WadyNiegodność postępowania z procedurami
	strona 120 z 640
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 118
 - 119
 - 120
 - 121
 - 122
 - nastepna »
 
- 
	~nzdwln / 2023-11-23 18:04Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka zwrócona do nadawcy po kilku godzinach a nie następnego dnia (jak było podane w wiadomości systemowej) mimo rozmowy telefonicznej z kurierem i wyjaśnienia gdzie dostarczyć przesyłkę.  - 
	
	
 - 
	~Oburzona. / 2022-11-03 14:37Ocena: 2.00 / 5
Kurier kłamie. Mówi, że próbował dostarczyć przesyłkę, a nie byl pod podanym adresem i nie kontaktował się telefonicznie (cały dzień byłam w domu). Kręcił, że dzwonił, ale miał problemy z siecią. Obiecał, że kolejnego dnia dostarczy przesylke, ale jak do niego dzwoniłam, rozłączał mnie, a jak zadzwoniłam do dpd, dowiedziałam się, że przesyłka wróciła do nadawcy. ZaletyBrak.WadyBrak rzetelności, kłamstwa. - 
	~Oburzony / 2022-05-30 18:25Ocena: 2.00 / 5
Nie wiem czy to wina kuriera ale to nie pierwszy raz mega negatyw zamawiam na allegro część czekam 3 dni patrzę a na allegro pisze problem z wysyłką dzwonie do dbd a oni twierdzą że kurier domnie dzwonił i odmówiłem odebrania paczki kłamstwo nie miałem ani telefonu ani SMS kurier jest aroganckijak by mi łaskę robił nigdy nie kupię ani ba allegro ani w sklepie z dostawą dpd inne doświadczenie mam z DHL inpost bardzo pozytywne nawet do drzwi pukają ZaletyBrakWadyMnóstwo - 
	~Odbiorca / 2022-07-07 21:38Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłem 2 paczki przed DPD jedna mi odesłali spowrotem do nadawcy a mi zaznaczyli że zrezygnowałem i przez nich muszę dopłacić do przesyłki żeby ją odzyskać od nadawcy a płacona była i mają bałagan w tym DPD nie polecam  - 
	~Odbiorca / 2022-07-08 22:44Ocena: 2.00 / 5
Obsługa powołuje się na regulamin, który w żadnym wypadku nie usprawiedliwia błędów firmy DPD. Błędnie wysyłane komunikaty sms-em, przekierowywanie nadania paczki na inny dzień, mimo jej wydania i oczekiwania przez odbiorcę. Zdecydowanie odradzam. ZaletykosztWadyczas dostawy, obsługa - 
	~Odbiorca / 2023-12-20 16:50Ocena: 2.00 / 5
Dzisiaj była kolejna sytuacja gdzie kurier wrzucił paczke za bramke,bez żadnego poinformowania tym razem była to elektronika z media expert i paczka leżała w deszczu na szczęście sprzęt nie został uszkodzony.Bardzo nie polecam tej firmy kurierskiej z dostawą do domu lepszą opcją będzie zamówienie do paczkomatu.  - 
	~Odbiorca DPD / 2022-10-05 09:09Ocena: 2.00 / 5
Firma aroganckich kurierów i konsultantów, którzy pracują w przeciwieństwie do innych... do godz. 14tej. Nie dostarczają przesyłek mimo, że mienią się firmą kurierską. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! NIGDY WIĘCEJ! Wadyarogancja, niska jakość usług, brak profesjonalizmu, - 
	~Oksana / 2023-07-13 12:12Ocena: 2.00 / 5
Zero zawsze kontaktu z kurierem Mateuszem, nie odpowiada na dzwonki i SMSy, przez to nie możesz ustalić odbiór paczki. Jest bardzo denerwujące. Nie ma jak wydać reszty. 
Nie polecam!!!
Jeżeli będę miała wybór firm kurierskich, to wybiorę inną.
 - 
	
	
 - 
	~Ola / 2022-12-06 13:53Ocena: 2.00 / 5
Fatalny sposób dostawy paczki. Dotarła w stanie opłakanym, karton rozerwany, wyglądał conajmniej jakby ktoś już sprawdzał zawartość przede mną i sklepem realizującym zamówienie. SZCZERZE NIE POLECAM! ZERO DBAŁOŚCI I CUDĄ WŁASNOŚĆ!  - 
	~olcia / 2020-06-10 10:33Ocena: 2.00 / 5
Kompletnie nie polecam. Od kiedy to płacąc za dostawę do domu, muszę chodzić na drugi koniec ulicy zeby odebrać paczkę? Gdybym chciała odebrać paczkę w punkcie to wybrałabym tańszą opcję dostawy w punkcie. Nigdy więcej nie zamówię przez DPD. Już drugi raz muszę wychodzić z domu za paczką, kiedy zamówiłam dostawę do domu, a kurier sobie łaskawie czeka pod sklepem. 
I nie brońcie się covidem bo wczoraj też mi przyszły paczki od innych firm kurierskich i wszystkie przyszły do domu, tylko po waszą trzeba wychodzić pod sklep. Nie polecam!! - 
	~Oli / 2020-03-16 12:43Ocena: 2.00 / 5
Dpd Dzierżoniów osiedle tęczowe zdaje się, że zacny pan Remigiusz, który jak się zadzwoni ma ZAWSZE PROBLEM Z OKREŚLENIEM GODZINY PRZYJŚCIA. pytam mniej więcej by zawęził czas w ciągu dnia do dwóch godzin margines, ale on jest niekulturalny. Zawsze mam z tym człowiekiem problem. Stąd moja opinia. Plus wysyla pomagiera, degenerata, któremu aż strach drzwi otworzyć. WadyBrak współpracy i kultury. - 
	~Oliwczi / 2020-12-08 10:50Ocena: 2.00 / 5
Kurier z DPD totalna porażka, na trasie Morawica i okolice jeździ bardzo chamski kurier , zero szacunku do klienta, Sytuacja z dziś kurier przyjechał, tata poszedł odebrać paczkę i zaśmiał się ze za taką małą paczkę tyle pieniędzy po czym kurier oburzony , tym że tata zażartował stwierdził, że przyjedzie jutro, po chwili podjeżdża drugi raz więc wychodzę by odebrać paczkę, dosłownie szłam 20 sekund do drzwi a Pan kurier wita mnie chamskim tekstem , ale no chcę mu zapłacić , nie miałam drobnych a On stwierdził ze nie ma wydać więc pod nosem skomentował i odjechał nie zostawiając paczki. Jak ludzie mają zamawiać od takich dostawców, skoro są tacy chamscy no przykre ale niestety prawdziwe . W wakacje też była sytuacja podobna do tej z dziś z tym samym kurierem  - 
	~Oliwia / 2022-03-11 12:16Ocena: 2.00 / 5
Jakiś czas temu zamawiałam książkę, która miała być prezentem dla mojego chłopaka. Niestety otrzymałam ją w opłakanym stanie. Cala wygnieciona i zmasakrowana, w podobnym stanie było opakowanie, które nie było ani trochę poszanowane. Inna sytuacje miałam (ten sam kurier, pan Damian), gdy zamawiałam ubrania, o ile samym ciuchom nic się nie stało, tak sposób w jaki paczka została „doręczona” był okropny. Było już dość ciemno i zimno, bo była zima, a paczka została rzucona chamsko pod płot. Ja nawet nie dostałam informacji, że przesyłka jest w drodze i kurier zaraz będzie albo już był. Nie polecam absolutnie ZaletyBrakWadyBrak komunikacji z klientem i nie szanowanie przesyłek - 
	~Olka / 2021-06-18 11:50Ocena: 2.00 / 5
Ogólnie nie polecam, to nie jedyna nieodpowiednia sytuacja z udziałem tego kuriera, niejednokrotnie wyrzucił moją przesyłkę opłaconą z góry przez płot i leżała na trawniku mojej posesji dodatkowo zamiast zadzwonić na telefon, stoi pod domem i trąbi a tłumaczy się obostrzeniami pandemicznym. Nie bez przyczyny płacę dodatkowo 10 zł za kuriera, żeby nie otrzymać paczki po drzwi. W sytuacjach kiedy mogę wybrać innego kuriera, robię to. ZaletyBrakWadyWiele - 
	~Olo / 2023-11-30 17:51Ocena: 2.00 / 5
Zamówiona szafa, kurier dostarczył 2 paczki, zapomniał o 3-ciej. Po interwencji odnalazł zaginioną i chciał wieczorem dowieźć. Niestety to nowe mieszkanie i nikogo tam już nie było więc poprosiłem aby dostarczył w następnym dniu roboczym. Niestety nie dowiózł, w środę rano dowiedzieliśmy się że jest w doręczeniu, wieczorem dowiedzieliśmy się, że była kolejna odmowa!!!. Paczka do odebrania w magazynie. Rano w czwartek pojechaliśmy a paczka odesłana. Bezczelni kłamcy i krętacze. Uważać, nie wierzyć w żadne słowa. WadyKrętacze - 
	~Olo / 2024-03-23 17:45Ocena: 2.00 / 5
Największe gówno w Polsce opłaciłem przesyłkę na sobotę a zryty łeb napisał że mnie w domu nie było żenada nasrać na nich ZaletyPssWadyGówno w h.. - 
	
	
 - 
	~ONA / 2024-07-23 11:34Ocena: 2.00 / 5
Kurier dostarcza paczkę w której zawartość jest kompletnie roztrzaskana . 
Po zwróceniu uwagi że nawet słychać iż w środku wszytko jest potłuczone i chce rozpakować ja przy nim, spisać protokół zostawia paczkę i w pośpiechu odjeżdża.
Nie polecam!!!!
Ewidentne rzucanie paczką na której jest nawet prośba" błagam nie rzucaj mną"
 - 
	~Ona 11225346 / 2020-10-02 16:00Ocena: 2.00 / 5
Pomimo oczekiwania na paczkę w domu paczka cofnięta (zaginięcie paczki/ nikogo nie było w domu) dwie różne odpowiedzi.. Mija ocena DPD Grudziądz wielkie 1!!!!!  - 
	~Ondet / 2022-09-15 16:14Ocena: 2.00 / 5
Firma DPD ma w nosie klientów. Nie wiem z jakiej pyrzyczyny cztery dni krążył towar zanim trafił do kuriera. 
Szukają jakich kolwiek pretekstów, żeby nie uznać reklamacji.WadyNie uznają relamacji mimo, że ewidentną jest ich wina.
Opóźniają przesyłki - 
	~Oszukana przez DPD / 2019-08-06 00:05Ocena: 2.00 / 5
Skandaliczne praktyki w stosunku do wysyłających związanych umową abonamentową, 
Po zakończeniu umowy,jeśli przegapisz termin jej skończenia naliczą opłaty jak w cenniku,czyli najwyższe z możliwych. zanim się zorientujesz ( bo fakturę dostajesz po upływie pełnego miesiąca) jesteś parę tysięcy w plecy- reklamacja nie uznana!!!
Od trzech miesięcy naliczają opłaty za rzekome przesyłki niestandardowe. Takie same wysyłam od dwóch lat i nagle zmiana kuriera i zaczęły się niestandardowe.trzeci miesiąc dorabiają sobie w ten sposób.
Nie wierzcie, że będziecie mieli jakiegokolwiek opiekuna-załatwiacie wszystko przez wsparcie sprzedaży, czyli infolinia i kontakt mailowy.
Nie polecam zdecydowanie- była klientka biznesowa.ZaletybrakWadyBrak odpowiedzi na reklamacje.Srak szacunku dla klienta tzw.abonamentowego. Brak etyki biznesowej. 
strona 120 z 640
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 118
 - 119
 - 120
 - 121
 - 122
 - nastepna »
 
