z firmy,kiedyś byłam zadowolona z usług lecz nie wiem czy pracujący tam kurierzy jeżdżą za kare?
  • ~IWE / 2023-05-18 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska-żenada.kurier Krystian dwa razy rzekomo nie zastał mnie w domu pomimo, że byłam całe dwa dni w domu i czekałam na (paczkę) leki, które były potrzebne dla dziecka. Pomimo telefonów do kuriera, który nie odbierał, później odrzucał połączenie, wysłania wiadomości tekstowej i dwukrotnego połączenia z konsultantem z infolinii zrobili zwrot paczki. Tragedia.nie polecam...
    ZaletyŻadne
    WadyStraty czasu, nerwów i pieniędzy
  • ~AVC / 2023-05-18 18:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza z firm kurierskich. Dzisiaj wybrałam przesyłkę. Była OTWARTA. Ewidentnie ktos w niej grzebał! Taka sytuacja powtórzyła się juz dwukrotnie. Tragedia
  • ~Gola153 / 2023-05-18 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!
    Cały dzień byłam w domu bo rzekomo kurier miał dostarczyć miał dostarczyć mi w ten dzień paczkę!!!
    Wieczorem dostałam SMS że paczka jest w automacie paczkowym i jak będę gotowa ją odebrać to mam sobie ściągnąć aplikacje Dpd!!!
    Po ściągnięciu i zarejestrowaniu konta okazało się że ja żadnej paczki nie śledzę! Dopiero po telefonach do Dpd jest w automacie paczkowym 5 km od domu!!!
    Najgorsza firma kurierska! Niedowiary że jeszcze w ogóle istnieje!!!!
    ZaletyNie ma zalet!
    WadyNie chce mi się nawet wymieniać bo za długo by zeszło!
  • ~Krzysztof / 2023-05-18 18:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier 2 razy przyszedł, gdy normalny człowiek pracuje i tego samego dnia następuje zwrot przesyłki do adresata, czyli dwa razy nieodebrałeś i mamy ciebie gdzieś. Polityka firmy, która powinna splajtować, czego uprzejmie życzę
    Zaletyupadnie
    Wadyjeszcze nie dziś
  • ~Użytkownik / 2023-05-18 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia- bot. Po kilkuset razach udało się przekierować do 'specjalisty'.
    Paczka nadana 16.05 od tego dnia zero informacji.
    W rozmowie z czterema pracownikami infolinii ( 18.05 ) zapewniano mnie, że Paczka została odebrana przez kuriera, lecz jej nie zeskanował i Paczka bedzie NAPEWNO tego samego dnia tj. 18.05
    Z mojej strony wyszła prośba o numer do kuriera (skoro moja opłacona z góry paczka zostala przez niego odebrana), która została zbagatelizowana, gdyż 'specjalista' nie jest w stanie podać mi numeru.
    Po kilkukrotnym pytaniu, czy moja Paczka napewno dojdzie. Zostałam zapewniona, że oczywiście.
    Następnie.
    Znów pp kilkunastu próbach połączenia, dowiedziałam się, że moja Paczka jest archiwizowana. NIE WYSZLA Z ARCHIWUM. NIE MOGLA BYC NAWET WYDANA KURIEROWI.
    NIE MAM ANI PACZKI, ANI MOICH 258 ZL.
    TO JEST ZART!!!
    NIE POLECAM. OMIJAJCIE Z DALEKA!

    ZaletyBrak.
    WadyNiekompetencja pracowników.
    Oszustwo.
  • ~Tosia / 2023-05-18 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier trzy dni dowoził moja paczkę pierwszego dnia nie było mnie w domu drugiego nawet nie przyjechał ale wpierał mi z pretensjami że był a trzeciego dnia paczka miała zostać doręczona do miejsca mojej pracy ale jak się okazało odesłał paczkę z powrotem. jedyne co firma ma do zaoferowania to kłamstwa wulgarność!!!
    Zaletybrak
    Wadykłamanie i lekceważenie
  • ~Klientka / 2023-05-18 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier doniczego ,nawet nie pojawił się pod adresem ,a wysyłał e - maile ,że nie zastał nikogo w domu . Nie polecam DPD
  • ~Dj / 2023-05-18 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, oszustwo, omijać tą pseudofirmę
    Odraaaaaaadzam
  • ~senato / 2023-05-18 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na firmę DPD.
    Paczka nie została dostarczona. Informacje które otrzymałem na Infolinn DPD: Kurier nie musi dzwonić do klienta, Kurier nie musi odbierać telefonów od klienta.
    Klient ma warować pod drzwiami przez 12 godzin i czekać pokornie na kuriera DPD.
    Zmiana terminu dostarczenia na stronie www nic nie daje, DPD i tak ustali własny termin. Żenada.
    Będę omijał szerokim łukiem tą firmę kurierską.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważącoe podejście do klienta.
  • ~Zyta / 2023-05-17 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma FRAJERSKA nie kurierska. Paczki dostarczają jak im się chce, zero kontaktu, jedna wielka ściema.
    ZaletyBrak
    WadyLenie i obiboki
  • ~xxxx / 2023-05-17 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy DPD zostawiają paczki gdzie popadnie, nawet nie zadzwonią i nie poinformują ze juz jest paczka dostarczona, tylko dostaje wiadomość ze jest juz odebrana a ja szukam paczki
    Wadybrak komunikacji
  • ~Były Klient / 2023-05-17 18:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem jak układają się relacje między firmami kurierskimi (jako pracodawcami) a doręczycielami, kurierami zwanymi (jako pracownikami): może żądają za dużo a płacą za mało? A może nie? Mnie, jako klienta niespecjalnie powinno to obchodzić, poza zwykłym ludzkim zainteresowaniem losami drugiego człowieka. Jeżeli doręczyciele mają jakieś problemy ze swoimi pracodawcami, to sprawa dla różnych instytucji, organizacji czy instancji jak np. Związki Zawodowe (podobno jeden związkowiec komunę w Polsce obalił), PIP, MRiPS itd.
    Niektórzy doręczyciele zachowują się jak „udzielne księżniczki”. Mam wrażenie, że niektórym z nich wydaje się, że to klient (ich chlebodawca) jest dla nich, a nie że oni świadczą dla niego usługi.
    W moim przypadku prawie zawsze doręczyciel prosił, abym wyszedł za posesję (dość dużą) po odbiór przesyłki, choć to jego obowiązek jest wejść i doręczyć. W imię dobrej współpracy i zwykłej, ludzkiej życzliwości wychodziłem przed posesję, by biednego doręczyciela nie zamęczać „forsowaniem” furtki czy bramy wjazdowej, drzwi głównych do budynku, jazdą windą na piętro i doręczeniem przesyłki. Skoro miałem możliwość i czas, czemu nie? Szybciej i prościej.
    Ostatnio jednak zdarzyło mi się nie móc wyjść i wtedy powstał problem. Zadzwonił doręczyciel, że „za minutkę” będzie przed posesją i czy mogę wyjść do furtki/bramy wjazdowej po odbiór. Odpowiedziałem, zgodnie z prawdą, że dziś nie mogę wyjść i wyjaśniłem mu jak zadzwonić domofonem, bym go wpuścił przez furtkę i główne wejście. Czekałem prawie pół godziny (miał być minutka) i nikt nie dzwonił ani do furtki, ani do głównego wejścia, ani do mieszkania! Pomyślałem, że może coś się wydarzyło, może korki albo może jakaś inna przeszkoda sprawiła, że doręczyciel nie dotarł. Zadzwoniłem do niego, żeby zapytać co się dzieje i kiedy będzie i dowiedziałem się, że już był, nikogo nie zastał (!!!) i zostawił przesyłkę przed drzwiami na wycieraczce!!! Na moje stwierdzenie, że nie usłyszałem żadnego dzwonka (a powinienem usłyszeć aż trzy: do furtki, do wejścia głównego i do mieszkania) odpowiedział, że ktoś go wpuścił na teren posesji i do budynku (tak że nie musiał dzwonić) a jeśli chodzi o mieszkanie, pukał do drzwi! Nikt mu nie otworzył, zostawił przesyłkę i poszedł!!! W XXI wieku doręczyciel puka do drzwi a nie dzwoni dzwonkiem! A jeśli nikt mu nie otworzył, przecież mógł zadzwonić telefonem. Gdyby chciał, ale chyba nie chciał.
    Nie wiadomo czy to skutek dysfunkcji intelektualnej czy zwykłej złośliwości. PORZUCIŁ przesyłkę (bo tak to trzeba nazwać) i sobie poszedł.
    Nie wiem czy ta firma tak kiepsko płaci, że przyjmuje byle kogo czy o coś innego chodzi.
    Na całe szczęście przesyłka była sobie przed wejściem. A równie dobrze mogłoby być inaczej. Ktoś mógłby ją zabrać; przecież różni ludzie chodzą po świecie. A w wersji „soft” uchybienie względem RODO: każdy mógłby zobaczyć kto jest odbiorcą, czyli kto mieszka pod danym adresem, a przecież klient/odbiorca wcale nie musi chcieć, by wszyscy wiedzieli jak się nazywa i gdzie mieszka.
    A najgorsze jest to, że doręczyciel do niczego się nie poczuwa. On zapukał do drzwi! Każdy średnio inteligentny człowiek wie, że pukanie do drzwi może być niesłyszalne np. na drugim końcu mieszkania, na balkonie/tarasie, jeśli działa jakiś głośny sprzęt (np. odkurzacz czy wiertarka), zwłaszcza w przypadku osób starszych. Po to wymyślono dzwonki i temu one służą. Jeśli jest dzwonek „opcją domyślną” jest „Dzwonić”. Ale widocznie temu doręczycielowi nie starczyło chyba rozumu(?) czy dobrej woli(?) by o tym pomyśleć. Albo złośliwie (bo tym razem musiał wejść na teren posesji, wejść do budynku i windą wjechać na piętro) albo przez zwykłą głupotę PORZUCIŁ (bo tak to trzeba nazwać) przesyłkę, uznał za doręczoną (i pewnie tak zaznaczył w dokumentach) i sobie poszedł. Miał wiele możliwości, a wybrał najgorszą. Ciekawe czy to głupota, czy to złośliwość czy jedno i drugie?
    Nigdy więcej z usług tej firmy nie skorzystam, chyba że nauczy swoich pracowników szacunku dla swojej pracy i klientów (jakby nie było ich chlebodawców).
  • ~David / 2023-05-17 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko źle ponieważ kurier napisał że zły adres a nawet nie zadzwonił nie zostawił awizji ogólnie zero kontaktu i odesłał przesyłkę
    WadyZero kontaktu i kłamstwo jako że nie było mnie w domu
  • ~Michał / 2023-05-17 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera (telefon,SMS,@)
    W śledzeniu przesyłki oczywiście widnieje że nawet przełożyłem termin dostawy gdzie tego nie robiłem.
    Brak możliwości zmiany terminu dostawy. Po wpisaniu nr przesyłki powinienem dostać kod SMS ale jakoś nie doszedł 5 razy aby zmienić termin dostawy.
    Finalnie paczka przeleżała 10 dni w DPD i wróciła do nadawcy.
    ZaletyŻadnych
    WadyJakość terminowość kontakt.
  • ~Knut / 2023-05-17 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała mi dojść 16.05 z opcją w godzinach 10:00-13:00, niestety kurier się nie wyrobił, więc dałem opcje na następny dzień 17.05 również w godzinach 10:00-13:00, po czym na koniec dnia się dowiedziałem że kurier nadal paczkę z powrotem do nadawcy XD, nie było ani telefonu, ani smsa z jego strony, żadnej informacji bądź zapytania odnośnie paczki. Widać w większości sami imbecyle tam pracują nie uniżając. Mogliby trochę zadbać o klienta jednak.
    ZaletySzybki czas wysyłki
    WadyObsługa i podejsci do klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976