Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12602 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ralf / 2024-12-06 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    No i potwierdza się, najgorsza firma, która ma Klientów w ... Wypisują w mailu "Planowany termin doręczenia - następny dzień roboczy." co oznacza, już od następnego dnia czekaj Kliencie w domu na przesyłkę ale musisz tak czekać przez kolejne 3 dni robocze (inni dostarczają na drugi dzień!!!) bo nie wiemy kiedy dostarczymy. Paranoja i strata czasu , no ale nie dla DPD, oni przecież już zarobili na zleceniu dostarczenia. Co możemy zrobić? Prosta sprawa, pokażmy DPD, że w Polsce bez ich usług też paczki da się dostarczyć, szybko i bezstresowo. Ja generalnie rezygnuję z usług DPD!!!
  • ~Alicja / 2024-12-06 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszego dnia kurier nie dostarczył przesyłki. Po całym dniu oczekiwania w domu wieczorem sprawdziłam status przesyłki i było napisane, że nie było nas o 18.17 w domu. Byliśmy cały dzień i czekaliśmy. Następnego dnia rano próbowałam się skontaktować z kurierem. Nie odebrał, nie oddzwonił, nie odpisał na SMS. Przekierowałem więc paczkę do punktu odbioru w żabce. W systemie jest widoczne to, że paczka została przekierowana. Po godz. 19 sprawdziłam status przesyłki ponieważ chciałam iść ja odebrać juz do żabki, a tam informacja, że paczka wraca do nadawcy, bo nie mogła być dostarczona. A to prezent na Mikołajki, którego niestety dziś dla synka nie mam. Sklep z którego szło zamowienie to Smyk
  • ~Monika / 2024-12-06 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, najgorszy przewoźnik z jakim mam do czynienia . Zatrudnia byle kogo , kurierzy bez telefonu i gubią albo przywłaszczają sobie paczki . Masakra . 5 DNI wydzwaniani na infolinie i żadnej konkretnej informacji , tylko rachunek za połącznia ponad 50 zł. Masakra brak profesjonalizmu . ŻENADA OMIJAJACIE Z DALEKA JEST TYLU INNYCH PRZWOZNIKÓW ZE NIE WARO TRACIC NA NICH CZASU I PIENIEDZY ,
    ZaletyBRAK
    WadyGUBIA LUB PRZYWŁASZCZAJA SOBIE DROŻSZE PACZKI
  • ~marzena / 2024-12-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt telefoniczny - zerowy , ciągle zajęte , robot nie potrafi odpowiedzieć na pytanie ,
    Nie mogę ustalić gdzie jest paczka .
  • ~Dario / 2024-12-05 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak kompetencji i totalna kpina z klienta, po ustaleniu terminu doręczenia przesyłka nie została w tym terminie doręczona, kontakt z obsługą klienta beznadziejny, pracownik prosi o 1,5 godziny czasu na ustalenie co się dzieje z przesyłka, po czym stwierdza, że nie jest w stanie tego ustalić. Po udaniu się do oddziału dpd w którym wedlug informcji powinna znajdować się paczka, kierownik oddzialu stwierdza, że paczki nie ma na magazynie i nie wie gdzie może być. Po pewnym czasie i przeglądnięciu monitoringu stwierdza, że paczkę zabrał kurier i doręczył ją innej osobie i na inny adres, bo prawdopodobnie przykleiła się na niej inna etykieta i postarają się ją odzyskać!? Jeżeli paczki nie uda się odzyskać to należy złożyć reklamację.Dodam że na paczce znajdowały się dwie kartki z imieniem, nazwiskiem i adresem odbiorcy!!! Uważam, że jest to zupełna ignorancja i totalny brak profesjonalizmu. Sposób działania dpd Polska, naraża klienta na straty finansowe, stratę czasu i stres. Dziwię się, że jeszcze ktoś chce korzystać z usług tej firmy i mam nadzieję, że to się zmieni a firma przestanie istnieć.
    ZaletyBrak
    WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich wad, brak kompetencji i profesjonalizmu,ignorancja,bardzo złe traktowanie klienta, beznadziejna obsługa i wiele wiele innych...
  • ~Pawel / 2024-12-05 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ostatni czas okazalo sie ze jedna paczka nadana we wrzesniu, zostala odebrana z punku pod koniec pazdziernika i t jest jej ostatni slad.
    Innym razem przy odbiorze w punkcie okazuje sie ze nie wiedza ile jest paczek w punkcie i juz drugi raz zostaje poinformowany ze punkty sa przepelnione.
  • ~Real / 2024-12-05 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odebrał przesyłki przez 4 dni!!!!. Po rozmowie z infolinią okazało się że anulował ją w systemie. Co za bajzel. Ciekawe czy po moich interwencjach dzisiaj przyjedzie.
  • ~Picio1965 / 2024-12-05 05:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jak najdalej od DPD. Paczka znalazła się w innym oddziale po mojej interwencji, a infolinia PŁATNA. Z DALEKA
  • ~TK / 2024-12-04 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, że nie można dać ujemnych punktów, bo ta firma nawet na jedną gwiazdkę nie zasłużyła. Kurierowi nie chce się podjeżdżać pod drzwi, więc wypisuje awizo, siedząc sobie spokojnie i pierdząc w stołek. Paczki są opóźnione, a sam kurier opryskliwy, rozłącza się w połowie zdania i blokuje kontakty. Sklepy, które współpracują z DPD są już na starcie u mnie skreślone.
    Zaletybrak
    Wadynajwiększą wadą jest to, że ta firma w ogóle funkcjonuje
  • ~Bea / 2024-12-03 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie stawia się terminowo po odbiór przesyłki, podrzuca przesyłki nie sprawdzając czy trafi do wskazanego adresata... ogólnie najgorsza z firm ku7roerski, nie polecam
    Zaletynie znajduje
  • ~Kl / 2024-12-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostał dwie pczaki do dostarczenia odbiorcy i oczywiście jedną dał odbiorcy a druga przekierował do żabki . Dlaczego ? Skoro wiózł je dwie w tym samym czasie ? Z czego nie zostal wygenerowany żaden kod odbioru i odbiorca nie mógł odebrać paczki. A oczywiście obsługa klienta nic nie może z tym zrobić . Porażka . Zero profesjonalizmu
  • ~Stanisław / 2024-12-03 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Brak kontaktu z kurierem . Kłamią na infolinii wprowadzają w błąd gdzie znajduje się przesyłka . Porażka nie polecam usług tej firmy . Pocztą chyba było by szybciej . Nie polecam. Jestem osobą niepełnosprawna (trudność z poruszaniem się - po chorobie Heinego-Medina – niesprawne nogi). W ciągu ostatnich trzech tygodni (3 przesyłki) – pomimo tego że cały dzień byłem w domu – kurier MYKOLA wypisywał SMS-y, że nikogo nie ma w domu i odstawiał przesyłkę do punktu dpd. Na infolinii radzą złożyć reklamację i tylko odsyłają na stronę. Wykluczacie osoby niepełnosprawne. Żenada i arogancją więcej nie skorzystam
    ZaletyŻadnych
    Wady"Olewanie" klienta
  • ~Piotr / 2024-12-02 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jestem osobą niepełnosprawna mam 1 palec przy 2 dłoniach nie potrafią pomóc nadać paczki i złożyć reklamację na infolini tylko odsyłają na stronę. Wykluczacie osoby niepełnosprawne. Żenada i arogancją woecej nie skorzystam
    ZaletyBrak
    WadyWykluczanie osób niepełnosprawnych
  • ~RG / 2024-12-02 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma Kurierska w Polsce - nawet takie stwierdzenie dla tej firmy to komplement.
    Szczerze odradzam wszystkim korzystanie z tej firmy. Jakość usług i poziom obsługi klienta na najniższym możliwym poziomie. Prowadzisz działalność , masz sklep internetowy - dbaj o swoich klentów . Nie korzystaj z tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Małgorzata / 2024-11-28 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam...Dostałam powiadomienie, że dziś zostanie doręczona moja paczka.Człowiek czeka w domu cały dzień,prezentu się nie doczekał...Dzwoniłam do kuriera i powiedział mi...no wie Pani dużo pracy jest.I cyk znowu powiadomienie,że błędny adres.Jasne....In post bije Was na głowę.
    WadyNiesłowność
  • ~ORB / 2024-11-28 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem materac w firmie Pan Materac 16.11. sobota.
    Przesayłka miała być dostarczona w czwartek, a najpóżniej w piątek następnego tygodnia.
    Oczywiście nic z tych żeczy, przesyłki nie mam do chwili obecnej.
    Z kanału śledzącego wynika że wędruje od kuriera do magazynu, akonsultant zapewnia za każdym razem, że jutro, więc poprosiłem o przetłumaczenie słowa "jutro" i chyba w dosłownym tłumaczenjiu jutro znaczy nigdy.
    Jeśli ktoś z klientów będzie miał wybór to każdy oprócz DPD.
  • ~lampard / 2024-11-28 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia dwa dni poświeciłem aby odebrać paczkę od dpd z paczkomatu pierwszy raz aplikacja nie otwierała paczkomatu po parokrotnym telefonowaniu do centrali udało się przekierować paczkę do punktu żabki tam odebrałem dziekuje za usługi DPD nigdy więcej tej firmy
    Zaletynie ma
    Wadysame
  • ~Adam / 2024-11-28 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Przesyłka nie dotarła w wyznaczonym dniu trafiła zpowrotem do sortowni. Brak kontaktu z kurierem . Kłamią na infolini wprowadzają w błąd gdzie znajduje się przesyłka . Porażka nie polecam usług tej firmy .Pocztą chyba było by szybciej .
    ZaletyBrak
  • ~Bartek / 2024-11-27 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przez trzy dni z rzędu nie odbiera paczki. Zero powiadomień, brak kontaktu, infolina pracuje do 17ej. Porażka.
  • ~Krystyna / 2024-11-27 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    7 dzień czekam na odbiór paczki!!
    Nie mozna się dodzwonić od tygodnia!
    Po reklamacji online na stronie DpD dostałam już 4 listy przewozowowe (każdy inny)?!
    I dowiaduje się mailowo ,że paczka została odebrana?!
    Jakaś paranoja.
    Najgorsza firma przewozowa.
    Odradzam wszystkim,nie korzystajcie z DpD ,mozna nabawić się nerwicy!
    Wadymnóstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12602
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8038
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2427
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009